+1quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:39 schreef BlueMage het volgende:
BNN is op zoek naar ' De Allerslechtste Chauffeur van Nederland' #20
Denk dat we een kandidaat hebben voor seizoen 3.
Begrip heb ik wel hoor, een ongeluk kan iedereen overkomen namelijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:38 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Wie begint er met de suggestie OV en graaft de Why op? Da's iets met de bal kaatsen enzo... Om kort te gaan, TS zal er niet van wakker liggen nog 10 ongelukken te maken en nog eens 20 slechte scooters te verkopen. Het blijft materiaal, al is het een domper na 2 dagen je eerste autootje voorlopig kwijt te zijn. Maar goed, iets met meeleven en begrip enzo, kost tijd om daar naar toe te groeien, heb ik ook moeten leren
euh, heb het nog lang niet over alle schuivers en klappers gehad mijn samenvatting begon over anno 2012 waarin er veel achter elkaar kwamenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:45 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Begrip heb ik wel hoor, een ongeluk kan iedereen overkomen namelijk.
Misschien nog een 2e ongeluk uit domheid ofzo...
Maar zoveel?![]()
Het maakt mij niks uit hoeveel brommers je hebt gehad of verkocht hebt... compleet,verrot of in onderdelen.
Dit topic gaat over ongelukken toch... en ik zag die why niet in je ongelukjes-optelling staan dus ik vroeg me af of je nog meer schuivers hebt gemaakt die niet vermeld staan![]()
En eerlijk is eerlijk, als je zo je verhaaltje terug leest kan je er dan ook niet een klein beetje om lachen...?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:57 schreef Nobu het volgende:
[..]
Drie ongelukken veroorzaken in je hele leven is al behoorlijk schandalig, dat voor je twintigste presteren is werkelijk onvoorstelbaar.
Je moet je dan ook geen zorgen maken over het verleden maar over de toekomst.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:12 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
De Why had kapschade door met zatte kop te rijdenAls ik even mag samenvatten welke brommerts ik schadeloos gereden heb in 20 jaar tijd? Zie hieronder...
Update: thanks voor het adviesquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:55 schreef 2cv het volgende:
¤600,- schade ? Fix het zelf, dan ben je voor minder klaar.
Dat is geen paniek maar gewoon onkunde. Dat sommigen überhaupt ooit een rijbewijs hebben kunnen halenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:31 schreef egeltje1985 het volgende:
Doet me een beetje denken.aan de slechtste chauffeur van Nederland, van BNN. Daar reageren sommigen in paniek ook soms helemaal verkeerd. Maar vaker gas geven in plaats van remmen enzo.
Jawel hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:15 schreef bas-beest het volgende:
@HeetBoven, mooi dat het gelukt is, maar laat je het ook weten als je weer schade hebt gereden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |