Die tent was inderdaad wel een beetje....tja...vreemd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij niet. Maar de plekken waar we heengingen wel.
Dat mag, mits topless. Dat is hoe meneer pizza het graag had gewildquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zou graag nog even een gedichtje willen voorlezen tijdens de plechtigheid.
Haha schijterd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind het mooi maar ik haat de knallen
Pedoquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat mag, mits topless. Dat is hoe meneer pizza het graag had gewild
[..]
Haha schijterd.
Ik word alleen maar chagrijnig als mensen mij verbeterenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je vaak genoeg wordt verbeterd, leer je het vanzelf. Het is niet dat ik het doe om mijzelf beter te voelen of om jou te pesten, maar om je te helpen.
Bakkes dicht.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
je bent zelf een flappie, flappie.
Ze is boven de 16quote:
Homoquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Bakkes dicht.
[..]
Ze is boven de 16
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry dan. Wilde gewoon helpen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik word alleen maar chagrijnig als mensen mij verbeterendus leren doe ik niet.
Ik ben hopeloos.
Vreemde mensen iddquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die tent was inderdaad wel een beetje....tja...vreemd.
Grapjas.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat mag, mits topless. Dat is hoe meneer pizza het graag had gewild
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:44 schreef Spouwerranger het volgende:
En trouwens, ik ben niet pedo, maar dat is meneer pizza.
Vreemd. Ik krijg het al warmer als ik ernaar kijk.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:44 schreef Spouwerranger het volgende:
En trouwens, ik ben niet pedo, maar dat is meneer pizza.
quote:
Als ik mij alleen voel en het koud heb, dan zet ik dit op.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vreemd. Ik krijg het al warmer als ik ernaar kijk.
quote:
Haten maakt toch niet uit. Meneer pizza is inmiddels overleden.quote:
Ik ga deze ook even opslaan voor momenten als dat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik mij alleen voel en het koud heb, dan zet ik dit op.
Snelle dood wel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Haten maakt toch niet uit. Meneer pizza is inmiddels overleden.
Ik heb al heel het weekend geen honger en mehquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, ik had honger. Nog steeds eigenlijk.
Wat is dezon.quote:
Maar ik denk dat het ook fijn is om af te spelen na een hele warme dag, als je buiten bij het vuur zit. Maar dan zonder de regen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ga deze ook even opslaan voor momenten als dat.
Neem de tijd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar ik denk dat het ook fijn is om af te spelen na een hele warme dag, als je buiten bij het vuur zit. Maar dan zonder de regen.
Even zoeken wat het nummer is.
Of in de zomer 's avondsquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:48 schreef Dimens het volgende:
Onweer is wel fijn. Vooral als je dan warm in je bedje ligt.
Ohja, want dat heb ik ook echt gelezenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen omdat spouwer dat net ook zegt
Ik las ooit een verhaal dat een stel op een heuvel gingen ketsen en er ondertussen een donderstorm begon los te barsten, dat vonden ze wel romantisch. Totdat die kerel zijn kont een beetje te hoog deed en de bliksem insloeg. De man overleefde maar de vrouw zat aan hem vastgesmolten. Toen kwam er ineens een beer die aan haar hoofd ging knagen en zo, of het waar is, ik weet het niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:48 schreef Dimens het volgende:
Onweer is wel fijn. Vooral als je dan warm in je bedje ligt.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik las ooit een verhaal dat een stel op een heuvel gingen ketsen en er ondertussen een donderstorm begon los te barsten, dat vonden ze wel romantisch. Totdat die kerel zijn kont een beetje te hoog deed en de bliksem insloeg. De man overleefde maar de vrouw zat aan hem vastgesmolten. Toen kwam er ineens een beer die aan haar hoofd ging knagen en zo, of het waar is, ik weet het niet.
Ga eens iets actiefs doen dan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb al heel het weekend geen honger en meh
en met beetje regen, en dan zo met je mond open de regendruppels opvangen..quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als het heel de dag benauwd is geweest en dan onweer
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ga eens iets actiefs doen dan.
Trouwens, dit geloof je niet, maar iemand van het werk kwam vandaag aanzetten met een roze backstreet boys t-shirt aan. Deze dame in kwestie is bijna 30 ofzo.
Was ze dus ook naar dat concert geweest_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |