quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:16 schreef ColtZ40 het volgende:
Je kan duidelijk niet rijden. Niet met je scooter en niet met je auto. Pak de bus!
quote:
quote:
Ben heel blij met jullie reacties, kan ik wel gebruiken nuquote:
0,0quote:
Dus je was niet op tijd met reageren.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:13 schreef HeetBoven het volgende:
(beetje laat, maar ok ik weet wel zeker dat ik op tijd reageerde) en ipv mijn rem trap ik het koppelingspedaal invoordat ik het door had zat de trekhaak van mijn voorganger al in de radiator
Ja, mafkees, wat wil je dan? Alles waar een motor bij komt kijken rij jij in de soep, en dan rij je achterop een andere auto en dan wil je ook nog zeggen dat je op tijd reageerdequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:23 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Ben heel blij met jullie reacties, kan ik wel gebruiken nuhad eigenlijk niets anders verwacht
Dan wel deze, heb ik ook nogquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:24 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Dus je was niet op tijd met reageren.
Pak de fiets!
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, mafkees, wat wil je dan? Alles waar een motor bij komt kijken rij jij in de soep, en dan rij je achterop een andere auto en dan wil je ook nog zeggen dat je op tijd reageerde![]()
Nee, je reageerde niet op tijd, want anders had je tijd gehad om de correcte pedaal in te trappen alsnog (Ik bedoel, dafuq?) Je hebt achter op een andere auto gezeten, dus je was NIET op tijd.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:13 schreef HeetBoven het volgende:
en ipv mijn rem trap ik het koppelingspedaal in![]()
Wat klopt hier niet?quote:geslacht: Man
Klopt, mis getrapt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:31 schreef kwiwi het volgende:
Hoe kun je in godsnaam de koppeling met de rem verwarren, je bedient ze niet eens met dezelfde voet!
Het was een heel aardige Marokkaan (ze bestaan echt!) ik moest weg van de politie op dat punt en was al bijna thuis, dus heb het gegokt en ben dus doorgereden (temp is niet naar het rood gegaan, wel waarschuwingssignaal) en hij achter me aan. Even de formulieren ingevuld en wat gedronken en gekletst, telnrs. uitgewisseld en dat was het.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:31 schreef H-D het volgende:
Je hebt al genoeg shit dus ga je niet afzeiken. Succes ermee en leer er wat van.
Vraag me wel af trouwens; hoe reageerde de voorganger?
Daarom altijd een trekhaak monteren, ook al zul je nooit en te nimmer er wat achter hangen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:23 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Ben heel blij met jullie reacties, kan ik wel gebruiken nuhad eigenlijk niets anders verwacht
[..]
0,0
Over een week of wat lezen we dus een nieuw topic van jouw hand dat je deze ook in de kreukels gereden hebt?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:27 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Dan wel deze, heb ik ook nog![]()
[ afbeelding ]
verstand van auto's heb je dus echt niet. Zit een sensor in die het leidingssysteem meet en zonder vloeistof krijg je onmiddelijk een hogere meetwaarde (wat dus ook gebeurde toen ik aankwam) maar nog geen rood. Dat krijg je wel degelijk als je door blijft rijden zonder vloeistof.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:40 schreef ColtZ40 het volgende:
De temp gaat idd niet naar het rood zonder koelvloeistof....
Euh, nee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:44 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Zit een sensor in die het leidingssysteem meet en zonder vloeistof krijg je onmiddelijk een hogere meetwaarde (wat dus ook gebeurde toen ik aankwam) maar nog geen rood.
Dat is wel weer tof danquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:39 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Het was een heel aardige Marokkaan (ze bestaan echt!) ik moest weg van de politie op dat punt en was al bijna thuis, dus heb het gegokt en ben dus doorgereden (temp is niet naar het rood gegaan, wel waarschuwingssignaal) en hij achter me aan. Even de formulieren ingevuld en wat gedronken en gekletst, telnrs. uitgewisseld en dat was het.
hmz, wil hem wel weer top hebben en misschien dat ik de radiateur wel zou redden, maar plaatwerken enzo laat ik toch liever doen door profs.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:55 schreef 2cv het volgende:
¤600,- schade ? Fix het zelf, dan ben je voor minder klaar.
Wt neuq hoe krijg je dat voor elkaar??quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:13 schreef HeetBoven het volgende:
Wat een k*tjaar tot nu toe qua mobiliteit. Eerst motorscooter 1 (Peug Vivacity 100) gejat, 3 weken geleden een schuiver met motorscooter 2 (Piaggo X9) beetje in de kreukels gelegen, maar niet extreem en wat kapschade. Maar nu mag het wel even over zijn met dit soort ongein.
Vorige week mijn allereerste autootje opgehaald en moest meteen naar de garage voor een grote beurt. Dinsdagmiddag door de dealer gebeld dat hij klaar was (moest nog 4 dagen wachten ivm de feestdagen, maar ala) en eindelijk ging mijn ultieme wens van bijna 20 jaar in vervulling; mijn eigen autootje. Mankeerde niets en ook bij Seat Point vonden ze het een goede keus, dus ik helemaal in de wolken. Dinsdag en woensdag vrij gehad; woensdag nog een koelkastcrisis wat me de hele dag heeft gekost, maar dat terzijde, en veeeel gereden in 2 dagen en alles zonder problemen. Vanmorgen ging het dan echt gebeuren: met de auto naar het werk, net echt
vol trots aan mijn collega's laten zien en na het werk weer terug. Kom in de file terecht en wilde naar de rechterbaan opschuiven, maar ging niet en besloot nog even links te blijven rijden. Toen zag ik dat het voor me stilstond (beetje laat, maar ok ik weet wel zeker dat ik op tijd reageerde) en ipv mijn rem trap ik het koppelingspedaal in
voordat ik het door had zat de trekhaak van mijn voorganger al in de radiator en huilde mijn Cordoba tranen van koelvloeistof . Bumper en voor spoiler in elkaar en na 2 dagen kan ik er weer minstens 600 euri tegenaan gooien om hem goed te krijgen. Om kort te gaan, wat een klotepech!!
euh... klein paniekmoment? weet ik veel. Als je tienvingerig blind kunt typen maak je ondanks dat toch ook wel eens een foutje...quote:
ptaat vooe jexelfquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:48 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
euh... klein paniekmoment? weet ik veel. Als je tienvingerig blind kunt typen maak je ondanks dat toch ook wel eens een foutje...
Ik voorzie een kort leven voor TS gezien de OP.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:27 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Dan wel deze, heb ik ook nog![]()
[ afbeelding ]
Moet je is op je motor doen!quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:48 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
euh... klein paniekmoment? weet ik veel. Als je tienvingerig blind kunt typen maak je ondanks dat toch ook wel eens een foutje...
Is me met 1,5 jaar rijbewijs A + Suz. GSXF nog nix serieus gebeurd dus ben echt nie bang nu ofzoquote:
right, iets met een ongeluk en een klein hoekje. Alle Fokkertjes hier rijden perfect en hebben nooit wat gehad en nu is het TS bash timequote:Op donderdag 3 mei 2012 21:50 schreef Nobu het volgende:
Hoezo pech? Je bent gewoon een moeilijke apaat. Doe iedereen een lol en gooi je rijbewijs weg voordat je iemand doodrijdt.
Drie ongelukken veroorzaken in je hele leven is al behoorlijk schandalig, dat voor je twintigste presteren is werkelijk onvoorstelbaar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:55 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
right, iets met een ongeluk en een klein hoekje. Alle Fokkertjes hier rijden perfect en hebben nooit wat gehad en nu is het TS bash time![]()
![]()
Een ongeluk? In je OP staan er al drie...quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:55 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Is me met 1,5 jaar rijbewijs A + Suz. GSXF nog nix serieus gebeurd dus ben echt nie bang nu ofzo....
[..]
right, iets met een ongeluk en een klein hoekje. Alle Fokkertjes hier rijden perfect en hebben nooit wat gehad en nu is het TS bash time![]()
![]()
wie heeft het over 3 ongelukken "veroorzaken"? Schuivertje op lage snelheid reken ik wel tot ongeluk, maar ook zeker in de categorie shit happens, iets met nieuwe achterband met siliconenresten enzo. In mijn verhaal lees ik maar een veroorzaakt ongeluk en die was van vanavond. Begrijpend lezen is lastig, snap het welquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:57 schreef Nobu het volgende:
[..]
Drie ongelukken veroorzaken in je hele leven is al behoorlijk schandalig, dat voor je twintigste presteren is werkelijk onvoorstelbaar.
Jij ook, goed lezen wat er staat ;-)quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:01 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Een ongeluk? In je OP staan er al drie...
Als je ongelukken als "shit happens" ziet ben je niet geschikt om een motorvoertuig te besturen. Ongelukken overkomen je niet, die veroorzaak je.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:04 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
wie heeft het over 3 ongelukken "veroorzaken"? Schuivertje op lage snelheid reken ik wel tot ongeluk, maar ook zeker in de categorie shit happens, iets met nieuwe achterband met siliconenresten enzo. In mijn verhaal lees ik maar een veroorzaakt ongeluk en die was van vanavond. Begrijpend lezen is lastig, snap het wel
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:07 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als je ongelukken als "shit happens" ziet ben je niet geschikt om een motorvoertuig te besturen. Ongelukken overkomen je niet, die veroorzaak je.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:11 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Of troll, of deur naar klaagbaak gemist.
thx Anne, ben er idd f*cking kapot vanquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:42 schreef Anne het volgende:
Sjongejonge wat een sneue reacties hier zeg.
Kut voor je TS, zonde van het geld.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:04 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
wie heeft het over 3 ongelukken "veroorzaken"? Schuivertje op lage snelheid reken ik wel tot ongeluk, maar ook zeker in de categorie shit happens, iets met nieuwe achterband met siliconenresten enzo. In mijn verhaal lees ik maar een veroorzaakt ongeluk en die was van vanavond. Begrijpend lezen is lastig, snap het wel
Je kan er van vinden wat je wilt, het blijven ongelukken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:05 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Jij ook, goed lezen wat er staat ;-)
Ik heb in zo'n zelfde soort situatie met ruim 30 meter tussenafstand op diezelfde manier ook wel eens een noodstop moeten maken met de auto.. alles rijdt braaf een beetje constant 50 - 70 km/u, en ineens staat alles BAM! op de rem, en als je dan heel effe naar die chick in de Powlow naast je zit te gluren wordt het ineens heel krapjes allemaalquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:11 schreef T42 het volgende:
je zat niet op te letten en je zat te dicht achterop klaar.
Alle ruiten in alle auto's verplicht vervangen door staalplaat. Om afleiding te voorkomen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb in zo'n zelfde soort situatie met ruim 30 meter tussenafstand op diezelfde manier ook wel eens een noodstop moeten maken met de auto.. alles rijdt braaf een beetje constant 50 - 70 km/u, en ineens staat alles BAM! op de rem, en als je dan heel effe naar die chick in de Powlow naast je zit te gluren wordt het ineens heel krapjes allemaal![]()
Zeg, kap eens? Lees het topic eens door, dan zijn zulke kutopmerkingen en vragen niet nodig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:09 schreef fathank het volgende:
Hoe de neuk kun je trouwens met je linkerpoot de koppeling intrappen?
Dan ben je echt motorisch gestoord en hoor je thuis in een 45km/h wagentje op het fietspad.
Het is gewoon gebrek aan rij-ervaring van TS.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:09 schreef fathank het volgende:
Hoe de neuk kun je trouwens met je linkerpoot de koppeling intrappen?
Dan ben je echt motorisch gestoord en hoor je thuis in een 45km/h wagentje op het fietspad.
Ík zal wel heel blond zijn hoor... maar ik koppel volgens mij altijd met linkervoetquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:09 schreef fathank het volgende:
Hoe de neuk kun je trouwens met je linkerpoot de koppeling intrappen?
Dan ben je echt motorisch gestoord en hoor je thuis in een 45km/h wagentje op het fietspad.
Dat is echt een goede tip voor TS idd!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:15 schreef Meike26 het volgende:
Ik kan mij de botte en domme reacties aan de ene kant wel voorstellen, maar het helpt TS ook niet verder.
Wanneer je in paniek je koppeling intrapt ipv je rempedaal, dan klinkt het alsof je les hebt gehad van zo'n rij-school-fabriek. Weinig aandacht voor wagen-beheersing en de persoon, verkeersregels erin stampen en laat het examen dan maar komen.
Bij kleine rijscholen ben je minder snel een nummer en word er vaker aandacht gegeven aan de wagenbeheersing, de persoon en hoe hij omgaat met dit soort verkeerssituaties enz enz.
Wanneer je auto nu gemaakt is, raad ik je aan om eens een lange rit te maken naar onbekend terrein, pak wat binnendoorwegen en zoek als het rustig is op de weg even de grens op, zonder er overheen te gaan. Toen ik mijn eerste eigen dagelijkse auto kocht (Alfa 145) ben ik bijna gelijk naar tante in Den Helder geweest. Op de terugweg voornamelijk binnendoor gereden en op een lege carpool plaats eens de auto uitgeprobeerd qua noodremmen en achteruit rijden. Geen achterlijke truukjes uithalen, gewoon diverse manouvres maken, beetje slalommen zonder je koppelingsplaten gelijk om te roken.
Deze wagenbeheersing en ervaring neem je gelijk mee naar overige auto's. Denk dat als je soms wat verantwoord speelt met je wagen, je een betere wagenbeheersing krijgt.
Ohja, en kijk voortaan niet alleen naar de auto voor je... maar naar de auto's daarvoorDan kunnen zelfs de meest notoire bumperboeren uit de problemen blijven !
Kerel, koppelen gaat altijd met je linkervoet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:09 schreef fathank het volgende:
Hoe de neuk kun je trouwens met je linkerpoot de koppeling intrappen?
Dan ben je echt motorisch gestoord en hoor je thuis in een 45km/h wagentje op het fietspad.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:09 schreef fathank het volgende:
Hoe de neuk kun je trouwens met je linkerpoot de koppeling intrappen?
Dan ben je echt motorisch gestoord en hoor je thuis in een 45km/h wagentje op het fietspad.
Ongetwijfeld, maar dan nog... koppeling en rem omwisselen? Kom op...dat doe je niet eens met dezelfde voet. Als je nou zoals Palomar al aangeeft, een keer de rem en het gaspedaal tegelijkertijd intrapt, daar kan ik me nog iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het is gewoon gebrek aan rij-ervaring van TS.
Of een automaat, dan heb je tenminste al een pedaal minderquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:23 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Ik zou het openbaar vervoer adviseren.
aha, nu snap ik de veel voorkomende denkfout in voorgaande postsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:26 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar dan nog... koppeling en rem omwisselen? Kom op...dat doe je niet eens met dezelfde voet. Als je nou zoals Palomar al aangeeft, een keer de rem en het gaspedaal tegelijkertijd intrapt, daar kan ik me nog iets bij voorstellen.
Heb je 'm nu al bij de garage enzo? Is ie al aan de betere hand?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:40 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
aha, nu snap ik de veel voorkomende denkfout in voorgaande postsik handelde wel degelijk met mijn rechtervoet, maar zat dus met rechts op het koppelinsgpedaal.
En het rijdt gewoon baas.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ruil dat ding maar snel in voor een automaat. Dan kun je de koppeling niet meer intrappen en het rempedaal is ook breder. Win-win dus.
nope hij staat hier voor de deur, geen tijd gehad om wat te regelen nog. Maar komt goed, heb een adresje in Aalsmeer waar ze hem wel kunnen fixen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:43 schreef H-D het volgende:
[..]
Heb je 'm nu al bij de garage enzo? Is ie al aan de betere hand?
Ik zou vast gaan sparen en zodra dit concept op de markt komt hier een auto van kopen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:46 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
nope hij staat hier voor de deur, geen tijd gehad om wat te regelen nog. Maar komt goed, heb een adresje in Aalsmeer waar ze hem wel kunnen fixen.
Dat ook, maar nee dank je ik ga wel verder met deze als het niet te gek wordt met de reparatie.quote:
lek als een mandje. Ik zie het wel, ga een paar offertes aanvragen dit weekend.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:46 schreef klipper het volgende:
¤600 schade is niks man.
Is je radiateur wel echt lek?
Als je radiator en bumper vervangen moet worden ben je echt wel meer kwijt.
Tofquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:46 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
nope hij staat hier voor de deur, geen tijd gehad om wat te regelen nog. Maar komt goed, heb een adresje in Aalsmeer waar ze hem wel kunnen fixen.
Deze wil ik nog wel even bevestigen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:15 schreef Meike26 het volgende:
Ohja, en kijk voortaan niet alleen naar de auto voor je... maar naar de auto's daarvoorDan kunnen zelfs de meest notoire bumperboeren uit de problemen blijven !
Een zeer zinnige opmerking. Veel stress gehad de laatste weken, tegen het overspannen zijn aan, maar nu weet ik zeker dat er een overzichtelijke periode aanbreekt... Deze stress heeft vrijwel zeker een rol gespeeld..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:06 schreef Garbageman het volgende:
Ik zal ook nog even normaal reageren, mijn vriendin had wel eens haar kop er niet bij tijdens het autorijden, te laat reageren, niet rechts of te veel rechts rijden en zo. Ik heb haar aangeraden om voor elke rit in haarzelf te zeggen "ik ga nu autorijden". Dat werkt voor haar als een soort trigger dat ze nu haar "autorijpet" opzet en haar "dagdroompet" even afzet zeg maarWerkt heel goed
meh, zo niet dan alleen de essentieel technische delen laten fixen en de rest komt met de tijd wel weer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:58 schreef Palomar het volgende:
Vraag me eigenlijk af of je hier met 600 euro mee weg komt...
Het gaat er om te voorkomen dat je in dit soort situaties terecht komt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:26 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar dan nog... koppeling en rem omwisselen? Kom op...dat doe je niet eens met dezelfde voet. Als je nou zoals Palomar al aangeeft, een keer de rem en het gaspedaal tegelijkertijd intrapt, daar kan ik me nog iets bij voorstellen.
lol, op de ring Amsterdam zekerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:59 schreef Mirgeam het volgende:
Jammer HB, zat je weer met de navigatie te worstelen?
Heb jij allang je rijbewijs?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:34 schreef Biogarde het volgende:
En mis trappen is helemaal geen schande. Het gebeurt mij ook weleens. Wou van de week nog schakelen. Dat ging niet goed.
Ik trapte de koppeling en de rem tegelijk in terwijl ik van z'n 2 naar z'n 3 ging. M'n broer naast me zat met z'n voortanden in het dashboard. En dat allemaal in een seconde.
En ik heb altijd automaten gereden, dus dan zijn handbakken sowieso een hele excursie de eerste paar maanden
Ik heb gewoon een normaal rijbewijs hoor. Ben 30. Afrijden toen 18.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:38 schreef klipper het volgende:
[..]
Heb jij allang je rijbewijs?
Tegenwoordig ( alweer enige jaren dacht ik zo) mag je toch niet meer switchen als je automaat afrijdt?, behalve als je opnieuw examen doet?
Dit snap ik ff niet? Waar zat je dan met je linkervoet? Uit het raamquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:40 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
aha, nu snap ik de veel voorkomende denkfout in voorgaande postsik handelde wel degelijk met mijn rechtervoet, maar zat dus met rechts op het koppelinsgpedaal.
Ik kan gewoon niet begrijpen hoe je dat pedaal kan missen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoop zo voor je dat karma binnenkort niet naast je zit.
Bimmer hoor je juist handbak te rijden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een normaal rijbewijs hoor. Ben 30. Afrijden toen 18.
Heb grote auto's gereden. En sommige auto's ga je gewoon niet rijden met een handbak. Benzen en Beemers bijvoorbeeld niet. Of Bimmers. Beemers. Bimmers, anders worden de BMW fappers boos.
Ik rij niet in de petjes varianten. Sorry.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:46 schreef krokdown het volgende:
[..]
Bimmer hoor je juist handbak te rijden.
TS heeft dus na een tijdje alleen motorrijden, nu net pas zijn rijbewijs B erbij gehaald en een auto gekocht. Het automatisme zit er dus nog niet in, is dat nou echt zo moeilijk te begrijpen of ben je gewoon te beroerd om het topic door te lezen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:45 schreef krokdown het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet begrijpen hoe je dat pedaal kan missen.
Eerlijk is eerlijk, ik begrijp het zelf ook niet. Ook tijdens alle lessen die ik gehad heb is dit me nog nooit gebeurd.Was het maar zo, dan was het de auto van de rijschool ipv mijn eigen. Het schijnt zo te moeten zijn...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
TS heeft dus na een tijdje alleen motorrijden, nu net pas zijn rijbewijs B erbij gehaald en een auto gekocht. Het automatisme zit er dus nog niet in, is dat nou echt zo moeilijk te begrijpen of ben je gewoon te beroerd om het topic door te lezen?
Euh nee.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:46 schreef krokdown het volgende:
[..]
Bimmer hoor je juist handbak te rijden.
Een mooie 5 of 7 serie, de enige BMW's die ik zou willen rijden, rij je met automaat. Wil je racen...dan gebruik je de tiptronic functie.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je kunt toch veel beter racen met zo'n handbak?
zeker klote, maar dit moment wil ik niet als norm stellen voor mijn algemene rijgedrag, lijkt me een beetje overbodig om nog eens op een terreintje te gaan oefenen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:28 schreef Dekatria het volgende:
Klote zeg HB! Ik vind de tip van even een verlaten parkeerterrein opzoeken en even met je wagen wat oefeningen doen wel een goeie.
Denk dat het volstaat met dat je beseft dat je nog weinig auto rijervaring hebt en daardoor gewoon nog even wat extra alerter moet zijn in de auto.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:31 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
zeker klote, maar dit moment wil ik niet als norm stellen voor mijn algemene rijgedrag, lijkt me een beetje overbodig om nog eens op een terreintje te gaan oefenen eerlijk gezegd.
Dat zeg ik ook niet, maar het is handig om te weten hoe je wagen op bepaalde extreme dingen cq. handelingen reageert.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:31 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
zeker klote, maar dit moment wil ik niet als norm stellen voor mijn algemene rijgedrag, lijkt me een beetje overbodig om nog eens op een terreintje te gaan oefenen eerlijk gezegd.
het ging allemaal te snel gewoon en ik weet het niet meer precies, maar het zou kunnen dat mijn rechtervoet van het rempedaal afgleed naar de koppeling. Misschien had ik nog net een seconde om aan de handrem te trekken maar dan heb je het wel gehad met de marge. en nee dus niet met links denkend dat de koppeling de rem is, ben mentaal nog niet zo ver heenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:34 schreef Byte_Me het volgende:
hoe kun je nou het rempedaal missen, volgens mij heb je met je verkeerde voet geremd. rechtervoet: gas en koppeling, linkervoet: rem. je hoeft geen pedaal te kiezen met je linkervoet, rem is de enige keus.
Je bedoelt koppeling is de enige keus?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:34 schreef Byte_Me het volgende:
hoe kun je nou het rempedaal missen, volgens mij heb je met je verkeerde voet geremd. rechtervoet: gas en koppeling, linkervoet: rem. je hoeft geen pedaal te kiezen met je linkervoet, rem is de enige keus.
De Why had kapschade door met zatte kop te rijdenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:55 schreef deadly_kiss het volgende:
Volgens mij waren dat niet de enige ongelukjes... herinner me iets met een Yamaha Why![]()
Hoe krijg je dat allemaal voor elkaar... heb je het OV al eens geprobeerd?
Ik zei het al in een ander topic: TS draagt clownsschoenen in de auto, enige verklaring.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:01 schreef steeez het volgende:
Deze mag wat mij betreft ook wel geplaatst worden in PTA toppers.
Met je rechtvoet je koppeling intrappen, hoe krijg je het voor elkaar!!![]()
![]()
![]()
Zelfs wanneer je je best doet is het fysiek amper mogelijk.
Wie begint er met de suggestie OV en graaft de Why opquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:26 schreef deadly_kiss het volgende:
Wat boeit het hoeveel brommers of auto's je in bezit hebt gehad? dat maakt het aantal ongelukken toch niet minder?
Mooi voor je dat iemand die why wilde kopen, iedereen gelukkig
+1quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:39 schreef BlueMage het volgende:
BNN is op zoek naar ' De Allerslechtste Chauffeur van Nederland' #20
Denk dat we een kandidaat hebben voor seizoen 3.
Begrip heb ik wel hoor, een ongeluk kan iedereen overkomen namelijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:38 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Wie begint er met de suggestie OV en graaft de Why op? Da's iets met de bal kaatsen enzo... Om kort te gaan, TS zal er niet van wakker liggen nog 10 ongelukken te maken en nog eens 20 slechte scooters te verkopen. Het blijft materiaal, al is het een domper na 2 dagen je eerste autootje voorlopig kwijt te zijn. Maar goed, iets met meeleven en begrip enzo, kost tijd om daar naar toe te groeien, heb ik ook moeten leren
euh, heb het nog lang niet over alle schuivers en klappers gehad mijn samenvatting begon over anno 2012 waarin er veel achter elkaar kwamenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:45 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Begrip heb ik wel hoor, een ongeluk kan iedereen overkomen namelijk.
Misschien nog een 2e ongeluk uit domheid ofzo...
Maar zoveel?![]()
Het maakt mij niks uit hoeveel brommers je hebt gehad of verkocht hebt... compleet,verrot of in onderdelen.
Dit topic gaat over ongelukken toch... en ik zag die why niet in je ongelukjes-optelling staan dus ik vroeg me af of je nog meer schuivers hebt gemaakt die niet vermeld staan![]()
En eerlijk is eerlijk, als je zo je verhaaltje terug leest kan je er dan ook niet een klein beetje om lachen...?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:57 schreef Nobu het volgende:
[..]
Drie ongelukken veroorzaken in je hele leven is al behoorlijk schandalig, dat voor je twintigste presteren is werkelijk onvoorstelbaar.
Je moet je dan ook geen zorgen maken over het verleden maar over de toekomst.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:12 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
De Why had kapschade door met zatte kop te rijdenAls ik even mag samenvatten welke brommerts ik schadeloos gereden heb in 20 jaar tijd? Zie hieronder...
Update: thanks voor het adviesquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:55 schreef 2cv het volgende:
¤600,- schade ? Fix het zelf, dan ben je voor minder klaar.
Dat is geen paniek maar gewoon onkunde. Dat sommigen überhaupt ooit een rijbewijs hebben kunnen halenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:31 schreef egeltje1985 het volgende:
Doet me een beetje denken.aan de slechtste chauffeur van Nederland, van BNN. Daar reageren sommigen in paniek ook soms helemaal verkeerd. Maar vaker gas geven in plaats van remmen enzo.
Jawel hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:15 schreef bas-beest het volgende:
@HeetBoven, mooi dat het gelukt is, maar laat je het ook weten als je weer schade hebt gereden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |