Doet het ook. Maar maakt het zoals ik zei fascinerend.quote:
Ik heb het boek nog van La Grande Parade. Eerst uit de Bieb geleend. Maar ik moest het hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:41 schreef trabant het volgende:
Kiefer gebruikt o.a. verf, zand en lood.
En het moet allemaal ook heel groot.
Innenraum (1981, 3x3 meter) en märkischer Sand (1982, 3x5 meter) zijn uit de eigen collectie van het Stedelijk. Ik heb ze voor het eerst gezien in 1985 bij La Grande Parade, die fantastische afscheidstentoonstelling van Edy de Wilde.
Later kreeg Kiefer een eigen tentoonstelling in het Stedelijk.
Het was een rib uit mijn dunne tienerlijf. Je zag mijn gebroken hart zo zitten. Maar ik heb er zķ enorm veel plezier van gehad. Van dat hart ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het boek nog van La Grande Parade. Eerst uit de Bieb geleend. Maar ik moest het hebben.
Zo mooi. Ik hoef je niks te vertellen.
Ik was ook jong. Was geweldig iddquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:19 schreef trabant het volgende:
[..]
Het was een rib uit mijn dunne tienerlijf. Je zag mijn gebroken hart zo zitten. Maar ik heb er zķ enorm veel plezier van gehad. Van dat hart ook.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:55 schreef Laureline het volgende:
Deze hangt nu in het Gemeentemuseum in Den Haag.
Ik ook niet. Wel mooi dat delen van schoonheid.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:11 schreef Laureline het volgende:
Het is in langdurig bruikleen gegeven door "The Flowering Trees Collection" (nooit van gehoord).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |