quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:19 schreef borisz het volgende:
Nu nog het jasjestopic
Als jij die opent vul ik wel aan. Jij hoort dat topic te openen
is er weer vanalles gesloopt?quote:
goh,quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
Statistisch gezien wordt Oranje nooit Europees kampioen in een jaar dat Ajax landskampioen is geworden.
Tja. Ik denk, ik haal de statistiek er bij. Die zit er nooit naast.quote:
Valt mee deze keerquote:
Maar o o wat is het daar gezellig........ dusquote:
quote:
kantorenpark, weinig industrie daar.quote:
geldt ook als industrieterrein, had het ff opgezochtquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
kantorenpark, weinig industrie daar.
Was het maar industrie, had het nog wat stoers gehad....
niet alleen vorig jaarquote:Maar vorig jaar heeft men het gewoon verkloot dat dit nog in de stad kan, Van der Laan heeft volkomen gelijk.
Dat was toch gewoon op het plein naast de Arena , das een winkelzone, met HMH Pathe MM en woonboulevard ... metro bijlmerquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar vorig jaar heeft men het gewoon verkloot dat dit nog in de stad kan, Van der Laan heeft volkomen gelijk.
Er was 100.000 man gekomen terwijl de stad rekende op 40.000. Van die 100.000 man zijn er 64 opgepakt waarvan er twee iets te maken hadden met Ajax. Bij een gemiddeld feest worden er meer mensen opgepakt, en wordt het jaar erop gewoon de volgende editie op dezelfde plek gehouden. Dat Eberhard dat fluitconcert kreeg waar hij zichtbaar geïrriteerd door was, is alleen maar goed. Die man heeft de eigen fouten van de stad willen verbloemen door te zeggen dat het zo uit de hand is gelopen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar vorig jaar heeft men het gewoon verkloot dat dit nog in de stad kan, Van der Laan heeft volkomen gelijk.
Al een nieuwe naam voorgesteld daar?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:55 schreef borisz het volgende:
Chelsea gaat Stamford Bridge verlaten. Over een aantal jaar. Nu een voorstel uit voor de bouw van een nieuw stadion.
Nee Nou ja ze hebben geboden op iets http://www.bbc.co.uk/sport/0/mobile/football/17958598?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al een nieuwe naam voorgesteld daar?
Zola in de naam bijvoorbeeld
dit vergeten? http://www.nu.nl/binnenla(...)-huldiging-ajax.htmlquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er was 100.000 man gekomen terwijl de stad rekende op 40.000. Van die 100.000 man zijn er 64 opgepakt waarvan er twee iets te maken hadden met Ajax. Bij een gemiddeld feest worden er meer mensen opgepakt, en wordt het jaar erop gewoon de volgende editie op dezelfde plek gehouden. Dat Eberhard dat fluitconcert kreeg waar hij zichtbaar geïrriteerd door was, is alleen maar goed. Die man heeft de eigen fouten van de stad willen verbloemen door te zeggen dat het zo uit de hand is gelopen.
inderdaad, goede beslissingquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb besloten om straks naar de dodenherdenking te gaan hier in Eindhoven (ik woon zowat aan het kerkhof waar het plaatsvindt. Lijkt me toch wel goed om een keer van dichtbij mee te maken..
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb besloten om straks naar de dodenherdenking te gaan hier in Eindhoven (ik woon zowat aan het kerkhof waar het plaatsvindt. Lijkt me toch wel goed om een keer van dichtbij mee te maken..
Dat is minder leuk nieuwsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 05:35 schreef Ole het volgende:
Onze geliefde kroegkat is vanavond aangereden en overleden.
RIP fantastisch mooi beest! We gaan je missen
Echt heel erg. Kende hem vanaf kitten. Heb het 'gelukkig' net niet zien gebeuren..quote:
Wees blij, lijkt me idd geen prettige ervaring om het te zien gebeuren. Probeer lekker te slapen .quote:Op zaterdag 5 mei 2012 05:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Echt heel erg. Kende hem vanaf kitten. Heb het 'gelukkig' net niet zien gebeuren..
Dank je Bosquote:
Werd eens tijd. Aan de overkant hadden we dat al.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:10 schreef Bos81 het volgende:
Borisz je kan nu sneller met rode en gele kaarten strooien
: + R =
: + G =
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |