ik heb dat ook gedaan, en kreeg gezegd echt weer te bellen als t weer gebeurde.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:44 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nee, verwacht daar ook geen problemen mee. Stel dat het onvoldoende gefrankeerd is dan moet de ontvanger dat toch gewoon bijbetalen? En je schrijft ook altijd je eigen postcode er op dus terugsturen zou ook nog een optie zijn. Misschien eens kijken waar we eea kunnen navragen?
Volgens mij heeft iemand toch ook al eens een klacht ingediend hier?
Spannend! Ik heb echt wel 20 ideeen voor jouw boekje, ik ben nog even aan het puzzelen hoe dat op 8 pagina's gaat passenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
Wat slim dat jouw adres in het boekje staat Yppy!
Buuf, zou je het mijne achterin mijn boekje willen schrijven? Ik PM het je wel even.
Ik heb trouwens vanavond 4 pagina's voor jou gemaakt!De eerste twee weet ik nog niet zo goed of ze zo blijven, drie en vier zijn wel heel leuk geworden.
Geen doos te bekennen. Het nu in een postnl envelop en die zat in een plastic zakje.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:00 schreef E.T. het volgende:
Was de doos gewoon er helemaal af, Yppy? Echt zo stom! Die doos zat gewoon met diverse stukken plakband dicht
Leuk! Ben weer benieuwd!quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:10 schreef Kleurdoos het volgende:
boekje is op de post hoor Mus. nu moet ik dus 3 weken wachten ofzo?
Nog niet?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:00 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Hier ook nog geen post geweest volgens mij, ik wil gewoon het boekje van Wickie op de deurmat horen ploffen.
Ik hoop het niet. Boekje is er nog niet....quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:10 schreef Kleurdoos het volgende:
boekje is op de post hoor Mus. nu moet ik dus 3 weken wachten ofzo?
Nou ja zeg!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |