Nee, er wordt vanuit gegaan dat metalmensen dat zelf kunnen aangezien ze niet aan normale cijfers doen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:04 schreef Gehenna het volgende:
oh ik zie nu dat romijnse cijfers niet automagisch worden geüpdate?
ja klopt, eigenlijk hebben ze maar 2 metal albums gemaaktquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:04 schreef Jigzoz het volgende:
Dat was snel...
Maar eh, o ja, Ulver. Dat is tegenwoordig toch juist intellectueel en zo? Die stonden zelfs pas in de Volkskrant geloof ik.
Ja, dat klinkt inderdaad nogal plat en dom.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja Ulver.. en verkeerd voorbeeld dus
Dit is een beter voorbeeld
Ik koos ook de verkeerde ik wist dat hun 2de zo typisch mogelijke black metal was, zie die post erboven... en dat is dan ook wat ik typisch black metal vind. En niet persee diepgaand als is er natuurlijk best diepgaande black metal. Ik struikel wel vaak over de productie, maar zoals je al zei dat is voor black metal liefhebbers waarschijnlijk nou net de charme.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:06 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ja klopt, eigenlijk hebben ze maar 2 metal albums gemaakt
Dit is er ook zoeenquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt inderdaad nogal plat en dom.
Oh net even wat van doorgeklikt en dat klinkt idd wel okay, is dat blackmetalquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:09 schreef Jigzoz het volgende:
Deathspell Omega lijkt me toch wel hét voorbeeld van loepzuivere black metal met behoorlijk veel diepgang.
Da's een leuke voor een dergelijke discussie. Erg veel diepgang lijkt dat nummer niet te hebben, maar de hypnotiserende sfeer van dat nummer creëert die diepgang dan weer wel. Of om het punt iets duidelijker te maken: als je de sfeer uit dit nummer niet oppikt, dan zal het nummer inderdaad vrij plat en dom klinken.quote:
Op het eerste oor wel, de verhalen gaan dan ook dat dat album op een avond in een bos is in Noorwegen is opgenomen op een 8-track. Het was dan ook meer een muzikaal statement denk ik, gezien hun vorige plaat compleet akoestisch wasquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt inderdaad nogal plat en dom.
Deathspell Omgega is pure black. Orthodox als de ziekte.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oh net even wat van doorgeklikt en dat klinkt idd wel okay, is dat blackmetalAls ik dat zo zou horen zou ik dat er niet direct onder scharen
Maar dat heb ik ook met dingen als solstafir en aggaloch dat zou je ook black metal kunnen noemen maar dat doe ik ook maar niet
Ja, dat deden die Noren nogal veel destijds hè? In vol ornaat door de bossen hobbelen. Het zal daar wel druk zijn geweest.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Op het eerste oor wel, de verhalen gaan dan ook dat dat album op een avond in een bos is in Noorwegen is opgenomen op een 8-track. Het was dan ook meer een muzikaal statement denk ik, gezien hun vorige plaat compleet akoestisch wasHet is ook een concept album, over de 'wolf in de mens en de strijd die er wordt gevoerd binnen hemzelf'
Ik denk dat je daar het woord te pakken hebt, de sfeer. Op roadburn viel het me ook op dat veel van die black metal bandjes het heel erg moeten hebben van de sfeer, houtblokken op het podium, wierrook, corpspaint,quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Da's een leuke voor een dergelijke discussie. Erg veel diepgang lijkt dat nummer niet te hebben, maar de hypnotiserende sfeer van dat nummer creëert die diepgang dan weer wel. Of om het punt iets duidelijker te maken: als je de sfeer uit dit nummer niet oppikt, dan zal het nummer inderdaad vrij plat en dom klinken.
Deze luisterde ikquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Deathspell Omgega is pure black. Orthodox als de ziekte.
Ik denk dat je vooral nummers van Paracletus hebt gehoord en dat klinkt inderdaad nogal anders dan de standaardblack. Deze sluit waarschijnlijk wat beter aan bij je verwachtingen:
Als ze het niet echt geloven, dan vind ik er al snel niet veel meer aan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar het woord te pakken hebt, de sfeer. Op roadburn viel het me ook op dat veel van die black metal bandjes het heel erg moeten hebben van de sfeer, houtblokken op het podium, wierrook, corpspaint,video projecties
. Die videoprojecties op roadburn vind ik vaak wel erg gaaf maar al die andere poeha vind ik vaak onnodig, dan heb ik liever vier mannen op het podium die gaan met die banaan. Dan 4 mannen die proberen een 'enge' sfeer neer te zetten. Doet mij dan toch vaak op een toneelstukje lijken. Al zijn die vier mannen die gaan met die banaan vaak net zo hard een toneel stukje aan het spelen, alleen geloof ik dat iets meer ofzo.
Als zo'n black metal band sfeervol eng staat te doen dan denk ik vaak 'geloof je het zelf', en ik ben bang dat ze het soms ook echt zelf geloven
Ja maar dat is het juist, doordat ze zo 'extreem' doen dan kun je het al bijna niet meer serieus nemen. En dat is niet erg kijk naar veel wtf muziek. Maar doe dan niet net alsof wat jij zegt super diep en belangrijk is. Maarja dat heb ik bijna met alle overtuigingen die niet in de wetenschappelijke methode gestoeld zijn, dat zal wel weer een afwijking van mij zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als ze het niet echt geloven, dan vind ik er al snel niet veel meer aan.
Ieder z'n voorkeuren. Dat sfeer niet wetenschappelijk onderbouwd is, is voor mij geen onoverkomelijk probleem.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja maar dat is het juist, doordat ze zo 'extreem' doen dan kun je het al bijna niet meer serieus nemen. En dat is niet erg kijk naar veel wtf muziek. Maar doe dan niet net alsof wat jij zegt super diep en belangrijk is. Maarja dat heb ik bijna met alle overtuigingen die niet in de wetenschappelijke methode gestoeld zijn, dat zal wel weer een afwijking van mij zijn
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ieder z'n voorkeuren. Dat sfeer niet wetenschappelijk onderbouwd is, is voor mij geen onoverkomelijk probleem.
Haken zijn ook wel een beetje metalquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zeg wel vaak dat ik af haak in de metal reeks
Ik kan eigenlijk wel tegen beide alleen een beetje zelfreflectie en zelfspot vind ik leuk meegenomenquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:15 schreef trebremmit het volgende:
Ik vind er vaak maar weinig aan als bands komisch en schijtlollig gaan doen, nee dan liever serieus.
Dit vind ik trouwens een toffe Amerikaanse black metal band, er zijn er niet veel maar deze kan ik wel waarderen. Wolves in the Throne Room enz vind ik maar weinig aan.
Hæresiarchs of Dis
Ja maar je mag ook wel laten zien dat je het naar je zin hebt op een podium.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:29 schreef trebremmit het volgende:
Zelfspot en zelfreflectie in het dagelijks leven is natuurlijk prima en ook wel nodig.
Maar op een podium moet het er bij sommige soorten muziek gewoon serieus aan toe gaan, vind ik dan
Mijn vriendin zegt altijd nog "shut up and buy a t-shirt" dat is ook een devin uitspraak.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:30 schreef Mark het volgende:
Daarom vind ik Devin Townsend ook zo leuk: zit vol humor en zelfspot
Hartstikke leuk, maar indrukwekkend is het nooit. Het is entertainment. Niks meer, niks minder.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:30 schreef Mark het volgende:
Daarom vind ik Devin Townsend ook zo leuk: zit vol humor en zelfspot
dat is alle muziekquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hartstikke leuk, maar indrukwekkend is het nooit. Het is entertainment. Niks meer, niks minder.
quote:
Wat is het voor jou meer dan entertainment?quote:
Even een vergelijking: Devin Townsend zie ik meer als muzikale clown. Ik sta er met een enorme glimlach naar te kijken, maar nergens lopen de rillingen me over de rug. Nergens ben ik enorm onder de indruk. Het is niet iets waar ik nog dagenlang over nadenk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat is het voor jou meer dan entertainment?
Tja dat is in mijn ogen dus gewoon entertainmentquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Even een vergelijking: Devin Townsend zie ik meer als muzikale clown. Ik sta er met een enorme glimlach naar te kijken, maar nergens lopen de rillingen me over de rug. Nergens ben ik enorm onder de indruk. Het is niet iets waar ik nog dagenlang over nadenk.
Als ik een echt geweldig concert heb meegemaakt, dan weet ik weken later nog van seconde tot seconde wat er gebeurde. Ik ben dagenlang ongevoelig voor de stress van de dagelijkse gang van zaken. Het heeft me muziek op zo'n manier laten meemaken dat ik het vanaf dat moment anders hoor.
Ja, dat zou je ook entertainment kunnen noemen. Voor mij gaat het veel verder dan dat. Een beetje zoals een nieuwe roman van Houellebecq me ook wekenlang van mijn stuk brengt.
Dan verstaan we onder 'entertainment' dus iets anders.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja dat is in mijn ogen dus gewoon entertainmentDat het je raakt geeft alleen aan dat jij het goed vind dat kun je ook hebben bij films, boeken, kunst etc. Maar anderen kunnen dat weer hebben bij *ril* circus *ril* of *ril* musical *ril* in het einde is het een kunststukje van een artiest bedoeld om de 'ontvanger' te entertainen (lees emotioneel te beinvloeden)
Houellebecq is trouwens tof al heb ik alleen platform en elementaire deeltjes maar gelezen.
Vermaak op wat voor manier dan ookquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dan verstaan we onder 'entertainment' dus iets anders.
Kutsemantiek.
In een kwaliteitsrestaurant zul je mij ook niet horen zeggen dat het maar gewoon eten is. Als mijn tafelgenoot dat dan wel zou opmerken, dan zou ik de volgende keer met iemand anders gaan, hoewel die persoon in principe natuurlijk gelijk heeft.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vermaak op wat voor manier dan ookzoals jij zegt als je er door bewogen wordt dan heb je je uiteindelijk toch vermaakt
Bij die hele serieuze black metal wordt ik trouwens niet of nauwelijks 'geraakt' puur omdat ik 1.) ze niet geloof 2.) me er ook niet kan inleven 3.) de muziek te vrolijk vind voor de visuals/boodschap/serieusheid van de artiesten (het ik zing bozig terwijl ik vrolijke muziek maak syndroom).
Ik denk altijd dat een black metal band als ze aan het oefenen zijn ook gewoon een biertje drinken en plezier maken, jammer dat dat op het podium zo verhult wordt in een sluier van serieusheid. Het leven is niet serieus deal with it
Ja maar een kwaliteitskok gaat ook niet extra moeilijk kijken terwijl hij een ei bakt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
In een kwaliteitsrestaurant zul je mij ook niet horen zeggen dat het maar gewoon eten is. Als mijn tafelgenoot dat dan wel zou opmerken, dan zou ik de volgende keer met iemand anders gaan, hoewel die persoon in principe natuurlijk gelijk heeft.
Kijk, dit wordt een zinnige analogie, want jij proeft dat gerecht en denkt: 'hm, gewoon gebakken ei met een hoop opsmuk', terwijl ik iets heerlijks proef.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja maar een kwaliteitskok gaat ook niet extra moeilijk kijken terwijl hij een ei bakt.
Hij zal wel bezorgd zijn over de smaak van het gerecht. Bij blackmetal heb ik vaak het idee dat het meer om de presentatie gaat dan om de muziek. En hoewel bij een kwaliteitsrestaurant de opmaak van het bord ook belangrijk is gaat het tenslotte om de smaak.
als je het zo stelt krijg ik meer de indruk dat jij het heerlijk vindt omdat het in een fancy restaurant door een zogenaamde topkok gemaakt is, ook al schotelt hij je liflafjes van de vorige week voor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Kijk, dit wordt een zinnige analogie, want jij proeft dat gerecht en denkt: 'hm, gewoon gebakken ei met een hoop opsmuk', terwijl ik iets heerlijks proef.
Ja man! Daar moeten er meer van komen!quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Oh trouwens jigzoz ik vergat helemaal te zeggen dat het een tof pakket wasIk hou wel van dat soort pakketen met veel zooi erin
Vikingligr veldi vind ik heel tof, maar de rest van Enslaved doet me erg weinig.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja man! Daar moeten er meer van komen!
Edit: deze wil ik ook nog. Beetje duur alleen:
[ afbeelding ]
Ze hebben een aantal heel toffe platen gemaakt, maar inderdaad, het nieuwere werk vind ik ook "gewoon wel goed", niet heel veel meer dan dat. Maar nummers als Wotan en Slaget i skogen bortenfor... Heerlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:47 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Vikingligr veldi vind ik heel tof, maar de rest van Enslaved doet me erg weinig.
Zit allemaal wel erg sterk in elkaar, maar toch klikken we nog niet
Moet je snel zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
Dat pakketje van Watain wil ook nog wel hebben
Ik ga eens kijken. Wil nog wel meer albums hebbenquote:
Hij legt het wel op zo'n 'artistieke' wijze op het bord neer, terwijl de smaak er niet anders van wordt..quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja maar een kwaliteitskok gaat ook niet extra moeilijk kijken terwijl hij een ei bakt.
Nuclear Blast heeft 'm geloof ik nog wel. Kun je meteen vast de nieuwe Marduk op groen vinyl bestellen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken. Wil nog wel meer albums hebben
CD is ook wel goedquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nuclear Blast heeft 'm geloof ik nog wel. Kun je meteen vast de nieuwe Marduk op groen vinyl bestellen.
Die heeft Bol.com zelfs.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
CD is ook wel goedhoef geen vinyl haha. Van Watain wil ik de dvd en cd
Zoquote:
Er komt nog een nieuwe Shining aan...quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zohaha.
Nieuwe Marduk, Meshuggah iig. Verder moet ik nog even kijken wat ik nog hebben wil
Van beide Shinings zelfs. Alleen die andere Shining hoort hier niet echt thuisquote:
Beter aan Pentagram dan als de zanger aan allerlei middeltjesquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:50 schreef Little_Dolls het volgende:
Mijn Pentagram verslaving loopt toch wel erg hoog op nu.
Dan moet je proberen om via andere middelen af te kicken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:50 schreef Little_Dolls het volgende:
Mijn Pentagram verslaving loopt toch wel erg hoog op nu.
Wat voor middelen raad jij aan? Bier? Blackmetal? Seks? Alle voorgenoemde?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dan moet je proberen om via andere middelen af te kicken.
Zal je altijd zien dat die andere middelen nog verslavender zijn, maar ach...
Hell yeahquote:
nee, die automutilator uit Zweden mag hier wegblijven, he.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van beide Shinings zelfs. Alleen die andere Shining hoort hier niet echt thuis
Hallo, welkom. Hoi terug.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:44 schreef Thezappa het volgende:
hi everyone...
lees al tijdje mee..en wat loopt dit topic als een raket..
dacht zal ff hoi zeggen
zelf fanatic metal/muziek liefhebber zowel verzamelaar als luisteraar ...
noem bijvoorbeeld ..arson anthem , crowbar, eyehategod , maar ook ja ja suicide silence ..oude exodus, possessed ...noem het zo gek maar op
gaat er nog iemand na graspop?
Hallo thezappaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:44 schreef Thezappa het volgende:
hi everyone...
lees al tijdje mee..en wat loopt dit topic als een raket..
dacht zal ff hoi zeggen
zelf fanatic metal/muziek liefhebber zowel verzamelaar als luisteraar ...
noem bijvoorbeeld ..arson anthem , crowbar, eyehategod , maar ook ja ja suicide silence ..oude exodus, possessed ...noem het zo gek maar op
gaat er nog iemand na graspop?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:52 schreef Mark het volgende:
Je wil toch niet zeggen dat je de originele Possessed ooit gezien hebt, he?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:53 schreef Thezappa het volgende:
bosb...had gezien dat jij goede patton fan bent - heb alle cd's van patton en bijna alles van john zorn ook...
dat blijft bij mij hier stekenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:01 schreef Thezappa het volgende:
ja heb denk ik ...250 cd's van hem...weet niet precies..en ook aanverwante van het tzadik label..
tevens een beste lading metal ...
patton al 8x live gezien
en natuurlijk alles van zappa ...tot meeste bootlegs
9x dusquote:14-07-2003 Tomahawk (melkweg)
26-05-2004 Fantômas (paradiso, met lombardo)
28-08-2004 Patton/ Rahzel (Paradiso)
13-06-2005 Fantômas (013, met bozzio)
10-11-2006 Peeping Tom (Melkweg)
03-06-2007 Patton/Fennesz (Melkweg)
06-03-2008 Patton/Zu (Tivoli)
12-06-2008 Mondo Cane, met metropole orkest (Paradiso, holland festival)
05-12-2008 ATP curated by melvins & mike patton
18-06-2010 Mike Patton : laborintus II/ Mike Patton + ICP (muziekgebouw aan het ij, holland festival)
WTF?quote:
Foto maken op je computer zetten, uploaden naar http://tinypic.com/, de url tussen [img][/img] zettenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:11 schreef Thezappa het volgende:
weet niet hoe je foto's plaatst..haha
heb denk ik 3500 cd's ..en 7000 tot 9000 lp's
hehe zou best kunnen, je ziet op die concerten toch wel vaak dezelfde gezichtenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:23 schreef Thezappa het volgende:
heb de foto's op me prive laptop..zal eens even zien
ben niet happig om foto's te plaatsen haha
bosbeetle ..ben op ongeveer de zelfde concerten als jij geweest ..dus we moeten elkaar wel kennen hahah
oh das idd wel aardig gedaanquote:
Davuk... Dan heb je er toch al snel zo'n 6975 tot 8975 meer dan ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:11 schreef Thezappa het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:01 schreef Thezappa het volgende:
ja heb denk ik ...250 cd's van hem...weet niet precies..en ook aanverwante van het tzadik label..
Je doet je ondertitel eer aanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:11 schreef Thezappa het volgende:
haha..ben gewoon al sinds me eerste cd tje verslaafd aan metal ...quote:
Waarom niet, ik heb bijna al mijn mp3tjes geluisterd en heb daar ongeveer een jaar over gedaan... Je hoeft niet alles te kunnen meezingen maar 9000 albums zijn nog wel te 'kennen'quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:04 schreef GimmeGore het volgende:
ok, sue me...
Maar wat heb je er aan? Alsof je dat allemaal luistert.
dit!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind het juist leuk om me huis 'vol' te zetten met cds en boeken die zeggen namelijk meer over wie ik ben dan welk andere dingen dan ook.
Ik vind woonkamers zonder boekenkast en cdkast dan ook altijd een beetje zielloos overkomen. Ik snuffel graag in andermans cd's boeken als ik bij iemand over de vloer ben.
Trouwens zijn juist die oude cds die jij nu aanhaalt mij dierbaar ook al zal ik sommigen niet snel meer opzetten. Het zijn juist dingen die mij aan de goede oude tijd doen terug denken. Het is ook niet met terugwerkende kracht mogelijk die cds zijn juist zo goed omdat ze toen gekocht zijn.
Ik zal altijd wel een zwak houden voor fysieke dragers van muziek. MP3s zeggen mij niks, ik weet bijvoorbeeld niet eens wel mp3s ik nou gekocht heb en welke niet... bij een LP is dat wel duidelijk
Ook vind het het kopen om het te hebben argument een beetje vreemd ik koop het inderdaad om het te hebben maar misschien nog wel meer om de artiest te laten blijken dat ik het tof vind wat hij maakten hem/haar dus ook een beetje te steunen.
quote:
Helemaal mijn gedachtequote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind het juist leuk om me huis 'vol' te zetten met cds en boeken die zeggen namelijk meer over wie ik ben dan welk andere dingen dan ook.
Ik vind woonkamers zonder boekenkast en cdkast dan ook altijd een beetje zielloos overkomen. Ik snuffel graag in andermans cd's boeken als ik bij iemand over de vloer ben.
Trouwens zijn juist die oude cds die jij nu aanhaalt mij dierbaar ook al zal ik sommigen niet snel meer opzetten. Het zijn juist dingen die mij aan de goede oude tijd doen terug denken. Het is ook niet met terugwerkende kracht mogelijk die cds zijn juist zo goed omdat ze toen gekocht zijn.
Ik zal altijd wel een zwak houden voor fysieke dragers van muziek. MP3s zeggen mij niks, ik weet bijvoorbeeld niet eens wel mp3s ik nou gekocht heb en welke niet... bij een LP is dat wel duidelijk
Ook vind het het kopen om het te hebben argument een beetje vreemd ik koop het inderdaad om het te hebben maar misschien nog wel meer om de artiest te laten blijken dat ik het tof vind wat hij maakten hem/haar dus ook een beetje te steunen.
SHOT THROUGH THE HEART AND YOU'RE TO BLAME!quote:Op zondag 6 mei 2012 19:42 schreef Jigzoz het volgende:
Ik weet zo goed dat ik dat soort bands niet moet gaan opzoeken en dan toch doen hè...
Weer de hele avond Bon Jovi in m'n hoofd...
HELL YEAH!!!quote:Op zondag 6 mei 2012 19:50 schreef Gehenna het volgende:
[..]
SHOT THROUGH THE HEART AND YOU'RE TO BLAME!
DARLIN' YOU GIVE LOVE A BAD NAME!
Dat plaatje is hier ook al minstens 5 keer langsgekomen.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Al het kwaad dat die 'farmers' van WITTR aanrichten, nu gaat de gemiddelde BM fan al plantjes watergeven
Oh dan haal ik het weg.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:56 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat plaatje is hier ook al minstens 5 keer langsgekomen.
quote:
Als je in buurt woont, dan ga je toch gewoon? Flinke sloot bier erbij en dan wordt het vast alsnog leuk. Hier in de buurt speelt vrijwel nooit iets aardigs.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:06 schreef RoW_0 het volgende:
Blegh, wat is dat depressive gedoe saai zeg bij de willemeen a.s. donderdag. Ga ik liever naar Inquisitionalleen moet ik sparen. Heb nog 4 festivals en weer een vakantie te gaan
Ik zie geen enkele reden om wel te gaan eigenlijk. Al woon ik er in de buurt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als je in buurt woont, dan ga je toch gewoon? Flinke sloot bier erbij en dan wordt het vast alsnog leuk. Hier in de buurt speelt vrijwel nooit iets aardigs.
Vergeleken met mij bevind je je dan echt in een heel goeie positie.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:13 schreef GimmeGore het volgende:
Nou inderdaad, als ik naar alle metal hier in de buurt zou moeten omdat het in de buurt is, neuh.
Dan ga ik liever juist naar Arnhem omdat ik het tof vind wat daar speelt en blijf ik thuis als het me geen flikker boeit wat er hier speelt.
Niet echt mijn ding.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:26 schreef Little_Dolls het volgende:
Wie houdt van het laatste album van Place of Skulls?
quote:He's God, forever and a day
He's God, He is the only way
He's God, He's the King on High
He's God...
Hij wordt ook een dagje ouder. Wie weet heeft hij over een paar jaar huisje boompje beestjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:44 schreef Jigzoz het volgende:
Eh, Kvarforth is z'n scherpe randjes wel kwijt inmiddels geloof ik...
For My Demons (Katatonia Cover) by SHINING OFFICIAL
Dit gaat nu niet over God zelf, maar het is wel een Christelijke band naar het schijnt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding.
Wel vette teksten:
[..]
Misschien wil hij president worden...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:41 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dit gaat nu niet over God zelf, maar het is wel een Christelijke band naar het schijnt.![]()
Waarom die baas ooit katholiek is geworden zal ik nooit snappen...Zie eens hoe hij erbij liep in de jaren '80, en je zou het nooit gedacht hebben. Hij had het meest beruchte uiterlijk van Death Row.
Dat hij een rustiger leven wou oké, maar moet 'ie dan meteen God vinden?
Ach ja, zo gaat dat in Amerika zeker...
God of iets dergelijks biedt houvast.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:41 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dit gaat nu niet over God zelf, maar het is wel een Christelijke band naar het schijnt.![]()
Waarom die baas ooit katholiek is geworden zal ik nooit snappen...Zie eens hoe hij erbij liep in de jaren '80, en je zou het nooit gedacht hebben. Hij had het meest beruchte uiterlijk van Death Row.
Dat hij een rustiger leven wou oké, maar moet 'ie dan meteen God vinden?
Ach ja, zo gaat dat in Amerika zeker...
Kan goed zijn, maar ik zal het nooit snappen. Ik ben nooit voor godsdiensten geweest, om het even welke. Ik zie het nut er niet van in.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
God of iets dergelijks biedt houvast.
Dan wel voor een onafhankelijke partijquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:42 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Stel je voor. De eerste langharige president van Amerika.
Logisch. Jij bent dan ook niet gelovig.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:44 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Kan goed zijn, maar ik zal het nooit snappen. Ik ben nooit voor godsdiensten geweest, om het even welke. Ik zie het nut er niet van in.
Mee eens, ik heb er zelf ook niets mee.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:44 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Kan goed zijn, maar ik zal het nooit snappen. Ik ben nooit voor godsdiensten geweest, om het even welke. Ik zie het nut er niet van in.
Hij kan wel zingen. Ik kende Victor Griffin enkel als gitarist en achtergrondzanger bij Death Row/Pentagram, maar had niet gedacht dat hij het er op z'n eentje ook zo goed vanaf gebracht zou hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan wel voor een onafhankelijke partij
Ah, ik snapte 'm al niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:51 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ja, ik kan het niet laten om Dolf Brouwers (R.I.P.) na te apen.
Ik zal wel één van de enige jongeren zijn die hem de dag van vandaag om te gieren vind, 'm zelfs kent laat staan.quote:
Juist. Dan maar eentje uit de tijd dat Kvarforth nog eng was:quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:55 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik zal wel één van de enige jongeren zijn die hem de dag van vandaag om te gieren vind, 'm zelfs kent laat staan.
Maar, we gaan beter niet offtopic in een topic over metal.
ik ben een kritische concertbezoeker.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Vergeleken met mij bevind je je dan echt in een heel goeie positie.
Wordt het toch nog gezellig!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:55 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik zal wel één van de enige jongeren zijn die hem de dag van vandaag om te gieren vind, 'm zelfs kent laat staan.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:55 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Morgen, Check! Ik bun d'r biequote:Op woensdag 9 mei 2012 12:26 schreef lifeblind het volgende:
Voor de mensen die zich vervelen de komende 3 dagen en wel wat doom showtjes willen zien, tadaa!
Donderdag 10 mei:
http://www.willemeen.nl/p(...)l-abysmal-darkening/
[ afbeelding ]
Vrijdag 11 mei:
(officiële cd-release party Faal)
http://www.013.nl/event/4013_ataraxie_faal_ophis
[ afbeelding ]
Zaterdag 12 mei:
https://www.facebook.com/events/160829697350478/?ref=ts
[ afbeelding ]
Vond er nooit iets aan, maar goed.quote:
DJ Botmuyl de hardstûh!quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:26 schreef lifeblind het volgende:
Voor de mensen die zich vervelen de komende 3 dagen en wel wat doom showtjes willen zien, tadaa!
Donderdag 10 mei:
[ afbeelding ]
En mag ik vragen wat "trve" betekent?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:27 schreef RoW_0 het volgende:
Is het nu al te commercieel en niet meer trve?
Donderdag sla ik over maar vrijdag en zaterdag ben ik er wel. Zaterdag helemaal want thuiswedstrijdquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:26 schreef lifeblind het volgende:
Donderdag 10 mei:
[ afbeelding ]
Vrijdag 11 mei:
(officiële cd-release party Faal)
http://www.013.nl/event/4013_ataraxie_faal_ophis
[ afbeelding ]
Zaterdag 12 mei:
https://www.facebook.com/events/160829697350478/?ref=ts
[ afbeelding ]
Trui denk ik. Blijkbaar houdt die DJ niet van truien ofzo.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:41 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
En mag ik vragen wat "trve" betekent?
Dat is metalspelling. Net als 'kvlt'. Dat is metals voor kilt. 'Trve ende kvlt' betekent dus een trui met een rokje.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:41 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
En mag ik vragen wat "trve" betekent?
kort rokje?quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is metalspelling. Net als 'kvlt'. Dat is metals voor kilt. 'Trve ende kvlt' betekent dus een trui met een rokje.
Leuk toch? Korte rokjes zijn tof.quote:
De rest hier.quote:Dominatrix overlorde, in the tvvylyghte reavvayke
Nonconformant principle,
Invicktednesse and vvickednesse and hayte
Aeonick nyghtemares everhaunting,
Pyroclyptick scornful ones
A storm of funereall souls,
Redgather'd in his vvayke...
Helemaal links! Hoe krieg!quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:11 schreef GimmeGore het volgende:
Dan wil ik wel eens foto's zien van hoe trve ende kvlt jullie allemaal zijn
Dan kijk je maar op Facebook.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:11 schreef GimmeGore het volgende:
Dat weet je best, jij hebt mijn immers gemeetquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:11 schreef GimmeGore het volgende:
Eh... Ja? M'n kinderen in mijn t-shirts misschien, maar daarvan is er toch echt één een meisje...quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:29 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Hier foto's van dus!
Ik zie bij Jigzoz wel mannen in jurken op FB
Janneke en ik kunnen wel langskomenquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:45 schreef RoW_0 het volgende:
Wat een held. Kom is even bier drinken dan! Syntus is failliet en kan jou dus geen aanmaning sturen.
Prima, heb Hertog Jan karakter, dik nice speciaalbier en volgens mij wat heineken overquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:46 schreef Warmaster88 het volgende:
[..]
Janneke en ik kunnen wel langskomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:04 schreef RoW_0 het volgende:
http://arnhem.pvda.nl/gen(...)agneaftrap+2012.html
Wie gaat er mee?Jij staat op de lijst toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:04 schreef RoW_0 het volgende:
http://arnhem.pvda.nl/gen(...)agneaftrap+2012.html
Wie gaat er mee?Ik stem al op een andere partijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Eh... CDA is niet kvlt, trve danwel nekro.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:10 schreef RoW_0 het volgende:
Haha. PvdA, nooit! Waarschijnlijk word het dit jaar CDA voor mij. Behoud van stufi en hypotheekrenteaftrek.
Ik weet 't. Liever de VVD eigenlijk. Maar ik wil mijn StuFi!quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Eh... CDA is niet kvlt, trve danwel nekro.
Dat lijkt mij welquote:
Demons 666?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:13 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik weet 't. Liever de VVD eigenlijk. Maar ik wil mijn StuFi!
Partij voor de Demonenquote:
Mayhemquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:19 schreef Gewas het volgende:
Ik wil ook even zeggen dat Mediolanum Capta Est van Mayhem fantastisch is. Alsof er oorlog uit je boxen komt, WAT een geweldige bak herrie.
Heb ik gedaan mijn beste man. Maar niet echt mijn ding.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Heb jij Teitanblood nou al eens opgezocht?
Wat is dan de belachelijkste songtitel die je kent?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:15 schreef GimmeGore het volgende:
en ik dacht dat alleen goregrind belachelijke songtitels had
Klinkt als hardcore. Best oké.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:06 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan mijn beste man. Maar niet echt mijn ding.
Ken je Slavia al?
Eigenlijk vind ik alle titels wel tof. Maar dat kan natuurlijk ook aan mijn gevoel voor humor liggen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:29 schreef GimmeGore het volgende:
Lastige, je hebt natuurlijk belachelijke namen als "Knijnen met een V-hals" (Rompeprop) maar je hebt ook belachelijke namen als "Sit down, shut the fuck up and give me AIDS" (Gorged Afterbirth) en niet te vergeten "slurping rancid pus from her festering wounds" (Intestinal Disgorge)
Ligt eraan voor welke richting van belachelijk je gaat
Moet dat dan bij goregrind dat de teksten en titels ergens op slaan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:36 schreef GimmeGore het volgende:
Dat is een beetje het genre belachelijk van Rompeprop, slaat totaal nergens op.
Dingen als "At the bestiality farm"
En dat genre vind ik leuk. Sowieso teksten over dat onderwerp.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:42 schreef GimmeGore het volgende:
En dat van mij is een wedervraag. Omdat daar boven al staat dat het meerdere kanten op kan. Hell, er is een heel genre van grind gebaseerd op titels (en teksten) die over seks gaan.
daarom ook goregrind dan kan je lezen en of luisteren zonder het zelf te hoeven doenquote:
Scheelt me heel wat moeite!quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
daarom ook goregrind dan kan je lezen en of luisteren zonder het zelf te hoeven doen
En soa'squote:
Bij gebrek aan beter?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat genre vind ik leuk. Sowieso teksten over dat onderwerp.
Je kunt hem altijd verkopen in V&A voor 15 euroquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:32 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter?
Boh, heb een cdwow bon van 15 euro, maar weet echt niet wat ik daar nou weer eens van moet kopen.
MAG NIET!!!!!quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je kunt hem altijd verkopen in V&A voor 20 euro
Aangepastquote:
Een klassieker die je nog niet op cd hebt. Of aan mijn geven.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:32 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter?
Boh, heb een cdwow bon van 15 euro, maar weet echt niet wat ik daar nou weer eens van moet kopen.
cadeau als iemand jarig is. Scheelt weerquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:34 schreef GimmeGore het volgende:
denk dat ik de 2e Dismember DVD er maar van koop.
Of ik ruil hem tegen 15 euro. Kan ik altijd gebruiken
Ik koop meestal cds voor mensen, vooral cds waarvan ze nog niet weten dat ze ze willen... lukt redelijkquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:37 schreef GimmeGore het volgende:
Voor de mensen van wie ik aan de verjaardag doe, doe ik ook nog daadwerkelijk de moeite om een cadeautje te zoeken.
Daarom doe ik bijna niet aan verjaardagen (ook niet aan mijn eigen btw)
Nou vooruit dan maar. Het is dan wel weekend, maar ik wil best nog even schoolmeesteren.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:04 schreef Little_Dolls het volgende:
Nou weet ik nog steeds niet wat trve kvlt precies betekent...
Alright; bedankt voor de uitleg. Toch wat ik dacht dus (maar ik was het niet zeker).quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:35 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar. Het is dan wel weekend, maar ik wil best nog even schoolmeesteren.
"Trve" is een pseudo-Romeinse manier om "true" te schrijven. Datzelfde geldt voor "kvlt". Dat is dan ook nog met een k in plaats van een c, want de c is iets teveel verwant met Christus, en dat is dan weer niet eh, nou ja, true dus. "True" betekent dus 'echt', zoals echte metal. Metal zoals het bedoeld is, niet om vooral heel hip, modieus en populair mee te worden. In de black metal moet het dan ook nog eens oprecht satanisch zijn.
Cult wil zeggen dat het maar bij een klein, select publiek bekend is.
Kortom: Cradle of Filth is niet 'trve ende kvilt', SVEST is dat zeer zeker wel.
O, en niet denken dat er nog mensen zijn die die termen serieus gebruiken, want dat is niet zo.
U bent welkom.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:37 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Alright; bedankt voor de uitleg. Toch wat ik dacht dus (maar ik was het niet zeker).
Waarom heet jij geen Death_RoW?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:29 schreef RoW_0 het volgende:
Holy shit. Gern metal. Maar net The Avengers gezien. Helemaal top!
Veel plezier hiermee dan:quote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:49 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Waarom heet jij geen Death_RoW?![]()
Dat gekke mannetje op je avatar heeft trouwens badass make-up!
Hahquote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:49 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Waarom heet jij geen Death_RoW?![]()
Dat gekke mannetje op je avatar heeft trouwens badass make-up!
Heb je Death Row al 's gehoord?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:30 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Hahmijn gamersnickname was altijd Death RoW. Dat vond ik te lang dus toen was 't RoW. Nu is 't ThrashTator. Afgeleid van thrash en dictator.
Wel een bazen band. Jammer van de zanger... R.I.P.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:36 schreef Jigzoz het volgende:
Fuck, wat moet ik nou draaien... Het moet niet al te snel zijn, maar wel tyfusduister. Type O Negative valt af wegens te vaak gehoord.
Ja inderdaad. Ach, Everything dies.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:44 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Wel een bazen band. Jammer van de zanger... R.I.P.
Dan moet je meer posten.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:52 schreef Little_Dolls het volgende:
Jammer dat dit topic niet nog wat actiever is, maar ach, dat toont dan toch aan dat metalheads wel een leven hebben.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:36 schreef Jigzoz het volgende:
Fuck, wat moet ik nou draaien... Het moet niet al te snel zijn, maar wel tyfusduister. Type O Negative valt af wegens te vaak gehoord.
Haha ik zit nu dat album te luisteren. Tof albumquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:36 schreef Jigzoz het volgende:
Was nog best druk bij Faalquote:Op zondag 13 mei 2012 13:30 schreef tijnbrein het volgende:
Oh ja en doom is gaaf. Dit is mijn doomweekvrijdag naar Faal in de 013 geweest. Gisteren Dordrecht doom day. En aanstaande vrijdag naar Officium Triste en 11th hour in Den Haag
Ja enorm druk.quote:
Supergoed album inderdaad. Die cd heeft me destijds definitief van Metallica afgeholpen.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha ik zit nu dat album te luisteren. Tof album
dat is net hun meest 'poppy nummer'quote:
Ik geloof niet dat dat mijn genre gaat worden.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
dat is net hun meest 'poppy nummer'toffe clip ook
ik vind ze wel tof op zijn tijd, maar ik ben sowieso wel van van die drone metal
Ja, wat voor sites kijk je allemaal?quote:Op zondag 13 mei 2012 18:19 schreef Jigzoz het volgende:
Ik hoop niet dat Fok! gericht reclame maakt, want dan is het niet best met me. Ik krijg advertenties over rechtsbijstand, vrouwen die af moeten vallen en contactadvertenties waarin jonge, alleenstaande moeders zich aanbieden voor een chatrelatie of zoiets.
[..]
Ik geloof niet dat dat mijn genre gaat worden.
Gewoon, waar iedereen naar kijkt. Sites over extreme martelseks, het langdurig slachten van dieren en instructies voor het maken van spijkerbommen. Hoezo?quote:
Halal slachten dat is niet metalquote:Op zondag 13 mei 2012 18:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Gewoon, waar iedereen naar kijkt. Sites over extreme martelseks, het langdurig slachten van dieren en instructies voor het maken van spijkerbommen. Hoezo?
WITTR?quote:
Ik vrees dat het mijn genre niet echt is... Ik hou niet zo van dat gedinges in die stem.quote:
Ieder z'n ding. Ik houd niet zo van dat gejoel van de power/prog-enzovoort-metal. "Deutschland, metaaaaahl, jaaaaaaahhhhh!" is aan mij niet besteed.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:07 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik vrees dat het mijn genre niet echt is... Ik hou niet zo van dat gedinges in die stem.![]()
Dat maakt daarom uiteraard niet dat ik die make up en kledij niet meer badass vind!
Geluid uitzetten en kijken naar de clipsquote:Op zondag 13 mei 2012 19:07 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik vrees dat het mijn genre niet echt is... Ik hou niet zo van dat gedinges in die stem.![]()
Dat maakt daarom uiteraard niet dat ik die make up en kledij niet meer badass vind!
Dat is een optie, maar dan is het lang zo boeiend niet meer natuurlijk.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geluid uitzetten en kijken naar de clips
Klopt, ICP heeft ook pandapaints en is geen blackmetalquote:Op zondag 13 mei 2012 19:13 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dat is een optie, maar dan is het lang zo boeiend niet meer natuurlijk.
Het onderwerp 'mensen die zeggen dat ze naar alle soorten metal luisteren' hebben we hier al vrij uitvoerig behandeld.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:34 schreef Little_Dolls het volgende:
Hah, ik kon het niet laten
Mensen die zeggen dat ze 'alles' luisteren
Mensen die niet naar metal luisterenquote:Op zondag 13 mei 2012 20:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het onderwerp 'mensen die zeggen dat ze naar alle soorten metal luisteren' hebben we hier al vrij uitvoerig behandeld.
Inderdaad dan gaat het van roesten.quote:
Ja bijvoorbeeld.quote:
Met Motörhead heb ik echt niets.quote:
We mochten zeker niet klagen met de opkomst vrijdag. Het was in ieder geval een toffe release-show.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Motörhead is stoer, Venom vind ik kut is ook stoer.
Show van Akelei zaterdag was ook goed.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:35 schreef lifeblind het volgende:
[..]
We mochten zeker niet klagen met de opkomst vrijdag. Het was in ieder geval een toffe release-show.
Hawkwind verdorie!!!quote:
Oh echt? Dat heb ik jammer genoeg gemist dan...quote:Op zondag 13 mei 2012 20:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het onderwerp 'mensen die zeggen dat ze naar alle soorten metal luisteren' hebben we hier al vrij uitvoerig behandeld.
maar gelukkig luister ik ook niet naar alles, ik heb een meningquote:Op zondag 13 mei 2012 21:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Motörhead is stoerkut, Venom vind ik kut. wel gaan
Motörhead kut vinden!!quote:Op maandag 14 mei 2012 09:58 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
maar gelukkig luister ik ook niet naar alles, ik heb een mening
ow en:
Trondr Nefas (bekendste band denk ik Urgehal) is dood, 35 jaar geworden.
uhm ja waarom niet?quote:
Dat is waar, ik zou ook niet snel een album van ze opzetten. Maar in de shuffle van de mediaplayer is het wel leuk.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:51 schreef Gehenna het volgende:
Motörhead is wel tof op zijn tijd, maar het lijkt allemaal wel heeeeel erg op elkaar. (AC/DC-syndroom)
Het is inderdaad knap om met zo'n lelijke kutkop en een dergelijk gebrek aan muzikaal talent nog beroemd te worden.quote:Op maandag 14 mei 2012 13:29 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Omdat Lemmy toch een soort van legende is; of niet?
mwah vind het nog wel meevallenquote:Op maandag 14 mei 2012 13:29 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Omdat Lemmy toch een soort van legende is; of niet?
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:05 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Het is inderdaad knap om met zo'n lelijke kutkop en een dergelijk gebrek aan muzikaal talent nog beroemd te worden.
Maar dat neemt niet weg dat ik het kutmuziek vind
Hoezo technisch rammelenquote:Op maandag 14 mei 2012 16:08 schreef GimmeGore het volgende:
Die technisch gezien rammelen aan alle kanten. En om nou te zeggen dat hij een mooie zangstem heeft....
Ik ga naar Extremefestquote:Op maandag 14 mei 2012 16:16 schreef TheSorrow het volgende:
Gaan er mensen nog naar Extremefest in Hünxe dit jaar? (Voorheen Deathfeast) En gaan er nog mensen naar Houten Deathfest 30 juni?
Na een paar halve liters pils wordt het alleen maar beter. Maar als ik alleen ben, zet ik het ook niet op.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is waar, ik zou ook niet snel een album van ze opzetten. Maar in de shuffle van de mediaplayer is het wel leuk.
Dat is echt briljant! Hebben ze meer nummers gemaakt?quote:
SURFIN' IST KRIEG!!!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:02 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is echt briljant! Hebben ze meer nummers gemaakt?
edit: ja dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |