komt vast goedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:20 schreef Kyara het volgende:
het boekje is vandaag op de post gegaan dus als postnl een beetje meewerkt zou dat moeten lukken.
ik wil best, maar dan heb ik wel even wat extra ruimte nodig om bij te werken en in te halen enzo. dus dan kan ik pas volgende week er mee aan de slagquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:30 schreef Lamb29 het volgende:
Ik ben ook van groepje 6.. en ga net als Lijnloos het liefste door met de overgebleven helft van het groepje...
Helaas is mijn boekje dus al bij meeste van degene die doorgaan geweest... dat zou betekenen dat mijn boekje nog 1x gevuld wordt en daarna klaar is... Dat vind ik wel erg jammer!
Dus eigenlijk hoop ik dat er misschien iemand is die nog juist meer meer meer wilEn wil aansluiten bij ons??
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:55 schreef mariyette het volgende:
Is het niet een idee om allemaal dit rondje met resterende deelnemers af te maken en daarna nog een extra ronde te doen voor mensen die dat leuk vinden of extra vulling in hun boekje willen?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:56 schreef Muks het volgende:
LIjnloos hier nog iemand die het leuk vind om boekjes te vullen dus kom maar op !
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
o ja lijnloos; ik wil ook wel een keer je boekje hoor
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:02 schreef Soempie het volgende:
Lijnloos, is het voor jou dan ook geen idee om je boekje naar een aantal mensen te sturen die je al kent of van wie je graag iets in je boekje wilt hebben of mensen die graag hun boekje met die van jou uitwisselen? Dan maak je niet echt een doorstart in een groep die al bestaat, maar over de groepen heen...Nu er zoveel boekjes vertraging hebben, mensen boekjes dubbel hebben en er ook mensen zijn die graag meer willen knutselen kan het ook best wel, denk ik?
Na 27 mei kan ik ook veel meer tijd besteden aan RR, dus dan zijn boekjes hier heel welkom. Maar dus eerst nog m'n allerlaatste tentamen maken en halen.![]()
Ik denk dat we gewoon met Geppie en HandigeHarriet de boekjes die we nu hebben in circulatie af kunnen maken/doorsturen en daarna zijn er dus nog aardig wat mensen die wel wat extra's willen knutselen voor ons. En dan wil ik ook nog best random mensen blij maken met wat extra bladzijdes hoor...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:30 schreef Lamb29 het volgende:
Ik ben ook van groepje 6.. en ga net als Lijnloos het liefste door met de overgebleven helft van het groepje...
Helaas is mijn boekje dus al bij meeste van degene die doorgaan geweest... dat zou betekenen dat mijn boekje nog 1x gevuld wordt en daarna klaar is... Dat vind ik wel erg jammer!
Dus eigenlijk hoop ik dat er misschien iemand is die nog juist meer meer meer wilEn wil aansluiten bij ons??
Lijkt me een mooie oplossing.quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:26 schreef Lijnloos het volgende:lief allemaal!
[..]
Ik denk dat we gewoon met Geppie en HandigeHarriet de boekjes die we nu hebben in circulatie af kunnen maken/doorsturen en daarna zijn er dus nog aardig wat mensen die wel wat extra's willen knutselen voor ons. En dan wil ik ook nog best random mensen blij maken met wat extra bladzijdes hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop