abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:03:16 #1
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_111083506
Metalheads Unite!
Het topic waar metalliefhebbers samenkomen en over alles wat met de diverse metal soorten te maken heeft praten. Wat voortgekomen is uit een Dynamo Open Air topic is na al die jaren inmiddels al voorbij de 275 delen. Nieuwtjes, aanraders en discussies over Municipal Waste, hard rock, heavy metal, progressive metal, black metal, grindcore en alles er tussenin komen hier voorbij! Alleen dat emogejank moeten we hier niet.

Reviewsites
Blabbermouth
Metalfan.nl
Zware Metalen
Lords of Metal
Dutch Distortion

Metal radio
Hardradio
Radio Moonrock
Darksoul
Chronixradio

Het vorige deel is hier te vinden: Metalheads Unite! CCLXXIV: Ik dacht aan een frankrijk topic!
Hip als we zijn hebben wij ook een last.fm page

De OP is hier te vinden.
Robert Moog died for our synths
pi_111083566
Dat was snel...

Maar eh, o ja, Ulver. Dat is tegenwoordig toch juist intellectueel en zo? Die stonden zelfs pas in de Volkskrant geloof ik.
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:04:41 #3
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_111083569
oh ik zie nu dat romijnse cijfers niet automagisch worden geüpdate? :P
pi_111083605
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:04 schreef Gehenna het volgende:
oh ik zie nu dat romijnse cijfers niet automagisch worden geüpdate? :P
Nee, er wordt vanuit gegaan dat metalmensen dat zelf kunnen aangezien ze niet aan normale cijfers doen.
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 14:05:59 #5
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111083620
Ohja Ulver _O_ .. en verkeerd voorbeeld dus :D

Dit is een beter voorbeeld :D

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:06:08 #6
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_111083627
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:04 schreef Jigzoz het volgende:
Dat was snel...

Maar eh, o ja, Ulver. Dat is tegenwoordig toch juist intellectueel en zo? Die stonden zelfs pas in de Volkskrant geloof ik.
ja klopt, eigenlijk hebben ze maar 2 metal albums gemaakt :)
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:08:01 #7
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_111083711
Alle Ulver _O_
pi_111083715
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja Ulver _O_ .. en verkeerd voorbeeld dus :D

Dit is een beter voorbeeld :D

Ja, dat klinkt inderdaad nogal plat en dom.
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 14:08:19 #9
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111083726
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:06 schreef Gehenna het volgende:

[..]

ja klopt, eigenlijk hebben ze maar 2 metal albums gemaakt :)
Ik koos ook de verkeerde ik wist dat hun 2de zo typisch mogelijke black metal was, zie die post erboven... en dat is dan ook wat ik typisch black metal vind. En niet persee diepgaand als is er natuurlijk best diepgaande black metal. Ik struikel wel vaak over de productie, maar zoals je al zei dat is voor black metal liefhebbers waarschijnlijk nou net de charme.
pi_111083770
Deathspell Omega lijkt me toch wel hét voorbeeld van loepzuivere black metal met behoorlijk veel diepgang.
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 14:09:42 #11
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111083796
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:08 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dit is er ook zoeen :D

Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 14:13:11 #12
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111083936
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:09 schreef Jigzoz het volgende:
Deathspell Omega lijkt me toch wel hét voorbeeld van loepzuivere black metal met behoorlijk veel diepgang.
Oh net even wat van doorgeklikt en dat klinkt idd wel okay, is dat blackmetal :? Als ik dat zo zou horen zou ik dat er niet direct onder scharen :D Maar dat heb ik ook met dingen als solstafir en aggaloch dat zou je ook black metal kunnen noemen maar dat doe ik ook maar niet :D
pi_111083955
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:09 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dit is er ook zoeen :D

Da's een leuke voor een dergelijke discussie. Erg veel diepgang lijkt dat nummer niet te hebben, maar de hypnotiserende sfeer van dat nummer creëert die diepgang dan weer wel. Of om het punt iets duidelijker te maken: als je de sfeer uit dit nummer niet oppikt, dan zal het nummer inderdaad vrij plat en dom klinken.
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:14:37 #14
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_111084009
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:08 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Op het eerste oor wel, de verhalen gaan dan ook dat dat album op een avond in een bos is in Noorwegen is opgenomen op een 8-track. Het was dan ook meer een muzikaal statement denk ik, gezien hun vorige plaat compleet akoestisch was :P Het is ook een concept album, over de 'wolf in de mens en de strijd die er wordt gevoerd binnen hemzelf'
pi_111084078
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:13 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Oh net even wat van doorgeklikt en dat klinkt idd wel okay, is dat blackmetal :? Als ik dat zo zou horen zou ik dat er niet direct onder scharen :D Maar dat heb ik ook met dingen als solstafir en aggaloch dat zou je ook black metal kunnen noemen maar dat doe ik ook maar niet :D
Deathspell Omgega is pure black. Orthodox als de ziekte.

Ik denk dat je vooral nummers van Paracletus hebt gehoord en dat klinkt inderdaad nogal anders dan de standaardblack. Deze sluit waarschijnlijk wat beter aan bij je verwachtingen:

pi_111084156
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:14 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Op het eerste oor wel, de verhalen gaan dan ook dat dat album op een avond in een bos is in Noorwegen is opgenomen op een 8-track. Het was dan ook meer een muzikaal statement denk ik, gezien hun vorige plaat compleet akoestisch was :P Het is ook een concept album, over de 'wolf in de mens en de strijd die er wordt gevoerd binnen hemzelf'
Ja, dat deden die Noren nogal veel destijds hè? In vol ornaat door de bossen hobbelen. Het zal daar wel druk zijn geweest.
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 14:18:22 #17
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111084176
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:13 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Da's een leuke voor een dergelijke discussie. Erg veel diepgang lijkt dat nummer niet te hebben, maar de hypnotiserende sfeer van dat nummer creëert die diepgang dan weer wel. Of om het punt iets duidelijker te maken: als je de sfeer uit dit nummer niet oppikt, dan zal het nummer inderdaad vrij plat en dom klinken.
Ik denk dat je daar het woord te pakken hebt, de sfeer. Op roadburn viel het me ook op dat veel van die black metal bandjes het heel erg moeten hebben van de sfeer, houtblokken op het podium, wierrook, corpspaint, _O_ video projecties _O_ . Die videoprojecties op roadburn vind ik vaak wel erg gaaf maar al die andere poeha vind ik vaak onnodig, dan heb ik liever vier mannen op het podium die gaan met die banaan. Dan 4 mannen die proberen een 'enge' sfeer neer te zetten. Doet mij dan toch vaak op een toneelstukje lijken. Al zijn die vier mannen die gaan met die banaan vaak net zo hard een toneel stukje aan het spelen, alleen geloof ik dat iets meer ofzo.

Als zo'n black metal band sfeervol eng staat te doen dan denk ik vaak 'geloof je het zelf', en ik ben bang dat ze het soms ook echt zelf geloven :P
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 14:19:29 #18
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111084219
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:16 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Deathspell Omgega is pure black. Orthodox als de ziekte.

Ik denk dat je vooral nummers van Paracletus hebt gehoord en dat klinkt inderdaad nogal anders dan de standaardblack. Deze sluit waarschijnlijk wat beter aan bij je verwachtingen:

Deze luisterde ik

:D

Maarja ik denk dat ik wat dat betreft gewoon een steekje los heb hoe serieuzer hoe raarder ik het vind. Nile is ook zo'n band die op mijn lachspieren werkt. Ik krijg bij dat soort bands altijd de neiging dansjes te doen.

Ik denk dat ik gewoon verpest ben door de grunge scene, houthakkersbloes, verlepte gitaar en rammelen maar, dat neem ik een stuk serieuzer :)
pi_111084748
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:18 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik denk dat je daar het woord te pakken hebt, de sfeer. Op roadburn viel het me ook op dat veel van die black metal bandjes het heel erg moeten hebben van de sfeer, houtblokken op het podium, wierrook, corpspaint, _O_ video projecties _O_ . Die videoprojecties op roadburn vind ik vaak wel erg gaaf maar al die andere poeha vind ik vaak onnodig, dan heb ik liever vier mannen op het podium die gaan met die banaan. Dan 4 mannen die proberen een 'enge' sfeer neer te zetten. Doet mij dan toch vaak op een toneelstukje lijken. Al zijn die vier mannen die gaan met die banaan vaak net zo hard een toneel stukje aan het spelen, alleen geloof ik dat iets meer ofzo.

Als zo'n black metal band sfeervol eng staat te doen dan denk ik vaak 'geloof je het zelf', en ik ben bang dat ze het soms ook echt zelf geloven :P
Als ze het niet echt geloven, dan vind ik er al snel niet veel meer aan.
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 14:37:37 #20
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111085101
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:30 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Als ze het niet echt geloven, dan vind ik er al snel niet veel meer aan.
Ja maar dat is het juist, doordat ze zo 'extreem' doen dan kun je het al bijna niet meer serieus nemen. En dat is niet erg kijk naar veel wtf muziek. Maar doe dan niet net alsof wat jij zegt super diep en belangrijk is. Maarja dat heb ik bijna met alle overtuigingen die niet in de wetenschappelijke methode gestoeld zijn, dat zal wel weer een afwijking van mij zijn :D
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:38:07 #21
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_111085119
Dat überserieuze was ook lang een must voor mij bij Black Metal, maar toen leerde ik Gorgoroth kennen :')

Ik begin zelfs Immortal behoorlijk te waarderen

held :)
pi_111085713
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:37 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ja maar dat is het juist, doordat ze zo 'extreem' doen dan kun je het al bijna niet meer serieus nemen. En dat is niet erg kijk naar veel wtf muziek. Maar doe dan niet net alsof wat jij zegt super diep en belangrijk is. Maarja dat heb ik bijna met alle overtuigingen die niet in de wetenschappelijke methode gestoeld zijn, dat zal wel weer een afwijking van mij zijn :D
Ieder z'n voorkeuren. Dat sfeer niet wetenschappelijk onderbouwd is, is voor mij geen onoverkomelijk probleem.
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 14:55:29 #23
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111085860
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:51 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ieder z'n voorkeuren. Dat sfeer niet wetenschappelijk onderbouwd is, is voor mij geen onoverkomelijk probleem.
:D het hoeft voor mij ook niet wetenschappelijk onderbouwd te zijn :P maar ja ik haak gewoon af als mensen zichzelf te serieus nemen.... In de wetenschap trouwens ook :P
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 14:56:19 #24
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111085892
Ik zeg wel vaak dat ik af haak in de metal reeks :D
pi_111086743
Ik vind er vaak maar weinig aan als bands komisch en schijtlollig gaan doen, nee dan liever serieus.

Dit vind ik trouwens een toffe Amerikaanse black metal band, er zijn er niet veel maar deze kan ik wel waarderen. Wolves in the Throne Room enz vind ik maar weinig aan.

Hæresiarchs of Dis

donderdag 3 mei 2012 @ 15:18:35 #26
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_111086872
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zeg wel vaak dat ik af haak in de metal reeks :D
Haken zijn ook wel een beetje metal *O*.
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:20:36 #27
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_111086967

dududu duduuum etc. etc. ^O^
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 15:24:06 #28
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111087124
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:15 schreef trebremmit het volgende:
Ik vind er vaak maar weinig aan als bands komisch en schijtlollig gaan doen, nee dan liever serieus.

Dit vind ik trouwens een toffe Amerikaanse black metal band, er zijn er niet veel maar deze kan ik wel waarderen. Wolves in the Throne Room enz vind ik maar weinig aan.

Hæresiarchs of Dis

Ik kan eigenlijk wel tegen beide alleen een beetje zelfreflectie en zelfspot vind ik leuk meegenomen :D
pi_111087382
Zelfspot en zelfreflectie in het dagelijks leven is natuurlijk prima en ook wel nodig.
Maar op een podium moet het er bij sommige soorten muziek gewoon serieus aan toe gaan, vind ik dan :)
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 15:30:19 #30
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111087439
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:29 schreef trebremmit het volgende:
Zelfspot en zelfreflectie in het dagelijks leven is natuurlijk prima en ook wel nodig.
Maar op een podium moet het er bij sommige soorten muziek gewoon serieus aan toe gaan, vind ik dan :)
Ja maar je mag ook wel laten zien dat je het naar je zin hebt op een podium.
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:30:23 #31
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_111087444
Daarom vind ik Devin Townsend ook zo leuk: zit vol humor en zelfspot
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 15:31:23 #32
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111087483
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:30 schreef Mark het volgende:
Mijn vriendin zegt altijd nog "shut up and buy a t-shirt" dat is ook een devin uitspraak.
pi_111088778
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:30 schreef Mark het volgende:
Hartstikke leuk, maar indrukwekkend is het nooit. Het is entertainment. Niks meer, niks minder.
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 16:03:50 #34
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111088916
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:00 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hartstikke leuk, maar indrukwekkend is het nooit. Het is entertainment. Niks meer, niks minder.
dat is alle muziek
pi_111088978
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:03 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

dat is alle muziek
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_111088981
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:03 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

dat is alle muziek
Voor jou misschien wel.
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 16:05:19 #37
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111089010
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:04 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Voor jou misschien wel.
Wat is het voor jou meer dan entertainment?
pi_111089278
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:05 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Wat is het voor jou meer dan entertainment?
Even een vergelijking: Devin Townsend zie ik meer als muzikale clown. Ik sta er met een enorme glimlach naar te kijken, maar nergens lopen de rillingen me over de rug. Nergens ben ik enorm onder de indruk. Het is niet iets waar ik nog dagenlang over nadenk.

Als ik een echt geweldig concert heb meegemaakt, dan weet ik weken later nog van seconde tot seconde wat er gebeurde. Ik ben dagenlang ongevoelig voor de stress van de dagelijkse gang van zaken. Het heeft me muziek op zo'n manier laten meemaken dat ik het vanaf dat moment anders hoor.

Ja, dat zou je ook entertainment kunnen noemen. Voor mij gaat het veel verder dan dat. Een beetje zoals een nieuwe roman van Houellebecq me ook wekenlang van mijn stuk brengt.
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 16:15:11 #39
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111089462
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:10 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Even een vergelijking: Devin Townsend zie ik meer als muzikale clown. Ik sta er met een enorme glimlach naar te kijken, maar nergens lopen de rillingen me over de rug. Nergens ben ik enorm onder de indruk. Het is niet iets waar ik nog dagenlang over nadenk.

Als ik een echt geweldig concert heb meegemaakt, dan weet ik weken later nog van seconde tot seconde wat er gebeurde. Ik ben dagenlang ongevoelig voor de stress van de dagelijkse gang van zaken. Het heeft me muziek op zo'n manier laten meemaken dat ik het vanaf dat moment anders hoor.

Ja, dat zou je ook entertainment kunnen noemen. Voor mij gaat het veel verder dan dat. Een beetje zoals een nieuwe roman van Houellebecq me ook wekenlang van mijn stuk brengt.
Tja dat is in mijn ogen dus gewoon entertainment :Y Dat het je raakt geeft alleen aan dat jij het goed vind dat kun je ook hebben bij films, boeken, kunst etc. Maar anderen kunnen dat weer hebben bij *ril* circus *ril* of *ril* musical *ril* in het einde is het een kunststukje van een artiest bedoeld om de 'ontvanger' te entertainen (lees emotioneel te beinvloeden)

Houellebecq is trouwens tof al heb ik alleen platform en elementaire deeltjes maar gelezen.
pi_111089543
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:15 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Tja dat is in mijn ogen dus gewoon entertainment :Y Dat het je raakt geeft alleen aan dat jij het goed vind dat kun je ook hebben bij films, boeken, kunst etc. Maar anderen kunnen dat weer hebben bij *ril* circus *ril* of *ril* musical *ril* in het einde is het een kunststukje van een artiest bedoeld om de 'ontvanger' te entertainen (lees emotioneel te beinvloeden)

Houellebecq is trouwens tof al heb ik alleen platform en elementaire deeltjes maar gelezen.
Dan verstaan we onder 'entertainment' dus iets anders.

Kutsemantiek.
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 16:21:34 #41
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111089695
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:17 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dan verstaan we onder 'entertainment' dus iets anders.

Kutsemantiek.
Vermaak op wat voor manier dan ook :D zoals jij zegt als je er door bewogen wordt dan heb je je uiteindelijk toch vermaakt :)

Bij die hele serieuze black metal wordt ik trouwens niet of nauwelijks 'geraakt' puur omdat ik 1.) ze niet geloof 2.) me er ook niet kan inleven 3.) de muziek te vrolijk vind voor de visuals/boodschap/serieusheid van de artiesten (het ik zing bozig terwijl ik vrolijke muziek maak syndroom).

Ik denk altijd dat een black metal band als ze aan het oefenen zijn ook gewoon een biertje drinken en plezier maken, jammer dat dat op het podium zo verhult wordt in een sluier van serieusheid. Het leven is niet serieus deal with it :D

Het komt waarschijnlijk ook gewoon door mijn levenshouding, ik ben nogal van het "je wordt geboren en dan ga je dood, en wat daar tussenin gebeurt boeit niet zoveel" principe :P
pi_111089843
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:21 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Vermaak op wat voor manier dan ook :D zoals jij zegt als je er door bewogen wordt dan heb je je uiteindelijk toch vermaakt :)

Bij die hele serieuze black metal wordt ik trouwens niet of nauwelijks 'geraakt' puur omdat ik 1.) ze niet geloof 2.) me er ook niet kan inleven 3.) de muziek te vrolijk vind voor de visuals/boodschap/serieusheid van de artiesten (het ik zing bozig terwijl ik vrolijke muziek maak syndroom).

Ik denk altijd dat een black metal band als ze aan het oefenen zijn ook gewoon een biertje drinken en plezier maken, jammer dat dat op het podium zo verhult wordt in een sluier van serieusheid. Het leven is niet serieus deal with it :D
In een kwaliteitsrestaurant zul je mij ook niet horen zeggen dat het maar gewoon eten is. Als mijn tafelgenoot dat dan wel zou opmerken, dan zou ik de volgende keer met iemand anders gaan, hoewel die persoon in principe natuurlijk gelijk heeft.
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 16:25:47 #43
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111089878
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:24 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

In een kwaliteitsrestaurant zul je mij ook niet horen zeggen dat het maar gewoon eten is. Als mijn tafelgenoot dat dan wel zou opmerken, dan zou ik de volgende keer met iemand anders gaan, hoewel die persoon in principe natuurlijk gelijk heeft.
Ja maar een kwaliteitskok gaat ook niet extra moeilijk kijken terwijl hij een ei bakt.

Hij zal wel bezorgd zijn over de smaak van het gerecht. Bij blackmetal heb ik vaak het idee dat het meer om de presentatie gaat dan om de muziek. En hoewel bij een kwaliteitsrestaurant de opmaak van het bord ook belangrijk is gaat het tenslotte om de smaak.
pi_111090099
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:25 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ja maar een kwaliteitskok gaat ook niet extra moeilijk kijken terwijl hij een ei bakt.

Hij zal wel bezorgd zijn over de smaak van het gerecht. Bij blackmetal heb ik vaak het idee dat het meer om de presentatie gaat dan om de muziek. En hoewel bij een kwaliteitsrestaurant de opmaak van het bord ook belangrijk is gaat het tenslotte om de smaak.
Kijk, dit wordt een zinnige analogie, want jij proeft dat gerecht en denkt: 'hm, gewoon gebakken ei met een hoop opsmuk', terwijl ik iets heerlijks proef.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 mei 2012 @ 16:34:41 #45
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_111090327
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:30 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Kijk, dit wordt een zinnige analogie, want jij proeft dat gerecht en denkt: 'hm, gewoon gebakken ei met een hoop opsmuk', terwijl ik iets heerlijks proef.
als je het zo stelt krijg ik meer de indruk dat jij het heerlijk vindt omdat het in een fancy restaurant door een zogenaamde topkok gemaakt is, ook al schotelt hij je liflafjes van de vorige week voor.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 17:01:13 #46
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_111091575
Oh trouwens jigzoz ik vergat helemaal te zeggen dat het een tof pakket was :D Ik hou wel van dat soort pakketen met veel zooi erin :D
pi_111091952
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Oh trouwens jigzoz ik vergat helemaal te zeggen dat het een tof pakket was :D Ik hou wel van dat soort pakketen met veel zooi erin :D
Ja man! Daar moeten er meer van komen!

Edit: deze wil ik ook nog. Beetje duur alleen:

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2012 17:24:07 ]
  donderdag 3 mei 2012 @ 18:47:07 #48
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_111095796
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:08 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja man! Daar moeten er meer van komen!

Edit: deze wil ik ook nog. Beetje duur alleen:

[ afbeelding ]
Vikingligr veldi vind ik heel tof, maar de rest van Enslaved doet me erg weinig.
Zit allemaal wel erg sterk in elkaar, maar toch klikken we nog niet :P
pi_111095954
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 18:47 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Vikingligr veldi vind ik heel tof, maar de rest van Enslaved doet me erg weinig.
Zit allemaal wel erg sterk in elkaar, maar toch klikken we nog niet :P
Ze hebben een aantal heel toffe platen gemaakt, maar inderdaad, het nieuwere werk vind ik ook "gewoon wel goed", niet heel veel meer dan dat. Maar nummers als Wotan en Slaget i skogen bortenfor... Heerlijk.

Ik lees trouwens net dat Averse Sefira ermee gestopt is. Dat is best slecht nieuws.

Nummertje!

pi_111099677
Dat pakketje van Watain wil ook nog wel hebben
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')