Zoveel op?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niet zeker meerik ben de helft van alles na 22:00 ongeveer vergeten.
Ik zit toch al in de friendzone.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De grammatica van DV verbeterenVerloren zaak mijn vriend.
Ditquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De grammatica van DV verbeterenVerloren zaak mijn vriend.
Ga anders in de kast kijken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik loop bijna met mijn hoofd tegen het deurtje van het keukenkastje aan die ik net zelf open deed. Goed bezig ik ben het
Dimensquote:
Jouw reactie op mijn post heeft zo compleet niks met mijn post te maken dat ik helemaal in paniek raak.quote:
De wat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bitch please, jij zit in de no go-zone
Ik geef je wel een snelcursus binnenkort. Hier was het "verbetert" trouwens.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je helpt niet als je alleen verbeterd. Zeg dan ook waarom ik het fout doe.
Dat wasquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan je die gangbang ookniet meer herinneren?
Dat wel gelukkig.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hey iets gemist?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hou ik je aan. Wel mondeling dan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik geef je wel een snelcursus binnenkort. Hier was het "verbetert" trouwens.
Ik was de boblulquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Had je maar mee moeten gaan naar rotterdam.
Heb je dat lijstje van mij nog?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je helpt niet als je alleen verbeterd. Zeg dan ook waarom ik het fout doe.
achteraf wel beter geweest jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Was gewoon meegegaan en had de rest achter gelaten
Ja, ik heb dat lijstje nogquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb je dat lijstje van mij nog?
Verdien is de stam in dit geval, en daarvoor staat "het". Stam + t dus.
Als er nou "Het heeft" zou staan, dan zou het wel "verdien" met een d zijn, want dan is verdienen niet meer de stam.
Ik ben al een condeleanceregister aan het openen jaquote:
Dat las ik af aan de post.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja daar ben ik op het moment wel mee te vergelijken als ik eerlijk ben
En in dit geval is het dus met een t wat kook (laatste letter k, zit in 't kofschip) dus met een t.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:36 schreef Snuf. het volgende:
Mijn huisgenoot heeft gekookt ik ga eten grgrgrrgrgrgrgrgrr
Vond je mij saai?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Rotterdam was dit weekend wel saai trouwensMonopoly bracht ons naar vage plekken.
STILTE TOCH?!quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben al een condeleanceregister aan het openen ja. Stille toch is komende zaterdag.
Ik zou graag nog even een gedichtje willen voorlezen tijdens de plechtigheid.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben al een condeleanceregister aan het openen ja. Stille tocht is komende zaterdag.
Emokidquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zou graag nog even een gedichtje willen voorlezen tijdens de plechtigheid.
gewoon lopend naar huis tochquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Volgende keer Rotterdam.
pimmetje regelt slaapplaatsen.
Als je vaak genoeg wordt verbeterd, leer je het vanzelf. Het is niet dat ik het doe om mijzelf beter te voelen of om jou te pesten, maar om je te helpen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat lijstje nogalleen te lui om er soms bij te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |