ik heb dat ook gedaan, en kreeg gezegd echt weer te bellen als t weer gebeurde.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:44 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nee, verwacht daar ook geen problemen mee. Stel dat het onvoldoende gefrankeerd is dan moet de ontvanger dat toch gewoon bijbetalen? En je schrijft ook altijd je eigen postcode er op dus terugsturen zou ook nog een optie zijn. Misschien eens kijken waar we eea kunnen navragen?
Volgens mij heeft iemand toch ook al eens een klacht ingediend hier?
Spannend! Ik heb echt wel 20 ideeen voor jouw boekje, ik ben nog even aan het puzzelen hoe dat op 8 pagina's gaat passenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
Wat slim dat jouw adres in het boekje staat Yppy!
Buuf, zou je het mijne achterin mijn boekje willen schrijven? Ik PM het je wel even.
Ik heb trouwens vanavond 4 pagina's voor jou gemaakt!De eerste twee weet ik nog niet zo goed of ze zo blijven, drie en vier zijn wel heel leuk geworden.
Geen doos te bekennen. Het nu in een postnl envelop en die zat in een plastic zakje.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:00 schreef E.T. het volgende:
Was de doos gewoon er helemaal af, Yppy? Echt zo stom! Die doos zat gewoon met diverse stukken plakband dicht
Leuk! Ben weer benieuwd!quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:10 schreef Kleurdoos het volgende:
boekje is op de post hoor Mus. nu moet ik dus 3 weken wachten ofzo?
Nog niet?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:00 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Hier ook nog geen post geweest volgens mij, ik wil gewoon het boekje van Wickie op de deurmat horen ploffen.
Ik hoop het niet. Boekje is er nog niet....quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:10 schreef Kleurdoos het volgende:
boekje is op de post hoor Mus. nu moet ik dus 3 weken wachten ofzo?
Nou ja zeg!quote:
Oh nee toch? Boekje weg in ons groepje?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nog niet?![]()
Ik heb trouwens nog een sneak voor wickie!
Me tooquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja zeg!ik ga me nu toch wel zorgen maken......
ik ook....quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja zeg!ik ga me nu toch wel zorgen maken......
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, ik zal morgen eens een zoekactie op touw laten zetten.
Is goed, als ik aan deze kant nog een postbezorger van zijn fiets moet trekken dan geef maar een gil.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, ik zal morgen eens een zoekactie op touw laten zetten.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wickie dit is de enige sneak die je krijgt. Je moet het er mee doen en voor de rest geduldig zijn![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:20 schreef droomvrouwtje het volgende:
Het boekje van Simmu gaat vandaag al met de post mee.. hier een sneak
[ afbeelding ]
Inclusief falende tekenkunsten![]()
[ afbeelding ]
hmpf! de post de andere kant op werkt in ieder geval een stuk sneller.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
Is goed, als ik aan deze kant nog een postbezorger van zijn fiets moet trekken dan geef maar een gil.
Fijn!quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hmpf! de post de andere kant op werkt in ieder geval een stuk sneller.het shirtje is er nu al!
Oh woehoe!!quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:08 schreef Kyara het volgende:
3 keer raden wat er vandaag op de deurmat lag!![]()
![]()
![]()
inclusief mooi versierde doos en helemaal in tact.
Ow wat fijn !!!!quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:08 schreef Kyara het volgende:
![]()
![]()
Hoho, ik ben de zoveelste die het dichtplakt hèquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:26 schreef Kyara het volgende:
De doos ziet er verder niet gedeukt uit of zo.
Ik moest wel door 36 lagen plakband knippen. Jij bent echt een grootverbruiker.
Eniewee, vanavond en morgen lekker aan de slag en dan kan ie zondag weer door naar Simmu!
Owquote:
Oh wat fijn!quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:08 schreef Kyara het volgende:
![]()
![]()
Leuk leuk leukquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
bluh, heel mijn leuke fröbeloptie uit photobucket geslooptmaar deze is denk ik ook leuk zonder al te veel weg te geven.
Plakbandquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoho, ik ben de zoveelste die het dichtplakt hè
Ja maar jij bent echt Queen of plakbandquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoho, ik ben de zoveelste die het dichtplakt hè
da's mijn inner McGyverquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja maar jij bent echt Queen of plakband
Oh klinkt goed zeg! Jaloers!quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:25 schreef snoopy het volgende:
Ben benieuwd wanneer elmo's boekje bij je is lenaatje. Ben inmiddels ook een end met oeke's boekje maar ik lig nu even te niksen bij het zwembad want het is 27 graden hier
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
da's mijn inner McGyver![]()
ik heb ook jaren een met ducttape gerepareerde flessenbak in de koelkast gehad.![]()
*mist een plakbandsmiley*
Het wordt pakketpost, kan dat nog als ik het morgen verstuur?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:45 schreef miss_sly het volgende:
Oeps wegens vakantiespreiding vergeten sneak peaks te maken, DML, maar je boekje is door naar Wickie!
Ik kan niet kome melden of het boekje dat hier binnen moet komen, op tijd is gearriveerd, maar ik vermoed dat het bij terugkomst van vakantie vast wel hier ligt
fijn ! voortaan gewoon weer mn vertrouwde kantoortje hoor...quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:23 schreef _Bar_ het volgende:
hier is ook een boekje binnen
Vanavond maar eens beginnen met opvullen
We vertrekken morgen, dus dat gaat niet lukken dan. We komen volgende week vrijdag thuis, laat in de middag, dus misschien dat het op zaterdag bezorgd kan worden?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:20 schreef YPPY het volgende:
[..]
Het wordt pakketpost, kan dat nog als ik het morgen verstuur?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb ook jaren een met ducttape gerepareerde flessenbak in de koelkast gehad.![]()
Dan gaat het volgende boekje per pakketpost.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We vertrekken morgen, dus dat gaat niet lukken dan. We komen volgende week vrijdag thuis, laat in de middag, dus misschien dat het op zaterdag bezorgd kan worden?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
fijn ! voortaan gewoon weer mn vertrouwde kantoortje hoor...
overigens ook hier vandaag een boekje binnen!
toch jammer dat ik jouw boekje al gehad hebquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is prima hoor, komt goed!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:25 schreef Kyara het volgende:
Simmu, vind jij het heel erg al ik het boekje van Mrien dinsdag op de post doe? Ik zit een beetje met het drogen van 'dingen' en ik mis nog wat plaatjes (die liggen nog bij manlief op zijn werkdus die krijg ik maandag pas en ik heb geen kleurenprinter).
Multitasken, Flip opnemen in de RR en in Flip zijn boekje aangeven dat hij geholpen heeft met de RRquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:28 schreef Brighteyes het volgende:
Sh*t! Moet ik nog 4 pagina's voor Buuf's boekje, krijgt Sasha Flip mee naar huis!Moet ik ook daar nog iets leuks voor gaan verzinnen...
no offence maareuh, mag ik bedanken?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Multitasken, Flip opnemen in de RR en in Flip zijn boekje aangeven dat hij geholpen heeft met de RR
Doe rustig aan hoor! Zal er toch niet eerder dan volgende week zaterdag mee aan de slag gaan!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:22 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Woehoe het boekje van Wickie is eindelijk geland op de deurmat. dus zo even keihard aan de slag
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:44 schreef E.T. het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)rZlek!5rqoS4rxFzjOQ/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |