Ik rij niet in de petjes varianten. Sorry.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:46 schreef krokdown het volgende:
[..]
Bimmer hoor je juist handbak te rijden.
TS heeft dus na een tijdje alleen motorrijden, nu net pas zijn rijbewijs B erbij gehaald en een auto gekocht. Het automatisme zit er dus nog niet in, is dat nou echt zo moeilijk te begrijpen of ben je gewoon te beroerd om het topic door te lezen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:45 schreef krokdown het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet begrijpen hoe je dat pedaal kan missen.
Eerlijk is eerlijk, ik begrijp het zelf ook niet. Ook tijdens alle lessen die ik gehad heb is dit me nog nooit gebeurd.Was het maar zo, dan was het de auto van de rijschool ipv mijn eigen. Het schijnt zo te moeten zijn...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
TS heeft dus na een tijdje alleen motorrijden, nu net pas zijn rijbewijs B erbij gehaald en een auto gekocht. Het automatisme zit er dus nog niet in, is dat nou echt zo moeilijk te begrijpen of ben je gewoon te beroerd om het topic door te lezen?
Euh nee.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:46 schreef krokdown het volgende:
[..]
Bimmer hoor je juist handbak te rijden.
Een mooie 5 of 7 serie, de enige BMW's die ik zou willen rijden, rij je met automaat. Wil je racen...dan gebruik je de tiptronic functie.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je kunt toch veel beter racen met zo'n handbak?
zeker klote, maar dit moment wil ik niet als norm stellen voor mijn algemene rijgedrag, lijkt me een beetje overbodig om nog eens op een terreintje te gaan oefenen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:28 schreef Dekatria het volgende:
Klote zeg HB! Ik vind de tip van even een verlaten parkeerterrein opzoeken en even met je wagen wat oefeningen doen wel een goeie.
Denk dat het volstaat met dat je beseft dat je nog weinig auto rijervaring hebt en daardoor gewoon nog even wat extra alerter moet zijn in de auto.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:31 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
zeker klote, maar dit moment wil ik niet als norm stellen voor mijn algemene rijgedrag, lijkt me een beetje overbodig om nog eens op een terreintje te gaan oefenen eerlijk gezegd.
Dat zeg ik ook niet, maar het is handig om te weten hoe je wagen op bepaalde extreme dingen cq. handelingen reageert.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:31 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
zeker klote, maar dit moment wil ik niet als norm stellen voor mijn algemene rijgedrag, lijkt me een beetje overbodig om nog eens op een terreintje te gaan oefenen eerlijk gezegd.
het ging allemaal te snel gewoon en ik weet het niet meer precies, maar het zou kunnen dat mijn rechtervoet van het rempedaal afgleed naar de koppeling. Misschien had ik nog net een seconde om aan de handrem te trekken maar dan heb je het wel gehad met de marge. en nee dus niet met links denkend dat de koppeling de rem is, ben mentaal nog niet zo ver heenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:34 schreef Byte_Me het volgende:
hoe kun je nou het rempedaal missen, volgens mij heb je met je verkeerde voet geremd. rechtervoet: gas en koppeling, linkervoet: rem. je hoeft geen pedaal te kiezen met je linkervoet, rem is de enige keus.
Je bedoelt koppeling is de enige keus?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:34 schreef Byte_Me het volgende:
hoe kun je nou het rempedaal missen, volgens mij heb je met je verkeerde voet geremd. rechtervoet: gas en koppeling, linkervoet: rem. je hoeft geen pedaal te kiezen met je linkervoet, rem is de enige keus.
De Why had kapschade door met zatte kop te rijdenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:55 schreef deadly_kiss het volgende:
Volgens mij waren dat niet de enige ongelukjes... herinner me iets met een Yamaha Why![]()
Hoe krijg je dat allemaal voor elkaar... heb je het OV al eens geprobeerd?
Ik zei het al in een ander topic: TS draagt clownsschoenen in de auto, enige verklaring.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:01 schreef steeez het volgende:
Deze mag wat mij betreft ook wel geplaatst worden in PTA toppers.
Met je rechtvoet je koppeling intrappen, hoe krijg je het voor elkaar!!![]()
![]()
![]()
Zelfs wanneer je je best doet is het fysiek amper mogelijk.
Wie begint er met de suggestie OV en graaft de Why opquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:26 schreef deadly_kiss het volgende:
Wat boeit het hoeveel brommers of auto's je in bezit hebt gehad? dat maakt het aantal ongelukken toch niet minder?
Mooi voor je dat iemand die why wilde kopen, iedereen gelukkig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |