quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:19 schreef borisz het volgende:
Nu nog het jasjestopic
Als jij die opent vul ik wel aan. Jij hoort dat topic te openen
is er weer vanalles gesloopt?quote:
goh,quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
Statistisch gezien wordt Oranje nooit Europees kampioen in een jaar dat Ajax landskampioen is geworden.
Tja. Ik denk, ik haal de statistiek er bij. Die zit er nooit naast.quote:
Valt mee deze keerquote:
Maar o o wat is het daar gezellig........ dusquote:
quote:
kantorenpark, weinig industrie daar.quote:
geldt ook als industrieterrein, had het ff opgezochtquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
kantorenpark, weinig industrie daar.
Was het maar industrie, had het nog wat stoers gehad....
niet alleen vorig jaarquote:Maar vorig jaar heeft men het gewoon verkloot dat dit nog in de stad kan, Van der Laan heeft volkomen gelijk.
Dat was toch gewoon op het plein naast de Arena , das een winkelzone, met HMH Pathe MM en woonboulevard ... metro bijlmerquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar vorig jaar heeft men het gewoon verkloot dat dit nog in de stad kan, Van der Laan heeft volkomen gelijk.
Er was 100.000 man gekomen terwijl de stad rekende op 40.000. Van die 100.000 man zijn er 64 opgepakt waarvan er twee iets te maken hadden met Ajax. Bij een gemiddeld feest worden er meer mensen opgepakt, en wordt het jaar erop gewoon de volgende editie op dezelfde plek gehouden. Dat Eberhard dat fluitconcert kreeg waar hij zichtbaar geïrriteerd door was, is alleen maar goed. Die man heeft de eigen fouten van de stad willen verbloemen door te zeggen dat het zo uit de hand is gelopen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar vorig jaar heeft men het gewoon verkloot dat dit nog in de stad kan, Van der Laan heeft volkomen gelijk.
Al een nieuwe naam voorgesteld daar?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:55 schreef borisz het volgende:
Chelsea gaat Stamford Bridge verlaten. Over een aantal jaar. Nu een voorstel uit voor de bouw van een nieuw stadion.
Nee Nou ja ze hebben geboden op iets http://www.bbc.co.uk/sport/0/mobile/football/17958598?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al een nieuwe naam voorgesteld daar?
Zola in de naam bijvoorbeeld
dit vergeten? http://www.nu.nl/binnenla(...)-huldiging-ajax.htmlquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er was 100.000 man gekomen terwijl de stad rekende op 40.000. Van die 100.000 man zijn er 64 opgepakt waarvan er twee iets te maken hadden met Ajax. Bij een gemiddeld feest worden er meer mensen opgepakt, en wordt het jaar erop gewoon de volgende editie op dezelfde plek gehouden. Dat Eberhard dat fluitconcert kreeg waar hij zichtbaar geïrriteerd door was, is alleen maar goed. Die man heeft de eigen fouten van de stad willen verbloemen door te zeggen dat het zo uit de hand is gelopen.
inderdaad, goede beslissingquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb besloten om straks naar de dodenherdenking te gaan hier in Eindhoven (ik woon zowat aan het kerkhof waar het plaatsvindt. Lijkt me toch wel goed om een keer van dichtbij mee te maken..
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb besloten om straks naar de dodenherdenking te gaan hier in Eindhoven (ik woon zowat aan het kerkhof waar het plaatsvindt. Lijkt me toch wel goed om een keer van dichtbij mee te maken..
Dat is minder leuk nieuwsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 05:35 schreef Ole het volgende:
Onze geliefde kroegkat is vanavond aangereden en overleden.
RIP fantastisch mooi beest! We gaan je missen
Echt heel erg. Kende hem vanaf kitten. Heb het 'gelukkig' net niet zien gebeuren..quote:
Wees blij, lijkt me idd geen prettige ervaring om het te zien gebeuren. Probeer lekker te slapen .quote:Op zaterdag 5 mei 2012 05:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Echt heel erg. Kende hem vanaf kitten. Heb het 'gelukkig' net niet zien gebeuren..
Dank je Bosquote:
Werd eens tijd. Aan de overkant hadden we dat al.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:10 schreef Bos81 het volgende:
Borisz je kan nu sneller met rode en gele kaarten strooien
: + R =
: + G =
Ja hoor. Kon moeilijk in slaap komen, maar na een paar uur slaap ging het gelukkig beter. Het zal wennen zijn zonder dat stomme beestquote:
Ik heb ooit een rode kaart gekregen van Frans Houbenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Werd eens tijd. Aan de overkant hadden we dat al.
Nu naar concert op de Amstel kijken.
Ok dat is dan wel weer een beetje grappig.. Over 2 weken ben je het vergeten ... (hoop ik voor je)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:34 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja hoor. Kon moeilijk in slaap komen, maar na een paar uur slaap ging het gelukkig beter. Het zal wennen zijn zonder dat stomme beest![]()
Maar ja, we wisten dat zoiets kon gebeuren. Hij was al 5 keer in de gracht beland, vaker bijna aangereden. Binnenhouden zou ook zielig zijn geweest voor deze actieve buitenkat.
Hij is in elk geval wel in het harnas gestorven: jagend achter een muis! (daarom zag ie de auto ook niet )
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een rode kaart gekregen van Frans Houben
Bij ons in de buurt zit een groot epilepsiecentrum, Kempenhaeghe/Providentia met ook woonunits e.d. Die hadden toendertijd een G-Voetbalteam met ieder jaar een groot voetbaltoernooi. Er was ieder jaar een soort demonstratiewedstrijd met een All star elftal van het toernooi en meestal oud FC Eindhoven. Meestal werd er ook een eredivisiescheidsrechter uitgenodigd. Vroeger meestal Ignace van Swieten, maar toen hij stopte was het een paar keer Frans Houben.
Mijn vader was de vaste scheidsrechter van de ploeg van Kempenhaeghe en floot dat toernooi dus ook Ik ging meestal ieder jaar wel mee. Was altijd wel leuk, ookal was ik toen nog jong (Zat nog op de basisschool). Maar een keer was dus Frans Houben er. Mijn vader had te taak als "hoofdscheidsrechter" om hem te begeleiden. Ik was er ook bij en toen mocht ik van hem kiezen welke kaart ik wilde geel of rood. Ik koos voor rood. Ik moet hem nog ergens hier in Geldrop hebben liggen vermoed ik...
tof dat Gauck er was, en man die zelf nog heeft meegemaakt hoe het is om niet in vrijheid te wonen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:01 schreef borisz het volgende:
Guus vergat de tekst tijdens We Zullen Doorgaan van Ramses![]()
Nu W'll meet again en zwaaien naar Bea en Gauck![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:52 schreef tong80 het volgende:
In mijn allerlaatste wedstrijd moesten we uit tegen Well. Toevallig was een goeie vriend uit die plaats de scheidsrechter. Ik maakte in de 89ste minuut hands. En ik kreeg symbolisch de rode kaart. Was afgesproken. Medespeler begreep het niet en werd woest op de scheids
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:52 schreef tong80 het volgende:
In mijn allerlaatste wedstrijd moesten we uit tegen Well. Toevallig was een goeie vriend uit die plaats de scheidsrechter. Ik maakte in de 89ste minuut hands. En ik kreeg symbolisch de rode kaart. Was afgesproken. Medespeler begreep het niet en werd woest op de scheids
dat doen we met schoolzwemmen.quote:
ach, volgend weekend is er vast iemand ziekquote:Op zondag 6 mei 2012 10:25 schreef Againzender het volgende:
zo, Axel heeft zn B diploma. Kunnen we weer een beetje uitslapen op zondag.
Hoe vroeg worden jouw kids gemiddeld wakker? (uitslapen is ook maar relatiefquote:Op zondag 6 mei 2012 10:25 schreef Againzender het volgende:
zo, Axel heeft zn B diploma. Kunnen we weer een beetje uitslapen op zondag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.50 totaal
twitter:Kevin_strootman twitterde op zondag 06-05-2012 om 17:08:03Je kan ook niet verwachten van een club die elke topwedstrijd met 5 goals tegen verliest dat ze nu wel winnen!! reageer retweet
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:35 schreef borisz het volgende:
twitter:Kevin_strootman twitterde op zondag 06-05-2012 om 17:08:03Je kan ook niet verwachten van een club die elke topwedstrijd met 5 goals tegen verliest dat ze nu wel winnen!! reageer retweet
![]()
Die is echt jaquote:Op zondag 6 mei 2012 17:37 schreef Againzender het volgende:
[..]is dat een echte account?!
Is overigens wat ik ook dacht
Marc om 6 uurquote:Op zondag 6 mei 2012 14:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoe vroeg worden jouw kids gemiddeld wakker? (uitslapen is ook maar relatief) ik vind half 7 al uitslapen
haha, heel goede tweet danquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:06 schreef tong80 het volgende:
Againzender, toch mooi dat ze in Rotterdam tegenwoordig blij zijn met de tweede plaats achter Ajax
Ja was er ook wel klaar meequote:
Kwamen hij en zijn familie niet uit IJmuiden ofzo en ligt daar ook niet begraven?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:23 schreef tong80 het volgende:
[TV-TIP] Andere tijden over Pim Fortuyn.
Ook Rotterdam
Pa en Ma Fortyun liggen hier op Westerveld in Driehuis idd. Pim ligt nu in Italië.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kwamen hij en zijn familie niet uit IJmuiden ofzo en ligt daar ook niet begraven?
seizoen is al opgenomen, dus stoppen is duurder denk ikquote:Op zondag 6 mei 2012 21:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog niet van de buis gehaald met die kijkcijfers?
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:33 schreef borisz het volgende:
twitter:StijnScheepers twitterde op zondag 06-05-2012 om 21:03:48Acrobat Reader [ afbeelding ] reageer retweet
quote:
tong lijkt me ook wel de persoon om zomaar op een terras wakker te wordenquote:
Ik was er ook allang uitquote:Op maandag 7 mei 2012 15:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tong lijkt me ook wel de persoon om zomaar op een terras wakker te worden
sowieso lijkt het me dat je een boek moet gaan schrijven. De gebundelde verhalen van tong80quote:Op maandag 7 mei 2012 15:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was er ook allang uit
Ik zal mijn kroegverhalen nog eens bundelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |