als je totaal dan een halve centimeter eraf aan speling aanhoudt zit je goed, anders kom je te groot uitquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:27 schreef mrien het volgende:
[..]
Italië, koken, fotograferen, lezen
Zoiets?
Heb wel een boekje net wat kleiner dan a5, volgens site: 23x11x0.5
Niet? Holy fuckquote:
misschien heeft iemand anders nog een boekie voor me? ik doe graag nog wat in de tussentijd hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:13 schreef Lenaatje het volgende:
Jeetje Kleurdoos alweer klaar! Ik heb nog geen boekje dus je moet nog even geduld hebben voor het volgende boekje!
Het is jammer dat het er nu (door K'dag denk ik) niet voor het weekend is. Maar je hoeft je niet te haasten hoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niet? Holy fuckda's wel t langste tot nu hè? Ik zal de boekjes vanaf nu wel eerder posten, heb je ook gewoon eens twee weken
dus als be's boekje vandeweek af is doe ik m gelijk op de bus
Je mag wel pagina's voor mijn boekje maken. 13,5 x 19 cm, enkele pagina :pquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
misschien heeft iemand anders nog een boekie voor me? ik doe graag nog wat in de tussentijd hoor
ZuidHolland naar jou gaat sneller dan Veluwe naar jou blijkbaar..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:26 schreef _evenstar_ het volgende:
hier ook nog nies binnen, en normaal heb ik altijd de dag erop binnen..
echt hoererende post NL
Kut, ik wilde de afbeelding openen en nu heb ik m ingesteld als achtergrond.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:00 schreef Kleurdoos het volgende:
o geloof me, Snorbo haalt de kunstenaar in me naar boven:
[ afbeelding ]
*grijns*
Hahahahaha, meesterlijk!quote:Op zondag 6 mei 2012 15:00 schreef Kleurdoos het volgende:
o geloof me, Snorbo haalt de kunstenaar in me naar boven:
[ afbeelding ]
*grijns*
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:39 schreef SummerBreeze het volgende:
Sonnetje, of iemand die haar boekje al gehad heeft, wat zijn de maten van het boekje? Ongeveer? Dan kan ik morgen vast aan de slag.
Dan weet ik dat ik iig een paar onderdelen vast kan maken. Hier namelijk net wel post (uit het buitenland, misschien is dat anders dan binnenlandse post que bezorgdagen?), maar nog steeds geen boekje. Ik vind het echt niet tof meer...quote:Op maandag 7 mei 2012 12:18 schreef _Bar_ het volgende:
uhmm iets kleiner dan de mijne dacht ik Summerbreeze en met lijntjes.
Ook een wat dunner boekje.
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:56 schreef Twinkly het volgende:
Susie, je boekje is aangekomenHet wordt heel mooi
!
Teaser voor YPPY!
[ afbeelding ]
Whut? Nou wat achterlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:36 schreef Kyara het volgende:
Nog steeds geen boekje![]()
Buuf, moeten we misschien actie ondernemen in de vorm van een klacht of zo? Boekje is nu al een week onderweg
Nee, verwacht daar ook geen problemen mee. Stel dat het onvoldoende gefrankeerd is dan moet de ontvanger dat toch gewoon bijbetalen? En je schrijft ook altijd je eigen postcode er op dus terugsturen zou ook nog een optie zijn. Misschien eens kijken waar we eea kunnen navragen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Whut? Nou wat achterlijkbeter doen ze een zoektocht ofzo? Het was echt goed dicht en met genoeg (kinder) postzegels?
of heb ik dát fout gedaan? Die kinderpostzegels? Nee toch?
Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:46 schreef mrien het volgende:
![]()
![]()
Kyara ik ben vandaag met jouw boekje bezig geweestAan de ene kant een stukje herhaling, aan de andere kant iets heel anders dan de andere boekjes. Morgen nog iets uitprinten en dan klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |