quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:46 schreef cafca het volgende:
1. Sandy Bull - Blend (21:56)
2. Televsion - Marquee Moon (10:40)
3. Magna Carta - Seasons (22:17)
4. Marillion - Script for a jester's tear (8:42)
5. King Crimson - Epitaph (8:46)
Cool! Lijkt wel n beetje op Ud-achtige muziek, terwijl t gewoon een gitaar is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap niet hoe jij dingen voor mij in kunt vullen.. "je snapt het niet" en "jij denkt aan". Ik weet niet waar je dat lef vandaan haalt eigenlijk... Ik snap het prima.quote:
Omdat je dan mijn post zou begrijpen, die heel ontopic was, aarsquote:Op zondag 6 mei 2012 01:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe jij dingen voor mij in kunt vullen.. "je snapt het niet" en "jij denkt aan". Ik weet niet waar je dat lef vandaan haalt eigenlijk... Ik snap het prima.
Het zal mij aan mijn achterste oxideren wat "men" vindt dat "epic music" zou moeten betekenen. IK (ik, me, myself, I, ich) heb een andere definitie van "epic music". En hoe vaak je ook gaat hameren op jouw definitie van "epic music", je zal mij niet overtuigen. Ik blijf bij mijn definitie ervan. Thanks for trying though.
Back ontopic nu?
Gaat ie schelden...quote:Op zondag 6 mei 2012 01:31 schreef wallofdolls het volgende:
Omdat je dan mijn post zou begrijpen, die heel ontopic was, aars
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:44 schreef wallofdolls het volgende:
Nou ja ik vond t eigenlijk wel interessant worden.
Gitaar, banjo en udquote:Op zondag 6 mei 2012 01:01 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Cool! Lijkt wel n beetje op Ud-achtige muziek, terwijl t gewoon een gitaar is.
Hmm Beastie Boys...daar ken ik echt maar 1 nummer van. En ik weet uit mijn hoofd niet eens hoe die heet.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:24 schreef Maxerazzi het volgende:
Het was weer heerlijk pokkenwerk, aangezien maar een paar nummers meerdere keren zijn genoemd.![]()
1. Dire Straits - Telegraph Road (12 pt.)
1. Pink Floyd - Echoes (12 pt.)
3. Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (11 pt.)
4. Sigur Rós - Untitled 8 (9 pt.)
5. Television - Marquee Moon (8 pt.)
6. Marillion - Script for a Jester's Tear (7 pt.)
7. My Morning Jacket - Dondante (6 pt.)
7. Wilco - Spiders (6 pt.)
9. Genesis - Supper's Ready (4 pt.)
Pink Floyd werd met 29 punten in totaal het meest genoemd.
Volgende lijstje, een dag te laat: top vijf van Beastie Boys
Ik zet de nummers in excel onder elkaar. Als een nummer meerdere malen wordt genoemd, dan noteer ik gewoon de punten er achter.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmm Beastie Boys...daar ken ik echt maar 1 nummer van. En ik weet uit mijn hoofd niet eens hoe die heet.
En wat is nou iedereen zijn manier om te tellen?? Want ik heb het gevoel dat ik het echt mega-inefficient deed gister(ik copy-paste alle lijstjes in excel...en sorteer dan op naam..(maar dat werkt niet aangezien sommige lijstjes zonder de nummers(1,2,3,4,5) ervoor worden gegeven
![]()
)
Schuldigquote:Op zondag 6 mei 2012 11:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmm Beastie Boys...daar ken ik echt maar 1 nummer van. En ik weet uit mijn hoofd niet eens hoe die heet.
En wat is nou iedereen zijn manier om te tellen?? Want ik heb het gevoel dat ik het echt mega-inefficient deed gister(ik copy-paste alle lijstjes in excel...en sorteer dan op naam..(maar dat werkt niet aangezien sommige lijstjes zonder de nummers(1,2,3,4,5) ervoor worden gegeven
![]()
)
Je gaat dus gewoon 1 voor 1 alle nummers langs? en schrijft ze over in excel?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:36 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik zet de nummers in excel onder elkaar. Als een nummer meerdere malen wordt genoemd, dan noteer ik gewoon de punten er achter.
Ik ga de lijstjes langs, en dan noteer ik de namen inderdaad. Als bijvoorbeeld een nummer meerdere malen wordt genoemd, staat het zo in excel:quote:Op zondag 6 mei 2012 11:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je gaat dus gewoon 1 voor 1 alle nummers langs? en schrijft ze over in excel?
Ja zo deed ik het dus uiteindelijk. Is er wellicht een manier om te sorteren op naam, in excel, waarbij hij de nummers ervoor negeert? (als je dan daarvoor even snel het aantal punten in de rij erachter zet, wat heel makkelijk is).quote:Op zondag 6 mei 2012 11:58 schreef kciR het volgende:
Ik kopieer gewoon alle lijstjes naar excel, nummers weghalen, dan overal 5,4,3,2,1 (aantal punten) achter zetten > sorteren op titels > en dan alle zelfde titels (laten) optellen > sorteren op punten > je lijstje. (Zo doe ik het ook voor de jaarlijstjes)
Dit is alsnog wel wat omslachtig denk ik. Ranja heeft volgens mij een geavanceerder systeem voor lijstjes tellen..
Ik weet niet hoe de telling hier werkt, maar Rush - 2112 is twee keer op nummer 1 gezet. Dan zou je toch denken dat dat meer dan 4 punten oplevert en ergens hier in het lijstje moet staan.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:24 schreef Maxerazzi het volgende:
Het was weer heerlijk pokkenwerk, aangezien maar een paar nummers meerdere keren zijn genoemd.![]()
1. Dire Straits - Telegraph Road (12 pt.)
1. Pink Floyd - Echoes (12 pt.)
3. Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (11 pt.)
4. Sigur Rós - Untitled 8 (9 pt.)
5. Television - Marquee Moon (8 pt.)
6. Marillion - Script for a Jester's Tear (7 pt.)
7. My Morning Jacket - Dondante (6 pt.)
7. Wilco - Spiders (Kidsmoke) (6 pt.)
9. Genesis - Supper's Ready (4 pt.)
Pink Floyd werd met 29 punten in totaal het meest genoemd.
Volgende lijstje, een dag te laat: top vijf van Beastie Boys
Echt waar? Ik ga het even checken. Jep, ik zie het. Foutje, wordt hersteld.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de telling hier werkt, maar Rush - 2112 is twee keer op nummer 1 gezet. Dan zou je toch denken dat dat meer dan 4 punten oplevert en ergens hier in het lijstje moet staan.
Ja, mijn lijstje en spijkerbroek vond het ook epic genoeg.quote:
Inderdaad, ik heb 'm erbij gezet. Excuses, maar op een gegeven moment kon ik door de bomen bijna het bos niet meer zien.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, mijn lijstje en spijkerbroek vond het ook epic genoeg.
En terechtquote:
Ok die mag je uitleggen, wat moeten we ons daarbij voorstellen?quote:Op maandag 7 mei 2012 08:33 schreef WeezerButler het volgende:
01 Sabotage 33 pnt
02 Intergalactic 22 pnt
03 (you gotta) Fight for your right (to party) 13 pnt.
04 So whatcha want 12 pnt.
Body Movin' 12 pnt.
Nieuwe top 5 ; 90s alternative dansvloerkrakers.
Ohja, toen was iedereen een hipster omdat MTV nog muziek uitzondquote:Op maandag 7 mei 2012 09:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Neen, want in den ninetiesch waren er nog geen hipsters.
Nee gewoon van die typische dansvloer muziek uit de jaren 90... ik denk dat je er bij had moeten zijnquote:Op maandag 7 mei 2012 09:21 schreef Norrage het volgende:
wtf, dan zie ik dit lijstje en dan weet ik al helemaal niet meer wat deze top 5 betekent
Gewoon alternatieve nummers waar de hipsters op los konden gaan, bedoelen we dus eigenlijk?
Rockmuziek waarop gedanst wordt na rockconcerten (in kleine zalen tot HMH) of tenten als Korsakoff A'dam.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:21 schreef Norrage het volgende:
wtf, dan zie ik dit lijstje en dan weet ik al helemaal niet meer wat deze top 5 betekent
Gewoon alternatieve nummers waar de hipsters op los konden gaan, bedoelen we dus eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |