quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:19 schreef borisz het volgende:
Nu nog het jasjestopic
Als jij die opent vul ik wel aan. Jij hoort dat topic te openen
is er weer vanalles gesloopt?quote:
goh,quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
Statistisch gezien wordt Oranje nooit Europees kampioen in een jaar dat Ajax landskampioen is geworden.
Tja. Ik denk, ik haal de statistiek er bij. Die zit er nooit naast.quote:
Valt mee deze keerquote:
Maar o o wat is het daar gezellig........ dusquote:
quote:
kantorenpark, weinig industrie daar.quote:
geldt ook als industrieterrein, had het ff opgezochtquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
kantorenpark, weinig industrie daar.
Was het maar industrie, had het nog wat stoers gehad....
niet alleen vorig jaarquote:Maar vorig jaar heeft men het gewoon verkloot dat dit nog in de stad kan, Van der Laan heeft volkomen gelijk.
Dat was toch gewoon op het plein naast de Arena , das een winkelzone, met HMH Pathe MM en woonboulevard ... metro bijlmerquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar vorig jaar heeft men het gewoon verkloot dat dit nog in de stad kan, Van der Laan heeft volkomen gelijk.
Er was 100.000 man gekomen terwijl de stad rekende op 40.000. Van die 100.000 man zijn er 64 opgepakt waarvan er twee iets te maken hadden met Ajax. Bij een gemiddeld feest worden er meer mensen opgepakt, en wordt het jaar erop gewoon de volgende editie op dezelfde plek gehouden. Dat Eberhard dat fluitconcert kreeg waar hij zichtbaar geïrriteerd door was, is alleen maar goed. Die man heeft de eigen fouten van de stad willen verbloemen door te zeggen dat het zo uit de hand is gelopen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar vorig jaar heeft men het gewoon verkloot dat dit nog in de stad kan, Van der Laan heeft volkomen gelijk.
Al een nieuwe naam voorgesteld daar?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:55 schreef borisz het volgende:
Chelsea gaat Stamford Bridge verlaten. Over een aantal jaar. Nu een voorstel uit voor de bouw van een nieuw stadion.
Nee Nou ja ze hebben geboden op iets http://www.bbc.co.uk/sport/0/mobile/football/17958598?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al een nieuwe naam voorgesteld daar?
Zola in de naam bijvoorbeeld
dit vergeten? http://www.nu.nl/binnenla(...)-huldiging-ajax.htmlquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er was 100.000 man gekomen terwijl de stad rekende op 40.000. Van die 100.000 man zijn er 64 opgepakt waarvan er twee iets te maken hadden met Ajax. Bij een gemiddeld feest worden er meer mensen opgepakt, en wordt het jaar erop gewoon de volgende editie op dezelfde plek gehouden. Dat Eberhard dat fluitconcert kreeg waar hij zichtbaar geïrriteerd door was, is alleen maar goed. Die man heeft de eigen fouten van de stad willen verbloemen door te zeggen dat het zo uit de hand is gelopen.
inderdaad, goede beslissingquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb besloten om straks naar de dodenherdenking te gaan hier in Eindhoven (ik woon zowat aan het kerkhof waar het plaatsvindt. Lijkt me toch wel goed om een keer van dichtbij mee te maken..
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb besloten om straks naar de dodenherdenking te gaan hier in Eindhoven (ik woon zowat aan het kerkhof waar het plaatsvindt. Lijkt me toch wel goed om een keer van dichtbij mee te maken..
Dat is minder leuk nieuwsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 05:35 schreef Ole het volgende:
Onze geliefde kroegkat is vanavond aangereden en overleden.
RIP fantastisch mooi beest! We gaan je missen
Echt heel erg. Kende hem vanaf kitten. Heb het 'gelukkig' net niet zien gebeuren..quote:
Wees blij, lijkt me idd geen prettige ervaring om het te zien gebeuren. Probeer lekker te slapen .quote:Op zaterdag 5 mei 2012 05:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Echt heel erg. Kende hem vanaf kitten. Heb het 'gelukkig' net niet zien gebeuren..
Dank je Bosquote:
Werd eens tijd. Aan de overkant hadden we dat al.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:10 schreef Bos81 het volgende:
Borisz je kan nu sneller met rode en gele kaarten strooien
: + R =
: + G =
Ja hoor. Kon moeilijk in slaap komen, maar na een paar uur slaap ging het gelukkig beter. Het zal wennen zijn zonder dat stomme beestquote:
Ik heb ooit een rode kaart gekregen van Frans Houbenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Werd eens tijd. Aan de overkant hadden we dat al.
Nu naar concert op de Amstel kijken.
Ok dat is dan wel weer een beetje grappig.. Over 2 weken ben je het vergeten ... (hoop ik voor je)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:34 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja hoor. Kon moeilijk in slaap komen, maar na een paar uur slaap ging het gelukkig beter. Het zal wennen zijn zonder dat stomme beest![]()
Maar ja, we wisten dat zoiets kon gebeuren. Hij was al 5 keer in de gracht beland, vaker bijna aangereden. Binnenhouden zou ook zielig zijn geweest voor deze actieve buitenkat.
Hij is in elk geval wel in het harnas gestorven: jagend achter een muis! (daarom zag ie de auto ook niet )
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een rode kaart gekregen van Frans Houben
Bij ons in de buurt zit een groot epilepsiecentrum, Kempenhaeghe/Providentia met ook woonunits e.d. Die hadden toendertijd een G-Voetbalteam met ieder jaar een groot voetbaltoernooi. Er was ieder jaar een soort demonstratiewedstrijd met een All star elftal van het toernooi en meestal oud FC Eindhoven. Meestal werd er ook een eredivisiescheidsrechter uitgenodigd. Vroeger meestal Ignace van Swieten, maar toen hij stopte was het een paar keer Frans Houben.
Mijn vader was de vaste scheidsrechter van de ploeg van Kempenhaeghe en floot dat toernooi dus ook Ik ging meestal ieder jaar wel mee. Was altijd wel leuk, ookal was ik toen nog jong (Zat nog op de basisschool). Maar een keer was dus Frans Houben er. Mijn vader had te taak als "hoofdscheidsrechter" om hem te begeleiden. Ik was er ook bij en toen mocht ik van hem kiezen welke kaart ik wilde geel of rood. Ik koos voor rood. Ik moet hem nog ergens hier in Geldrop hebben liggen vermoed ik...
tof dat Gauck er was, en man die zelf nog heeft meegemaakt hoe het is om niet in vrijheid te wonen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:01 schreef borisz het volgende:
Guus vergat de tekst tijdens We Zullen Doorgaan van Ramses![]()
Nu W'll meet again en zwaaien naar Bea en Gauck![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:52 schreef tong80 het volgende:
In mijn allerlaatste wedstrijd moesten we uit tegen Well. Toevallig was een goeie vriend uit die plaats de scheidsrechter. Ik maakte in de 89ste minuut hands. En ik kreeg symbolisch de rode kaart. Was afgesproken. Medespeler begreep het niet en werd woest op de scheids
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:52 schreef tong80 het volgende:
In mijn allerlaatste wedstrijd moesten we uit tegen Well. Toevallig was een goeie vriend uit die plaats de scheidsrechter. Ik maakte in de 89ste minuut hands. En ik kreeg symbolisch de rode kaart. Was afgesproken. Medespeler begreep het niet en werd woest op de scheids
dat doen we met schoolzwemmen.quote:
ach, volgend weekend is er vast iemand ziekquote:Op zondag 6 mei 2012 10:25 schreef Againzender het volgende:
zo, Axel heeft zn B diploma. Kunnen we weer een beetje uitslapen op zondag.
Hoe vroeg worden jouw kids gemiddeld wakker? (uitslapen is ook maar relatiefquote:Op zondag 6 mei 2012 10:25 schreef Againzender het volgende:
zo, Axel heeft zn B diploma. Kunnen we weer een beetje uitslapen op zondag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.50 totaal
twitter:Kevin_strootman twitterde op zondag 06-05-2012 om 17:08:03Je kan ook niet verwachten van een club die elke topwedstrijd met 5 goals tegen verliest dat ze nu wel winnen!! reageer retweet
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:35 schreef borisz het volgende:
twitter:Kevin_strootman twitterde op zondag 06-05-2012 om 17:08:03Je kan ook niet verwachten van een club die elke topwedstrijd met 5 goals tegen verliest dat ze nu wel winnen!! reageer retweet
![]()
Die is echt jaquote:Op zondag 6 mei 2012 17:37 schreef Againzender het volgende:
[..]is dat een echte account?!
Is overigens wat ik ook dacht
Marc om 6 uurquote:Op zondag 6 mei 2012 14:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoe vroeg worden jouw kids gemiddeld wakker? (uitslapen is ook maar relatief) ik vind half 7 al uitslapen
haha, heel goede tweet danquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:06 schreef tong80 het volgende:
Againzender, toch mooi dat ze in Rotterdam tegenwoordig blij zijn met de tweede plaats achter Ajax
Ja was er ook wel klaar meequote:
Kwamen hij en zijn familie niet uit IJmuiden ofzo en ligt daar ook niet begraven?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:23 schreef tong80 het volgende:
[TV-TIP] Andere tijden over Pim Fortuyn.
Ook Rotterdam
Pa en Ma Fortyun liggen hier op Westerveld in Driehuis idd. Pim ligt nu in Italië.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kwamen hij en zijn familie niet uit IJmuiden ofzo en ligt daar ook niet begraven?
seizoen is al opgenomen, dus stoppen is duurder denk ikquote:Op zondag 6 mei 2012 21:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog niet van de buis gehaald met die kijkcijfers?
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:33 schreef borisz het volgende:
twitter:StijnScheepers twitterde op zondag 06-05-2012 om 21:03:48Acrobat Reader [ afbeelding ] reageer retweet
quote:
tong lijkt me ook wel de persoon om zomaar op een terras wakker te wordenquote:
Ik was er ook allang uitquote:Op maandag 7 mei 2012 15:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tong lijkt me ook wel de persoon om zomaar op een terras wakker te worden
sowieso lijkt het me dat je een boek moet gaan schrijven. De gebundelde verhalen van tong80quote:Op maandag 7 mei 2012 15:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was er ook allang uit
Ik zal mijn kroegverhalen nog eens bundelen.
quote:Op maandag 7 mei 2012 17:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sowieso lijkt het me dat je een boek moet gaan schrijven. De gebundelde verhalen van tong80
mogguhquote:
wanneer komt ie uit?quote:
Als Jan Cremer is overleden.quote:
Ik zeg de Edison voor beste nieuwkomerquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:37 schreef Bjoro het volgende:
Nog even een EK-hit .....
Let vooral op het loepzuivere zangwerk
ik heb het wel geretweet maar durf niet te klikkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:37 schreef Bjoro het volgende:
Nog even een EK-hit .....
Let vooral op het loepzuivere zangwerk
Zanger Rinus verbleekt hierbijquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb het wel geretweet maar durf niet te klikken
Geef me hoop Jomanda ?quote:
Ja heel zieligquote:
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:15 schreef Bluezz het volgende:
Ole, de kroegkat dood![]()
Ha, hoelsjes, ik kom hier te weinig! Zie ik ineens Mitt posten! En sendje
Nederlands idee!quote:
gelukkig niet meer die trektocht over de hele wereldquote:
Mooi hequote:
Waar was je man. Ik miste jequote:
In NL welquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Mooi he.
En haalt Robert Maaskant al de voorpagina van de krant?
Tegen Vitesse, dus gewoon eroverquote:
Is die bal nu voor of achter de lijn en vanuit wiens perspectief..quote:
Niet belangrijk. Het gaat over het feit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is die bal nu voor of achter de lijn en vanuit wiens perspectief..
altijd in het nadeel van Vitesse denken, zo moeilijk is het niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is die bal nu voor of achter de lijn en vanuit wiens perspectief..
Als ze tegen directe concurrenten van PSV moeten ook?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
altijd in het nadeel van Vitesse denken, zo moeilijk is het niet.
Ja, de teloorgang van Vitesse is een landsbelang, dat gaat helaas altijd voor! Dus Ajax mag elk seizoen twee wedstrijden winnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ze tegen directe concurrenten van PSV moeten ook?
Blumchen bedoel ikquote:Op zondag 13 mei 2012 13:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik las op Facebook dat die kennis/vriendin van Da_Sandman waarvan ik de FOK!nick kwijt ben die hier vroeger regelmatig postte vanacht moeder is geworden van een dochter..
Oh ja. Ik kwam niet op de naam.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja. Ik kwam niet op de naam.
[ afbeelding ]
Blumchen inderdaad... Wolk van een dochter, genaamd Mylaquote:Op zondag 13 mei 2012 13:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik las op Facebook dat die kennis/vriendin van Da_Sandman waarvan ik de FOK!nick kwijt ben die hier vroeger regelmatig postte vanacht moeder is geworden van een dochter..
Ja, Ik wist niet of ik die naam prijs mocht geven, dus liet die buiten beschouwingquote:Op maandag 14 mei 2012 10:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Blumchen inderdaad... Wolk van een dochter, genaamd Myla.
quote:Op maandag 14 mei 2012 10:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Blumchen inderdaad... Wolk van een dochter, genaamd Myla.
Je kan van hier uit niet de reden weten he. Verrassend is het wel.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:07 schreef Bos81 het volgende:
Fortuna Dusseldorf met 1 been in de Bundesliga Live op ARD nog 15 minuten moet Hertha met 1 man minder nog 2 keer scoren wil het niet degraderen.
![]()
![]()
Dat Dusseldorf er weer bij is zal ook wel wat Nederlanders er naar toe krijgen denk ik.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]belangrijker, Herta gedegradeerd
volgend jaar weer de Berlijnse derby
hier toch wel serieuze plannen om daar heen te gaan. Na een bezoekje aan Berlijn vorige jaar een zwak voor 1. Union Berlin
En dat op die leeftijd!quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:29 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ma belde net. Ze is opweg naar de Arena. Was iemand van een groep ziek geworden en vroegen of ze wilde invallen voor het concert van de Toppers.![]()
Ze zal de lift wel nemen.quote:
de lift het podium op?quote:
Geweldig!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:31 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Net ma aan de foon. Ze heeft genoten en meegezongen.
Was pas om 2 uur thuis.
Lekker voor je Bos. Wanneer ga je?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga dit jaar definitief op vakantie.
Ik had 2 keuzes opgegeven. Als eerste naar Duitsland, en als tweede een weekje Doetinchem.
Ik zit nu bij pa, maar omdat pa voorlopig de reis betaald had ik zijn adres als factuuradres opgegeven. Daar kwam vandaag de factuur binnen met de reis naar Doetinchem. Ik vermoed dus dat Duitsland vol zit, ach wel jammer maar ik ga dus dit jaar lekker een weekje weg en dat telt ook![]()
![]()
![]()
Als dit gaat bevallen, zorg ik er wel voor dat ik voor volgend jaar eerder ga boeken, heb ook pas vorige week alles opgestuurd
Lekker hoor!quote:
Goede zaakquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:39 schreef borisz het volgende:
Ondertussen wordt GL van binnenuit gesloopt.
Veel plezier, de vrouwen daar slikken veelquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga dit jaar definitief op vakantie.
Ik had 2 keuzes opgegeven. Als eerste naar Duitsland, en als tweede een weekje Doetinchem.
Ik zit nu bij pa, maar omdat pa voorlopig de reis betaald had ik zijn adres als factuuradres opgegeven. Daar kwam vandaag de factuur binnen met de reis naar Doetinchem. Ik vermoed dus dat Duitsland vol zit, ach wel jammer maar ik ga dus dit jaar lekker een weekje weg en dat telt ook![]()
![]()
![]()
Als dit gaat bevallen, zorg ik er wel voor dat ik voor volgend jaar eerder ga boeken, heb ook pas vorige week alles opgestuurd
best knap hoe ze zichzelf als het eindelijk een beetje goed gaat zo de nek om draaienquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:39 schreef borisz het volgende:
Ondertussen wordt GL van binnenuit gesloopt.
Ik ga daar echt niet voor de vrouwen heen hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Veel plezier, de vrouwen daar slikken veel
Ik vertel je ook alleen iets over de omgeving, je hoeft niet alleen daarvoor te gaanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga daar echt niet voor de vrouwen heen hoor
Ach, je weet hoe ik er over denk he. Ik vind het wel meevallen..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:53 schreef tong80 het volgende:
Bos je bent een held voor meMaar dat wist je al
Ole Kick ass
het zag blauw wit in de stadquote:
Die naar beneden gaat? Niet zo slim ....quote:Op zondag 20 mei 2012 00:04 schreef Againzender het volgende:
Axel vond het nodig de roltap van de HEMA op het Osdorpplein op te rennen....
[ afbeelding ]
dit was omhoog. ik was er niet bij, maar heb hem laatst al toe geroepen dat je niet op een roltrap moet rennen.quote:
Goeiemorgen.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:04 schreef Againzender het volgende:
Axel vond het nodig de roltap van de HEMA op het Osdorpplein op te rennen....
[ afbeelding ]
Die vraag kun je misschien beter stellen in AFC AJAX #1793: Vurrie in de basis op het EKquote:Op zondag 20 mei 2012 10:58 schreef J2T het volgende:
Spurs eruit. Welke 2 clubs moeten het niet halen wil Ajax in pot 2 komen???
Dat dusquote:
Den Bosch heeft even netjes een heel vak leeggemaaktquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:42 schreef borisz het volgende:
Blijft raar om te zien dat fietsen in Californie, maar het is wel een leuke koers.
Sagan voor 5.
ze vallen bij bosjes de laatste tijdquote:
quote:
Wel raar, vannacht droomde ik dat Barbra Streisand was overleden, die heeft nog met de nu nog enige levende Bee Gee gezongenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:45 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij moet ik een nieuwe telefoon, hij doet het alleen nog maar als het toetsenbord uitgeschoven is
[..]
ze vallen bij bosjes de laatste tijd
mooie droomquote:Op maandag 21 mei 2012 15:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel raar, vannacht droomde ik dat Barbra Streisand was overleden, die heeft nog met de nu nog enige levende Bee Gee gezongen
inderdaad, als Streisand doodgaat krijgen we een hele dag haar ellende op TVquote:
quote:
"Ja als ze je telefoon gaan onderzoeken en het is val of klemschade dan valt het niet onder de garantie"..... ja daar komt het natuurlijk altijd op uitquote:Op maandag 21 mei 2012 14:45 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij moet ik een nieuwe telefoon, hij doet het alleen nog maar als het toetsenbord uitgeschoven is
[..]
Gevraagd of ze nog wilde neuken nu ze nog even mod is.quote:
Ze zei dus niet " je kan de pot op" , want dat zou ja betekenen..quote:Op maandag 21 mei 2012 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gevraagd of ze nog wilde neuken nu ze nog even mod is.
Dat vraag je toch alle modjesquote:Op maandag 21 mei 2012 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gevraagd of ze nog wilde neuken nu ze nog even mod is.
Hij heef mij godzijdank nooit gevraagdquote:
mij gelukkig ook nietquote:
Nee hoor voor Neuken hoef je niet met elkaar naar bed. Maar neuken met tong ook niet hoorquote:
Ja het is ook van de een op de andere dag pfffquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:34 schreef rubbereend het volgende:
wat een hitte, moet er ff aan wennen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |