Veilig verstopt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Orly?
Waar waren je abs trouwens. Vieze ecto
Wat doe jij weer hatelijk vandaagquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Orly?
Waar waren je abs trouwens. Vieze ecto
Dat is haar stylo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat doe jij weer hatelijk vandaag
Da nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga jullie echt niet volgen vanavond
Oh dan is t goedquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kan ik me niet herinneren dus het heeft geen indruk op mij gemaakt
Zijn toch grappenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat doe jij weer hatelijk vandaag
jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Onder een warm laagje vet zeker
Dat weet je niet meer? Ik had even gekeken ja.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jajij hebt gevoeld toch? of niet?
Ik loop bijna met mijn hoofd tegen het deurtje van het keukenkastje aan die ik net zelf open deed. Goed bezig ik ben hetquote:
verdient.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zijn toch grappenIk zit vol liefde. Tis alleen wachten tot de juiste persoon het verdiend.
Weet ik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zijn toch grappenIk zit vol liefde. Tis alleen wachten tot de juiste persoon het verdiend.
Niet zeker meerquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat weet je niet meer? Ik had even gekeken ja.
Dat zou ik nooit doenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik dacht heel even dat ik klappen zou krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |