Maar ik denk dat het ook fijn is om af te spelen na een hele warme dag, als je buiten bij het vuur zit. Maar dan zonder de regen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ga deze ook even opslaan voor momenten als dat.
Neem de tijd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar ik denk dat het ook fijn is om af te spelen na een hele warme dag, als je buiten bij het vuur zit. Maar dan zonder de regen.
Even zoeken wat het nummer is.
Of in de zomer 's avondsquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:48 schreef Dimens het volgende:
Onweer is wel fijn. Vooral als je dan warm in je bedje ligt.
Ohja, want dat heb ik ook echt gelezenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen omdat spouwer dat net ook zegt
Ik las ooit een verhaal dat een stel op een heuvel gingen ketsen en er ondertussen een donderstorm begon los te barsten, dat vonden ze wel romantisch. Totdat die kerel zijn kont een beetje te hoog deed en de bliksem insloeg. De man overleefde maar de vrouw zat aan hem vastgesmolten. Toen kwam er ineens een beer die aan haar hoofd ging knagen en zo, of het waar is, ik weet het niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:48 schreef Dimens het volgende:
Onweer is wel fijn. Vooral als je dan warm in je bedje ligt.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik las ooit een verhaal dat een stel op een heuvel gingen ketsen en er ondertussen een donderstorm begon los te barsten, dat vonden ze wel romantisch. Totdat die kerel zijn kont een beetje te hoog deed en de bliksem insloeg. De man overleefde maar de vrouw zat aan hem vastgesmolten. Toen kwam er ineens een beer die aan haar hoofd ging knagen en zo, of het waar is, ik weet het niet.
Ga eens iets actiefs doen dan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb al heel het weekend geen honger en meh
en met beetje regen, en dan zo met je mond open de regendruppels opvangen..quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als het heel de dag benauwd is geweest en dan onweer
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ga eens iets actiefs doen dan.
Trouwens, dit geloof je niet, maar iemand van het werk kwam vandaag aanzetten met een roze backstreet boys t-shirt aan. Deze dame in kwestie is bijna 30 ofzo.
Was ze dus ook naar dat concert geweest_
Nee want ik ben van suikerquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
en met beetje regen, en dan zo met je mond open de regendruppels opvangen..
Alsof je door de sahara hebt gelopen, vervrisend en dan helemaal nat laten regenen
Toch een best realistische leeftijd daarvoor? M'n zus was groot fan en die is 29.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ga eens iets actiefs doen dan.
Trouwens, dit geloof je niet, maar iemand van het werk kwam vandaag aanzetten met een roze backstreet boys t-shirt aan. Deze dame in kwestie is bijna 30 ofzo.
Was ze dus ook naar dat concert geweest_
Niks aan de hand, het is maar geluid.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Met bliksem is niks aan de hand, maar dat gedonderdie harde geluiden
Wat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik las ooit een verhaal dat een stel op een heuvel gingen ketsen en er ondertussen een donderstorm begon los te barsten, dat vonden ze wel romantisch. Totdat die kerel zijn kont een beetje te hoog deed en de bliksem insloeg. De man overleefde maar de vrouw zat aan hem vastgesmolten. Toen kwam er ineens een beer die aan haar hoofd ging knagen en zo, of het waar is, ik weet het niet.
Wandelen iets actiefs vindenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nee ik heb vanmiddag al gewandeld enzo, ik vind dat ik wel rust verdientdtdtdttt heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |