nee. Ook suf dat de ze klachtenprocedure zo niet-klantvriendelijk maken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, en ik kreeg dus een mail van post.nl. Met dezelfde informatie die ik op de site ook al gevonden had. Dat je dus nóg een mail moet sturen om het postpakket op te sporen. Maar ja, dát hoefde dus niet meer.
Ben ik de enige die het achterlijk vind dat ze niks met het signaal doen dat een brief 1,5 week onderweg is?
hier juist heel anders ervaren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:46 schreef Kyara het volgende:
[..]
nee. Ook suf dat de ze klachtenprocedure zo niet-klantvriendelijk maken.
Simmu, thanx
Heb je aandelen ofzoquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier juist heel anders ervaren.
ik kreeg vrij snel na klacht een telefoontje, heel net te woord gestaan, waarbij een onderzoek ingesteld is, en ik daar ook terugkoppeling op heb ontvangen.
excuses voor de overlast en het verzoek als t weer gebeurde weer een klacht in te dienen.
mmooooooooooooooooi!! ik ben onder de indruk!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:44 schreef bellelena het volgende:
Sneakpeak voor Beessie-Jen![]()
Heb je mijn boekje al gekregen?
[ afbeelding ]
Bijna 2 weken onderweg al, zo groot is Nederland ook weer niet zou je denkenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
mmooooooooooooooooi!! ik ben onder de indruk!![]()
en neej ik heb nog steeds je boekje niet.... ik snap er echt niets van....
Zo gaaf.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:44 schreef bellelena het volgende:
Sneakpeak voor Beessie-Jen![]()
Heb je mijn boekje al gekregen?
[ afbeelding ]
is t boekje bijna vol? Wat jammer!quote:Op zondag 13 mei 2012 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, de puntjes op de i, morgen nog even foto's maken, want dat was ik natuurlijk vergeten, en dan kan ie op de bus!
Gewoon bladzijden te weinig jonguh!
ja, en dan is ie volgende week wel hierquote:Op zondag 13 mei 2012 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, de puntjes op de i, morgen nog even foto's maken, want dat was ik natuurlijk vergeten, en dan kan ie op de bus!
Gewoon bladzijden te weinig jonguh!
Nai! Teveel ideetjes! M'n plannen namen wat veel ruimte in beslagquote:
Ja! Ik ga eens een andere brievenbus proberen! Eens kieken ofdat dat scheelt. Ik fiets wel ff morgen.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
ja, en dan is ie volgende week wel hierhoop ik
Echt? Het kostte mij juist enorm veel moeite deze week.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nai! Teveel ideetjes! M'n plannen namen wat veel ruimte in beslag
Hmmz, dat moeten sterretjes zijnquote:Op zondag 13 mei 2012 22:53 schreef Kyara het volgende:
Wat een mooie sneaks weer!
Susie, wat leuk met die druppeltjes!
Ik ga morgenavond nog even verder knutselen en dan plaats ik ook een sneak. Nog even geduld Mrien!
ah gelukkig!quote:Op zondag 13 mei 2012 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nai! Teveel ideetjes! M'n plannen namen wat veel ruimte in beslag
Ah jonguh ja!quote:Op zondag 13 mei 2012 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt? Het kostte mij juist enorm veel moeite deze week.![]()
Ik heb dus ook al met Mrien afgesproken dat hij wat later komt. Wilde het iig niet afraffelen.![]()
quote:
idd echt balen, misschien kan Becky contact opnemen? die weet waar het boekje gepost is? en het adres stond erin vermeld begreep ik?quote:Op maandag 14 mei 2012 12:23 schreef Muks het volgende:
Boekje is weer onderweg !!
Ik begrijp dat ik voorlopig nog geen boekje heb dus....balen dat ie nog niet boven water is.
quote:Op maandag 14 mei 2012 13:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
idd echt balen, misschien kan Becky contact opnemen? die weet waar het boekje gepost is? en het adres stond erin vermeld begreep ik?
Ik heb dus ook 2 weken zonder boekje gezeten, en heb weer veel zin in een nieuw boekje hier![]()
en 2 tegelijk is ook prima, hoop zo dat het boekje boven water komt...
Becky.quote:
Maak er maar wat moois van, ik heb toch niet eerder de tijd dan aankomend weekend ongeveer.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:48 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Susie, het boekje van Wickie komt er als het goed is morgen naar je toe. Ik moet nog 2 blz fröbelen.
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:08 schreef mariyette het volgende:
[..]
Jeej, looking good!!
(helaas nog steeds nieuwsgierig)
Ik maak sowieso iets voor je.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:04 schreef bellelena het volgende:
Ohh die sneaks weer
Soemp! Nu hoop ik helemaal weer hard dat mijn boekje opduikt, want dan ga jij er nog iets in maken
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:54 schreef Susie het volgende:
Oh, wat mooi allemaal!![]()
Wat voel ik mij dan een prutser zeg.....
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:30 schreef snoopy het volgende:
Hier nog een verlate sneak voor Elmo
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:45 schreef Soempie het volgende:
Het boekje van Troel is hier net op de mat gevallen. En wat is het een mooi, bijzonder boekje al.
Sneaks.![]()
Hahaha! Ja ging best snel!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:34 schreef Elmo76 het volgende:
Oh wat fijn!!
Misschien een idee voor diegene wiens boekjes zo lang onderweg zijn, versturen vanuit Frankrijk!
Ik had er helemaal overheen gekekenquote:Op maandag 14 mei 2012 14:11 schreef Spuuglokje het volgende:
Sneaks voor E.T.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
wij missen er nog eentje.... (van de ronde van 2 weken geleden..)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:48 schreef trui het volgende:
![]()
zijn er nou nog boekjes zoek of is alles weer terecht? (te lui om alles terug te lezen, sorry).
Vind het zo stom! Dat boekje is al twee weken onderweg. Stomme post!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wij missen er nog eentje.... (van de ronde van 2 weken geleden..)
balen dat er mensen tussendoor stoppenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:41 schreef Gerberaatje het volgende:
Hullo
Groepje 6, aka het kneuzengroepje, heeft na overleg de helft van de mensen eruit geflikkerd
Nee grapje, niet eruit gegooid, maar er was al iemand afgevallen en nu hebben sowieso ik en nog 2 anderen (ik laat het maar aan diegenen om zelf de naam hier te noemen?) besloten om ermee te stoppen, zijn er nog een paar dames over...
Die willen nog wel doorgaan, dus de vraag is of die ergens kunnen aansluiten, of er nog anderen zijn die bij hen willen aansluiten?
schandaaaaaaalig damesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:55 schreef Lijnloos het volgende:
Ik zit ook in groepje "faal", maar heb niet zo behoefte om een doorstart te maken naar een ander groepje... Als de anderen uit mijn groeppie door wil, prima, maar dan hou ik er mee op... Scheelt weer een plekke zoeken in een ander groepje.
wij hebben sowieso een kusje-kroel groepjequote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:58 schreef becky27 het volgende:
[..]
schandaaaaaaalig dames![]()
zou het best jammer vinden als er uit mijn groepje nu nog mensen af zouden vallen. Tis best leuk zo saam
Gaan jullie mij eruit knikkeren? *pruil*quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:09 schreef klumsy het volgende:
Is er misschien nog iemand die met ons groepje mee zou willen doen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |