Ok die mag je uitleggen, wat moeten we ons daarbij voorstellen?quote:Op maandag 7 mei 2012 08:33 schreef WeezerButler het volgende:
01 Sabotage 33 pnt
02 Intergalactic 22 pnt
03 (you gotta) Fight for your right (to party) 13 pnt.
04 So whatcha want 12 pnt.
Body Movin' 12 pnt.
Nieuwe top 5 ; 90s alternative dansvloerkrakers.
Ohja, toen was iedereen een hipster omdat MTV nog muziek uitzondquote:Op maandag 7 mei 2012 09:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Neen, want in den ninetiesch waren er nog geen hipsters.
Nee gewoon van die typische dansvloer muziek uit de jaren 90... ik denk dat je er bij had moeten zijnquote:Op maandag 7 mei 2012 09:21 schreef Norrage het volgende:
wtf, dan zie ik dit lijstje en dan weet ik al helemaal niet meer wat deze top 5 betekent
Gewoon alternatieve nummers waar de hipsters op los konden gaan, bedoelen we dus eigenlijk?
Rockmuziek waarop gedanst wordt na rockconcerten (in kleine zalen tot HMH) of tenten als Korsakoff A'dam.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:21 schreef Norrage het volgende:
wtf, dan zie ik dit lijstje en dan weet ik al helemaal niet meer wat deze top 5 betekent
Gewoon alternatieve nummers waar de hipsters op los konden gaan, bedoelen we dus eigenlijk?
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:55 schreef starla het volgende:
1) Bush -Everything Zen
2) Radiohead - Paranoid Android
3) Soundgarden - Black Hole Sun
4) Eels - Novocaine For The Soul
5) Nirvana - Smells Like Teen Spirit
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:13 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het echt knap van die jaren 90 mensen dan, dat je op al die muziek die hier wordt genoemd kan dansen :/ Op Paranoid Android? wtf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |