abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:03:16 #1
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_111083506
Metalheads Unite!
Het topic waar metalliefhebbers samenkomen en over alles wat met de diverse metal soorten te maken heeft praten. Wat voortgekomen is uit een Dynamo Open Air topic is na al die jaren inmiddels al voorbij de 275 delen. Nieuwtjes, aanraders en discussies over Municipal Waste, hard rock, heavy metal, progressive metal, black metal, grindcore en alles er tussenin komen hier voorbij! Alleen dat emogejank moeten we hier niet.

Reviewsites
Blabbermouth
Metalfan.nl
Zware Metalen
Lords of Metal
Dutch Distortion

Metal radio
Hardradio
Radio Moonrock
Darksoul
Chronixradio

Het vorige deel is hier te vinden: Metalheads Unite! CCLXXIV: Ik dacht aan een frankrijk topic!
Hip als we zijn hebben wij ook een last.fm page

De OP is hier te vinden.
Robert Moog died for our synths
pi_111083566
Dat was snel...

Maar eh, o ja, Ulver. Dat is tegenwoordig toch juist intellectueel en zo? Die stonden zelfs pas in de Volkskrant geloof ik.
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:04:41 #3
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_111083569
oh ik zie nu dat romijnse cijfers niet automagisch worden geüpdate? :P
pi_111083605
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:04 schreef Gehenna het volgende:
oh ik zie nu dat romijnse cijfers niet automagisch worden geüpdate? :P
Nee, er wordt vanuit gegaan dat metalmensen dat zelf kunnen aangezien ze niet aan normale cijfers doen.
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 14:05:59 #5
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111083620
Ohja Ulver _O_ .. en verkeerd voorbeeld dus :D

Dit is een beter voorbeeld :D

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:06:08 #6
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_111083627
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:04 schreef Jigzoz het volgende:
Dat was snel...

Maar eh, o ja, Ulver. Dat is tegenwoordig toch juist intellectueel en zo? Die stonden zelfs pas in de Volkskrant geloof ik.
ja klopt, eigenlijk hebben ze maar 2 metal albums gemaakt :)
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:08:01 #7
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_111083711
Alle Ulver _O_
pi_111083715
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja Ulver _O_ .. en verkeerd voorbeeld dus :D

Dit is een beter voorbeeld :D

Ja, dat klinkt inderdaad nogal plat en dom.
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 14:08:19 #9
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111083726
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:06 schreef Gehenna het volgende:

[..]

ja klopt, eigenlijk hebben ze maar 2 metal albums gemaakt :)
Ik koos ook de verkeerde ik wist dat hun 2de zo typisch mogelijke black metal was, zie die post erboven... en dat is dan ook wat ik typisch black metal vind. En niet persee diepgaand als is er natuurlijk best diepgaande black metal. Ik struikel wel vaak over de productie, maar zoals je al zei dat is voor black metal liefhebbers waarschijnlijk nou net de charme.
pi_111083770
Deathspell Omega lijkt me toch wel hét voorbeeld van loepzuivere black metal met behoorlijk veel diepgang.
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 14:09:42 #11
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111083796
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:08 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dit is er ook zoeen :D

Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 14:13:11 #12
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111083936
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:09 schreef Jigzoz het volgende:
Deathspell Omega lijkt me toch wel hét voorbeeld van loepzuivere black metal met behoorlijk veel diepgang.
Oh net even wat van doorgeklikt en dat klinkt idd wel okay, is dat blackmetal :? Als ik dat zo zou horen zou ik dat er niet direct onder scharen :D Maar dat heb ik ook met dingen als solstafir en aggaloch dat zou je ook black metal kunnen noemen maar dat doe ik ook maar niet :D
pi_111083955
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:09 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dit is er ook zoeen :D

Da's een leuke voor een dergelijke discussie. Erg veel diepgang lijkt dat nummer niet te hebben, maar de hypnotiserende sfeer van dat nummer creëert die diepgang dan weer wel. Of om het punt iets duidelijker te maken: als je de sfeer uit dit nummer niet oppikt, dan zal het nummer inderdaad vrij plat en dom klinken.
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:14:37 #14
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_111084009
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:08 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Op het eerste oor wel, de verhalen gaan dan ook dat dat album op een avond in een bos is in Noorwegen is opgenomen op een 8-track. Het was dan ook meer een muzikaal statement denk ik, gezien hun vorige plaat compleet akoestisch was :P Het is ook een concept album, over de 'wolf in de mens en de strijd die er wordt gevoerd binnen hemzelf'
pi_111084078
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:13 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Oh net even wat van doorgeklikt en dat klinkt idd wel okay, is dat blackmetal :? Als ik dat zo zou horen zou ik dat er niet direct onder scharen :D Maar dat heb ik ook met dingen als solstafir en aggaloch dat zou je ook black metal kunnen noemen maar dat doe ik ook maar niet :D
Deathspell Omgega is pure black. Orthodox als de ziekte.

Ik denk dat je vooral nummers van Paracletus hebt gehoord en dat klinkt inderdaad nogal anders dan de standaardblack. Deze sluit waarschijnlijk wat beter aan bij je verwachtingen:

pi_111084156
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:14 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Op het eerste oor wel, de verhalen gaan dan ook dat dat album op een avond in een bos is in Noorwegen is opgenomen op een 8-track. Het was dan ook meer een muzikaal statement denk ik, gezien hun vorige plaat compleet akoestisch was :P Het is ook een concept album, over de 'wolf in de mens en de strijd die er wordt gevoerd binnen hemzelf'
Ja, dat deden die Noren nogal veel destijds hè? In vol ornaat door de bossen hobbelen. Het zal daar wel druk zijn geweest.
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 14:18:22 #17
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111084176
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:13 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Da's een leuke voor een dergelijke discussie. Erg veel diepgang lijkt dat nummer niet te hebben, maar de hypnotiserende sfeer van dat nummer creëert die diepgang dan weer wel. Of om het punt iets duidelijker te maken: als je de sfeer uit dit nummer niet oppikt, dan zal het nummer inderdaad vrij plat en dom klinken.
Ik denk dat je daar het woord te pakken hebt, de sfeer. Op roadburn viel het me ook op dat veel van die black metal bandjes het heel erg moeten hebben van de sfeer, houtblokken op het podium, wierrook, corpspaint, _O_ video projecties _O_ . Die videoprojecties op roadburn vind ik vaak wel erg gaaf maar al die andere poeha vind ik vaak onnodig, dan heb ik liever vier mannen op het podium die gaan met die banaan. Dan 4 mannen die proberen een 'enge' sfeer neer te zetten. Doet mij dan toch vaak op een toneelstukje lijken. Al zijn die vier mannen die gaan met die banaan vaak net zo hard een toneel stukje aan het spelen, alleen geloof ik dat iets meer ofzo.

Als zo'n black metal band sfeervol eng staat te doen dan denk ik vaak 'geloof je het zelf', en ik ben bang dat ze het soms ook echt zelf geloven :P
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 14:19:29 #18
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111084219
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:16 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Deathspell Omgega is pure black. Orthodox als de ziekte.

Ik denk dat je vooral nummers van Paracletus hebt gehoord en dat klinkt inderdaad nogal anders dan de standaardblack. Deze sluit waarschijnlijk wat beter aan bij je verwachtingen:

Deze luisterde ik

:D

Maarja ik denk dat ik wat dat betreft gewoon een steekje los heb hoe serieuzer hoe raarder ik het vind. Nile is ook zo'n band die op mijn lachspieren werkt. Ik krijg bij dat soort bands altijd de neiging dansjes te doen.

Ik denk dat ik gewoon verpest ben door de grunge scene, houthakkersbloes, verlepte gitaar en rammelen maar, dat neem ik een stuk serieuzer :)
pi_111084748
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:18 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik denk dat je daar het woord te pakken hebt, de sfeer. Op roadburn viel het me ook op dat veel van die black metal bandjes het heel erg moeten hebben van de sfeer, houtblokken op het podium, wierrook, corpspaint, _O_ video projecties _O_ . Die videoprojecties op roadburn vind ik vaak wel erg gaaf maar al die andere poeha vind ik vaak onnodig, dan heb ik liever vier mannen op het podium die gaan met die banaan. Dan 4 mannen die proberen een 'enge' sfeer neer te zetten. Doet mij dan toch vaak op een toneelstukje lijken. Al zijn die vier mannen die gaan met die banaan vaak net zo hard een toneel stukje aan het spelen, alleen geloof ik dat iets meer ofzo.

Als zo'n black metal band sfeervol eng staat te doen dan denk ik vaak 'geloof je het zelf', en ik ben bang dat ze het soms ook echt zelf geloven :P
Als ze het niet echt geloven, dan vind ik er al snel niet veel meer aan.
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 14:37:37 #20
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111085101
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:30 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Als ze het niet echt geloven, dan vind ik er al snel niet veel meer aan.
Ja maar dat is het juist, doordat ze zo 'extreem' doen dan kun je het al bijna niet meer serieus nemen. En dat is niet erg kijk naar veel wtf muziek. Maar doe dan niet net alsof wat jij zegt super diep en belangrijk is. Maarja dat heb ik bijna met alle overtuigingen die niet in de wetenschappelijke methode gestoeld zijn, dat zal wel weer een afwijking van mij zijn :D
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:38:07 #21
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_111085119
Dat überserieuze was ook lang een must voor mij bij Black Metal, maar toen leerde ik Gorgoroth kennen :')

Ik begin zelfs Immortal behoorlijk te waarderen

held :)
pi_111085713
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:37 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ja maar dat is het juist, doordat ze zo 'extreem' doen dan kun je het al bijna niet meer serieus nemen. En dat is niet erg kijk naar veel wtf muziek. Maar doe dan niet net alsof wat jij zegt super diep en belangrijk is. Maarja dat heb ik bijna met alle overtuigingen die niet in de wetenschappelijke methode gestoeld zijn, dat zal wel weer een afwijking van mij zijn :D
Ieder z'n voorkeuren. Dat sfeer niet wetenschappelijk onderbouwd is, is voor mij geen onoverkomelijk probleem.
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 14:55:29 #23
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111085860
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:51 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ieder z'n voorkeuren. Dat sfeer niet wetenschappelijk onderbouwd is, is voor mij geen onoverkomelijk probleem.
:D het hoeft voor mij ook niet wetenschappelijk onderbouwd te zijn :P maar ja ik haak gewoon af als mensen zichzelf te serieus nemen.... In de wetenschap trouwens ook :P
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 14:56:19 #24
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111085892
Ik zeg wel vaak dat ik af haak in de metal reeks :D
pi_111086743
Ik vind er vaak maar weinig aan als bands komisch en schijtlollig gaan doen, nee dan liever serieus.

Dit vind ik trouwens een toffe Amerikaanse black metal band, er zijn er niet veel maar deze kan ik wel waarderen. Wolves in the Throne Room enz vind ik maar weinig aan.

Hæresiarchs of Dis

donderdag 3 mei 2012 @ 15:18:35 #26
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_111086872
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zeg wel vaak dat ik af haak in de metal reeks :D
Haken zijn ook wel een beetje metal *O*.
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:20:36 #27
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_111086967

dududu duduuum etc. etc. ^O^
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 15:24:06 #28
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111087124
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:15 schreef trebremmit het volgende:
Ik vind er vaak maar weinig aan als bands komisch en schijtlollig gaan doen, nee dan liever serieus.

Dit vind ik trouwens een toffe Amerikaanse black metal band, er zijn er niet veel maar deze kan ik wel waarderen. Wolves in the Throne Room enz vind ik maar weinig aan.

Hæresiarchs of Dis

Ik kan eigenlijk wel tegen beide alleen een beetje zelfreflectie en zelfspot vind ik leuk meegenomen :D
pi_111087382
Zelfspot en zelfreflectie in het dagelijks leven is natuurlijk prima en ook wel nodig.
Maar op een podium moet het er bij sommige soorten muziek gewoon serieus aan toe gaan, vind ik dan :)
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 15:30:19 #30
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111087439
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:29 schreef trebremmit het volgende:
Zelfspot en zelfreflectie in het dagelijks leven is natuurlijk prima en ook wel nodig.
Maar op een podium moet het er bij sommige soorten muziek gewoon serieus aan toe gaan, vind ik dan :)
Ja maar je mag ook wel laten zien dat je het naar je zin hebt op een podium.
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:30:23 #31
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_111087444
Daarom vind ik Devin Townsend ook zo leuk: zit vol humor en zelfspot
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 15:31:23 #32
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111087483
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:30 schreef Mark het volgende:
Mijn vriendin zegt altijd nog "shut up and buy a t-shirt" dat is ook een devin uitspraak.
pi_111088778
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:30 schreef Mark het volgende:
Hartstikke leuk, maar indrukwekkend is het nooit. Het is entertainment. Niks meer, niks minder.
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 16:03:50 #34
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111088916
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:00 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hartstikke leuk, maar indrukwekkend is het nooit. Het is entertainment. Niks meer, niks minder.
dat is alle muziek
pi_111088978
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:03 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

dat is alle muziek
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_111088981
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:03 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

dat is alle muziek
Voor jou misschien wel.
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 16:05:19 #37
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111089010
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:04 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Voor jou misschien wel.
Wat is het voor jou meer dan entertainment?
pi_111089278
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:05 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Wat is het voor jou meer dan entertainment?
Even een vergelijking: Devin Townsend zie ik meer als muzikale clown. Ik sta er met een enorme glimlach naar te kijken, maar nergens lopen de rillingen me over de rug. Nergens ben ik enorm onder de indruk. Het is niet iets waar ik nog dagenlang over nadenk.

Als ik een echt geweldig concert heb meegemaakt, dan weet ik weken later nog van seconde tot seconde wat er gebeurde. Ik ben dagenlang ongevoelig voor de stress van de dagelijkse gang van zaken. Het heeft me muziek op zo'n manier laten meemaken dat ik het vanaf dat moment anders hoor.

Ja, dat zou je ook entertainment kunnen noemen. Voor mij gaat het veel verder dan dat. Een beetje zoals een nieuwe roman van Houellebecq me ook wekenlang van mijn stuk brengt.
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 16:15:11 #39
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111089462
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:10 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Even een vergelijking: Devin Townsend zie ik meer als muzikale clown. Ik sta er met een enorme glimlach naar te kijken, maar nergens lopen de rillingen me over de rug. Nergens ben ik enorm onder de indruk. Het is niet iets waar ik nog dagenlang over nadenk.

Als ik een echt geweldig concert heb meegemaakt, dan weet ik weken later nog van seconde tot seconde wat er gebeurde. Ik ben dagenlang ongevoelig voor de stress van de dagelijkse gang van zaken. Het heeft me muziek op zo'n manier laten meemaken dat ik het vanaf dat moment anders hoor.

Ja, dat zou je ook entertainment kunnen noemen. Voor mij gaat het veel verder dan dat. Een beetje zoals een nieuwe roman van Houellebecq me ook wekenlang van mijn stuk brengt.
Tja dat is in mijn ogen dus gewoon entertainment :Y Dat het je raakt geeft alleen aan dat jij het goed vind dat kun je ook hebben bij films, boeken, kunst etc. Maar anderen kunnen dat weer hebben bij *ril* circus *ril* of *ril* musical *ril* in het einde is het een kunststukje van een artiest bedoeld om de 'ontvanger' te entertainen (lees emotioneel te beinvloeden)

Houellebecq is trouwens tof al heb ik alleen platform en elementaire deeltjes maar gelezen.
pi_111089543
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:15 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Tja dat is in mijn ogen dus gewoon entertainment :Y Dat het je raakt geeft alleen aan dat jij het goed vind dat kun je ook hebben bij films, boeken, kunst etc. Maar anderen kunnen dat weer hebben bij *ril* circus *ril* of *ril* musical *ril* in het einde is het een kunststukje van een artiest bedoeld om de 'ontvanger' te entertainen (lees emotioneel te beinvloeden)

Houellebecq is trouwens tof al heb ik alleen platform en elementaire deeltjes maar gelezen.
Dan verstaan we onder 'entertainment' dus iets anders.

Kutsemantiek.
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 16:21:34 #41
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111089695
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:17 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dan verstaan we onder 'entertainment' dus iets anders.

Kutsemantiek.
Vermaak op wat voor manier dan ook :D zoals jij zegt als je er door bewogen wordt dan heb je je uiteindelijk toch vermaakt :)

Bij die hele serieuze black metal wordt ik trouwens niet of nauwelijks 'geraakt' puur omdat ik 1.) ze niet geloof 2.) me er ook niet kan inleven 3.) de muziek te vrolijk vind voor de visuals/boodschap/serieusheid van de artiesten (het ik zing bozig terwijl ik vrolijke muziek maak syndroom).

Ik denk altijd dat een black metal band als ze aan het oefenen zijn ook gewoon een biertje drinken en plezier maken, jammer dat dat op het podium zo verhult wordt in een sluier van serieusheid. Het leven is niet serieus deal with it :D

Het komt waarschijnlijk ook gewoon door mijn levenshouding, ik ben nogal van het "je wordt geboren en dan ga je dood, en wat daar tussenin gebeurt boeit niet zoveel" principe :P
pi_111089843
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:21 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Vermaak op wat voor manier dan ook :D zoals jij zegt als je er door bewogen wordt dan heb je je uiteindelijk toch vermaakt :)

Bij die hele serieuze black metal wordt ik trouwens niet of nauwelijks 'geraakt' puur omdat ik 1.) ze niet geloof 2.) me er ook niet kan inleven 3.) de muziek te vrolijk vind voor de visuals/boodschap/serieusheid van de artiesten (het ik zing bozig terwijl ik vrolijke muziek maak syndroom).

Ik denk altijd dat een black metal band als ze aan het oefenen zijn ook gewoon een biertje drinken en plezier maken, jammer dat dat op het podium zo verhult wordt in een sluier van serieusheid. Het leven is niet serieus deal with it :D
In een kwaliteitsrestaurant zul je mij ook niet horen zeggen dat het maar gewoon eten is. Als mijn tafelgenoot dat dan wel zou opmerken, dan zou ik de volgende keer met iemand anders gaan, hoewel die persoon in principe natuurlijk gelijk heeft.
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 16:25:47 #43
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111089878
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:24 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

In een kwaliteitsrestaurant zul je mij ook niet horen zeggen dat het maar gewoon eten is. Als mijn tafelgenoot dat dan wel zou opmerken, dan zou ik de volgende keer met iemand anders gaan, hoewel die persoon in principe natuurlijk gelijk heeft.
Ja maar een kwaliteitskok gaat ook niet extra moeilijk kijken terwijl hij een ei bakt.

Hij zal wel bezorgd zijn over de smaak van het gerecht. Bij blackmetal heb ik vaak het idee dat het meer om de presentatie gaat dan om de muziek. En hoewel bij een kwaliteitsrestaurant de opmaak van het bord ook belangrijk is gaat het tenslotte om de smaak.
pi_111090099
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:25 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ja maar een kwaliteitskok gaat ook niet extra moeilijk kijken terwijl hij een ei bakt.

Hij zal wel bezorgd zijn over de smaak van het gerecht. Bij blackmetal heb ik vaak het idee dat het meer om de presentatie gaat dan om de muziek. En hoewel bij een kwaliteitsrestaurant de opmaak van het bord ook belangrijk is gaat het tenslotte om de smaak.
Kijk, dit wordt een zinnige analogie, want jij proeft dat gerecht en denkt: 'hm, gewoon gebakken ei met een hoop opsmuk', terwijl ik iets heerlijks proef.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 mei 2012 @ 16:34:41 #45
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_111090327
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:30 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Kijk, dit wordt een zinnige analogie, want jij proeft dat gerecht en denkt: 'hm, gewoon gebakken ei met een hoop opsmuk', terwijl ik iets heerlijks proef.
als je het zo stelt krijg ik meer de indruk dat jij het heerlijk vindt omdat het in een fancy restaurant door een zogenaamde topkok gemaakt is, ook al schotelt hij je liflafjes van de vorige week voor.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 17:01:13 #46
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111091575
Oh trouwens jigzoz ik vergat helemaal te zeggen dat het een tof pakket was :D Ik hou wel van dat soort pakketen met veel zooi erin :D
pi_111091952
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Oh trouwens jigzoz ik vergat helemaal te zeggen dat het een tof pakket was :D Ik hou wel van dat soort pakketen met veel zooi erin :D
Ja man! Daar moeten er meer van komen!

Edit: deze wil ik ook nog. Beetje duur alleen:

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2012 17:24:07 ]
  donderdag 3 mei 2012 @ 18:47:07 #48
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_111095796
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:08 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja man! Daar moeten er meer van komen!

Edit: deze wil ik ook nog. Beetje duur alleen:

[ afbeelding ]
Vikingligr veldi vind ik heel tof, maar de rest van Enslaved doet me erg weinig.
Zit allemaal wel erg sterk in elkaar, maar toch klikken we nog niet :P
pi_111095954
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 18:47 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Vikingligr veldi vind ik heel tof, maar de rest van Enslaved doet me erg weinig.
Zit allemaal wel erg sterk in elkaar, maar toch klikken we nog niet :P
Ze hebben een aantal heel toffe platen gemaakt, maar inderdaad, het nieuwere werk vind ik ook "gewoon wel goed", niet heel veel meer dan dat. Maar nummers als Wotan en Slaget i skogen bortenfor... Heerlijk.

Ik lees trouwens net dat Averse Sefira ermee gestopt is. Dat is best slecht nieuws.

Nummertje!

pi_111099677
Dat pakketje van Watain wil ook nog wel hebben
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_111099718
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
Dat pakketje van Watain wil ook nog wel hebben
Moet je snel zijn.
pi_111100155
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:05 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Moet je snel zijn.
Ik ga eens kijken. Wil nog wel meer albums hebben
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:13:38 #53
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_111100193
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:25 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Hij legt het wel op zo'n 'artistieke' wijze op het bord neer, terwijl de smaak er niet anders van wordt..

Maar ik snap je punt wel qua band oefenen, het zijn ook gewoon wat lui die toffe muziek willen maken en dan een biertje met elkaar pakken. Maar als je er in je muziek over een soort alternatieve-werkelijkheid schrijft en probeert te creëren, dan wil je dat live zo goed mogelijk overbrengen.
En als je dat overdreven doet ziet het er belachelijk uit, maar als je het iets subtieler aanpakt kan dat wel een toffer optreden opleveren :)
pi_111100327
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik ga eens kijken. Wil nog wel meer albums hebben
Nuclear Blast heeft 'm geloof ik nog wel. Kun je meteen vast de nieuwe Marduk op groen vinyl bestellen.
pi_111100489
Nieuwe marduk dit nieuwe marduk dat. Blegh, herrie.

Aandacht voor de nieuwe KREATOR.

pi_111100598
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:15 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nuclear Blast heeft 'm geloof ik nog wel. Kun je meteen vast de nieuwe Marduk op groen vinyl bestellen.
CD is ook wel goed :P hoef geen vinyl haha. Van Watain wil ik de dvd en cd
14 SHADES OF GREY
pi_111100667
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

CD is ook wel goed :P hoef geen vinyl haha. Van Watain wil ik de dvd en cd
Die heeft Bol.com zelfs.

edit: hé, ik maakte helemaal geen linkje...

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2012 20:22:16 ]
pi_111100730
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:21 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Die heeft Bol.com zelfs.
Zo :o haha.
Nieuwe Marduk, Meshuggah iig. Verder moet ik nog even kijken wat ik nog hebben wil
14 SHADES OF GREY
pi_111100818
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zo :o haha.
Nieuwe Marduk, Meshuggah iig. Verder moet ik nog even kijken wat ik nog hebben wil
Er komt nog een nieuwe Shining aan...
pi_111100907
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:24 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Er komt nog een nieuwe Shining aan...
Van beide Shinings zelfs. Alleen die andere Shining hoort hier niet echt thuis
14 SHADES OF GREY
pi_111105839
Mijn Pentagram verslaving loopt toch wel erg hoog op nu.
pi_111105909
quote:
6s.gif Op donderdag 3 mei 2012 21:50 schreef Little_Dolls het volgende:
Beter aan Pentagram dan als de zanger aan allerlei middeltjes :P
14 SHADES OF GREY
pi_111106097
quote:
6s.gif Op donderdag 3 mei 2012 21:50 schreef Little_Dolls het volgende:
Dan moet je proberen om via andere middelen af te kicken.

Zal je altijd zien dat die andere middelen nog verslavender zijn, maar ach...
pi_111106156
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 21:54 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dan moet je proberen om via andere middelen af te kicken.

Zal je altijd zien dat die andere middelen nog verslavender zijn, maar ach...
Wat voor middelen raad jij aan? Bier? Blackmetal? Seks? Alle voorgenoemde?
14 SHADES OF GREY
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:58:46 #65
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_111106697
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 21:58 schreef GimmeGore het volgende:
Seks, drugs en death metal!
Hell yeah
14 SHADES OF GREY
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 mei 2012 @ 23:28:25 #67
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_111111650
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Van beide Shinings zelfs. Alleen die andere Shining hoort hier niet echt thuis
nee, die automutilator uit Zweden mag hier wegblijven, he.

die Noren daarentegen....
pi_111112883
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 21:58 schreef GimmeGore het volgende:
Seks, drugs en metal!
Amen!
pi_111113874
Blijf dit een heerlijk nummer vinden.

Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:44:55 #70
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_111120621
hi everyone...

lees al tijdje mee..en wat loopt dit topic als een raket..

dacht zal ff hoi zeggen

zelf fanatic metal/muziek liefhebber zowel verzamelaar als luisteraar ...

noem bijvoorbeeld ..arson anthem , crowbar, eyehategod , maar ook ja ja suicide silence ..oude exodus, possessed ...noem het zo gek maar op

gaat er nog iemand na graspop?
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:46:04 #71
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_111120670
Eerste voor mij wordt Fortarock
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_111120775
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 10:44 schreef Thezappa het volgende:
hi everyone...

dacht zal ff hoi zeggen

noem bijvoorbeeld ..arson anthem , crowbar, eyehategod , maar ook ja ja suicide silence ..oude exodus, possessed ...noem het zo gek maar op

Hallo, welkom. Hoi terug.
  Moderator vrijdag 4 mei 2012 @ 10:51:17 #73
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111120831
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 10:44 schreef Thezappa het volgende:
hi everyone...

dacht zal ff hoi zeggen

Hallo thezappa :) _O_ crowbar, eyehategod _O_

Ik moet die eerste nog een keer live zien die andere was tof live :D

Gelijk ons andere kliekje even spammen :D Stoner Central #36: Roadburn na-pret
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:52:07 #74
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_111120860
Je wil toch niet zeggen dat je de originele Possessed ooit gezien hebt, he?
Dommage arachide-fromage
  Moderator vrijdag 4 mei 2012 @ 10:53:08 #75
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111120896
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 10:52 schreef Mark het volgende:
Je wil toch niet zeggen dat je de originele Possessed ooit gezien hebt, he?
:@ ik was in de war met obsessed :')
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:53:52 #76
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_111120908
nee haha..zo oud ben ik niet..

maar heb kaartjes gekocht voor graspop omdat ze daar komen

ga trouwens ook naar ieperfest ...crowbar...

bosb...had gezien dat jij goede patton fan bent - heb alle cd's van patton en bijna alles van john zorn ook...
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:54:48 #77
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_111120928
fortarock ben ik denk ik 3 jaar geleden geweest - toen meshuggah er was-

wat een kutgeluid daar zeg..stond half gas
  Moderator vrijdag 4 mei 2012 @ 10:57:36 #78
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111121016
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 10:53 schreef Thezappa het volgende:

bosb...had gezien dat jij goede patton fan bent - heb alle cd's van patton en bijna alles van john zorn ook...
:o the fuck

ik kom niet verder dan dit : http://home.planet.nl/~slotm048/patton.jpg

en alles van john zorn :X :X :X
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:01:20 #79
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_111121136
ja heb denk ik ...250 cd's van hem...weet niet precies..en ook aanverwante van het tzadik label..

tevens een beste lading metal ...

patton al 8x live gezien

en natuurlijk alles van zappa ...tot meeste bootlegs :)
  Moderator vrijdag 4 mei 2012 @ 11:02:49 #80
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111121181
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:01 schreef Thezappa het volgende:
ja heb denk ik ...250 cd's van hem...weet niet precies..en ook aanverwante van het tzadik label..

tevens een beste lading metal ...

patton al 8x live gezien

en natuurlijk alles van zappa ...tot meeste bootlegs :)
dat blijft bij mij hier steken

quote:
14-07-2003 Tomahawk (melkweg)
26-05-2004 Fantômas (paradiso, met lombardo)
28-08-2004 Patton/ Rahzel (Paradiso)
13-06-2005 Fantômas (013, met bozzio)
10-11-2006 Peeping Tom (Melkweg)
03-06-2007 Patton/Fennesz (Melkweg)
06-03-2008 Patton/Zu (Tivoli)
12-06-2008 Mondo Cane, met metropole orkest (Paradiso, holland festival)
05-12-2008 ATP curated by melvins & mike patton
18-06-2010 Mike Patton : laborintus II/ Mike Patton + ICP (muziekgebouw aan het ij, holland festival)
9x dus :D
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:03:03 #81
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_111121191
quote:
ja heb denk ik ...250 cd's van hem
WTF? :o
Dommage arachide-fromage
  Moderator vrijdag 4 mei 2012 @ 11:04:12 #82
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111121219
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:11:00 #83
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_111121432
weet niet hoe je foto's plaatst..haha

heb denk ik 3500 cd's ..en 7000 tot 9000 lp's
  Moderator vrijdag 4 mei 2012 @ 11:12:47 #84
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111121488
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:11 schreef Thezappa het volgende:

Foto maken op je computer zetten, uploaden naar http://tinypic.com/, de url tussen [img][/img] zetten :)

en _O_
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:23:15 #85
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_111121859
heb de foto's op me prive laptop..zal eens even zien

ben niet happig om foto's te plaatsen haha

bosbeetle ..ben op ongeveer de zelfde concerten als jij geweest ..dus we moeten elkaar wel kennen hahah
  Moderator vrijdag 4 mei 2012 @ 11:28:17 #86
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111122050
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:23 schreef Thezappa het volgende:
heb de foto's op me prive laptop..zal eens even zien

ben niet happig om foto's te plaatsen haha

bosbeetle ..ben op ongeveer de zelfde concerten als jij geweest ..dus we moeten elkaar wel kennen hahah
hehe zou best kunnen, je ziet op die concerten toch wel vaak dezelfde gezichten :P
  Moderator vrijdag 4 mei 2012 @ 11:44:59 #87
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111122664
Ik vond deze net in het prodigy topic

_O_
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:50:51 #88
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_111122849
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:44 schreef Bosbeetle het volgende:

_O_
oh das idd wel aardig gedaan ^O^
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:54:12 #89
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_111122966
draai nu dit klassiekertje:

_O_
pi_111123107
quote:

Davuk... Dan heb je er toch al snel zo'n 6975 tot 8975 meer dan ik.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:01:31 #91
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_111123197
quote:
quote:

Je doet je ondertitel eer aan ;)
pi_111123840
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:54 schreef Gehenna het volgende:
draai nu dit klassiekertje:

[ afbeelding ]

_O_
Nice. A fire that doesn't burn!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:46:08 #93
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_111124626
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:01 schreef Gehenna het volgende:

[..]

[..]

Je doet je ondertitel eer aan ;)
haha..ben gewoon al sinds me eerste cd tje verslaafd aan metal ...

me vriendin die haat me ...een kamer stampvol met muziek ...6 billy's tot de nok vol..

kga binnenkort mooie kast laten maken...
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:04:04 #94
259233 GimmeGore
pi_111125360
ok, sue me...

Maar wat heb je er aan? Alsof je dat allemaal luistert.
pi_111125372
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:46 schreef Thezappa het volgende:

me vriendin die haat me ...
Haat is toch een van de basisvoorwaarden voor een gezonde relatie.
  Moderator vrijdag 4 mei 2012 @ 13:06:17 #96
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111125462
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:04 schreef GimmeGore het volgende:
ok, sue me...

Maar wat heb je er aan? Alsof je dat allemaal luistert.
Waarom niet, ik heb bijna al mijn mp3tjes geluisterd en heb daar ongeveer een jaar over gedaan... Je hoeft niet alles te kunnen meezingen maar 9000 albums zijn nog wel te 'kennen' :P

En het heeft natuurlijk ook een verzamelwaarde, al merk ik wel dat jongere generaties dat veel minder hebben :D
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:17:31 #97
259233 GimmeGore
pi_111125997
Ik kan wel wat beters verzamelen dan 10500 muziekdragers. briefjes van 10 ofzo.
Daarbij is mijn muzieksmaak best veranderd in de afgelopen 14 jaar, dus veel van wat ik toen leuk vond hoef ik nu niet meer te hebben.
Verzamelwaarde komt op mij altijd over als iets kopen om maar te kunnen zeggen dat je het hebt.

Nu moet ik denken aan dat plaatje van een of andere gast met stapels en stapels en nog meer stapels bandshirts. ik gok dat die eigenaar 90-95% van zijn shirts nooit draagt omdat het onmogelijk is om ze te pakken zonder dat er 5 stapels om vallen.
komtie weer: Wat heb je er aan?

Ik moet er niet aan denken dat mijn hele huis vol staat met cd's of platen. Ik vind 1 billy voor mijn cd's en dvd's wel voldoende eigenlijk.
Nou heeft mijn vriend wel meer cd's en dvd's, dus daar moeten we nog een oplossing voor gaan zoeken
Niet dat ze weg moeten ofzo, maar we willen gaan samenwonen en dan moeten we dus ruimte zoeken voor 6 Benno's aan cd's en dvd's, 1 kastje (formaat halve Billy) aan cd's en 1 Billy die half gevuld is met cd's en half met dvd's. (en 3 kasten vol boeken)
Om nog maar te zwijgen over alles wat we dan dubbel hebben.

En ik kan wel leukere dingen bedenken om ons huis mee vol te zetten.
  Moderator vrijdag 4 mei 2012 @ 13:29:30 #98
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111126566
Ik vind het juist leuk om me huis 'vol' te zetten met cds en boeken die zeggen namelijk meer over wie ik ben dan welk andere dingen dan ook.

Ik vind woonkamers zonder boekenkast en cdkast dan ook altijd een beetje zielloos overkomen. Ik snuffel graag in andermans cd's boeken als ik bij iemand over de vloer ben.

Trouwens zijn juist die oude cds die jij nu aanhaalt mij dierbaar ook al zal ik sommigen niet snel meer opzetten. Het zijn juist dingen die mij aan de goede oude tijd doen terug denken. Het is ook niet met terugwerkende kracht mogelijk die cds zijn juist zo goed omdat ze toen gekocht zijn.

Ik zal altijd wel een zwak houden voor fysieke dragers van muziek. MP3s zeggen mij niks, ik weet bijvoorbeeld niet eens wel mp3s ik nou gekocht heb en welke niet... bij een LP is dat wel duidelijk :D

Ook vind het het kopen om het te hebben argument een beetje vreemd ik koop het inderdaad om het te hebben maar misschien nog wel meer om de artiest te laten blijken dat ik het tof vind wat hij maakt :) en hem/haar dus ook een beetje te steunen.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:40:28 #99
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_111127031
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind het juist leuk om me huis 'vol' te zetten met cds en boeken die zeggen namelijk meer over wie ik ben dan welk andere dingen dan ook.

Ik vind woonkamers zonder boekenkast en cdkast dan ook altijd een beetje zielloos overkomen. Ik snuffel graag in andermans cd's boeken als ik bij iemand over de vloer ben.

Trouwens zijn juist die oude cds die jij nu aanhaalt mij dierbaar ook al zal ik sommigen niet snel meer opzetten. Het zijn juist dingen die mij aan de goede oude tijd doen terug denken. Het is ook niet met terugwerkende kracht mogelijk die cds zijn juist zo goed omdat ze toen gekocht zijn.

Ik zal altijd wel een zwak houden voor fysieke dragers van muziek. MP3s zeggen mij niks, ik weet bijvoorbeeld niet eens wel mp3s ik nou gekocht heb en welke niet... bij een LP is dat wel duidelijk :D

Ook vind het het kopen om het te hebben argument een beetje vreemd ik koop het inderdaad om het te hebben maar misschien nog wel meer om de artiest te laten blijken dat ik het tof vind wat hij maakt :) en hem/haar dus ook een beetje te steunen.
dit! :)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:55:03 #100
259233 GimmeGore
pi_111127651
ik heb daar juist echt helemaal niks mee. Maar goed ik ben dan ook een ginger, dus ik ben sowieso zielloos.
En ik heb er een hekel aan als mensen in mijn spullen gaan zitten neuzen :P.
Daarbij heb ik zoiets van: mijn persoonlijkheid zegt wie ik ben, niet mijn spullen. Al brand mijn huis nu plat en heb ik niks meer, ik ben nog steeds wie ik ben. Dat ik een paar honderd cd's, dvd's en boeken armer ben maakt me geen ander persoon.

Alsof een artiest denkt bij elke cd die jij gekocht hebt: ow, gelukkigm steun van Bosbeetle.
Dan moet je ze wel bij de artiest zelf kopen.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:03:16 #101
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_111128026
ik vind het geweldig juist om een cd te pakken van toen ik laten we zeggen 13 was en dat je terug denkt aan die tijd

en ja ik ga elke week minimaal 1 avond in de week met me koptelefoontje zitten en muziek "luisteren"

ken 99.9% alle cd's ..ik luister vaak wat ik mooi vind op internet tegen woordig -vroeger platenzaak- en als ik het mooi vind koop ik het...en de artiesten tegenwoordig weten dat het belangrijk is om een mooie cd te ontwerpen..want anders word er al helemaal nix meer verkocht

wat betreft mijn vriendin tja...mijn hok heeft ook een deur...en dan zie er nix van haha...

je ziet trouwens dat de vrouwen er toch anders over denken dan mannen

mijn muziek is mijn trots en liefde :)
pi_111130896
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:44 schreef Bosbeetle het volgende:

_O_
:')
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:15:37 #103
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_111131206
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:29 schreef Bosbeetle het volgende:

Helemaal mijn gedachte :Y
Dommage arachide-fromage
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 mei 2012 @ 19:52:40 #105
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_111141601
zometeen ff babbelen met Sabaton. ik heb m'n helm al op.
  zondag 6 mei 2012 @ 18:39:45 #106
259233 GimmeGore
pi_111214627

Here, you dropped a name, lemme pick that up for you
pi_111216916
Ik weet zo goed dat ik dat soort bands niet moet gaan opzoeken en dan toch doen hè...

Weer de hele avond Bon Jovi in m'n hoofd...
  zondag 6 mei 2012 @ 19:50:02 #108
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_111217281
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 19:42 schreef Jigzoz het volgende:
Ik weet zo goed dat ik dat soort bands niet moet gaan opzoeken en dan toch doen hè...

Weer de hele avond Bon Jovi in m'n hoofd...
SHOT THROUGH THE HEART AND YOU'RE TO BLAME!
DARLIN' YOU GIVE LOVE A BAD NAME!

:P
pi_111217555
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 19:50 schreef Gehenna het volgende:

[..]

SHOT THROUGH THE HEART AND YOU'RE TO BLAME!
DARLIN' YOU GIVE LOVE A BAD NAME!

:P
HELL YEAH!!!

zondag 6 mei 2012 @ 19:56:45 #110
11502 nipeng
The last ride is free
pi_111217606
Bon Jovi, pioniers.

Oja ik vind het leuk om in andermans cd/platenkast te neuzen. Opzoek naar Meatloaf en andere degeneratieve artiesten.
pi_111218519
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2012 19:56 schreef nipeng het volgende:
Bon Jovi, pioniers.
Bon Jovi, popmuziek.
  maandag 7 mei 2012 @ 13:56:48 #112
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_111246584
quote:
2s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]

Al het kwaad dat die 'farmers' van WITTR aanrichten, nu gaat de gemiddelde BM fan al plantjes watergeven :D
Dat plaatje is hier ook al minstens 5 keer langsgekomen.
  Moderator maandag 7 mei 2012 @ 13:58:43 #113
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111246655
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:56 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Dat plaatje is hier ook al minstens 5 keer langsgekomen.
Oh dan haal ik het weg.
pi_111254739
quote:
2s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:58 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Oh dan haal ik het weg.
Hé, wat is dit nou? Zelfcensuur?
pi_111264278
Kutkwaliteit video, maar een meesterlijke band. Vet nummer ook.

...en omdat er anders niet genoeg Watain in het topic zit, hier ook nog een mooi nieuw trailertje:

Ik zie alleen weinig verschil met de vorige.

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2012 21:22:34 ]
pi_111290440
Blegh, wat is dat depressive gedoe saai zeg bij de willemeen a.s. donderdag. Ga ik liever naar Inquisition ;( alleen moet ik sparen. Heb nog 4 festivals en weer een vakantie te gaan :D
  Moderator dinsdag 8 mei 2012 @ 16:14:13 #117
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111293164
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 17:26 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hé, wat is dit nou? Zelfcensuur?
:Y
pi_111294475
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:06 schreef RoW_0 het volgende:
Blegh, wat is dat depressive gedoe saai zeg bij de willemeen a.s. donderdag. Ga ik liever naar Inquisition ;( alleen moet ik sparen. Heb nog 4 festivals en weer een vakantie te gaan :D
Als je in buurt woont, dan ga je toch gewoon? Flinke sloot bier erbij en dan wordt het vast alsnog leuk. Hier in de buurt speelt vrijwel nooit iets aardigs.
pi_111295087
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:46 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Als je in buurt woont, dan ga je toch gewoon? Flinke sloot bier erbij en dan wordt het vast alsnog leuk. Hier in de buurt speelt vrijwel nooit iets aardigs.
Ik zie geen enkele reden om wel te gaan eigenlijk. Al woon ik er in de buurt.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 17:13:35 #120
259233 GimmeGore
pi_111295551
Nou inderdaad, als ik naar alle metal hier in de buurt zou moeten omdat het in de buurt is, neuh.
Dan ga ik liever juist naar Arnhem omdat ik het tof vind wat daar speelt en blijf ik thuis als het me geen flikker boeit wat er hier speelt.
pi_111296049
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 17:13 schreef GimmeGore het volgende:
Nou inderdaad, als ik naar alle metal hier in de buurt zou moeten omdat het in de buurt is, neuh.
Dan ga ik liever juist naar Arnhem omdat ik het tof vind wat daar speelt en blijf ik thuis als het me geen flikker boeit wat er hier speelt.
Vergeleken met mij bevind je je dan echt in een heel goeie positie.
pi_111305730
Eh, Kvarforth is z'n scherpe randjes wel kwijt inmiddels geloof ik...

For My Demons (Katatonia Cover) by SHINING OFFICIAL
pi_111308264
Wie houdt van het laatste album van Place of Skulls?
pi_111308524
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:26 schreef Little_Dolls het volgende:
Wie houdt van het laatste album van Place of Skulls?
Niet echt mijn ding.

Wel vette teksten:

quote:
He's God, forever and a day
He's God, He is the only way
He's God, He's the King on High
He's God...
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:38:25 #125
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_111308932
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 20:44 schreef Jigzoz het volgende:
Eh, Kvarforth is z'n scherpe randjes wel kwijt inmiddels geloof ik...

For My Demons (Katatonia Cover) by SHINING OFFICIAL
Hij wordt ook een dagje ouder. Wie weet heeft hij over een paar jaar huisje boompje beestje
14 SHADES OF GREY
pi_111309082
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:31 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Niet echt mijn ding.

Wel vette teksten:

[..]

Dit gaat nu niet over God zelf, maar het is wel een Christelijke band naar het schijnt. :{
Waarom die baas ooit katholiek is geworden zal ik nooit snappen... ;( Zie eens hoe hij erbij liep in de jaren '80, en je zou het nooit gedacht hebben. Hij had het meest beruchte uiterlijk van Death Row.
Dat hij een rustiger leven wou oké, maar moet 'ie dan meteen God vinden?

Ach ja, zo gaat dat in Amerika zeker... -O-
pi_111309124
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:41 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Dit gaat nu niet over God zelf, maar het is wel een Christelijke band naar het schijnt. :{
Waarom die baas ooit katholiek is geworden zal ik nooit snappen... ;( Zie eens hoe hij erbij liep in de jaren '80, en je zou het nooit gedacht hebben. Hij had het meest beruchte uiterlijk van Death Row.

Misschien wil hij president worden...
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:42:19 #128
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_111309159
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:41 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

God of iets dergelijks biedt houvast.
14 SHADES OF GREY
pi_111309192
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:41 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Misschien wil hij president worden...
Stel je voor. De eerste langharige president van Amerika. :')
pi_111309296
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

God of iets dergelijks biedt houvast.
Kan goed zijn, maar ik zal het nooit snappen. Ik ben nooit voor godsdiensten geweest, om het even welke. Ik zie het nut er niet van in.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:44:53 #131
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_111309313
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:42 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Stel je voor. De eerste langharige president van Amerika. :')
Dan wel voor een onafhankelijke partij :D
14 SHADES OF GREY
pi_111309344
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:44 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Kan goed zijn, maar ik zal het nooit snappen. Ik ben nooit voor godsdiensten geweest, om het even welke. Ik zie het nut er niet van in.
Logisch. Jij bent dan ook niet gelovig.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 21:46:00 #133
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_111309382
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:44 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Mee eens, ik heb er zelf ook niets mee.
14 SHADES OF GREY
pi_111309476
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:44 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan wel voor een onafhankelijke partij :D
Hij kan wel zingen. Ik kende Victor Griffin enkel als gitarist en achtergrondzanger bij Death Row/Pentagram, maar had niet gedacht dat hij het er op z'n eentje ook zo goed vanaf gebracht zou hebben.
Zijn solo album heeft ook iets, vooral het nummer "Pistonhead".
pi_111309523
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:45 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Logisch. Jij bent dan ook niet gelovig.
Klopt... reeds!
pi_111309580
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:48 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Klopt... reeds!
Reeds?
pi_111309684
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:49 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Reeds?
Ja, ik kan het niet laten om Dolf Brouwers (R.I.P.) na te apen. :P
pi_111309731
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:51 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Ja, ik kan het niet laten om Dolf Brouwers (R.I.P.) na te apen. :P
Ah, ik snapte 'm al niet.
pi_111309908
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:52 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ah, ik snapte 'm al niet.
Ik zal wel één van de enige jongeren zijn die hem de dag van vandaag om te gieren vind, 'm zelfs kent laat staan. :')
Maar, we gaan beter niet offtopic in een topic over metal. :)
pi_111310099
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 21:55 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Ik zal wel één van de enige jongeren zijn die hem de dag van vandaag om te gieren vind, 'm zelfs kent laat staan. :')
Juist. Dan maar eentje uit de tijd dat Kvarforth nog eng was:

dinsdag 8 mei 2012 @ 22:16:17 #141
259233 GimmeGore
pi_111311209
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 17:24 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Vergeleken met mij bevind je je dan echt in een heel goeie positie.
ik ben een kritische concertbezoeker.
Een kritische concertbezoeker met OV kaart :P
pi_111321930
quote:

[..]

Wordt het toch nog gezellig!
Wel lekker blijven plakken hè?
  Moderator woensdag 9 mei 2012 @ 10:50:07 #143
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111325749
quote:

[..]

_O_ sjef van oekel is een held :D
  † In Memoriam † woensdag 9 mei 2012 @ 12:26:57 #144
159966 lifeblind
pi_111329405
Voor de mensen die zich vervelen de komende 3 dagen en wel wat doom showtjes willen zien, tadaa!

Donderdag 10 mei:

http://www.willemeen.nl/p(...)l-abysmal-darkening/

Vrijdag 11 mei:
(officiële cd-release party Faal)
http://www.013.nl/event/4013_ataraxie_faal_ophis

Zaterdag 12 mei:

https://www.facebook.com/events/160829697350478/?ref=ts

woensdag 9 mei 2012 @ 12:33:12 #145
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_111329625
Amenra is het voorprogramma voor Mastodon in de Effenaar. Best kans dat ik daar nu wel een kaartje voor ga kopen.
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:52:50 #146
332935 Warmaster88
Opgezwollen Plasbuis
pi_111340135
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:26 schreef lifeblind het volgende:
Voor de mensen die zich vervelen de komende 3 dagen en wel wat doom showtjes willen zien, tadaa!

Donderdag 10 mei:

[ afbeelding ]

Vrijdag 11 mei:

[ afbeelding ]

Zaterdag 12 mei:

[ afbeelding ]
Morgen, Check! Ik bun d'r bie ^O^
Niet zeuren, anders blijf ik je topic volpleuren!
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:35:26 #147
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_111341935
quote:
2s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:50 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Vond er nooit iets aan, maar goed.
Dommage arachide-fromage
  woensdag 9 mei 2012 @ 17:44:08 #148
259233 GimmeGore
pi_111342350
quote:

Donderdag 10 mei:

[ afbeelding ]

DJ Botmuyl de hardstûh!
pi_111343824
quote:
2s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:50 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Correctie: was.
pi_111343841
Is het nu al te commercieel en niet meer trve?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 mei 2012 @ 18:39:46 #151
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_111344292
nadat hij z'n corpsepaint had afgezworen wel ja.
pi_111344356
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 18:27 schreef RoW_0 het volgende:
Is het nu al te commercieel en niet meer trve?
En mag ik vragen wat "trve" betekent?
  woensdag 9 mei 2012 @ 18:51:22 #153
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_111344829
quote:

Donderdag 10 mei:

[ afbeelding ]

Vrijdag 11 mei:

[ afbeelding ]

Zaterdag 12 mei:

[ afbeelding ]
Donderdag sla ik over maar vrijdag en zaterdag ben ik er wel. Zaterdag helemaal want thuiswedstrijd :P
14 SHADES OF GREY
pi_111345266
quote:
5s.gif Op woensdag 9 mei 2012 18:41 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Trui denk ik. Blijkbaar houdt die DJ niet van truien ofzo.
pi_111345483
quote:
5s.gif Op woensdag 9 mei 2012 18:41 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Dat is metalspelling. Net als 'kvlt'. Dat is metals voor kilt. 'Trve ende kvlt' betekent dus een trui met een rokje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2012 19:07:28 ]
pi_111345638
hahah juist! Trui en Kilt.
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:10:06 #157
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_111345651
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:06 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat is metalspelling. Net als 'kvlt'. Dat is metals voor kilt. 'Trve ende kvlt' betekent dus een trui met een rokje.
kort rokje?
14 SHADES OF GREY
pi_111345703
Even de nieuwe megadeth luisteren. Tot nu toe, schattig.
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:11:11 #159
259233 GimmeGore
pi_111345706
Dan wil ik wel eens foto's zien van hoe trve ende kvlt jullie allemaal zijn _O-
pi_111345781
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

kort rokje?
Leuk toch? Korte rokjes zijn tof.

De absolute meesters van de trve ende kvlt moeten trouwens wel Katharsis zijn:

quote:
Dominatrix overlorde, in the tvvylyghte reavvayke

Nonconformant principle,
Invicktednesse and vvickednesse and hayte
Aeonick nyghtemares everhaunting,
Pyroclyptick scornful ones
A storm of funereall souls,
Redgather'd in his vvayke...
De rest hier.

Uit
pi_111345839
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:11 schreef GimmeGore het volgende:
Helemaal links! Hoe krieg!

Warmaster88 hier helemaal rekts. Kriegmeter 88 van de 100!
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:20:24 #162
259233 GimmeGore
pi_111346115
maar daar zijn jullie dan weer niet kvlt volgens de definitie van hierboven :P
pi_111346116
quote:
Dan kijk je maar op Facebook.
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:26:17 #164
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_111346371
quote:
Dat weet je best, jij hebt mijn immers gemeet :6
14 SHADES OF GREY
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:29:19 #165
259233 GimmeGore
pi_111346492
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:09 schreef RoW_0 het volgende:
hahah juist! Trui en Kilt.
Hier foto's van dus! :P

Ik zie bij Jigzoz wel mannen in jurken op FB :P
pi_111346650
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:29 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Hier foto's van dus! :P

Ik zie bij Jigzoz wel mannen in jurken op FB :P
Eh... Ja? M'n kinderen in mijn t-shirts misschien, maar daarvan is er toch echt één een meisje...
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:33:22 #167
259233 GimmeGore
pi_111346750
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:33 schreef GimmeGore het volgende:
Nee, Jezus :P
O die!

woensdag 9 mei 2012 @ 19:35:16 #169
332935 Warmaster88
Opgezwollen Plasbuis
pi_111346778
DJ Botmuyl is harde baas, niet fucken met Maarten! :7

_O_

[ Bericht 40% gewijzigd door Warmaster88 op 09-05-2012 19:43:48 ]
pi_111347229
hahahaha zjoerd. Wat is deze
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:44:56 #171
332935 Warmaster88
Opgezwollen Plasbuis
pi_111347250
Dat is Maarten, A.K.A (DJ) Botmuyl
pi_111347262
Wat een held. Kom is even bier drinken dan! Syntus is failliet en kan jou dus geen aanmaning sturen.
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:46:01 #173
332935 Warmaster88
Opgezwollen Plasbuis
pi_111347304
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:45 schreef RoW_0 het volgende:
Wat een held. Kom is even bier drinken dan! Syntus is failliet en kan jou dus geen aanmaning sturen.
Janneke en ik kunnen wel langskomen ;)
pi_111347381
VVauvv. Jullie schijven zelfs kvlt...
pi_111347400
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 19:46 schreef Warmaster88 het volgende:

[..]

Janneke en ik kunnen wel langskomen ;)
Prima, heb Hertog Jan karakter, dik nice speciaalbier en volgens mij wat heineken over :')
  woensdag 9 mei 2012 @ 19:48:46 #176
332935 Warmaster88
Opgezwollen Plasbuis
pi_111347431
Wij zijn ziekelijk hard kvlt
pi_111348316
http://arnhem.pvda.nl/gen(...)agneaftrap+2012.html
Wie gaat er mee?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111348507
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:04 schreef RoW_0 het volgende:
Wie gaat er mee?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij staat op de lijst toch?
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:09:01 #179
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_111348540
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:04 schreef RoW_0 het volgende:
Wie gaat er mee?

SPOILER
Ik stem al op een andere partij
14 SHADES OF GREY
pi_111348595
Haha. PvdA, nooit! Waarschijnlijk word het dit jaar CDA voor mij. Behoud van stufi en hypotheekrenteaftrek.
pi_111348602
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik stem al op een andere partij
Satan's Gore Party?
pi_111348679
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:10 schreef RoW_0 het volgende:
Haha. PvdA, nooit! Waarschijnlijk word het dit jaar CDA voor mij. Behoud van stufi en hypotheekrenteaftrek.
Eh... CDA is niet kvlt, trve danwel nekro.
pi_111348780
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:11 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Eh... CDA is niet kvlt, trve danwel nekro.
Ik weet 't. Liever de VVD eigenlijk. Maar ik wil mijn StuFi!
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:13:19 #184
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_111348787
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:10 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Satan's Gore Party?
Dat lijkt mij wel :Y
14 SHADES OF GREY
pi_111348855
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:13 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Ik weet 't. Liever de VVD eigenlijk. Maar ik wil mijn StuFi!
Demons 666?
  woensdag 9 mei 2012 @ 20:15:27 #186
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_111348926
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:14 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Demons 666?
Partij voor de Demonen
14 SHADES OF GREY
pi_111349001
SP.
pi_111349108
Linksche gedonder :')
pi_111349174
Ik wil ook even zeggen dat Mediolanum Capta Est van Mayhem fantastisch is. Alsof er oorlog uit je boxen komt, WAT een geweldige bak herrie.
pi_111351825
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:19 schreef Gewas het volgende:
Ik wil ook even zeggen dat Mediolanum Capta Est van Mayhem fantastisch is. Alsof er oorlog uit je boxen komt, WAT een geweldige bak herrie.
Mayhem :') :') :') :') :') :') :')
pi_111352670
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:07 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Mayhem :') :') :') :') :') :') :')
Heb jij Teitanblood nou al eens opgezocht?
pi_111355522
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 21:20 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Heb jij Teitanblood nou al eens opgezocht?
Heb ik gedaan mijn beste man. Maar niet echt mijn ding.

Ken je Slavia al?
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:15:56 #193
259233 GimmeGore
pi_111356070
en ik dacht dat alleen goregrind belachelijke songtitels had :')
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:19:41 #194
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_111356287
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:15 schreef GimmeGore het volgende:
en ik dacht dat alleen goregrind belachelijke songtitels had :')
Wat is dan de belachelijkste songtitel die je kent?
14 SHADES OF GREY
pi_111356726
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:06 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Heb ik gedaan mijn beste man. Maar niet echt mijn ding.

Ken je Slavia al?
Klinkt als hardcore. Best oké.
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:29:56 #196
259233 GimmeGore
pi_111356910
Lastige, je hebt natuurlijk belachelijke namen als "Knijnen met een V-hals" (Rompeprop) maar je hebt ook belachelijke namen als "Sit down, shut the fuck up and give me AIDS" (Gorged Afterbirth) en niet te vergeten "slurping rancid pus from her festering wounds" (Intestinal Disgorge)

Ligt eraan voor welke richting van belachelijk je gaat
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:33:36 #197
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_111357121
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:29 schreef GimmeGore het volgende:
Lastige, je hebt natuurlijk belachelijke namen als "Knijnen met een V-hals" (Rompeprop) maar je hebt ook belachelijke namen als "Sit down, shut the fuck up and give me AIDS" (Gorged Afterbirth) en niet te vergeten "slurping rancid pus from her festering wounds" (Intestinal Disgorge)

Ligt eraan voor welke richting van belachelijk je gaat
Eigenlijk vind ik alle titels wel tof. Maar dat kan natuurlijk ook aan mijn gevoel voor humor liggen.

Volgens mij heeft Anal Penetration pas echt belachelijke songtitels
14 SHADES OF GREY
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:36:59 #198
259233 GimmeGore
pi_111357314
Dat is een beetje het genre belachelijk van Rompeprop, slaat totaal nergens op.
Dingen als "At the bestiality farm"
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:38:35 #199
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_111357404
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:36 schreef GimmeGore het volgende:
Dat is een beetje het genre belachelijk van Rompeprop, slaat totaal nergens op.
Dingen als "At the bestiality farm"
Moet dat dan bij goregrind dat de teksten en titels ergens op slaan?
14 SHADES OF GREY
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:39:06 #200
259233 GimmeGore
pi_111357524
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:39 schreef GimmeGore het volgende:
zeg ik dat dan ergens?
Volgens mij is dat een vraag van hem.
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:42:16 #202
259233 GimmeGore
pi_111357638
En dat van mij is een wedervraag. Omdat daar boven al staat dat het meerdere kanten op kan. Hell, er is een heel genre van grind gebaseerd op titels (en teksten) die over seks gaan.
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:44:07 #203
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_111357747
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:42 schreef GimmeGore het volgende:
En dat van mij is een wedervraag. Omdat daar boven al staat dat het meerdere kanten op kan. Hell, er is een heel genre van grind gebaseerd op titels (en teksten) die over seks gaan.
En dat genre vind ik leuk. Sowieso teksten over dat onderwerp.
14 SHADES OF GREY
pi_111357755
Iel :@ seks.
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:46:14 #205
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_111357868
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:44 schreef RoW_0 het volgende:
Iel :@ seks.
daarom ook goregrind dan kan je lezen en of luisteren zonder het zelf te hoeven doen :')
14 SHADES OF GREY
pi_111357943
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

daarom ook goregrind dan kan je lezen en of luisteren zonder het zelf te hoeven doen :')
Scheelt me heel wat moeite!
  woensdag 9 mei 2012 @ 22:48:26 #207
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_111357989
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:47 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Scheelt me heel wat moeite!
En soa's
14 SHADES OF GREY
  donderdag 10 mei 2012 @ 11:32:53 #209
259233 GimmeGore
pi_111370868
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 22:44 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En dat genre vind ik leuk. Sowieso teksten over dat onderwerp.
Bij gebrek aan beter? :P

Boh, heb een cdwow bon van 15 euro, maar weet echt niet wat ik daar nou weer eens van moet kopen.
  Moderator donderdag 10 mei 2012 @ 11:45:00 #210
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111371307
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 11:32 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Boh, heb een cdwow bon van 15 euro, maar weet echt niet wat ik daar nou weer eens van moet kopen.
Je kunt hem altijd verkopen in V&A voor 15 euro ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Bosbeetle op 10-05-2012 12:13:40 ]
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 mei 2012 @ 12:12:44 #211
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_111372354
quote:
2s.gif Op donderdag 10 mei 2012 11:45 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Je kunt hem altijd verkopen in V&A voor 20 euro ;)
MAG NIET!!!!!

tenminste, de modjes daar gaan dan lopen mekkeren. je mag daar ongeveer niks verkopen, behalve troep.
  Moderator donderdag 10 mei 2012 @ 12:13:59 #212
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111372405
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 12:12 schreef Tokus het volgende:

[..]

MAG NIET!!!!!

Aangepast :@
  donderdag 10 mei 2012 @ 16:28:06 #213
332935 Warmaster88
Opgezwollen Plasbuis
pi_111381700
Even terug naar de roots
  donderdag 10 mei 2012 @ 16:36:10 #214
259233 GimmeGore
  donderdag 10 mei 2012 @ 16:40:15 #215
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_111382162
Iemand nog even Roots van Sepultura posten?
Dommage arachide-fromage
pi_111388163
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 11:32 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Een klassieker die je nog niet op cd hebt. Of aan mijn geven.

Ja bij gebrek aan beter :X
14 SHADES OF GREY
  donderdag 10 mei 2012 @ 19:34:37 #217
259233 GimmeGore
pi_111389330
denk dat ik de 2e Dismember DVD er maar van koop.

Of ik ruil hem tegen 15 euro. Kan ik altijd gebruiken
pi_111389386
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 19:34 schreef GimmeGore het volgende:
denk dat ik de 2e Dismember DVD er maar van koop.

Of ik ruil hem tegen 15 euro. Kan ik altijd gebruiken
cadeau als iemand jarig is. Scheelt weer
14 SHADES OF GREY
  donderdag 10 mei 2012 @ 19:37:20 #219
259233 GimmeGore
pi_111389454
Voor de mensen van wie ik aan de verjaardag doe, doe ik ook nog daadwerkelijk de moeite om een cadeautje te zoeken.

Daarom doe ik bijna niet aan verjaardagen (ook niet aan mijn eigen btw)
  Moderator donderdag 10 mei 2012 @ 20:26:34 #220
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111392148
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 19:37 schreef GimmeGore het volgende:
Voor de mensen van wie ik aan de verjaardag doe, doe ik ook nog daadwerkelijk de moeite om een cadeautje te zoeken.

Daarom doe ik bijna niet aan verjaardagen (ook niet aan mijn eigen btw)
Ik koop meestal cds voor mensen, vooral cds waarvan ze nog niet weten dat ze ze willen... lukt redelijk :D
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 mei 2012 @ 22:33:39 #221
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_111398893
zit ik daar wat filmpjes van Waldrock 2003 te zoeken op youtube, zie ik gewoon m'n eigen foto bij Type O Negative opnames staan.

pi_111398905
Hé, er komt een nieuw plaatje van Deathspell Omega aan!
  donderdag 10 mei 2012 @ 22:39:42 #223
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_111399215
Zondag bergen mede inkopen :9. Oh ja en tussendoor optreden ;).
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_111437267
Nou weet ik nog steeds niet wat trve kvlt precies betekent...
pi_111438990
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:04 schreef Little_Dolls het volgende:
Nou weet ik nog steeds niet wat trve kvlt precies betekent...
Nou vooruit dan maar. Het is dan wel weekend, maar ik wil best nog even schoolmeesteren.

"Trve" is een pseudo-Romeinse manier om "true" te schrijven. Datzelfde geldt voor "kvlt". Dat is dan ook nog met een k in plaats van een c, want de c is iets teveel verwant met Christus, en dat is dan weer niet eh, nou ja, true dus. "True" betekent dus 'echt', zoals echte metal. Metal zoals het bedoeld is, niet om vooral heel hip, modieus en populair mee te worden. In de black metal moet het dan ook nog eens oprecht satanisch zijn.

Cult wil zeggen dat het maar bij een klein, select publiek bekend is.

Kortom: Cradle of Filth is niet 'trve ende kvlt', SVEST is dat zeer zeker wel.

O, en niet denken dat er nog mensen zijn die die termen serieus gebruiken, want dat is niet zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2012 21:38:51 ]
pi_111439150
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:35 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou vooruit dan maar. Het is dan wel weekend, maar ik wil best nog even schoolmeesteren.

"Trve" is een pseudo-Romeinse manier om "true" te schrijven. Datzelfde geldt voor "kvlt". Dat is dan ook nog met een k in plaats van een c, want de c is iets teveel verwant met Christus, en dat is dan weer niet eh, nou ja, true dus. "True" betekent dus 'echt', zoals echte metal. Metal zoals het bedoeld is, niet om vooral heel hip, modieus en populair mee te worden. In de black metal moet het dan ook nog eens oprecht satanisch zijn.

Cult wil zeggen dat het maar bij een klein, select publiek bekend is.

Kortom: Cradle of Filth is niet 'trve ende kvilt', SVEST is dat zeer zeker wel.

O, en niet denken dat er nog mensen zijn die die termen serieus gebruiken, want dat is niet zo.
Alright; bedankt voor de uitleg. Toch wat ik dacht dus (maar ik was het niet zeker).
pi_111439175
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 21:37 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Alright; bedankt voor de uitleg. Toch wat ik dacht dus (maar ik was het niet zeker).
U bent welkom.
pi_111449917
Holy shit. Gern metal. Maar net The Avengers gezien. Helemaal top!
pi_111452457
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 02:29 schreef RoW_0 het volgende:
Holy shit. Gern metal. Maar net The Avengers gezien. Helemaal top!
Waarom heet jij geen Death_RoW? 8-)
Dat gekke mannetje op je avatar heeft trouwens badass make-up! _O_
pi_111452500
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 09:49 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Veel plezier hiermee dan:

pi_111455679
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 09:49 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Hah :) mijn gamersnickname was altijd Death RoW. Dat vond ik te lang dus toen was 't RoW. Nu is 't ThrashTator. Afgeleid van thrash en dictator. :)
pi_111466319
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 12:30 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Hah :) mijn gamersnickname was altijd Death RoW. Dat vond ik te lang dus toen was 't RoW. Nu is 't ThrashTator. Afgeleid van thrash en dictator. :)
Heb je Death Row al 's gehoord?
pi_111474977
Fuck, wat moet ik nou draaien... Het moet niet al te snel zijn, maar wel tyfusduister. Type O Negative valt af wegens te vaak gehoord.
pi_111475257
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 22:36 schreef Jigzoz het volgende:
Fuck, wat moet ik nou draaien... Het moet niet al te snel zijn, maar wel tyfusduister. Type O Negative valt af wegens te vaak gehoord.
Wel een bazen band. Jammer van de zanger... R.I.P. ;(
pi_111475451
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 22:44 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Wel een bazen band. Jammer van de zanger... R.I.P. ;(
Ja inderdaad. Ach, Everything dies.
pi_111475558
Jammer dat dit topic niet nog wat actiever is, maar ach, dat toont dan toch aan dat metalheads wel een leven hebben. ;)
pi_111476107
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 22:52 schreef Little_Dolls het volgende:
Jammer dat dit topic niet nog wat actiever is, maar ach, dat toont dan toch aan dat metalheads wel een leven hebben. ;)
Dan moet je meer posten.
pi_111478720
quote:
pi_111483242
quote:
Nice. Dank u!
pi_111485427
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 23:07 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dan moet je meer posten.
Ik alleen? :@
pi_111485515
:)
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 11:12 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Ik alleen? :@
Ik zal proberen te helpen.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2012 11:16:31 ]
pi_111487653
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 11:16 schreef Jigzoz het volgende:
:)

[..]

Ik zal proberen te helpen.
*Slaakt een zucht van opluchting*
pi_111487759
quote:
17s.gif Op zondag 13 mei 2012 12:46 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

*Slaakt een zucht van opluchting*
Mooi zo. En dan nu... Metalspammen!

zondag 13 mei 2012 @ 13:29:48 #244
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_111488926
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 12:50 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Mooi zo. En dan nu... Metalspammen!

Haha ik zit nu dat album te luisteren. Tof album
14 SHADES OF GREY
  zondag 13 mei 2012 @ 13:30:53 #245
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_111488951
Oh ja en doom is gaaf. Dit is mijn doomweek :') vrijdag naar Faal in de 013 geweest. Gisteren Dordrecht doom day. En aanstaande vrijdag naar Officium Triste en 11th hour in Den Haag
14 SHADES OF GREY
  zondag 13 mei 2012 @ 13:55:52 #246
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_111489904
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 13:30 schreef tijnbrein het volgende:
Oh ja en doom is gaaf. Dit is mijn doomweek :') vrijdag naar Faal in de 013 geweest. Gisteren Dordrecht doom day. En aanstaande vrijdag naar Officium Triste en 11th hour in Den Haag
Was nog best druk bij Faal
O)))
  zondag 13 mei 2012 @ 14:00:14 #247
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_111490055
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 13:55 schreef arucard het volgende:

[..]

[..]

Ja enorm druk. :Y wel gezellig zo :P
14 SHADES OF GREY
  zondag 13 mei 2012 @ 15:05:34 #248
205549 daruk
Honten,kadden en caffia's
pi_111492475

Goeiemiddag ;)
Op donderdag 6 januari 2011 23:31 schreef Chillerd het volgende:
O ja. Op FOK is iedereen perfect.
  zondag 13 mei 2012 @ 15:06:27 #249
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_111492516

even weer een golden oldie aan het draaien _O_
pi_111497229
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 13:29 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Haha ik zit nu dat album te luisteren. Tof album
Supergoed album inderdaad. Die cd heeft me destijds definitief van Metallica afgeholpen.
pi_111497274
quote:

[..]

Dat is me dan weer net even te vaag...
  zondag 13 mei 2012 @ 18:08:26 #252
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_111499307
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 17:19 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat is me dan weer net even te vaag...
dat is net hun meest 'poppy nummer' :P toffe clip ook

ik vind ze wel tof op zijn tijd, maar ik ben sowieso wel van van die drone metal :)
pi_111499778
Ik hoop niet dat Fok! gericht reclame maakt, want dan is het niet best met me. Ik krijg advertenties over rechtsbijstand, vrouwen die af moeten vallen en contactadvertenties waarin jonge, alleenstaande moeders zich aanbieden voor een chatrelatie of zoiets.
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:08 schreef Gehenna het volgende:

[..]

dat is net hun meest 'poppy nummer' :P toffe clip ook

ik vind ze wel tof op zijn tijd, maar ik ben sowieso wel van van die drone metal :)
Ik geloof niet dat dat mijn genre gaat worden.
  zondag 13 mei 2012 @ 18:30:22 #254
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_111500308
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:19 schreef Jigzoz het volgende:
Ik hoop niet dat Fok! gericht reclame maakt, want dan is het niet best met me. Ik krijg advertenties over rechtsbijstand, vrouwen die af moeten vallen en contactadvertenties waarin jonge, alleenstaande moeders zich aanbieden voor een chatrelatie of zoiets.

[..]

Ik geloof niet dat dat mijn genre gaat worden.
Ja, wat voor sites kijk je allemaal?
14 SHADES OF GREY
pi_111500627
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja, wat voor sites kijk je allemaal?
Gewoon, waar iedereen naar kijkt. Sites over extreme martelseks, het langdurig slachten van dieren en instructies voor het maken van spijkerbommen. Hoezo?
  zondag 13 mei 2012 @ 18:44:34 #256
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_111500785
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:39 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Gewoon, waar iedereen naar kijkt. Sites over extreme martelseks, het langdurig slachten van dieren en instructies voor het maken van spijkerbommen. Hoezo?
Halal slachten dat is niet metal :N
14 SHADES OF GREY
  zondag 13 mei 2012 @ 18:50:28 #257
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_111501025
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:44 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Halal slachten dat is niet metal :N
die zijn vegetarisch idd :P

zondag 13 mei 2012 @ 18:57:48 #258
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_111501330
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:50 schreef Gehenna het volgende:

[..]

die zijn vegetarisch idd :P

WITTR?
14 SHADES OF GREY
pi_111501774
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 09:52 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Veel plezier hiermee dan:

Ik vrees dat het mijn genre niet echt is... Ik hou niet zo van dat gedinges in die stem. :@
Dat maakt daarom uiteraard niet dat ik die make up en kledij niet meer badass vind! :)
pi_111501901
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:07 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Ik vrees dat het mijn genre niet echt is... Ik hou niet zo van dat gedinges in die stem. :@
Dat maakt daarom uiteraard niet dat ik die make up en kledij niet meer badass vind! :)
Ieder z'n ding. Ik houd niet zo van dat gejoel van de power/prog-enzovoort-metal. "Deutschland, metaaaaahl, jaaaaaaahhhhh!" is aan mij niet besteed.
  zondag 13 mei 2012 @ 19:10:45 #261
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_111501924
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:07 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Geluid uitzetten en kijken naar de clips
14 SHADES OF GREY
pi_111502027
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Geluid uitzetten en kijken naar de clips
Dat is een optie, maar dan is het lang zo boeiend niet meer natuurlijk.
  zondag 13 mei 2012 @ 19:23:42 #263
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_111502582
quote:
14s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:13 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Dat is een optie, maar dan is het lang zo boeiend niet meer natuurlijk.
Klopt, ICP heeft ook pandapaints en is geen blackmetal
14 SHADES OF GREY
pi_111503055
Hah, ik kon het niet laten :D

Mensen die zeggen dat ze 'alles' luisteren
pi_111507155
quote:
99s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:34 schreef Little_Dolls het volgende:
Hah, ik kon het niet laten :D

Mensen die zeggen dat ze 'alles' luisteren
Het onderwerp 'mensen die zeggen dat ze naar alle soorten metal luisteren' hebben we hier al vrij uitvoerig behandeld.
  zondag 13 mei 2012 @ 21:06:27 #266
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_111508223
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 20:50 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Het onderwerp 'mensen die zeggen dat ze naar alle soorten metal luisteren' hebben we hier al vrij uitvoerig behandeld.
Mensen die niet naar metal luisteren :')
14 SHADES OF GREY
pi_111509145
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:06 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mensen die niet naar metal luisteren :')
Mwoah... Mensen die zeiken over metal :')
  zondag 13 mei 2012 @ 21:22:30 #268
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_111509358
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:19 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Mwoah... Mensen die zeiken over metal :')
Inderdaad dan gaat het van roesten. :{
14 SHADES OF GREY
pi_111509435
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Inderdaad dan gaat het van roesten. :{
Roestige metal... Motörhead? Venom?
  zondag 13 mei 2012 @ 21:24:41 #270
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_111509539
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:23 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Roestige metal... Motörhead? Venom?
Ja bijvoorbeeld.
14 SHADES OF GREY
pi_111509645
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:24 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja bijvoorbeeld.
Motörhead is stoer, Venom vind ik kut.
  zondag 13 mei 2012 @ 21:28:24 #272
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_111509802
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:26 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Met Motörhead heb ik echt niets.
14 SHADES OF GREY
  † In Memoriam † zondag 13 mei 2012 @ 21:35:44 #274
159966 lifeblind
pi_111510322
quote:

[..]

We mochten zeker niet klagen met de opkomst vrijdag. Het was in ieder geval een toffe release-show.
pi_111510449
quote:

[..]

Motörhead is stoer, Venom vind ik kut is ook stoer.
  zondag 13 mei 2012 @ 21:40:42 #276
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_111510651
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:35 schreef lifeblind het volgende:

[..]

We mochten zeker niet klagen met de opkomst vrijdag. Het was in ieder geval een toffe release-show.
Show van Akelei zaterdag was ook goed.
14 SHADES OF GREY
pi_111515785
quote:
Hawkwind verdorie!!! _O_
De band waar ik een paar jaar geleden zo'n fan van was... O+
pi_111515874
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 20:50 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Oh echt? Dat heb ik jammer genoeg gemist dan...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 mei 2012 @ 23:10:25 #279
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_111516396
vanavond had ik de hele avond de nieuwe Devin Townsend dvds opstaan, als semi-achtergrondmuziek.
op cd komen die vier albums die hij de afgelopen jaren uitbracht onder The Devin Townsend Project niet altijd even goed uit de verf, maar live is het wel al wat beter. Het is wel een hele zit, vier dvd's achter elkaar (daarom stond het aan terwijl ik ook wat anders deed).

maar wel tof dat hij de kans kreeg om gewoon vier albums helemaal live te spelen (ongeacht wat je van de platen vindt).
  maandag 14 mei 2012 @ 09:58:24 #280
259233 GimmeGore
pi_111524216
quote:

[..]

Motörhead is stoerkut, Venom vind ik kut. wel gaan
maar gelukkig luister ik ook niet naar alles, ik heb een mening :P

ow en:
Trondr Nefas (bekendste band denk ik Urgehal) is dood, 35 jaar geworden.

[ Bericht 7% gewijzigd door GimmeGore op 14-05-2012 10:06:41 ]
pi_111526405
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 09:58 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

maar gelukkig luister ik ook niet naar alles, ik heb een mening :P

ow en:
Trondr Nefas (bekendste band denk ik Urgehal) is dood, 35 jaar geworden.

Motörhead kut vinden!! :o
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2012 @ 11:49:22 #282
187254 Giertje
lets all make believe
pi_111527401
quote:
13s.gif Op maandag 14 mei 2012 11:17 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Motörhead kut vinden!! :o
uhm ja waarom niet?
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_111530445
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 11:49 schreef Giertje het volgende:

[..]

uhm ja waarom niet?
Omdat Lemmy toch een soort van legende is; of niet? :)
pi_111530663
quote:

[..]

Eens.
  maandag 14 mei 2012 @ 13:51:55 #285
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_111531226
Motörhead is wel tof op zijn tijd, maar het lijkt allemaal wel heeeeel erg op elkaar. (AC/DC-syndroom :P)
pi_111531791
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 13:51 schreef Gehenna het volgende:
Motörhead is wel tof op zijn tijd, maar het lijkt allemaal wel heeeeel erg op elkaar. (AC/DC-syndroom :P)
Dat is waar, ik zou ook niet snel een album van ze opzetten. Maar in de shuffle van de mediaplayer is het wel leuk.
  Moderator maandag 14 mei 2012 @ 16:04:13 #287
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111536072
Ik luister alles wat me ter ore komt, ik vind niet alles leuk *O*

Ohja en motörhead is tof, Ik zing altijd the ace of spades mee op het nummer overkill maar dat kan gebeuren natuurlijk :D
  maandag 14 mei 2012 @ 16:05:28 #288
259233 GimmeGore
pi_111536116
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 13:29 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Het is inderdaad knap om met zo'n lelijke kutkop en een dergelijk gebrek aan muzikaal talent nog beroemd te worden.
Maar dat neemt niet weg dat ik het kutmuziek vind
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2012 @ 16:05:31 #289
187254 Giertje
lets all make believe
pi_111536118
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 13:29 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

mwah vind het nog wel meevallen
wat ze doen doen ze goed maar het is niet aan mij gespendeerd
ik hoor het wel eens bij ons in de kroeg voorbij komen dan is het wel leuk
maar uit mezelf zou ik het niet snel opzetten
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  Moderator maandag 14 mei 2012 @ 16:07:23 #290
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111536192
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 16:05 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Het is inderdaad knap om met zo'n lelijke kutkop en een dergelijk gebrek aan muzikaal talent nog beroemd te worden.
Maar dat neemt niet weg dat ik het kutmuziek vind
:N

De man heeft geweldige deuntjes geschreven.
  maandag 14 mei 2012 @ 16:08:38 #291
259233 GimmeGore
pi_111536246
Die technisch gezien rammelen aan alle kanten. En om nou te zeggen dat hij een mooie zangstem heeft....
  Moderator maandag 14 mei 2012 @ 16:09:59 #292
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111536294
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 16:08 schreef GimmeGore het volgende:
Die technisch gezien rammelen aan alle kanten. En om nou te zeggen dat hij een mooie zangstem heeft....
Hoezo technisch rammelen :? the ace of spades is gewoon een geweldige pop-song... dat nummer klopt aan alle kanten.

En daarbij is lemmy die enige man die er nog fatsoenlijk uitziet in een korte broek :Y

pi_111536400
Het zijn geen technische hoogstandjes, maar het is toch allemaal wel goed uitgevoerd?
  maandag 14 mei 2012 @ 16:16:10 #294
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_111536542
Gaan er mensen nog naar Extremefest in Hünxe dit jaar? (Voorheen Deathfeast) En gaan er nog mensen naar Houten Deathfest 30 juni? :)
† The 3 Kings †
pi_111536700
Venom rammelt wel aan alle kanten, maar dat maakt het niet minder gaaf.

En nog een uberfoute bass solo

pi_111539458
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2012 16:16 schreef TheSorrow het volgende:
Gaan er mensen nog naar Extremefest in Hünxe dit jaar? (Voorheen Deathfeast) En gaan er nog mensen naar Houten Deathfest 30 juni? :)
Ik ga naar Extremefest :) Jij bent trouwens die dude waar ik mijn pedaal had verkocht voor guitar hero world tour paar jaar geleden!
pi_111544615
quote:
3s.gif Op maandag 14 mei 2012 14:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat is waar, ik zou ook niet snel een album van ze opzetten. Maar in de shuffle van de mediaplayer is het wel leuk.
Na een paar halve liters pils wordt het alleen maar beter. Maar als ik alleen ben, zet ik het ook niet op.
  maandag 14 mei 2012 @ 21:45:54 #298
226981 Gehenna
Volksmenner
  maandag 14 mei 2012 @ 22:55:30 #300
226981 Gehenna
Volksmenner
  maandag 14 mei 2012 @ 22:56:38 #301
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_111558764
...en vol, ik maak wel even weer een nieuwe