SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So confused when you're lost in the groove
Hoe veel ik het hem ook gun, denk niet dat hij het aan kan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:40 schreef Smoofie het volgende:
Heb het gevoel dat siempje wel eens mee kan gaan.
Ik snap sowieso niet dat Furby en Maduro er niet bij zien, schat ik toch beter in dan Bouma en WIllems .quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe veel ik het hem ook gun, denk niet dat hij het aan kan.
Vond hem voor dit seizoen niets speciaals. Nu kijk ik ook niet zoveel wedstrijden Ajax. Laatste tijd wat meer wedstrijden gezien, maar vindt hem toch wel heel goed. Speelt zonder tierelantijn, maar erg nuttig. Zou volgens mij een erg goede 10 zijn. Denk dat hij eenzelfde rol als Toiboy bij PSV invult erg goed zou kunnen invullen. Denk ook dat hij op die positie erg veel scoort en van veel betekenis kan zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:40 schreef Smoofie het volgende:
Maar daar moet Erikssen ook.quote:
ok.quote:
Je kunt een hekel aan de persoon Toiboy hebben, maar je kunt niet ontkennen dat hij goed rendeert op de positie achter de spits. Zijn taak is om bij te sluiten en daar als afmaker of aanspeelpunt te fungeren. Het spel wordt daarachter gemaakt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:51 schreef gniffie het volgende:
Hij heeft geen spelverdelende kwaliteiten om op 10 te kunnen. Toivonen kan er ook geen drol van
Urby had linksback moeten staan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat Furby en Maduro er niet bij zien, schat ik toch beter in dan Bouma en WIllems .
Is maher miss iets voor Ajax?
zal inderdaad het verschil. Een 10 moet volgens griffie een spelverdeler zijn. Verder ben ik het met je eens, siem is een geweldige speler en de betere versie van toivonen. Al is het maar om zijn gedrag tegenover de tegenstander en zijn eigen team. De jong lijkt veel minder zelfzuchtigquote:Op woensdag 16 mei 2012 20:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je kunt een hekel aan de persoon Toiboy hebben, maar je kunt niet ontkennen dat hij goed rendeert op de positie achter de spits. Zijn taak is om bij te sluiten en daar als afmaker of aanspeelpunt te fungeren. Het spel wordt daarachter gemaakt.
Ik denk dat Siem dat ook heel erg goed zou kunnen. Ik snap dat dat niet des Ajax' niet, maar toch.
Achja, Bertje heeft altijd een Feijenoord/PSV voorkeur gehad en het minder op Ajax spelers.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:03 schreef Marsenal het volgende:
Ik hoop dat Van Marwijk weet wat hij doet.
gevoel heb ik idd ook. Helemaal als Luuk ziek blijft of blijkt kwakkelen met zijn gezondheid, dan zou Siem best eens als 3e spits mee kunnen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:40 schreef Smoofie het volgende:
En nu FDB bij Ajax zit en de PSVers bij Oranje in overvloed aanwezig zijn, zal dit ook nog wel even zo blijvenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:08 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Achja, Bertje heeft altijd een Feijenoord/PSV voorkeur gehad en het minder op Ajax spelers.
Duh, die had gewoon bij Ajax in de jeugd moeten zitten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 20:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat Furby en Maduro er niet bij zien, schat ik toch beter in dan Bouma en WIllems .
Is maher miss iets voor Ajax?
twitter:LucianoNarsingh twitterde op woensdag 16-05-2012 om 20:46:30Rond met Ajax, nu moeten de clubs er nog uit komen. #Ajax #Transfer #contract reageer retweet
Dat is mijn twitter.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:13 schreef TheArt het volgende:
Heeft nou helemaal niemand dit nog gemeld?
twitter:LucianoNarsingh twitterde op woensdag 16-05-2012 om 20:46:30Rond met Ajax, nu moeten de clubs er nog uit komen. #Ajax #Transfer #contract reageer retweet
Ik zit nog aan tafel met de TD van Heerenveen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:13 schreef TheArt het volgende:
Heeft nou helemaal niemand dit nog gemeld?
doet en van wolfswinkel?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:09 schreef Syntix het volgende:
[..]
gevoel heb ik idd ook. Helemaal als Luuk ziek blijft of blijkt kwakkelen met zijn gezondheid, dan zou Siem best eens als 3e spits mee kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |