Het verhaal erachter + beelden van Kate Bush die het liedje live vertolkt maken het plaatje compleetquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Die vind ik juist weer geweldig, maar ik moet zeggen dat ik dat liedje vrij direct na het boek ontdekte, misschien dat dat een extra link geeft.
Hier in huis is het niet populair, niet alleen dat liedje maar alle kate bush op een enkel liedje na dat netaan geaccepteerd wordt. Mijn zoon noemt het heksengekrijs, vindt het ronduit afschuwelijk, of ik dat aub niet wil draaien als hij thuis is
Wuthering heights is niet mijn favo van kate, maar staat toch wel in de top 10 van haar kunstwerkjes.
Wat is je top 10 dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Die vind ik juist weer geweldig, maar ik moet zeggen dat ik dat liedje vrij direct na het boek ontdekte, misschien dat dat een extra link geeft.
Hier in huis is het niet populair, niet alleen dat liedje maar alle kate bush op een enkel liedje na dat netaan geaccepteerd wordt. Mijn zoon noemt het heksengekrijs, vindt het ronduit afschuwelijk, of ik dat aub niet wil draaien als hij thuis is
Wuthering heights is niet mijn favo van kate, maar staat toch wel in de top 10 van haar kunstwerkjes.
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:41 schreef Kees.van.Loon het volgende:
Mensen die menen alles te luisteren maar dan komen met metal grindcore minimal goffik rock pink-floyd rotzooi (toch weer de gangbare schijt dus) bands die toch weer allemaal op mekaar lijken
Neh ik heb het gehad met mensen die pretenderen een eigen en vooral erg brede muzieksmaak te hebben ze weten half niet hoe erg zij op mekaar lijken!
En dan ook maar 1 keer.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik ben zóóóóó alto ik luister alleen mijn zelfgemaakte prive muziek.
Dit moet wel een troll zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:53 schreef Jirdo het volgende:
Fuck mainstream ga naar goede bands luisteren zoals Avenged Sevenfold, Pink Floyd en AC/DC. Maar die kennen jullie zeker niet Xd Waarom ben ik geboren in het verkeerde tijdperk?
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:53 schreef Jirdo het volgende:
Fuck mainstream ga naar goede bands luisteren zoals Avenged Sevenfold, Pink Floyd en AC/DC. Maar die kennen jullie zeker niet Xd Waarom ben ik geboren in het verkeerde tijdperk?
jaa wat een keyboard man kickequote:Op zondag 13 mei 2012 19:18 schreef Life2.0 het volgende:
XDHWHIHihih jullie kennen cker ni pink vloid, kk vette beats jwtz
Jaja een gouwe ouwe deze!quote:Op zondag 13 mei 2012 19:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
tjeck deze men
BOOM PATS BAM
WAT EEN BEATSHELEMAAL LOSSSS
Wat kom jij dan aanzetten met je horrocore rap, dat soort shit kent niemand.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:36 schreef FL_Freak het volgende:
Vervolgens noem je drie muziekstromingen en zitten ze te kijken van![]()
Zeg dan niet dat je alles luistert
Je kunt nooit alles leren kennen. Word je heel erg moe van, als je dat probeert. Wat je niet kent, dat mis je niet. Maar een beetje verder kijken dan de (reguliere) radio kan geen kwaad. Er is in het verleden (sowieso tot ver in de jaren 00) aardig wat goed te verteren Top 40-muziek uitgebracht, maar er is ook nog een hele wereld aan muziek daarbuiten, en die is niet per definitie 'moeilijk'.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
terechte klacht, dan luisteren ze gewoon op de radio en denken ze dat de radio alles draait
we zijn net met de linkdump begonnenquote:Op zondag 13 mei 2012 19:45 schreef Arcadia het volgende:
Vreemd dat dit topic nog geen linkdump is geworden. Bij deze.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |