Mooi zo!quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:55 schreef simmu het volgende:
boekje bij de post
Ja, bal daar bij de postquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:35 schreef Kyara het volgende:
Ik sloot hem met:
[..]
Mooi zo!
En wat heb je weer mooie dingen gemaakt
Hier nog niks bij de post
Maar volgens mij duurt dat sowieso vaak wel 4 dagen van buuf naar mij.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:11 schreef Susie het volgende:
Boekje van Miss_Sly ontvangen! Daar ga ik eens lekker in knutselen!
Ik weet het niet meer!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Spuug waar komt dat leuke papiertje vandaan?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, bal daar bij de postik heb BE's boekje wél!
pst! je hebt ook een sneakpeakquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, bal daar bij de postik heb BE's boekje wél!
Goed dat je het even zegtquote:
mijn favo paginas zitten er niet tussen in de sneak peakquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Goed dat je het even zegtik had m helemaal gemist! Booooooh dit is zó slecht voor mijn buitengewoon nieuwsgierige aard
![]()
Ziet er ook alweer zo leuk uit![]()
Benieuwdbenieuwdbenieuwd
En het is een lekker regenachtig dagje. Ik ga me maar eens op BE's boekje bezinnen.O+
_bar_ zit toch niet in ons groepjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:25 schreef Muks het volgende:
Hier is het boekje af... ik kan nog wel een paar pagina's maken maar ja das niet de bedoeling natuurlijk of _bar_ moet dat leuk vinden.
Heb voor t eerst met mijn waterverfpotloden iets getekend, ik kan niet tekenen maar heb t toch geprobeerd
[ afbeelding ]
Hier hetzelfde verhaal.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:47 schreef Soempie het volgende:
Post is geweest, maar helaas nog geen boekje.
Die is ook heel leukquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:55 schreef Brighteyes het volgende:
Mrien! Ik ben vergeten foto's te maken van de hele pagina's en vooral mijn rupsje vond ik zo leuk.
Zou jiij foto's kunnen maken en me doormailen?
Ik had nog wel wat blz's willen vullen, maar heb het netjes bij 8 gehouden! En ik denk dat KD zelf voor de meeste vulling heeft gezorgd wat dikte betreft!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:58 schreef mignonne het volgende:
Hier heel grillig qua post. Maar Sorbo hij is er hoor!
En jeeeeemig wat zijn jullie al creatief geweest met KD's boekjehij ging nog nét door de brievenbus, maar ik denk dat hij vanaf nu open moet worden verzonden.
Helemaal niet Doosie! Maar al jouw creativiteit in je boekje zorgt wel voor heel wat opvulling!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:49 schreef Kleurdoos het volgende:
Zit je me nou zwart te maken Kwelmo!
Ik denk trouwens dat bijna alle boekjes vanaf nu open moeten worden verzonden? die van Sorbo krijg ik zelfs nog amper dicht en dan moet ik nog 2 blz
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:42 schreef Lamb29 het volgende:
Mijnes kwamen ook steeds snel aan... maar binnen ons groepje nu een verdwenen exemplaar waardoor ik nu ws 2 weken zonder boekje zit
neej jammer genoeg nog niet... dus dat wordt ws ma of di...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 08:04 schreef becky27 het volgende:
BJ heb jij het boekje van bellelena al ontvangen? Dit keer niet via werk verstuurd namelijk.
mpg niks helaasquote:Op zaterdag 5 mei 2012 07:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Zou het boekje van Mrien vandaag aankomen?do hope so. Het duurt nu wel heel lang zeg!
Die kunnen we toch uitwisselen ?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:50 schreef Soempie het volgende:
Wat fijn dat het boekje in elk geval dit weekend binnen is gekomen! Hier is het boekje ook binnen.![]()
En ik had hetzelfde: ik kan het hele boek wel voltekenen en knutselen voor BJ.Gelukkig heb ik dat idee nu ook met het boekje van Becky (ook al zo tof tot nu toe!). Gelukkig maar, want ik 'kende' Becky vooraf niet en zag er een beetje tegenop. Maar gaat helemaal goedkomen.
En ik vergeet steeds handige/ leuke dingen over te nemen uit de boekjes die al voorbij zijn gekomen.
Recepten bijvoorbeeld..
Italië, koken, fotograferen, lezenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:30 schreef Kyara het volgende:
Yup, maar komt vast goed hoor!
Mrien, doe eens een paar steekwoorden met dingen die je leuk vindt? Ga ik daar mee aan de slag.
als je totaal dan een halve centimeter eraf aan speling aanhoudt zit je goed, anders kom je te groot uitquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:27 schreef mrien het volgende:
[..]
Italië, koken, fotograferen, lezen
Zoiets?
Heb wel een boekje net wat kleiner dan a5, volgens site: 23x11x0.5
Niet? Holy fuckquote:
misschien heeft iemand anders nog een boekie voor me? ik doe graag nog wat in de tussentijd hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:13 schreef Lenaatje het volgende:
Jeetje Kleurdoos alweer klaar! Ik heb nog geen boekje dus je moet nog even geduld hebben voor het volgende boekje!
Het is jammer dat het er nu (door K'dag denk ik) niet voor het weekend is. Maar je hoeft je niet te haasten hoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niet? Holy fuckda's wel t langste tot nu hè? Ik zal de boekjes vanaf nu wel eerder posten, heb je ook gewoon eens twee weken
dus als be's boekje vandeweek af is doe ik m gelijk op de bus
Je mag wel pagina's voor mijn boekje maken. 13,5 x 19 cm, enkele pagina :pquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
misschien heeft iemand anders nog een boekie voor me? ik doe graag nog wat in de tussentijd hoor
ZuidHolland naar jou gaat sneller dan Veluwe naar jou blijkbaar..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:26 schreef _evenstar_ het volgende:
hier ook nog nies binnen, en normaal heb ik altijd de dag erop binnen..
echt hoererende post NL
Kut, ik wilde de afbeelding openen en nu heb ik m ingesteld als achtergrond.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:00 schreef Kleurdoos het volgende:
o geloof me, Snorbo haalt de kunstenaar in me naar boven:
[ afbeelding ]
*grijns*
Hahahahaha, meesterlijk!quote:Op zondag 6 mei 2012 15:00 schreef Kleurdoos het volgende:
o geloof me, Snorbo haalt de kunstenaar in me naar boven:
[ afbeelding ]
*grijns*
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:39 schreef SummerBreeze het volgende:
Sonnetje, of iemand die haar boekje al gehad heeft, wat zijn de maten van het boekje? Ongeveer? Dan kan ik morgen vast aan de slag.
Dan weet ik dat ik iig een paar onderdelen vast kan maken. Hier namelijk net wel post (uit het buitenland, misschien is dat anders dan binnenlandse post que bezorgdagen?), maar nog steeds geen boekje. Ik vind het echt niet tof meer...quote:Op maandag 7 mei 2012 12:18 schreef _Bar_ het volgende:
uhmm iets kleiner dan de mijne dacht ik Summerbreeze en met lijntjes.
Ook een wat dunner boekje.
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:56 schreef Twinkly het volgende:
Susie, je boekje is aangekomenHet wordt heel mooi
!
Teaser voor YPPY!
[ afbeelding ]
Whut? Nou wat achterlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:36 schreef Kyara het volgende:
Nog steeds geen boekje![]()
Buuf, moeten we misschien actie ondernemen in de vorm van een klacht of zo? Boekje is nu al een week onderweg
Nee, verwacht daar ook geen problemen mee. Stel dat het onvoldoende gefrankeerd is dan moet de ontvanger dat toch gewoon bijbetalen? En je schrijft ook altijd je eigen postcode er op dus terugsturen zou ook nog een optie zijn. Misschien eens kijken waar we eea kunnen navragen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Whut? Nou wat achterlijkbeter doen ze een zoektocht ofzo? Het was echt goed dicht en met genoeg (kinder) postzegels?
of heb ik dát fout gedaan? Die kinderpostzegels? Nee toch?
Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:46 schreef mrien het volgende:
![]()
![]()
Kyara ik ben vandaag met jouw boekje bezig geweestAan de ene kant een stukje herhaling, aan de andere kant iets heel anders dan de andere boekjes. Morgen nog iets uitprinten en dan klaar
ik heb dat ook gedaan, en kreeg gezegd echt weer te bellen als t weer gebeurde.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:44 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nee, verwacht daar ook geen problemen mee. Stel dat het onvoldoende gefrankeerd is dan moet de ontvanger dat toch gewoon bijbetalen? En je schrijft ook altijd je eigen postcode er op dus terugsturen zou ook nog een optie zijn. Misschien eens kijken waar we eea kunnen navragen?
Volgens mij heeft iemand toch ook al eens een klacht ingediend hier?
Spannend! Ik heb echt wel 20 ideeen voor jouw boekje, ik ben nog even aan het puzzelen hoe dat op 8 pagina's gaat passenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
Wat slim dat jouw adres in het boekje staat Yppy!
Buuf, zou je het mijne achterin mijn boekje willen schrijven? Ik PM het je wel even.
Ik heb trouwens vanavond 4 pagina's voor jou gemaakt!De eerste twee weet ik nog niet zo goed of ze zo blijven, drie en vier zijn wel heel leuk geworden.
Geen doos te bekennen. Het nu in een postnl envelop en die zat in een plastic zakje.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:00 schreef E.T. het volgende:
Was de doos gewoon er helemaal af, Yppy? Echt zo stom! Die doos zat gewoon met diverse stukken plakband dicht
Leuk! Ben weer benieuwd!quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:10 schreef Kleurdoos het volgende:
boekje is op de post hoor Mus. nu moet ik dus 3 weken wachten ofzo?
Nog niet?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:00 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Hier ook nog geen post geweest volgens mij, ik wil gewoon het boekje van Wickie op de deurmat horen ploffen.
Ik hoop het niet. Boekje is er nog niet....quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:10 schreef Kleurdoos het volgende:
boekje is op de post hoor Mus. nu moet ik dus 3 weken wachten ofzo?
Nou ja zeg!quote:
Oh nee toch? Boekje weg in ons groepje?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nog niet?![]()
Ik heb trouwens nog een sneak voor wickie!
Me tooquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja zeg!ik ga me nu toch wel zorgen maken......
ik ook....quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja zeg!ik ga me nu toch wel zorgen maken......
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, ik zal morgen eens een zoekactie op touw laten zetten.
Is goed, als ik aan deze kant nog een postbezorger van zijn fiets moet trekken dan geef maar een gil.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, ik zal morgen eens een zoekactie op touw laten zetten.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wickie dit is de enige sneak die je krijgt. Je moet het er mee doen en voor de rest geduldig zijn![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:20 schreef droomvrouwtje het volgende:
Het boekje van Simmu gaat vandaag al met de post mee.. hier een sneak
[ afbeelding ]
Inclusief falende tekenkunsten![]()
[ afbeelding ]
hmpf! de post de andere kant op werkt in ieder geval een stuk sneller.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
Is goed, als ik aan deze kant nog een postbezorger van zijn fiets moet trekken dan geef maar een gil.
Fijn!quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hmpf! de post de andere kant op werkt in ieder geval een stuk sneller.het shirtje is er nu al!
Oh woehoe!!quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:08 schreef Kyara het volgende:
3 keer raden wat er vandaag op de deurmat lag!![]()
![]()
![]()
inclusief mooi versierde doos en helemaal in tact.
Ow wat fijn !!!!quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:08 schreef Kyara het volgende:
![]()
![]()
Hoho, ik ben de zoveelste die het dichtplakt hèquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:26 schreef Kyara het volgende:
De doos ziet er verder niet gedeukt uit of zo.
Ik moest wel door 36 lagen plakband knippen. Jij bent echt een grootverbruiker.
Eniewee, vanavond en morgen lekker aan de slag en dan kan ie zondag weer door naar Simmu!
Owquote:
Oh wat fijn!quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:08 schreef Kyara het volgende:
![]()
![]()
Leuk leuk leukquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
bluh, heel mijn leuke fröbeloptie uit photobucket geslooptmaar deze is denk ik ook leuk zonder al te veel weg te geven.
Plakbandquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoho, ik ben de zoveelste die het dichtplakt hè
Ja maar jij bent echt Queen of plakbandquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoho, ik ben de zoveelste die het dichtplakt hè
da's mijn inner McGyverquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja maar jij bent echt Queen of plakband
Oh klinkt goed zeg! Jaloers!quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:25 schreef snoopy het volgende:
Ben benieuwd wanneer elmo's boekje bij je is lenaatje. Ben inmiddels ook een end met oeke's boekje maar ik lig nu even te niksen bij het zwembad want het is 27 graden hier
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
da's mijn inner McGyver![]()
ik heb ook jaren een met ducttape gerepareerde flessenbak in de koelkast gehad.![]()
*mist een plakbandsmiley*
Het wordt pakketpost, kan dat nog als ik het morgen verstuur?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:45 schreef miss_sly het volgende:
Oeps wegens vakantiespreiding vergeten sneak peaks te maken, DML, maar je boekje is door naar Wickie!
Ik kan niet kome melden of het boekje dat hier binnen moet komen, op tijd is gearriveerd, maar ik vermoed dat het bij terugkomst van vakantie vast wel hier ligt
fijn ! voortaan gewoon weer mn vertrouwde kantoortje hoor...quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:23 schreef _Bar_ het volgende:
hier is ook een boekje binnen
Vanavond maar eens beginnen met opvullen
We vertrekken morgen, dus dat gaat niet lukken dan. We komen volgende week vrijdag thuis, laat in de middag, dus misschien dat het op zaterdag bezorgd kan worden?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:20 schreef YPPY het volgende:
[..]
Het wordt pakketpost, kan dat nog als ik het morgen verstuur?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb ook jaren een met ducttape gerepareerde flessenbak in de koelkast gehad.![]()
Dan gaat het volgende boekje per pakketpost.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We vertrekken morgen, dus dat gaat niet lukken dan. We komen volgende week vrijdag thuis, laat in de middag, dus misschien dat het op zaterdag bezorgd kan worden?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
fijn ! voortaan gewoon weer mn vertrouwde kantoortje hoor...
overigens ook hier vandaag een boekje binnen!
toch jammer dat ik jouw boekje al gehad hebquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is prima hoor, komt goed!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:25 schreef Kyara het volgende:
Simmu, vind jij het heel erg al ik het boekje van Mrien dinsdag op de post doe? Ik zit een beetje met het drogen van 'dingen' en ik mis nog wat plaatjes (die liggen nog bij manlief op zijn werkdus die krijg ik maandag pas en ik heb geen kleurenprinter).
Multitasken, Flip opnemen in de RR en in Flip zijn boekje aangeven dat hij geholpen heeft met de RRquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:28 schreef Brighteyes het volgende:
Sh*t! Moet ik nog 4 pagina's voor Buuf's boekje, krijgt Sasha Flip mee naar huis!Moet ik ook daar nog iets leuks voor gaan verzinnen...
no offence maareuh, mag ik bedanken?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Multitasken, Flip opnemen in de RR en in Flip zijn boekje aangeven dat hij geholpen heeft met de RR
Doe rustig aan hoor! Zal er toch niet eerder dan volgende week zaterdag mee aan de slag gaan!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:22 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Woehoe het boekje van Wickie is eindelijk geland op de deurmat. dus zo even keihard aan de slag
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:44 schreef E.T. het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)rZlek!5rqoS4rxFzjOQ/
nee. Ook suf dat de ze klachtenprocedure zo niet-klantvriendelijk maken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, en ik kreeg dus een mail van post.nl. Met dezelfde informatie die ik op de site ook al gevonden had. Dat je dus nóg een mail moet sturen om het postpakket op te sporen. Maar ja, dát hoefde dus niet meer.
Ben ik de enige die het achterlijk vind dat ze niks met het signaal doen dat een brief 1,5 week onderweg is?
hier juist heel anders ervaren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:46 schreef Kyara het volgende:
[..]
nee. Ook suf dat de ze klachtenprocedure zo niet-klantvriendelijk maken.
Simmu, thanx
Heb je aandelen ofzoquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier juist heel anders ervaren.
ik kreeg vrij snel na klacht een telefoontje, heel net te woord gestaan, waarbij een onderzoek ingesteld is, en ik daar ook terugkoppeling op heb ontvangen.
excuses voor de overlast en het verzoek als t weer gebeurde weer een klacht in te dienen.
mmooooooooooooooooi!! ik ben onder de indruk!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:44 schreef bellelena het volgende:
Sneakpeak voor Beessie-Jen![]()
Heb je mijn boekje al gekregen?
[ afbeelding ]
Bijna 2 weken onderweg al, zo groot is Nederland ook weer niet zou je denkenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
mmooooooooooooooooi!! ik ben onder de indruk!![]()
en neej ik heb nog steeds je boekje niet.... ik snap er echt niets van....
Zo gaaf.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:44 schreef bellelena het volgende:
Sneakpeak voor Beessie-Jen![]()
Heb je mijn boekje al gekregen?
[ afbeelding ]
is t boekje bijna vol? Wat jammer!quote:Op zondag 13 mei 2012 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, de puntjes op de i, morgen nog even foto's maken, want dat was ik natuurlijk vergeten, en dan kan ie op de bus!
Gewoon bladzijden te weinig jonguh!
ja, en dan is ie volgende week wel hierquote:Op zondag 13 mei 2012 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, de puntjes op de i, morgen nog even foto's maken, want dat was ik natuurlijk vergeten, en dan kan ie op de bus!
Gewoon bladzijden te weinig jonguh!
Nai! Teveel ideetjes! M'n plannen namen wat veel ruimte in beslagquote:
Ja! Ik ga eens een andere brievenbus proberen! Eens kieken ofdat dat scheelt. Ik fiets wel ff morgen.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
ja, en dan is ie volgende week wel hierhoop ik
Echt? Het kostte mij juist enorm veel moeite deze week.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nai! Teveel ideetjes! M'n plannen namen wat veel ruimte in beslag
Hmmz, dat moeten sterretjes zijnquote:Op zondag 13 mei 2012 22:53 schreef Kyara het volgende:
Wat een mooie sneaks weer!
Susie, wat leuk met die druppeltjes!
Ik ga morgenavond nog even verder knutselen en dan plaats ik ook een sneak. Nog even geduld Mrien!
ah gelukkig!quote:Op zondag 13 mei 2012 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nai! Teveel ideetjes! M'n plannen namen wat veel ruimte in beslag
Ah jonguh ja!quote:Op zondag 13 mei 2012 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt? Het kostte mij juist enorm veel moeite deze week.![]()
Ik heb dus ook al met Mrien afgesproken dat hij wat later komt. Wilde het iig niet afraffelen.![]()
quote:
idd echt balen, misschien kan Becky contact opnemen? die weet waar het boekje gepost is? en het adres stond erin vermeld begreep ik?quote:Op maandag 14 mei 2012 12:23 schreef Muks het volgende:
Boekje is weer onderweg !!
Ik begrijp dat ik voorlopig nog geen boekje heb dus....balen dat ie nog niet boven water is.
quote:Op maandag 14 mei 2012 13:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
idd echt balen, misschien kan Becky contact opnemen? die weet waar het boekje gepost is? en het adres stond erin vermeld begreep ik?
Ik heb dus ook 2 weken zonder boekje gezeten, en heb weer veel zin in een nieuw boekje hier![]()
en 2 tegelijk is ook prima, hoop zo dat het boekje boven water komt...
Becky.quote:
Maak er maar wat moois van, ik heb toch niet eerder de tijd dan aankomend weekend ongeveer.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:48 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Susie, het boekje van Wickie komt er als het goed is morgen naar je toe. Ik moet nog 2 blz fröbelen.
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:08 schreef mariyette het volgende:
[..]
Jeej, looking good!!
(helaas nog steeds nieuwsgierig)
Ik maak sowieso iets voor je.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef bellelena het volgende:
Ohh die sneaks weer
Soemp! Nu hoop ik helemaal weer hard dat mijn boekje opduikt, want dan ga jij er nog iets in maken
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:54 schreef Susie het volgende:
Oh, wat mooi allemaal!![]()
Wat voel ik mij dan een prutser zeg.....
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:30 schreef snoopy het volgende:
Hier nog een verlate sneak voor Elmo
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:45 schreef Soempie het volgende:
Het boekje van Troel is hier net op de mat gevallen. En wat is het een mooi, bijzonder boekje al.
Sneaks.![]()
Hahaha! Ja ging best snel!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:34 schreef Elmo76 het volgende:
Oh wat fijn!!
Misschien een idee voor diegene wiens boekjes zo lang onderweg zijn, versturen vanuit Frankrijk!
Ik had er helemaal overheen gekekenquote:Op maandag 14 mei 2012 14:11 schreef Spuuglokje het volgende:
Sneaks voor E.T.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
wij missen er nog eentje.... (van de ronde van 2 weken geleden..)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:48 schreef trui het volgende:
![]()
zijn er nou nog boekjes zoek of is alles weer terecht? (te lui om alles terug te lezen, sorry).
Vind het zo stom! Dat boekje is al twee weken onderweg. Stomme post!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wij missen er nog eentje.... (van de ronde van 2 weken geleden..)
balen dat er mensen tussendoor stoppenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:41 schreef Gerberaatje het volgende:
Hullo
Groepje 6, aka het kneuzengroepje, heeft na overleg de helft van de mensen eruit geflikkerd
Nee grapje, niet eruit gegooid, maar er was al iemand afgevallen en nu hebben sowieso ik en nog 2 anderen (ik laat het maar aan diegenen om zelf de naam hier te noemen?) besloten om ermee te stoppen, zijn er nog een paar dames over...
Die willen nog wel doorgaan, dus de vraag is of die ergens kunnen aansluiten, of er nog anderen zijn die bij hen willen aansluiten?
schandaaaaaaalig damesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:55 schreef Lijnloos het volgende:
Ik zit ook in groepje "faal", maar heb niet zo behoefte om een doorstart te maken naar een ander groepje... Als de anderen uit mijn groeppie door wil, prima, maar dan hou ik er mee op... Scheelt weer een plekke zoeken in een ander groepje.
wij hebben sowieso een kusje-kroel groepjequote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:58 schreef becky27 het volgende:
[..]
schandaaaaaaalig dames![]()
zou het best jammer vinden als er uit mijn groepje nu nog mensen af zouden vallen. Tis best leuk zo saam
Gaan jullie mij eruit knikkeren? *pruil*quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:09 schreef klumsy het volgende:
Is er misschien nog iemand die met ons groepje mee zou willen doen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |