als je totaal dan een halve centimeter eraf aan speling aanhoudt zit je goed, anders kom je te groot uitquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:27 schreef mrien het volgende:
[..]
Italië, koken, fotograferen, lezen
Zoiets?
Heb wel een boekje net wat kleiner dan a5, volgens site: 23x11x0.5
Niet? Holy fuckquote:
misschien heeft iemand anders nog een boekie voor me? ik doe graag nog wat in de tussentijd hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:13 schreef Lenaatje het volgende:
Jeetje Kleurdoos alweer klaar! Ik heb nog geen boekje dus je moet nog even geduld hebben voor het volgende boekje!
Het is jammer dat het er nu (door K'dag denk ik) niet voor het weekend is. Maar je hoeft je niet te haasten hoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niet? Holy fuckda's wel t langste tot nu hè? Ik zal de boekjes vanaf nu wel eerder posten, heb je ook gewoon eens twee weken
dus als be's boekje vandeweek af is doe ik m gelijk op de bus
Je mag wel pagina's voor mijn boekje maken. 13,5 x 19 cm, enkele pagina :pquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
misschien heeft iemand anders nog een boekie voor me? ik doe graag nog wat in de tussentijd hoor
ZuidHolland naar jou gaat sneller dan Veluwe naar jou blijkbaar..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:26 schreef _evenstar_ het volgende:
hier ook nog nies binnen, en normaal heb ik altijd de dag erop binnen..
echt hoererende post NL
Kut, ik wilde de afbeelding openen en nu heb ik m ingesteld als achtergrond.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:00 schreef Kleurdoos het volgende:
o geloof me, Snorbo haalt de kunstenaar in me naar boven:
[ afbeelding ]
*grijns*
Hahahahaha, meesterlijk!quote:Op zondag 6 mei 2012 15:00 schreef Kleurdoos het volgende:
o geloof me, Snorbo haalt de kunstenaar in me naar boven:
[ afbeelding ]
*grijns*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |