Nee want ik ben van suikerquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
en met beetje regen, en dan zo met je mond open de regendruppels opvangen..
Alsof je door de sahara hebt gelopen, vervrisend en dan helemaal nat laten regenen
Toch een best realistische leeftijd daarvoor? M'n zus was groot fan en die is 29.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ga eens iets actiefs doen dan.
Trouwens, dit geloof je niet, maar iemand van het werk kwam vandaag aanzetten met een roze backstreet boys t-shirt aan. Deze dame in kwestie is bijna 30 ofzo.
Was ze dus ook naar dat concert geweest_
Niks aan de hand, het is maar geluid.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Met bliksem is niks aan de hand, maar dat gedonderdie harde geluiden
Wat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik las ooit een verhaal dat een stel op een heuvel gingen ketsen en er ondertussen een donderstorm begon los te barsten, dat vonden ze wel romantisch. Totdat die kerel zijn kont een beetje te hoog deed en de bliksem insloeg. De man overleefde maar de vrouw zat aan hem vastgesmolten. Toen kwam er ineens een beer die aan haar hoofd ging knagen en zo, of het waar is, ik weet het niet.
Wandelen iets actiefs vindenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nee ik heb vanmiddag al gewandeld enzo, ik vind dat ik wel rust verdientdtdtdttt heb
Ik weet niet eens meer waar ik het gelezen heb, maar ja, wtf.quote:
Ja, zit tussen m'n oren. Maar ik moet gewoon m'n oren dichtdoen en verstoppen onder dekens als het dondertquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niks aan de hand, het is maar geluid.
oh ja ik ook eigenlijk, zoiets bazigs zal ik nooit kunnen doen..quote:
Ja, niks mis mee verder, maar ze heeft dat shirt de hele dag aangehad en ze was er nog trots op ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch een best realistische leeftijd daarvoor? M'n zus was groot fan en die is 29.
En dan vastsmelten zeker.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kruip dicht tegen mij aan. Ik bescherm je.
Gelukkig zag mijn zus zelf in dat ze te oud was voor een t-shirtquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, niks mis mee verder, maar ze heeft dat shirt de hele dag aangehad en ze was er nog trots op ook.
Het is inderdaad een feit dat dat je mening isquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is een feit dat ik dat eng vind.
Muziek hard op de koptelefoon of zo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, zit tussen m'n oren. Maar ik moet gewoon m'n oren dichtdoen en verstoppen onder dekens als het dondert
Ik heb nu echt zin om je te slaanquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het is inderdaad een feit dat dat je mening is
Da's wel ietwat apart inderdaad.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, niks mis mee verder, maar ze heeft dat shirt de hele dag aangehad en ze was er nog trots op ook.
Stonden ze er ook al om 06:00 in de ochtend?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat vind ik heel lief van je.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kruip dicht tegen mij aan. Ik bescherm je.
kansloze fansquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Stonden ze er ook al om 06:00 in de ochtend?
Hardlopen of langs de sportschool. Ik kan nog wel duizenden andere dingen noemen, maar wandelenquote:
Wijsneusje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het is inderdaad een feit dat dat je mening is
En jij: "Mwhehehe, sukkels!quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat wel apart was, is dat er slaapzakken voor de deur van Ahoy lagen terwijl het heul niet uitverkocht was. Ik kocht mijn kaartje nog om 2 uur 's middags
Zie ik eruit alsof ik sport ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hardlopen of langs de sportschool. Ik kan nog wel duizenden andere dingen noemen, maar wandelen.
pic van je pens?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik sport ofzo![]()
![]()
![]()
Ze zijn eng.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik was meer flabbergasted van wat voor mensen ik daar zag lopen
Dat heb je altijd met zulke evenementen, stel geschiften is wat ik je zeg.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik was meer flabbergasted van wat voor mensen ik daar zag lopen
Maar verder was het wel tofquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb je altijd met zulke evenementen, stel geschiften is wat ik je zeg.
altijd mensen achter me die 10 blikjes bier en een stukje fruit op de band leggen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:55 schreef Plastic_zak het volgende:
Morgen naar de lidl, nieuw bier halen.
ff terugzoekenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Niemand lacht om mijn post, terwijl ik tranen in m'n ogen kreeg
Ik dm je mijn adres en dan zie ik je over een uur.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nu echt zin om je te slaan
Mja, er gaan ook verhalen over haar de rondte op het werkquote:
We beginnen om 8 uur, maar ja.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Stonden ze er ook al om 06:00 in de ochtend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |