Wat is da steeds ik snap dat nietquote:
hoort in de opquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat is da steeds ik snap dat niet
Tuuuurlijk.quote:
upgraden naar iOS 5.1 ftwquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:14 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn galaxy S2 net geupdate naar 4.0.. (ja nu pas kom niet emogiffen)
Bij opstart ''veeg over het scherm om te ontgrendelen''
Alsof ik dit nog niet wist
wat is iOS 5.1 nou weer?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow wacht iOS 5.1 zegt 'slide to unlock'
jij bent erquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
jij bent ercharmeurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
jij bent erMijn hoofd ging zo -->SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Lolol dat was écht! Of misschien rook je gewoon lekker naast al die stinkende dudesquote:
In een minuut? Secondenwerk jongeuh. In een minuut ken ik dr nog veel meerquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat veel gezichtsuitdrukkingen in 1 minuut
Hahaquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lolol dat was écht! Of misschien rook je gewoon lekker naast al die stinkende dudes
Hoe gaat je hoofd dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
In een minuut? Secondenwerk jongeuh. In een minuut ken ik dr nog veel meer
stinkende?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lolol dat was écht! Of misschien rook je gewoon lekker naast al die stinkende dudes
Ja daar heb ik de goede smileys hier niet voorquote:
Was wel lief bedoeld hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hahavind het nog steeds raar. Dat kan ook natuurlijk
Hey, niet over mij roddelenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
ragboer ruikt waarsch naar snufquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:25 schreef Snuf. het volgende:
Spouwer en UFT ook trouwensAlleen Ragboer niet
imgur luilakquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja daar heb ik de goede smileys hier niet voor
Nee, die ranzige zaadlucht van jouquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:25 schreef Snuf. het volgende:
Als jij stonk had ik heul niet arm in arm gelopen met jou hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
stinkende?
Maar ik had een heel busje deo opgedaan
Ja maar rookquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, die ranzige zaadlucht van jou
Looooooolquote:
Ja ik ruik mezelf ook, echt smerigquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, die ranzige zaadlucht van jou
Das waarquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als jij stonk had ik heul niet arm in arm gelopen met jou hoor
[..]
Ja maar rook
HE!?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben heel de dag nog niet buiten geweest om anderen te beschermen..quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom laat je anderen daaronder lijden viespeukbeter blijf je op je kamer zitten.
Tevens:quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom laat je anderen daaronder lijden viespeukbeter blijf je op je kamer zitten.
Maar me wel zoenen hequote:Op woensdag 2 mei 2012 19:25 schreef Snuf. het volgende:
Veilig verstopt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Orly?
Waar waren je abs trouwens. Vieze ecto
Wat doe jij weer hatelijk vandaagquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Orly?
Waar waren je abs trouwens. Vieze ecto
Dat is haar stylo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat doe jij weer hatelijk vandaag
Da nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga jullie echt niet volgen vanavond
Oh dan is t goedquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kan ik me niet herinneren dus het heeft geen indruk op mij gemaakt
Zijn toch grappenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat doe jij weer hatelijk vandaag
jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Onder een warm laagje vet zeker
Dat weet je niet meer? Ik had even gekeken ja.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jajij hebt gevoeld toch? of niet?
Ik loop bijna met mijn hoofd tegen het deurtje van het keukenkastje aan die ik net zelf open deed. Goed bezig ik ben hetquote:
verdient.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zijn toch grappenIk zit vol liefde. Tis alleen wachten tot de juiste persoon het verdiend.
Weet ik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zijn toch grappenIk zit vol liefde. Tis alleen wachten tot de juiste persoon het verdiend.
Niet zeker meerquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat weet je niet meer? Ik had even gekeken ja.
Dat zou ik nooit doenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik dacht heel even dat ik klappen zou krijgen
Zoveel op?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niet zeker meerik ben de helft van alles na 22:00 ongeveer vergeten.
Ik zit toch al in de friendzone.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De grammatica van DV verbeterenVerloren zaak mijn vriend.
Ditquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De grammatica van DV verbeterenVerloren zaak mijn vriend.
Ga anders in de kast kijken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik loop bijna met mijn hoofd tegen het deurtje van het keukenkastje aan die ik net zelf open deed. Goed bezig ik ben het
Dimensquote:
Jouw reactie op mijn post heeft zo compleet niks met mijn post te maken dat ik helemaal in paniek raak.quote:
De wat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bitch please, jij zit in de no go-zone
Ik geef je wel een snelcursus binnenkort. Hier was het "verbetert" trouwens.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je helpt niet als je alleen verbeterd. Zeg dan ook waarom ik het fout doe.
Dat wasquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan je die gangbang ookniet meer herinneren?
Dat wel gelukkig.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hey iets gemist?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hou ik je aan. Wel mondeling dan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik geef je wel een snelcursus binnenkort. Hier was het "verbetert" trouwens.
Ik was de boblulquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Had je maar mee moeten gaan naar rotterdam.
Heb je dat lijstje van mij nog?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je helpt niet als je alleen verbeterd. Zeg dan ook waarom ik het fout doe.
achteraf wel beter geweest jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Was gewoon meegegaan en had de rest achter gelaten
Ja, ik heb dat lijstje nogquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb je dat lijstje van mij nog?
Verdien is de stam in dit geval, en daarvoor staat "het". Stam + t dus.
Als er nou "Het heeft" zou staan, dan zou het wel "verdien" met een d zijn, want dan is verdienen niet meer de stam.
Ik ben al een condeleanceregister aan het openen jaquote:
Dat las ik af aan de post.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja daar ben ik op het moment wel mee te vergelijken als ik eerlijk ben
En in dit geval is het dus met een t wat kook (laatste letter k, zit in 't kofschip) dus met een t.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:36 schreef Snuf. het volgende:
Mijn huisgenoot heeft gekookt ik ga eten grgrgrrgrgrgrgrgrr
Vond je mij saai?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Rotterdam was dit weekend wel saai trouwensMonopoly bracht ons naar vage plekken.
STILTE TOCH?!quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben al een condeleanceregister aan het openen ja. Stille toch is komende zaterdag.
Ik zou graag nog even een gedichtje willen voorlezen tijdens de plechtigheid.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben al een condeleanceregister aan het openen ja. Stille tocht is komende zaterdag.
Emokidquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zou graag nog even een gedichtje willen voorlezen tijdens de plechtigheid.
gewoon lopend naar huis tochquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Volgende keer Rotterdam.
pimmetje regelt slaapplaatsen.
Als je vaak genoeg wordt verbeterd, leer je het vanzelf. Het is niet dat ik het doe om mijzelf beter te voelen of om jou te pesten, maar om je te helpen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat lijstje nogalleen te lui om er soms bij te pakken.
Die tent was inderdaad wel een beetje....tja...vreemd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij niet. Maar de plekken waar we heengingen wel.
Dat mag, mits topless. Dat is hoe meneer pizza het graag had gewildquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zou graag nog even een gedichtje willen voorlezen tijdens de plechtigheid.
Haha schijterd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind het mooi maar ik haat de knallen
Pedoquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat mag, mits topless. Dat is hoe meneer pizza het graag had gewild
[..]
Haha schijterd.
Ik word alleen maar chagrijnig als mensen mij verbeterenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je vaak genoeg wordt verbeterd, leer je het vanzelf. Het is niet dat ik het doe om mijzelf beter te voelen of om jou te pesten, maar om je te helpen.
Bakkes dicht.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
je bent zelf een flappie, flappie.
Ze is boven de 16quote:
Homoquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Bakkes dicht.
[..]
Ze is boven de 16
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry dan. Wilde gewoon helpen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik word alleen maar chagrijnig als mensen mij verbeterendus leren doe ik niet.
Ik ben hopeloos.
Vreemde mensen iddquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die tent was inderdaad wel een beetje....tja...vreemd.
Grapjas.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat mag, mits topless. Dat is hoe meneer pizza het graag had gewild
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:44 schreef Spouwerranger het volgende:
En trouwens, ik ben niet pedo, maar dat is meneer pizza.
Vreemd. Ik krijg het al warmer als ik ernaar kijk.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:44 schreef Spouwerranger het volgende:
En trouwens, ik ben niet pedo, maar dat is meneer pizza.
quote:
Als ik mij alleen voel en het koud heb, dan zet ik dit op.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vreemd. Ik krijg het al warmer als ik ernaar kijk.
quote:
Haten maakt toch niet uit. Meneer pizza is inmiddels overleden.quote:
Ik ga deze ook even opslaan voor momenten als dat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik mij alleen voel en het koud heb, dan zet ik dit op.
Snelle dood wel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Haten maakt toch niet uit. Meneer pizza is inmiddels overleden.
Ik heb al heel het weekend geen honger en mehquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, ik had honger. Nog steeds eigenlijk.
Wat is dezon.quote:
Maar ik denk dat het ook fijn is om af te spelen na een hele warme dag, als je buiten bij het vuur zit. Maar dan zonder de regen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ga deze ook even opslaan voor momenten als dat.
Neem de tijd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar ik denk dat het ook fijn is om af te spelen na een hele warme dag, als je buiten bij het vuur zit. Maar dan zonder de regen.
Even zoeken wat het nummer is.
Of in de zomer 's avondsquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:48 schreef Dimens het volgende:
Onweer is wel fijn. Vooral als je dan warm in je bedje ligt.
Ohja, want dat heb ik ook echt gelezenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen omdat spouwer dat net ook zegt
Ik las ooit een verhaal dat een stel op een heuvel gingen ketsen en er ondertussen een donderstorm begon los te barsten, dat vonden ze wel romantisch. Totdat die kerel zijn kont een beetje te hoog deed en de bliksem insloeg. De man overleefde maar de vrouw zat aan hem vastgesmolten. Toen kwam er ineens een beer die aan haar hoofd ging knagen en zo, of het waar is, ik weet het niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:48 schreef Dimens het volgende:
Onweer is wel fijn. Vooral als je dan warm in je bedje ligt.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik las ooit een verhaal dat een stel op een heuvel gingen ketsen en er ondertussen een donderstorm begon los te barsten, dat vonden ze wel romantisch. Totdat die kerel zijn kont een beetje te hoog deed en de bliksem insloeg. De man overleefde maar de vrouw zat aan hem vastgesmolten. Toen kwam er ineens een beer die aan haar hoofd ging knagen en zo, of het waar is, ik weet het niet.
Ga eens iets actiefs doen dan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb al heel het weekend geen honger en meh
en met beetje regen, en dan zo met je mond open de regendruppels opvangen..quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als het heel de dag benauwd is geweest en dan onweer
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ga eens iets actiefs doen dan.
Trouwens, dit geloof je niet, maar iemand van het werk kwam vandaag aanzetten met een roze backstreet boys t-shirt aan. Deze dame in kwestie is bijna 30 ofzo.
Was ze dus ook naar dat concert geweest_
Nee want ik ben van suikerquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
en met beetje regen, en dan zo met je mond open de regendruppels opvangen..
Alsof je door de sahara hebt gelopen, vervrisend en dan helemaal nat laten regenen
Toch een best realistische leeftijd daarvoor? M'n zus was groot fan en die is 29.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ga eens iets actiefs doen dan.
Trouwens, dit geloof je niet, maar iemand van het werk kwam vandaag aanzetten met een roze backstreet boys t-shirt aan. Deze dame in kwestie is bijna 30 ofzo.
Was ze dus ook naar dat concert geweest_
Niks aan de hand, het is maar geluid.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Met bliksem is niks aan de hand, maar dat gedonderdie harde geluiden
Wat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik las ooit een verhaal dat een stel op een heuvel gingen ketsen en er ondertussen een donderstorm begon los te barsten, dat vonden ze wel romantisch. Totdat die kerel zijn kont een beetje te hoog deed en de bliksem insloeg. De man overleefde maar de vrouw zat aan hem vastgesmolten. Toen kwam er ineens een beer die aan haar hoofd ging knagen en zo, of het waar is, ik weet het niet.
Wandelen iets actiefs vindenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nee ik heb vanmiddag al gewandeld enzo, ik vind dat ik wel rust verdientdtdtdttt heb
Ik weet niet eens meer waar ik het gelezen heb, maar ja, wtf.quote:
Ja, zit tussen m'n oren. Maar ik moet gewoon m'n oren dichtdoen en verstoppen onder dekens als het dondertquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niks aan de hand, het is maar geluid.
oh ja ik ook eigenlijk, zoiets bazigs zal ik nooit kunnen doen..quote:
Ja, niks mis mee verder, maar ze heeft dat shirt de hele dag aangehad en ze was er nog trots op ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch een best realistische leeftijd daarvoor? M'n zus was groot fan en die is 29.
En dan vastsmelten zeker.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kruip dicht tegen mij aan. Ik bescherm je.
Gelukkig zag mijn zus zelf in dat ze te oud was voor een t-shirtquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, niks mis mee verder, maar ze heeft dat shirt de hele dag aangehad en ze was er nog trots op ook.
Het is inderdaad een feit dat dat je mening isquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is een feit dat ik dat eng vind.
Muziek hard op de koptelefoon of zo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, zit tussen m'n oren. Maar ik moet gewoon m'n oren dichtdoen en verstoppen onder dekens als het dondert
Ik heb nu echt zin om je te slaanquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het is inderdaad een feit dat dat je mening is
Da's wel ietwat apart inderdaad.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, niks mis mee verder, maar ze heeft dat shirt de hele dag aangehad en ze was er nog trots op ook.
Stonden ze er ook al om 06:00 in de ochtend?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat vind ik heel lief van je.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kruip dicht tegen mij aan. Ik bescherm je.
kansloze fansquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Stonden ze er ook al om 06:00 in de ochtend?
Hardlopen of langs de sportschool. Ik kan nog wel duizenden andere dingen noemen, maar wandelenquote:
Wijsneusje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het is inderdaad een feit dat dat je mening is
En jij: "Mwhehehe, sukkels!quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat wel apart was, is dat er slaapzakken voor de deur van Ahoy lagen terwijl het heul niet uitverkocht was. Ik kocht mijn kaartje nog om 2 uur 's middags
Zie ik eruit alsof ik sport ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hardlopen of langs de sportschool. Ik kan nog wel duizenden andere dingen noemen, maar wandelen.
pic van je pens?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik sport ofzo![]()
![]()
![]()
Ze zijn eng.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik was meer flabbergasted van wat voor mensen ik daar zag lopen
Dat heb je altijd met zulke evenementen, stel geschiften is wat ik je zeg.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik was meer flabbergasted van wat voor mensen ik daar zag lopen
Maar verder was het wel tofquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb je altijd met zulke evenementen, stel geschiften is wat ik je zeg.
altijd mensen achter me die 10 blikjes bier en een stukje fruit op de band leggen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:55 schreef Plastic_zak het volgende:
Morgen naar de lidl, nieuw bier halen.
ff terugzoekenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Niemand lacht om mijn post, terwijl ik tranen in m'n ogen kreeg
Ik dm je mijn adres en dan zie ik je over een uur.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nu echt zin om je te slaan
Mja, er gaan ook verhalen over haar de rondte op het werkquote:
We beginnen om 8 uur, maar ja.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Stonden ze er ook al om 06:00 in de ochtend?
Tranen van het lachen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat vind ik heel lief van je.
[ afbeelding ]
Maak je alvast een afspraak bij je tandarts?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik dm je mijn adres en dan zie ik je over een uur.
[..]
Mja, er gaan ook verhalen over haar de rondte op het werk. Blijkbaar is ze nogal labiel en heeft ze met het halve personeel geneukt
[..]
10 blikjesquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
altijd mensen achter me die 10 blikjes bier en een stukje fruit op de band leggen.
Ja in de ochtend.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:57 schreef Spouwerranger het volgende:
Oh, wacht, om 6 uur ' ochtends bij dat concert. Nee, niet dat ik weet.
ik weet niet. ik maak altijd een globale schatting van het aantal blikjes en daarachteraan een estimated time of death.quote:
"Apart" dekt de lading niet echt dus.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik dm je mijn adres en dan zie ik je over een uur.
[..]
Mja, er gaan ook verhalen over haar de rondte op het werk. Blijkbaar is ze nogal labiel en heeft ze met het halve personeel geneukt
[..]
We beginnen om 8 uur, maar ja.
Lekker wijfquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat vind ik heel lief van je.
[ afbeelding ]
Kanslooooosquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat wel apart was, is dat er slaapzakken voor de deur van Ahoy lagen terwijl het heul niet uitverkocht was. Ik kocht mijn kaartje nog om 2 uur 's middags
Het viel te proberenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik sport ofzo![]()
![]()
![]()
Nee want daar krijg je spieren van.quote:
KOM VECHTE DAN.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maak je alvast een afspraak bij je tandarts?
Dan kun jij niet achterblijven natuurlijk
ik ben wel van plan om te gaan hardlopen als het beter weer wordt. Moet ik wel eerst mijn iPod terugjatten. De hardloopschoenen heb ik al.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Lekker wijf
[..]
Kanslooooos
[..]
Het viel te proberen
Maar anderen niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker dat ik om mezelf lach. Ik vind mezelf hilarisch.
ik moet ook wel eens om je lachen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker dat ik om mezelf lach. Ik vind mezelf hilarisch.
Dan moet ik me eerst weer omkleden en daar heb ik dus echt geen zin inquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
KOM VECHTE DAN.
Infinite nope. Ze is zo vies.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik ben wel van plan om te gaan hardlopen als het beter weer wordt. Moet ik wel eerst mijn iPod terugjatten. De hardloopschoenen heb ik al.BNIB?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik ben wel van plan om te gaan hardlopen als het beter weer wordt. Moet ik wel eerst mijn iPod terugjatten. De hardloopschoenen heb ik al.pics van je schoenen in de doos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik moet ook wel eens om je lachen.
Ich bin dabeiquote:
waar vind ik diequote:Op woensdag 2 mei 2012 20:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
iemand snel post een stormloop plaatje!
Het stormloopplaatje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
iemand snel post een stormloop plaatje!
Lamme hark.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan moet ik me eerst weer omkleden en daar heb ik dus echt geen zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |