abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:18:35 #26
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_111086872
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zeg wel vaak dat ik af haak in de metal reeks :D
Haken zijn ook wel een beetje metal *O*.
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:20:36 #27
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_111086967

dududu duduuum etc. etc. ^O^
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 15:24:06 #28
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111087124
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:15 schreef trebremmit het volgende:
Ik vind er vaak maar weinig aan als bands komisch en schijtlollig gaan doen, nee dan liever serieus.

Dit vind ik trouwens een toffe Amerikaanse black metal band, er zijn er niet veel maar deze kan ik wel waarderen. Wolves in the Throne Room enz vind ik maar weinig aan.

Hæresiarchs of Dis

Ik kan eigenlijk wel tegen beide alleen een beetje zelfreflectie en zelfspot vind ik leuk meegenomen :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_111087382
Zelfspot en zelfreflectie in het dagelijks leven is natuurlijk prima en ook wel nodig.
Maar op een podium moet het er bij sommige soorten muziek gewoon serieus aan toe gaan, vind ik dan :)
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 15:30:19 #30
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111087439
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:29 schreef trebremmit het volgende:
Zelfspot en zelfreflectie in het dagelijks leven is natuurlijk prima en ook wel nodig.
Maar op een podium moet het er bij sommige soorten muziek gewoon serieus aan toe gaan, vind ik dan :)
Ja maar je mag ook wel laten zien dat je het naar je zin hebt op een podium.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:30:23 #31
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_111087444
Daarom vind ik Devin Townsend ook zo leuk: zit vol humor en zelfspot
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 15:31:23 #32
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111087483
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:30 schreef Mark het volgende:
Daarom vind ik Devin Townsend ook zo leuk: zit vol humor en zelfspot
Mijn vriendin zegt altijd nog "shut up and buy a t-shirt" dat is ook een devin uitspraak.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_111088778
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:30 schreef Mark het volgende:
Daarom vind ik Devin Townsend ook zo leuk: zit vol humor en zelfspot
Hartstikke leuk, maar indrukwekkend is het nooit. Het is entertainment. Niks meer, niks minder.
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 16:03:50 #34
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111088916
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:00 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hartstikke leuk, maar indrukwekkend is het nooit. Het is entertainment. Niks meer, niks minder.
dat is alle muziek
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_111088978
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:03 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

dat is alle muziek
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_111088981
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:03 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

dat is alle muziek
Voor jou misschien wel.
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 16:05:19 #37
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111089010
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:04 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Voor jou misschien wel.
Wat is het voor jou meer dan entertainment?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_111089278
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:05 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Wat is het voor jou meer dan entertainment?
Even een vergelijking: Devin Townsend zie ik meer als muzikale clown. Ik sta er met een enorme glimlach naar te kijken, maar nergens lopen de rillingen me over de rug. Nergens ben ik enorm onder de indruk. Het is niet iets waar ik nog dagenlang over nadenk.

Als ik een echt geweldig concert heb meegemaakt, dan weet ik weken later nog van seconde tot seconde wat er gebeurde. Ik ben dagenlang ongevoelig voor de stress van de dagelijkse gang van zaken. Het heeft me muziek op zo'n manier laten meemaken dat ik het vanaf dat moment anders hoor.

Ja, dat zou je ook entertainment kunnen noemen. Voor mij gaat het veel verder dan dat. Een beetje zoals een nieuwe roman van Houellebecq me ook wekenlang van mijn stuk brengt.
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 16:15:11 #39
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111089462
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:10 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Even een vergelijking: Devin Townsend zie ik meer als muzikale clown. Ik sta er met een enorme glimlach naar te kijken, maar nergens lopen de rillingen me over de rug. Nergens ben ik enorm onder de indruk. Het is niet iets waar ik nog dagenlang over nadenk.

Als ik een echt geweldig concert heb meegemaakt, dan weet ik weken later nog van seconde tot seconde wat er gebeurde. Ik ben dagenlang ongevoelig voor de stress van de dagelijkse gang van zaken. Het heeft me muziek op zo'n manier laten meemaken dat ik het vanaf dat moment anders hoor.

Ja, dat zou je ook entertainment kunnen noemen. Voor mij gaat het veel verder dan dat. Een beetje zoals een nieuwe roman van Houellebecq me ook wekenlang van mijn stuk brengt.
Tja dat is in mijn ogen dus gewoon entertainment :Y Dat het je raakt geeft alleen aan dat jij het goed vind dat kun je ook hebben bij films, boeken, kunst etc. Maar anderen kunnen dat weer hebben bij *ril* circus *ril* of *ril* musical *ril* in het einde is het een kunststukje van een artiest bedoeld om de 'ontvanger' te entertainen (lees emotioneel te beinvloeden)

Houellebecq is trouwens tof al heb ik alleen platform en elementaire deeltjes maar gelezen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_111089543
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:15 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Tja dat is in mijn ogen dus gewoon entertainment :Y Dat het je raakt geeft alleen aan dat jij het goed vind dat kun je ook hebben bij films, boeken, kunst etc. Maar anderen kunnen dat weer hebben bij *ril* circus *ril* of *ril* musical *ril* in het einde is het een kunststukje van een artiest bedoeld om de 'ontvanger' te entertainen (lees emotioneel te beinvloeden)

Houellebecq is trouwens tof al heb ik alleen platform en elementaire deeltjes maar gelezen.
Dan verstaan we onder 'entertainment' dus iets anders.

Kutsemantiek.
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 16:21:34 #41
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111089695
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:17 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dan verstaan we onder 'entertainment' dus iets anders.

Kutsemantiek.
Vermaak op wat voor manier dan ook :D zoals jij zegt als je er door bewogen wordt dan heb je je uiteindelijk toch vermaakt :)

Bij die hele serieuze black metal wordt ik trouwens niet of nauwelijks 'geraakt' puur omdat ik 1.) ze niet geloof 2.) me er ook niet kan inleven 3.) de muziek te vrolijk vind voor de visuals/boodschap/serieusheid van de artiesten (het ik zing bozig terwijl ik vrolijke muziek maak syndroom).

Ik denk altijd dat een black metal band als ze aan het oefenen zijn ook gewoon een biertje drinken en plezier maken, jammer dat dat op het podium zo verhult wordt in een sluier van serieusheid. Het leven is niet serieus deal with it :D

Het komt waarschijnlijk ook gewoon door mijn levenshouding, ik ben nogal van het "je wordt geboren en dan ga je dood, en wat daar tussenin gebeurt boeit niet zoveel" principe :P
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_111089843
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:21 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Vermaak op wat voor manier dan ook :D zoals jij zegt als je er door bewogen wordt dan heb je je uiteindelijk toch vermaakt :)

Bij die hele serieuze black metal wordt ik trouwens niet of nauwelijks 'geraakt' puur omdat ik 1.) ze niet geloof 2.) me er ook niet kan inleven 3.) de muziek te vrolijk vind voor de visuals/boodschap/serieusheid van de artiesten (het ik zing bozig terwijl ik vrolijke muziek maak syndroom).

Ik denk altijd dat een black metal band als ze aan het oefenen zijn ook gewoon een biertje drinken en plezier maken, jammer dat dat op het podium zo verhult wordt in een sluier van serieusheid. Het leven is niet serieus deal with it :D
In een kwaliteitsrestaurant zul je mij ook niet horen zeggen dat het maar gewoon eten is. Als mijn tafelgenoot dat dan wel zou opmerken, dan zou ik de volgende keer met iemand anders gaan, hoewel die persoon in principe natuurlijk gelijk heeft.
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 16:25:47 #43
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111089878
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:24 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

In een kwaliteitsrestaurant zul je mij ook niet horen zeggen dat het maar gewoon eten is. Als mijn tafelgenoot dat dan wel zou opmerken, dan zou ik de volgende keer met iemand anders gaan, hoewel die persoon in principe natuurlijk gelijk heeft.
Ja maar een kwaliteitskok gaat ook niet extra moeilijk kijken terwijl hij een ei bakt.

Hij zal wel bezorgd zijn over de smaak van het gerecht. Bij blackmetal heb ik vaak het idee dat het meer om de presentatie gaat dan om de muziek. En hoewel bij een kwaliteitsrestaurant de opmaak van het bord ook belangrijk is gaat het tenslotte om de smaak.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_111090099
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:25 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ja maar een kwaliteitskok gaat ook niet extra moeilijk kijken terwijl hij een ei bakt.

Hij zal wel bezorgd zijn over de smaak van het gerecht. Bij blackmetal heb ik vaak het idee dat het meer om de presentatie gaat dan om de muziek. En hoewel bij een kwaliteitsrestaurant de opmaak van het bord ook belangrijk is gaat het tenslotte om de smaak.
Kijk, dit wordt een zinnige analogie, want jij proeft dat gerecht en denkt: 'hm, gewoon gebakken ei met een hoop opsmuk', terwijl ik iets heerlijks proef.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 mei 2012 @ 16:34:41 #45
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_111090327
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:30 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Kijk, dit wordt een zinnige analogie, want jij proeft dat gerecht en denkt: 'hm, gewoon gebakken ei met een hoop opsmuk', terwijl ik iets heerlijks proef.
als je het zo stelt krijg ik meer de indruk dat jij het heerlijk vindt omdat het in een fancy restaurant door een zogenaamde topkok gemaakt is, ook al schotelt hij je liflafjes van de vorige week voor.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 17:01:13 #46
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111091575
Oh trouwens jigzoz ik vergat helemaal te zeggen dat het een tof pakket was :D Ik hou wel van dat soort pakketen met veel zooi erin :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_111091952
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Oh trouwens jigzoz ik vergat helemaal te zeggen dat het een tof pakket was :D Ik hou wel van dat soort pakketen met veel zooi erin :D
Ja man! Daar moeten er meer van komen!

Edit: deze wil ik ook nog. Beetje duur alleen:



[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2012 17:24:07 ]
  donderdag 3 mei 2012 @ 18:47:07 #48
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_111095796
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:08 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja man! Daar moeten er meer van komen!

Edit: deze wil ik ook nog. Beetje duur alleen:

[ afbeelding ]
Vikingligr veldi vind ik heel tof, maar de rest van Enslaved doet me erg weinig.
Zit allemaal wel erg sterk in elkaar, maar toch klikken we nog niet :P
nee, jij dan!
pi_111095954
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 18:47 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Vikingligr veldi vind ik heel tof, maar de rest van Enslaved doet me erg weinig.
Zit allemaal wel erg sterk in elkaar, maar toch klikken we nog niet :P
Ze hebben een aantal heel toffe platen gemaakt, maar inderdaad, het nieuwere werk vind ik ook "gewoon wel goed", niet heel veel meer dan dat. Maar nummers als Wotan en Slaget i skogen bortenfor... Heerlijk.

Ik lees trouwens net dat Averse Sefira ermee gestopt is. Dat is best slecht nieuws.

Nummertje!

pi_111099677
Dat pakketje van Watain wil ook nog wel hebben
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')