Tranen van het lachen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat vind ik heel lief van je.
[ afbeelding ]
Maak je alvast een afspraak bij je tandarts?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik dm je mijn adres en dan zie ik je over een uur.
[..]
Mja, er gaan ook verhalen over haar de rondte op het werk. Blijkbaar is ze nogal labiel en heeft ze met het halve personeel geneukt
[..]
10 blikjesquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
altijd mensen achter me die 10 blikjes bier en een stukje fruit op de band leggen.
Ja in de ochtend.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:57 schreef Spouwerranger het volgende:
Oh, wacht, om 6 uur ' ochtends bij dat concert. Nee, niet dat ik weet.
ik weet niet. ik maak altijd een globale schatting van het aantal blikjes en daarachteraan een estimated time of death.quote:
"Apart" dekt de lading niet echt dus.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik dm je mijn adres en dan zie ik je over een uur.
[..]
Mja, er gaan ook verhalen over haar de rondte op het werk. Blijkbaar is ze nogal labiel en heeft ze met het halve personeel geneukt
[..]
We beginnen om 8 uur, maar ja.
Lekker wijfquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat vind ik heel lief van je.
[ afbeelding ]
Kanslooooosquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat wel apart was, is dat er slaapzakken voor de deur van Ahoy lagen terwijl het heul niet uitverkocht was. Ik kocht mijn kaartje nog om 2 uur 's middags
Het viel te proberenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik sport ofzo![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |