En dat is niet eerlijk!quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:18 schreef wise het volgende:
als een man vreemdgaat is het een laffe gore klootzaak.
gaat een vrouw vreemd dat heeft ze daar een reden voor, dus minder erg
Nog in afwachting van je antwoord grquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
Is de man zijn penis inmiddels ook verwijderd?
en ik op die van Prins_Eerlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nog in afwachting van je antwoord gr
Klopt. Ik denk idd dat mannen hier vaker een wat 'aparter' denkbeeld hebben in sommige dingen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe die mannen die ik ken denken, als ik sommige FOK!kers (inclusief jijzelf btw) moet geloven over hoe mannen denken tbh.
Iets met labiel...je bedoelt dat de mannen die hier posten labiel zijn en die ik ken IRL dat niet zijn ofzo?
Dus jij bent anders dan je vrienden in dat opzicht?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk idd dat mannen hier vaker een wat 'aparter' denkbeeld hebben in sommige dingen.
Als ik mijn vrienden er bij pak dan denken die redelijk 'normaal' ja.
Daarbij is het leuk om op internet lekker anoniem allemaal extremistische crap te spuien.
Ja, ik Fok! zij niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dus jij bent anders dan je vrienden in dat opzicht?
Maar anywayz ik bedoelde eigenlijk dat ik nog antwoord wil op of je met labiel nou jezelf bedoelt versus je vrienden? Of..?
Dan snap ik ook niet wat jij er verder mee te maken hebt, jij begint er over. Ik vraag je alleen of dat is wat je bedoelde.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik Fok! zij niet.
Snap niet wat ik er verder mee te maken heb maar ik zal ook wel labiel en autistisch zijn ja.
Dat is hier niet aan de orde. De discussie gaat niet om mij persoonlijk.quote:
Duidelijk wel. Dit is namelijk jouw persoonlijke overtuiging, dat blijkt wel uit de reacties van andere users.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is hier niet aan de orde. De discussie gaat niet om mij persoonlijk.
Luister naar je moeder Frankquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is hier niet aan de orde. De discussie gaat niet om mij persoonlijk.
Je bent een van die Hoaxmo's die Steven's vriendinnetje heeft getowerbridged?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:32 schreef Jahr00n het volgende:
Zelf gelukkig geen problemen om m'n lusten in bedwang te houden. (ben nog maagd, 32 jaar nu) Ik heb ook echt geen behoefte aan een vriendin of ander vrouwelijk contact.
Het is alleen weer eens niet wat men wil horen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:32 schreef Psy-freak het volgende:
Frank heeft wel op meerdere punten gelijk.
Waarom elke keer van account wisselen Frank?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:32 schreef Jahr00n het volgende:
Zelf gelukkig geen problemen om m'n lusten in bedwang te houden. (ben nog maagd, 32 jaar nu) Ik heb ook echt geen behoefte aan een vriendin of ander vrouwelijk contact.
Zelfde als met vrouwen trouw en mannen zaad verspreiden. Mag je ook niet zeggen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het is alleen weer eens niet wat men wil horen.
Als je uitgaat van het survival of the fittest principe zoals jij doet, moet je wel rekening houden met de huidige maatschappij.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Om in te gaan op jouw laatste reactie Pharkus, de man reageert kwaad omdat hij vrouwen zoekt die betrouwbaar ogen, kinderen kunnen opvoeden ondanks hij er niet altijd bij is. Als een andere man dan geslachtsgemeenschap heeft met die vrouw wil dat dus zeggen dat er andere genen behalve de zijne erbij komen kijken, en dat wil hij niet daar ieder organisme op Aarde zich wilt voortplanten en daardoor reageert hij dus met woede, competitie moet uitgeschakeld worden.
Maar tegenwoordig hebben we wetenschap om dit soort dingen te verklaren. Het christendom streefde naar een veilige, rustige staat. Als iedereen het zomaar met elkaar zou gaan doen zou dat problemen op gaan leveren en dus werden er moraal in het leven geroepen. Nu we in een (post) christelijke staat leven, al meer dan 2000 jaar zit dat moraal er goed ingebakken. Daarom verwerpt iedereen dus automatisch vreemdgaan (ook in bepaalde andere geloven wordt dit niet altijd goedgekeurd, om dezelfde redenen) terwijl het biologisch gezien niet eens zo verkeerd is, we zitten alleen met dat moraal. Nu kunnen we als we hier rationeel naar kijken uiteraard dit aan de kant zetten en er eens met een wetenschappelijk bril naar kijken.
Wie de neuk is Frank? Ik heb gewoon niks met vrouwen, maar ben ook geen homo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom elke keer van account wisselen Frank?
Ja klopt. En nu?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:35 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
het punt dat Ik maakte over genocide en het mishandelen van stiefkinderen plaat op het feit dat dit ok terug te voeren valt op onze natuur.
MAR HET ZIT IN ONZE NATUUR!!!1!!11quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja klopt. En nu?
Ook dat heeft dus ongetwijfeld ook een wetenschappelijk verklaarbare achtergrond, die ik minstens zo interessant zou vinden om over te lezen. Tegelijkitair is het net zo goed verwerpelijk.
En dat krijg je er niet meer uit. Net zoals dat mannen en vrouwen niet gelijk zijn.quote:
Precies. En dat we stiekem allemaal kinderen willen neuk0nquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:40 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
En dat krijg je er niet meer uit. Net zoals dat mannen en vrouwen niet gelijk zijn.
Ja klopt, en nu?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja klopt. En nu?
Ook dat heeft dus ongetwijfeld ook een wetenschappelijk verklaarbare achtergrond, die ik minstens zo interessant zou vinden om over te lezen. Tegelijkitair is het net zo goed verwerpelijk.
Nee, ik kijk er gewoon met wetenschappelijk bril naar. Mijn persoonlijke overtuiging is dat geen enkel mens echt helemaal 100% monogaam kan zijn. Er leven miljarden mensen op Aarde en de kans bestaat altijd dat je iemand tegenkomt die zo speciaal is dat diegene je laat inzien of realiseren dat jouw partner waar je al jaren en jaren gelukkig mee bent het toch niet helemaal is. Dat kan ten alle tijden gebeuren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:31 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Duidelijk wel. Dit is namelijk jouw persoonlijke overtuiging, dat blijkt wel uit de reacties van andere users.
Mijn theorie gaat in zekere zin op omdat vrouwen in constante strijd zijn met wie ze eigenlijk kinderen willen. Het ene moment zoeken ze een zachte, lieve en bovendien betrouwbare man. Het andere moment zoeken ze een 'bad boy' een wat hardere en gevaarlijkere maar minder betrouwbare man. Dit is ook vaak afhankelijk van de periode van de maand.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je uitgaat van het survival of the fittest principe zoals jij doet, moet je wel rekening houden met de huidige maatschappij.
Mannen willen niet zelfstandig kinderen opvoeden, vrouwen willen dit ook niet.
Mannen gaan niet andermans kinderen opvoeden (want verlaging eigen fitness) dus blijven ze niet bij vrouwen die vreemdgaan.
Vrouwen zullen dan niet vreemdgaan omdat ze niet in hun eentje de kinderen op willen voeden.
Oftwel: je theorie gaat niet op.
Onzin, minstens 14 wat mij betreft.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Precies. En dat we stiekem allemaal kinderen willen neuk0n
Okay, dus je had niet echt een punt. Thank you, drive through.quote:
Da's toch ook een kindquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:41 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Onzin, minstens 14 wat mij betreft.
Zag eergister een meisje van ~14 met een strak truitje, C cup, en een strakke hotpants tot net onder d'r billen.quote:
Interessant levenquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:44 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Zag eergister een meisje van ~14 met een strak truitje, C cup, en een strakke hotpants tot net onder d'r billen.
Het punt lijkt me duidelijk, zachte zorgzame man.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Okay, dus je had niet echt een punt. Thank you, drive through.
Steegje ingetrokken en genomen, duh.quote:
Klopt. Maar kan fysiek wel bekoren. Geestelijk dan weer niet.quote:
Wat is je punt?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:46 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Steegje ingetrokken en genomen, duh.
Snap je m'n punt niet?
Onzin.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:18 schreef wise het volgende:
als een man vreemdgaat is het een laffe gore klootzaak.
gaat een vrouw vreemd dat heeft ze daar een reden voor, dus minder erg
Want vrouwen hebben geen lusten en als die er al zijn kunnen ze die altijd bedwingen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:49 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Onzin.
In het algemeen (maar dus niet ALTIJD ZO):
Als een man vreemd gaat is het omdat hij zijn lusten niet kon bedwingen.
Als een vrouw vreemd gaat is het omdat er emotioneel iets scheef zit in de relatie.
Hebben wel lusten, maar dat is niet de hoofdreden voor het vreemdgaan bij vrouwen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Want vrouwen hebben geen lusten en als die er al zijn kunnen ze die altijd bedwingen.
Nee want vrouwen zijn ~emotioneel~*quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:51 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hebben wel lusten, maar dat is niet de hoofdreden voor het vreemdgaan bij vrouwen.
eh nee, als een vrouw vreemd gaat gaat t 90% van de keren om lust. meestal trekken ze dan naar een neger toe en als ze dan zwanger worden worden ze boos dat wij mannen kiezen ze te verlaten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:49 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Onzin.
Als een vrouw vreemd gaat is het omdat er emotioneel iets scheef zit in de relatie.
Wat dan wel?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:51 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hebben wel lusten, maar dat is niet de hoofdreden voor het vreemdgaan bij vrouwen.
De man zijn schuld omdat die geen genegenheid toont.quote:
Je slaat de plank totaal mis met je definitie van fittest. Dus nee, het gaat niet op.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mijn theorie gaat in zekere zin op omdat vrouwen in constante strijd zijn met wie ze eigenlijk kinderen willen. Het ene moment zoeken ze een zachte, lieve en bovendien betrouwbare man. Het andere moment zoeken ze een 'bad boy' een wat hardere en gevaarlijkere maar minder betrouwbare man. Dit is ook vaak afhankelijk van de periode van de maand.
Ik ga hier niet op survival of the fittest in, wat dat betreft hebben de meest knappe en sterke mannen het meeste geslachtsgemeenschap of de beste vrouwen en ook de meeste kinderen dus dat gaat in zekere zin wel op.
Ik probeer hier slechts uit te leggen met behulp van geschiedenis waarom iedereen zo fel op het principe van vreemdgaan reageert.
Dat heb ik niet gezegd. It takes two to tangoquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De man zijn schuld omdat die geen genegenheid toont.
Hear hear!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:14 schreef Pharkus het volgende:
Orginele OP:
Ik haat ze. Het zijn gewoon dikke lafaards en vooral zwakkelingen. Te zwak om hun vleselijke lusten te bedwingen, te laf om eerst een punt achter een relatie te zetten alvorens met iemand anders verder te gaan.
Of te egoïstisch om monogaam te zijn. Oeh hoeh ik ben geil dus geef ik er maar aan toe want ik heb verder geen moreel besef. Mijn geilheid is belangrijker dan de partij die ik tekort doe of kwets.
Mensen die vreemdgaan; ik haat jullie![]()
Leugenaars en bedriegersGo to hell
-- Nog eventjes om de discussie af te ronden.
Als jij met oneliners komt i.p.v. met argumenten kunnen wij nooit een discussie voeren; dat van de plank misslaan is projectie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je slaat de plank totaal mis met je definitie van fittest. Dus nee, het gaat niet op.
leer lezen knaap.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je slaat de plank totaal mis met je definitie van fittest. Dus nee, het gaat niet op.
Ocharmequote:Op woensdag 2 mei 2012 10:56 schreef richardbaalman het volgende:
ik heb zelf een relatie gehad durende 3 week waarbij de bitch al mn geld stal en t eerst volgende vliegtuig pakte om bij haar pooiertje op jamaica te zijn. ik heb sindsdien relatie angst.
i.o.w. vrouwen zijn net zo erg en ik hoop dat er ergens een eerlijke lieve meid bestaat waarmee ik mn leven kan slijten.maar tot die tijd
Mja want dat is kenmerkend gedrag voor Nederlandse vrouwenquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
OcharmeZe bestaan wel die lieve eerlijke vrouwen... misschien moet je in Vlaanderen komen zoeken
Let op de ironischequote:Op woensdag 2 mei 2012 10:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mja want dat is kenmerkend gedrag voor Nederlandse vrouwen
betaal jij een kaartje?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
OcharmeZe bestaan wel die lieve eerlijke vrouwen... misschien moet je in Vlaanderen komen zoeken
Vrouwen niet te serieus nemen hoor, wij zijn nu eenmaal emotionele wezensquote:
mannen zonder geldquote:
mannen die vrouwen serieus nemenquote:
Jij bent helemaal geen vrouwquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vrouwen niet te serieus nemen hoor, wij zijn nu eenmaal emotionele wezens![]()
ha-ha!
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:03 schreef Marie30 het volgende:
[..]
mannen zonder geld
[..]
mannen die vrouwen serieus nemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
<----- Let op de knipogen, mensen!!!
jij wel?quote:
De secretaresse zijn, en denken dat de baas van je houdt omdat hij je neuktquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:46 schreef Rebubbled het volgende:
Niet doorhebben dat je man de secretaresse neukt.
Ja, en dan wel verwachten dat mannen praten over hun gevoel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Omdat er iets emotioneel scheef zit in de relatie die ze hebben...
Dit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:04 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
De secretaresse zijn, en denken dat de baas van je houdt omdat hij je neukt
je baas de secretaresse zien neuken en dan opnemen voor blackmail doel einden voor je eind periode met je contractquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:04 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Yeah want vrouwen neuken alleen voor bevestiging dat er iemand van ze houdtquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:04 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Eindbaas.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:05 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
je baas de secretaresse zien neuken en dan opnemen voor blackmail doel einden voor je eind periode met je contract
Sowieso. Vage wezensquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Yeah want vrouwen neuken alleen voor bevestiging dat er iemand van ze houdt
Geilheid is ook een emotie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Omdat er iets emotioneel scheef zit in de relatie die ze hebben...
Haha daar kunnen wij neits aan doen hoor!quote:
Niks mee te maken. Jullie moeten gewoon eens normaal doen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha daar kunnen wij neits aan doen hoor!
Dat zijn onze emoties en hormonen lol gekkies zijn we ook![]()
![]()
Haha maar dat kunnen we niet!quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niks mee te maken. Jullie moeten gewoon eens normaal doen.
quote:
Jawel, of Bio heeft een zeer realistische doll op te kop kunnen tikkenquote:
Zijn diverse uitspraken in diverse topicsquote:
laten we vrouwen dan behandelen als de ggz ons autisten behandelt, verdoven met ladingen ritalin en dan liegen dat t werkt terwijl je in een hoekje stil zit te zijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha maar dat kunnen we niet!Het zit in onze natuur dat we veel zeuren en ~emotioneel zijn
![]()
hahaha ja raar wel he ahaha ach er zijn gelukkig mannen die juillie sturen he ok hahaquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha maar dat kunnen we niet!Het zit in onze natuur dat we veel zeuren en ~emotioneel zijn
![]()
Ik moest 3x opnieuw lezen wat hier stond. Snap het nu wel thoquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:09 schreef Knaller het volgende:
Terechte klacht.
Mensen die stiekem achter de rug van iemand met anderen gaan hosselen.
Dan ga je bijna hopen dat beide slachtoffers er achter komen en de dader dumpen.
Goed idee, ik zou zeggen stel het voor bij de pvv misschien maken ze er een agendapuntje van!quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:10 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
laten we vrouwen dan behandelen als de ggz ons autisten behandelt, verdoven met ladingen ritalin en dan liegen dat t werkt terwijl je in een hoekje stil zit te zijn
ik maakte een grapje, hoewel sommige vrouwen echt gevallen apart zijn hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Goed idee, ik zou zeggen stel het voor bij de pvv misschien maken ze er een agendapuntje van!
Ik geloof wel in Sinos, anders heb ik op een dude gefapt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:09 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Jawel, of Bio heeft een zeer realistische doll op te kop kunnen tikken
[..]
Zijn diverse uitspraken in diverse topics
wahahaha goeie grapquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:14 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
ik maakte een grapje, hoewel sommige vrouwen echt gevallen apart zijn hoor.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:19 schreef Opkloter het volgende:
Mensen die sex of zoenen met een ander SUPER erg vinden![]()
Open relatie oid veel chiller en minder jaloezie
In een open relatie kan je dan ook per definitie niet vreemdgaan. Dus ja, in een relatie is sex of zoenen met een ander dan degene met wie je in die relatie zit, super erg en hopelijk destructief. Tenminste als je je normen en waarden op de juiste plek hebt staan. Maar als je liever "vrijheid blijheid" open relatie wilt, ook prima, maar het is te veel "jaren 70 ontdek jezelf hippie onzin" voor mij.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:19 schreef Opkloter het volgende:
Mensen die sex of zoenen met een ander SUPER erg vinden![]()
Open relatie oid veel chiller en minder jaloezie
Hoe zie jij dat voor je dan als dat onacceptabel is? Dat vrouwen je altijd leuk moeten vinden? Of dat ze niet met je om willen gaan als ze je niet leuk vinden?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:22 schreef richardbaalman het volgende:
Overigens, Friendzonen is ook onacceptabel
Hecht wat dat betreft meer waarde aan echt vertrouwen dan een potje tongzoenenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:22 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
In een open relatie kan je dan ook per definitie niet vreemdgaan. Dus ja, in een relatie is sex of zoenen met een ander dan degene met wie je in die relatie zit, super erg en hopelijk destructief. Tenminste als je je normen en waarden op de juiste plek hebt staan. Maar als je liever "vrijheid blijheid" open relatie wilt, ook prima, maar het is te veel "jaren 70 ontdek jezelf hippie onzin" voor mij.
Ik wens ze ook allemaal de grieptyfus toe. Zowel mannen als de vrouwen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:14 schreef Pharkus het volgende:
Orginele OP:
Ik haat ze. Het zijn gewoon dikke lafaards en vooral zwakkelingen. Te zwak om hun vleselijke lusten te bedwingen, te laf om eerst een punt achter een relatie te zetten alvorens met iemand anders verder te gaan.
Of te egoïstisch om monogaam te zijn. Oeh hoeh ik ben geil dus geef ik er maar aan toe want ik heb verder geen moreel besef. Mijn geilheid is belangrijker dan de partij die ik tekort doe of kwets.
Harde woorden broquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik wens ze ook allemaal de grieptyfus toe. Zowel mannen als de vrouwen.
Soms moet je harde woorden en harde daden verrichten om een mens te laten inzien dat zij fout bezig zijn.quote:
En soms een harde fallus.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Soms moet je harde woorden en harde daden verrichten om een mens te laten inzien dat zij fout bezig zijn.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:29 schreef Chai het volgende:
Al die mensen met hun biologisch blablabla. Prima, maar als je dat van jezelf weet moet je gewoon geen monogame relatie aangaan.
Maar meestal vinden mannen zoals die van TS vriendin het ook niet erg leuk als hun vriendin ook door anderen wordt gepaald, dus gaan ze toch maar voor het monogame, zodat ze zelf wel stiekem kunnen snoepen.
Zo een haat jegens mannen, wordt dan gewoon lesbienne.quote:
HOI IK BEN CHAI EN VIND MIJZELF ZO MIETERS DAT IK MIJZELF QUOTE OK GR HAHA xxDquote:
Huh? Alleen mannen die vreemdgaan op die manier goedpraten hoor. Want vreemdgaan is niet een andere vrouw penetreren, maar het vertrouwen van je partner ernstig beschadigen door gemaakte afspraken te schenden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:29 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Zo een haat jegens mannen, wordt dan gewoon lesbienne.
Er had gewoon nog niemand inhoudelijk op gereageerd en ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
HOI IK BEN CHAI EN VIND MIJZELF ZO MIETERS DAT IK MIJZELF QUOTE OK GR HAHA xxD
Dus dan maar door de strot duwen omdat je wilt dat er iemand op reageert?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh? Alleen mannen die vreemdgaan op die manier goedpraten hoor. Want vreemdgaan is niet een andere vrouw penetreren, maar het vertrouwen van je partner ernstig beschadigen door gemaakte afspraken te schenden.
[..]
Er had gewoon nog niemand inhoudelijk op gereageerd en ik ben benieuwd.
Wahahaha gek mens is die Chai ook hequote:Op woensdag 2 mei 2012 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
HOI IK BEN CHAI EN VIND MIJZELF ZO MIETERS DAT IK MIJZELF QUOTE OK GR HAHA xxD
kkhormonenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wahahaha gek mens is die Chai ook he![]()
![]()
Kan zij ook niks aan doen want het is een vrouw hahahaha die kunnen nu eenmaal niet rationeel zijn lol!
Naïef kindquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh? Alleen mannen die vreemdgaan op die manier goedpraten hoor. Want vreemdgaan is niet een andere vrouw penetreren, maar het vertrouwen van je partner ernstig beschadigen door gemaakte afspraken te schenden.
Reageer dan eens inhoudelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jammer wel dat het een SC topic is geworden en niet meer inhoudelijk gereageerd werd.
Zo ken ik eigenlijk ook wel wat mannen eerlijk gezegd. Als zij zelf vreemdgaan vinden ze dat goed kunnen, het is immers slechts seks en dat valt los te zien van gevoelens voor die persoon.quote:
Ik heb hier hele lappen teksten geschreven waar ik bepaalde dingen inhoudelijk uiteen zette. Ik heb je nimmer zien reageren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Reageer dan eens inhoudelijk.
Ik snap dat het de natuur is en kan het begrijpen dat mensen een open relatie aangaan om die reden (en over hoe open kun je natuurlijk ook afspraken maken).
Het is puur de vertrouwenskwestie.
Volgens mij heb ik dat gedaan toch? Het is idd onze moraal, dus maken we die afspraak. Alleen die moet je niet maken (of desnoods in overleg later aanpassen) als je biologische drang tot voortplanten zo sterk is dat je er niet meer aan kan of wilt houden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb hier hele lappen teksten geschreven waar ik bepaalde dingen inhoudelijk uiteen zetten. Ik heb je nimmer zien reageren.
Maar goed, geeft verder, wilde alleen even zeggen dat ik het jammer vond dat het geen serieuze discussie is geworden. Nu ga ik weer aan het werk.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zo ken ik eigenlijk ook wel wat mannen eerlijk gezegd. Als zij zelf vreemdgaan vinden ze dat goed kunnen, het is immers slechts seks en dat valt los te zien van gevoelens voor die persoon.
Ze zijn echter van mening dat als hun vriendin seks heeft met een ander, dat dat dan niet het geval is. Zij weten het dus beter dan hun vriendin.
Dit zijn hele normale figuren (geen autisten) en toch geloven ze in het hele "vrouwen zijn nu eenmaal emotioneel en gaan niet vreemd voor puur lust" ideetjeTragisch.
het is een lak aan begrip, want ''vrienden'' willen ze vaak ook niet zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat voor je dan als dat onacceptabel is? Dat vrouwen je altijd leuk moeten vinden? Of dat ze niet met je om willen gaan als ze je niet leuk vinden?
Zo denken ze oprecht. En ze ogen normaal.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]wat. Jij kent zulke lui? vage mensen.
Ik geloof niet dat zij oprecht zo denken btw.. dat kan niet.
Maar daar praten ze dan met jou over ook? Dat is ook echt niet normaal hoor, zo denkenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zo denken ze oprecht. En ze ogen normaal.
Ja. "Ik weet dat het hypocriet is en ik zou ook nooit vreemdgaan, maar toch heb ik het gevoel dat als ik het doe het minder erg is dan dat zij het doet, omdat ik het los kan koppelen van gevoelens en zij niet".quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar daar praten ze dan met jou over ook? Dat is ook echt niet normaal hoor, zo denken
Ze praten recht wat krom is om zichzelf in de spiegel te kunnen aankijken. Niets vreemds aan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]wat. Jij kent zulke lui? vage mensen.
Ik geloof niet dat zij oprecht zo denken btw.. dat kan niet.
Wat da bombaquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja. "Ik weet dat het hypocriet is en ik zou ook nooit vreemdgaan, maar toch heb ik het gevoel dat als ik het doe het minder erg is dan dat zij het doet, omdat ik het los kan koppelen van gevoelens en zij niet".
Ja, naja geen ervaring met zulken eigenlijk. Ik vind het maar stom gedrag.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ze praten recht wat krom is om zichzelf in de spiegel te kunnen aankijken. Niets vreemds aan.
Wat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja. "Ik weet dat het hypocriet is en ik zou ook nooit vreemdgaan, maar toch heb ik het gevoel dat als ik het doe het minder erg is dan dat zij het doet, omdat ik het los kan koppelen van gevoelens en zij niet".
Nog mooier: vantevoren alvast indekken voor als het gebeurt. En 'als' is hier ws te lezen als 'wanneer'.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Eén groot pretpark, die menselijke psyche. Je weet nooit wat er om de bocht ligt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, naja geen ervaring met zulken eigenlijk. Ik vind het maar stom gedrag.
Ze weten best ook wel dat het niet zo is.
Hangt er vanaf.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nog mooier: vantevoren alvast indekken voor als het gebeurt. En 'als' is hier ws te lezen als 'wanneer'.
Je vriendin ook zo tekort doenquote:
Dat zal vast stoerdoenerij zijn, ik hoop het althans. Anders is het behoorlijk tragisch gesteld met ze.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je vriendin ook zo tekort doenAls "dat emotionele vrouwtje"
Doorgaans hebben de mensen die vreemdgaan vantevoren ook een sterke anti-mening over het hele concept hè. Ze gaan niet een relatie in met de gedachte "allemaal leuk en zo, maar bij de eerste de beste kans ga ik 'm ergens anders in steken."quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:39 schreef Chai het volgende:
Volgens mij heb ik dat gedaan toch? Het is idd onze moraal, dus maken we die afspraak. Alleen die moet je niet maken (of desnoods in overleg later aanpassen) als je biologische drang tot voortplanten zo sterk is dat je er niet meer aan kan of wilt houden.
Maar als je van gedachte verandert en merkt dat je dat misschien toch wel wilt kun je daar toch over praten?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Doorgaans hebben de mensen die vreemdgaan vantevoren ook een sterke anti-mening over het hele concept hè. Ze gaan niet een relatie in met de gedachte "allemaal leuk en zo, maar bij de eerste de beste kans ga ik 'm ergens anders in steken."
Verreweg de meesten weten van zichzelf niet dat ze ooit zullen zwichten voor die zwakte.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Hangt er vanaf.
Uitspreken dat je moeite hebt de afspraak van monogamie vast te houden, omdat je vlees daarvoor misschien te zwak is vind ik beter dan helemaal niets zeggen.
Het verlangen uitspreken kan het ook juist weer doen verminderen.
Niet mee eens. Daar hoor je de ander niet mee te belasten, dat is je eigen struggle. Daarmee maak je alleen maar slapende honden wakker.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Hangt er vanaf.
Uitspreken dat je moeite hebt de afspraak van monogamie vast te houden, omdat je vlees daarvoor misschien te zwak is vind ik beter dan helemaal niets zeggen.
Het verlangen uitspreken kan het ook juist weer doen verminderen.
Denk jij dat dat zo gaat? Dat de meeste mensen wel zo met zichzelf bezig zijn dat ze die verandering bemerken èn daar nog over willen en kunnen praten ook? If only, Chai. If only.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:49 schreef Chai het volgende:
Maar als je van gedachte verandert en merkt dat je dat misschien toch wel wilt kun je daar toch over praten?
Vrouwen wel, mannen niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als je van gedachte verandert en merkt dat je dat misschien toch wel wilt kun je daar toch over praten?
Stel dat je partner nou hetzelfde heeft en het ook niet wil uitspreken om dezelfde reden die jij noemt?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Niet mee eens. Daar hoor je de ander niet mee te belasten, dat is je eigen struggle. Daarmee maak je alleen maar slapende honden wakker.
Been there, done that.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Denk jij dat dat zo gaat? Dat de meeste mensen wel zo met zichzelf bezig zijn dat ze die verandering bemerken èn daar nog over willen en kunnen praten ook? If only, Chai. If only.
Dat is gewoon laf.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ze hoeven niet direct van gedachten te veranderen natuurlijk, maar als je die verlangens niet eens kan uitspreken schort er sowieso iets aan je relatie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:00 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]![]()
Al zijn veel partners natuurlijk rete stellig en is discussie vermoedelijk niet mogelijk. Dat vormt een risico waardoor veel mensen besluiten het gesprek niet aan te gaan.
Er schort sowieso wat aan 90% van de relaties.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ze hoeven niet direct van gedachten te veranderen natuurlijk, maar als je die verlangens niet eens kan uitspreken schort er sowieso iets aan je relatie.
Juist het niet erover praten verwijdt de kloof, als die er is, en dat soort kloven werken het vreemdgaan juist weer in de hand. Daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:52 schreef Chai het volgende:
Stel dat je partner nou hetzelfde heeft en het ook niet wil uitspreken om dezelfde reden die jij noemt?
En ik vind dat gewoon een stuk eerlijker. Zodra je de verleiding toch niet meer kan weerstaan belast je de ander er ook mee. En zelf ergens mee strugglen beïnvloedt de relatie toch bijna altijd wel, dus ook die ander.
En dat is bewonderenswaardig van jou, temeer omdat dit voor verreweg de meeste mensen gewoon niet zo gaat, denk ik. Door allerlei drukte of sleur of wat-voor-reden-dan-ook wordt het praten en tijd nemen om naar elkaar te luisteren maar uitgesteld, en dan komt één van beide in een situatie waar vreemdgaan kan gebeuren (een begripvolle collega in hetzelfde schuitje, bijvoorbeeld) en presto, we zijn er al.quote:Been there, done that.
Gewoon atheist worden zodat je zonder schuldgevoel kan vreemdgaan tochquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:10 schreef Catatafish het volgende:
Seks met meerdere vrouwen zit in de roots van de man. Deze neigingen zijn compleet natuurlijk. Onze verzonnen Jezus heeft een boek geschreven en toen was het opeens fout. Het is allemaal de schuld van de gelovigen onder ons.
Het zit ook in de roots van de vrouw, maar die zijn alleen iets kieskeuriger. Als van 2 sterke mannen zaad in hun kut kunnen krijgen willen ze dat ook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:10 schreef Catatafish het volgende:
Seks met meerdere vrouwen zit in de roots van de man. Deze neigingen zijn compleet natuurlijk. Onze verzonnen Jezus heeft een boek geschreven en toen was het opeens fout. Het is allemaal de schuld van de gelovigen onder ons.
Gelukkig zijn mannen meestal falende ecto-hosselaars en vrouwen arrogante bitches die alleen de harige bonkige alphamale willen, waardoor dit alles doorgaans slechts bij een neiging blijft.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:10 schreef Catatafish het volgende:
Nee het is genetisch bepaald dat vrouwen die seks willen sletten zijn!!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Het zit ook in de roots van de vrouw, maar die zijn alleen iets kieskeuriger. Als van 2 sterke mannen zaad in hun kut kunnen krijgen willen ze dat ook.
Hoi, ik ben een sterke man, 100 kilo deadlift. gr gr.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:16 schreef Chai het volgende:
Wat ook logisch is, want dat is beter voor de genetische variatie.
Het zou allemaal kunnen, het kan ook gaan om spanning etc...quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:49 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Onzin.
Je kijkt er zelf met je wetenschappelijke bril naar en verklaard zelf waarom we het rationeel niet aan de kant zetten...quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Om in te gaan op jouw laatste reactie Pharkus, de man reageert kwaad omdat hij vrouwen zoekt die betrouwbaar ogen, kinderen kunnen opvoeden ondanks hij er niet altijd bij is. Als een andere man dan geslachtsgemeenschap heeft met die vrouw wil dat dus zeggen dat er andere genen behalve de zijne erbij komen kijken, en dat wil hij niet daar ieder organisme op Aarde zich wilt voortplanten en daardoor reageert hij dus met woede, competitie moet uitgeschakeld worden.
Maar tegenwoordig hebben we wetenschap om dit soort dingen te verklaren. Het christendom streefde naar een veilige, rustige staat. Als iedereen het zomaar met elkaar zou gaan doen zou dat problemen op gaan leveren en dus werden er moraal in het leven geroepen. Nu we in een (post) christelijke staat leven, al meer dan 2000 jaar zit dat moraal er goed ingebakken. Daarom verwerpt iedereen dus automatisch vreemdgaan (ook in bepaalde andere geloven wordt dit niet altijd goedgekeurd, om dezelfde redenen) terwijl het biologisch gezien niet eens zo verkeerd is, we zitten alleen met dat moraal. Nu kunnen we als we hier rationeel naar kijken uiteraard dit aan de kant zetten en er eens met een wetenschappelijk bril naar kijken.
Voor jou persoonlijk danquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:47 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Seks met meerdere vrouwen zit inderdaad in onze genen, maar als je een relatie aangaat, zorg er dan ook voor dat de liefde voor je partner zo sterk is dat die genen (tijdelijk) worden overwonnen. Lukt dat niet, maak het uit.
Bovendien: open relaties. Scharrelen, friends with benefits, prima. Maar de wetenschap dat je vriendin regelmatig uitgewoond wordt door anderen, lijkt mij vrij onverdragelijk.
ben jij wel eens vreemd gegaan kingtoppie?quote:
Nee.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:43 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Er is eigenlijk maar 1 echte verzachtende omstandigheid voor vreemdgaan en dat is als je wijf 20 kilo aankomt, er geen moer aan doet en op de koop toe niet fatsoenlijk seks met je heeft omdat ze zich niet sexy voelt.
Was een grapje hoorquote:
je wijfquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:43 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Vreemdgaan is gewoon verwerpelijk. Niet vanwege het feit dat je seksuele aantrekkingskracht ervaart bij een ander, maar omdat je liegt en bedriegt.
Er is eigenlijk maar 1 echte verzachtende omstandigheid voor vreemdgaan en dat is als je wijf 20 kilo aankomt, er geen moer aan doet en op de koop toe niet fatsoenlijk seks met je heeft omdat ze zich niet sexy voelt.
Haha Arcadia staat nu op de hitlist van Fasquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Was een grapje hoor
Beetje olie op het vuur enzo.
Tis onzin natuurlijk, mannen
Whut?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha Arcadia staat nu op de hitlist van Fas
Verzachtend. Natuurlijk is het een stuk prinselijker om het eerst uit te maken. Het blijft verkeerd.quote:
Iets met linkerhand.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ben jij wel eens vreemd gegaan kingtoppie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:02 schreef smitjew het volgende:
wat doet smitjew als die vreemd gaatHIHAHOOOOOOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
quote:
Dit is gelul, mannen róepen dat het in hun geval niet zo erg is omdat ze vinden dat zij ermee weg zouden moeten kunnen komen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:01 schreef Waaghals het volgende:
Veel mannen overwaarderen sex niet en vinden vreemdgaan dus niet zo erg.
Als man wil je niet dat je vrouw vreemdgaat omdat je om te beginnen natuurlijk van haar houdt en haar niet kwijt wil, maar ik denk ook dat er faalgevoel bij komt kijken als je relatie klapt om die reden (je hebt het niet gered, je vrouw niet gelukkig gemaakt).quote:Vrouwen daarentegen hechten er nogal veel waarde aan, dus logisch dat je als man niet wil dat je vrouw vreemdgaat.
Je spreekt jezelf nogal tegen. Dus mannen hechten niet veel waarde aan seks, maar toch wel als hun vrouw vreemd gaat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:01 schreef Waaghals het volgende:
Veel mannen overwaarderen sex niet en vinden vreemdgaan dus niet zo erg.
Vrouwen daarentegen hechten er nogal veel waarde aan, dus logisch dat je als man niet wil dat je vrouw vreemdgaat.
Hij bedoelt dat mannen seks voor de lol hebben met iedereen en vrouwen hun sekspartners als potentiële partners zien.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf nogal tegen. Dus mannen hechten niet veel waarde aan seks, maar toch wel als hun vrouw vreemd gaat?
Nee de vertrouwensquestie wordt erger...quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf nogal tegen. Dus mannen hechten niet veel waarde aan seks, maar toch wel als hun vrouw vreemd gaat?
Alleen is dat niet waar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:07 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat mannen seks voor de lol hebben met iedereen en vrouwen hun sekspartners als potentiële partners zien.
Niks in dit topic is waar voor iedereen. Veel dingen zijn wel waar voor sommigen.quote:
De bewering die daar staat is niet waar. Als je slim wil doen moet je echt harder je best gaan doen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:10 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Niks in dit topic is waar voor iedereen. Veel dingen zijn wel waar voor sommigen.
Is DAT de reden dat mannen vreemdgaan, omdat de vrouw niet goed genoeg in bed is, mooi dat ik het weet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:24 schreef Warmaster88 het volgende:
TS is boos omdat z'n/haar partner is vreemdgegaan.
Huilie, had je maar beter moeten zijn in bed, dan had hij/zij daar geen behoefte aan
Zo is het. Gewoon andere wijven neuken, je bek erover houden en mooi weer spelen. Geweten is sowieso een achterhaald concept.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:12 schreef Piye het volgende:
Bij vreemdgaan geldt gewoon het don't ask don't tell beleid vind ik.
Heel eerlijk gezegd denk ik wel dat het een rol speelt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Is DAT de reden dat mannen vreemdgaan, omdat de vrouw niet goed genoeg in bed is, mooi dat ik het weet.
Oh wacht, die mannen zijn tevens te stom om hun bek open te trekken in plaats van hun rits bij een andere vrouw.
Dat snap ik dus niet. Wat Karina zegt, je moet elkaar toch een beetje aansturen. Het is niet zo dat er een grote schare aan mensen is die bij zijn of haar ontmaagding meteen de sterren van de hemel neukt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd denk ik wel dat het een rol speelt.
Als je echt geweldige seks hebt met je vriend, echt geweldig zegmaar. Dan denk ik dat je echt 0 behoefte hebt aan seks met een ander. Vooral als je weet hoe de gemiddelde Nederlandse man in bed is.
Wat snap je dan niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:37 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Wat Karina zegt, je moet elkaar toch een beetje aansturen. Het is niet zo dat er een grote schare aan mensen is die bij zijn of haar ontmaagding meteen de sterren van de hemel neukt.
Eens wel denk ik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als je echt geweldige seks hebt met je vriend, echt geweldig zegmaar. Dan denk ik dat je echt 0 behoefte hebt aan seks met een ander. Vooral als je weet hoe de gemiddelde Nederlandse man in bed is.
Goeie vraag.quote:
Daarom je kan elkaar wel kwetsen met voorstellen voor een open relatie of het opbiechten van een slippertje, maar als je gewoon je mond houdt is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo is het. Gewoon andere wijven neuken, je bek erover houden en mooi weer spelen. Geweten is sowieso een achterhaald concept.
Ja tot die vrouw waar je vreemd mee ging bedenkt dat het een goed idee is dat zij het tegen jouw vrouw gaat vertellen. Zoals in het verhaal van de oorspronkelijke TS dezes.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:56 schreef Piye het volgende:
Daarom je kan elkaar wel kwetsen met voorstellen voor een open relatie of het opbiechten van een slippertje, maar als je gewoon je mond houdt is er niks aan de hand.
Maar dat is niet de situatie die ik schetste...quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:54 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Goeie vraag.Denk vooral dat er zoveel gezeurd wordt achter de rug van de partner om zonder die zelf over zijn of haar matige bedprestaties in te lichten. Niet dat ik daar helemaal niets van snap, maar het gebeurt vrij veel.
Ik vond je eerdere argument een stuk sterker.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja tot die vrouw waar je vreemd mee ging bedenkt dat het een goed idee is dat zij het tegen jouw vrouw gaat vertellen. Zoals in het verhaal van de oorspronkelijke TS dezes.
Is natuurlijk ook best stom om seks te hebben met iemand die je partner kent.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja tot die vrouw waar je vreemd mee ging bedenkt dat het een goed idee is dat zij het tegen jouw vrouw gaat vertellen. Zoals in het verhaal van de oorspronkelijke TS dezes.
Maar die gaat niet meer op als dit het vervolg is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:02 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vond je eerdere argument een stuk sterker.
Of die weet waar je woont, zoals een collega die daar gemakkelijk achter kan komen. Maar zo ver denkt een man dan niet hè? Nee, die denkt: "neuken!" en toen niets meer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook best stom om seks te hebben met iemand die je partner kent.
Ik haakte dan ook vooral in op jouw laatste zin en de post van Karina. Zo gaat een discussie meestal, delen eruit pakken. Beetje wazig, maargoed..quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar dat is niet de situatie die ik schetste...
Maar ik snap niet waarom je over ontmaagding begon?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik haakte dan ook vooral in op jouw laatste zin en de post van Karina. Zo gaat een discussie meestal, delen eruit pakken. Beetje wazig, maargoed..
Hier ga je ervan uit dat seks de enige drijfveer is (als in: de gelegenheid doet zich voor, dus neuken maar). Ik denk dat veel vreemgangerssituaties voortkomen uit sleur in een relatie, uit elkaar gegroeid raken, insluipende vervreemding en aandacht die naar andere dingen gaat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:34 schreef Sinosappel het volgende:
Maar ik ben er van overtuigd dat als je goeie seks hebt met elkaar, echt goeie seks zegmaar. Dat je dan niet in een sleur zit of uit elkaar gegroeid raakt of van elkaar vervreemd aan het raken bent.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hier ga je ervan uit dat seks de enige drijfveer is (als in: de gelegenheid doet zich voor, dus neuken maar). Ik denk dat veel vreemgangerssituaties voortkomen uit sleur in een relatie, uit elkaar gegroeid raken, insluipende vervreemding en aandacht die naar andere dingen gaat.
Of je komt juist in een sleur en dan wordt de sex minder.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar ik ben er van overtuigd dat als je goeie seks hebt met elkaar, echt goeie seks zegmaar. Dat je dan niet in een sleur zit of uit elkaar gegroeid raakt of van elkaar vervreemd aan het raken bent.
Dit staat los van het kip of het ei aspect van goeie relatie - goeie seks.
Daarom: staat los van kip & ei verhaal.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:11 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Of je komt juist in een sleur en dan wordt de sex minder.
Ben ik met je eens: je kunt ook alleen goeie seks met elkaar hebben als je niet in een sleur zit, of in ieder geval die connectie met elkaar hebt. De kans dat je dan bij de buren gaat shoppen is daarmee natuurlijk een stuk kleiner, want waarom zou je?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar ik ben er van overtuigd dat als je goeie seks hebt met elkaar, echt goeie seks zegmaar. Dat je dan niet in een sleur zit of uit elkaar gegroeid raakt of van elkaar vervreemd aan het raken bent.
Zouden vrouwen het gemiddeld genomen beter uitdenken denk je?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Of die weet waar je woont, zoals een collega die daar gemakkelijk achter kan komen. Maar zo ver denkt een man dan niet hè? Nee, die denkt: "neuken!" en toen niets meer.
Mwah je kan nog zulke goede seks hebben dan nog kan je wel eens wat anders willen. Daarnaast speelt streling van het ego door het feit dat naast je partner anderen je ook willen ook nog mee denk ik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Yeah precies en ik denk dat het voor vrouwen nog extra oninteressant is om met random mannen te neuken omdat de prestatie van de man in bed toch wel echt belangrijk is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens: je kunt ook alleen goeie seks met elkaar hebben als je niet in een sleur zit, of in ieder geval die connectie met elkaar hebt. De kans dat je dan bij de buren gaat shoppen is daarmee natuurlijk een stuk kleiner, want waarom zou je?
Ik kan me daar niks bij voorstellen. Als iemand leuk genoeg is voor dom relatie en de seks is echt goed, dan zou ik niet weten waar die sleur vandaan moet komen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:11 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Of je komt juist in een sleur en dan wordt de sex minder.
Zou zomaar kunnen. Mannen vallen er denk ik meer in, omdat die vaak wel echt met hun pik denken. "Mooie buitenkans, vriendin is er nu niet, wat kan mij gebeuren, zie morgen wel weer verder, na mij de zondvloed..."quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:13 schreef Piye het volgende:
Zouden vrouwen het gemiddeld genomen beter uitdenken denk je?
Die types heb je ook nog ja.quote:Mwah je kan nog zulke goede seks hebben dan nog kan je wel eens wat anders willen. Daarnaast speelt streling van het ego door het feit dat naast je partner anderen je ook willen ook nog mee denk ik.
Oja. De onzekere types, die zitten er ook tussen ja.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Mwah je kan nog zulke goede seks hebben dan nog kan je wel eens wat anders willen. Daarnaast speelt streling van het ego door het feit dat naast je partner anderen je ook willen ook nog mee denk ik.
Tja, als je niks tekort komt ga je ook niet op zoek lijkt me.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens: je kunt ook alleen goeie seks met elkaar hebben als je niet in een sleur zit, of in ieder geval die connectie met elkaar hebt. De kans dat je dan bij de buren gaat shoppen is daarmee natuurlijk een stuk kleiner, want waarom zou je?
Ja denk het ook. En vrouwen bepalen wanneer er seks gaat komen, niet de mannen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Mannen vallen er denk ik meer in, omdat die vaak wel echt met hun pik denken. "Mooie buitenkans, vriendin is er nu niet, wat kan mij gebeuren, zie morgen wel weer verder, na mij de zondvloed...".
Daar zouden ze ook eens iets tegen moeten doen ja.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja denk het ook. En vrouwen bepalen wanneer er seks gaat komen, niet de mannen.
De enkele daredevil daargelaten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:16 schreef Id_do_her het volgende:
Tja, als je niks tekort komt ga je ook niet op zoek lijkt me.
Dat laten we jullie graag geloven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja denk wel dat mannen eerder een pakken wat je pakken kan mentaliteit hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Mannen vallen er denk ik meer in, omdat die vaak wel echt met hun pik denken. "Mooie buitenkans, vriendin is er nu niet, wat kan mij gebeuren, zie morgen wel weer verder, na mij de zondvloed...".
Iedereen is wel een beetje onzeker denk ik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oja. De onzekere types, die zitten er ook tussen ja.
Gewoon altijd onweerstaanbaar sexy en lief tegelijk zijn, dan hebben ze er weinig tegenin te brengen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daar zouden ze ook eens iets tegen moeten doen ja.
[..]
De enkele daredevil daargelaten.
We zijn niet allemaal zo ver in de PUA skills als jij hè.quote:
Ik mag niks meer pickuppen, anders krijg ik de moraalridders van dit topic over me heen, ik kijk wel uit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo ver in de PUA skills als jij hè.
Na al die jaren nog niet Gari?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo ver in de PUA skills als jij hè.
Nou ja, op zoek gaan en niet afslaan als het aangeboden wordt zijn ook twee verschillende dingen.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jezus wat fout.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gewoon altijd onweerstaanbaar sexy en lief tegelijk zijn, dan hebben ze er weinig tegenin te brengen.
Zijn we hiermee officieel in de dooddoener-fase van dit topic beland?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:19 schreef Piye het volgende:
Ja denk wel dat mannen eerder een pakken wat je pakken kan mentaliteit hebben.
Iedereen is wel een beetje onzeker denk ik.
Die zwarte hoed stond mij niet, dus daar ging ik al.quote:
Dat is ook weer waar ja.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:21 schreef Id_do_her het volgende:
Nou ja, op zoek gaan en niet afslaan als het aangeboden wordt zijn ook twee verschillende dingen.
Je had paars moeten nemen incl. veer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die zwarte hoed stond mij niet, dus daar ging ik al.
Wie probeer je te overtuigen? Je zoektocht naar bevestiging is zo overduidelijk dat het aandoenlijk wordt.quote:
Oke het is wel een beetje een dooddoener ja.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zijn we hiermee officieel in de dooddoener-fase van dit topic beland?
Ja, we zijn toch zeker geen switch die je maar even omzet, willy-nilly!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je had paars moeten nemen incl. veer.
Verder is het natuurlijk bullshit.. een man heeft ook wel eens hoofdpijn en is moe
Dat was gewoon een voorbeeld om aan te geven dat veel mensen slecht noiken door weinig tot geen ervaring. Als de partner dan wel ervaren is en verliefd op die onervarene, mag hij/zij dat natuurlijk wel aangeven. Maargoed, nou bekijk ik het vanuit mijn leeftijdscategorie een beetje. Jou schat ik zo'n 22-27.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar ik snap niet waarom je over ontmaagding begon?
Huh?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:24 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wie probeer je te overtuigen? Je zoektocht naar bevestiging is zo overduidelijk dat het aandoenlijk wordt.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, we zijn toch zeker geen switch die je maar even omzet, willy-nilly!!
Bronquote:Papa uit Tienen verstikte zijn kindjes
06:26 Binnenland Koen Claes (26), de papa uit Tienen die zondagochtend zijn vrouw en twee kinderen vermoordde, zou ontdekt hebben dat zijn vrouw een minnaar had. Hij doodde Natacha (25) met messteken en verstikte zijn zoon Marnix (7) en dochtertje Marieke (1,5).
Volgens vtm ontdekte de jonge vader uit Tienen dat zijn vrouw een minnaar had. Naar verluidt had hij al langer vermoedens dat zijn vrouw hem bedroog. Hij controleerde haar telefoonverkeer, wat niet zo moeilijk was als IT’er bij Belgacom. Daarop zouden zijn stoppen zijn doorgeslagen. Het parket van Leuven bevestigt dit echter niet en houdt het op “een motief in relationele sfeer”.
Hij heeft bekend dat hij zijn vrouw en kinderen om het leven heeft gebracht”, zegt parketwoordvoerster Sarah Callewaert. “Zijn vrouw werd, zoals eerder gemeld, gedood met messteken. Na onderzoek bleek dat de lichamen van de kinderen geen messteken vertonen. Zij zijn verstikt.”
De dader verwondde ook zichzelf en nam daarna contact op met zijn vader. Die verwittigde de hulpdiensten, maar voor de mama en kindjes kwam alle hulp te laat. Vrijdag verschijnt Claes voor de raadkamer, die over zijn verdere aanhouding beslist.
Ik denk toch dat hij de kindjes doodde omdat hij ze niet achter kon laten zonder moeder en met een vader in de bak...quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:08 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Bron
Wat een ellende het kan veroorzaken. Die kindjes![]()
![]()
Oh ja, want dood zijn ze veel beter afquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk toch dat hij de kindjes doodde omdat hij ze niet achter kon laten zonder moeder en met een vader in de bak...
Op zoek hoeft niet eens. Mensen kunnen verleid worden en zich daarom niet beheersen al hebben ze nog zo'n goede relatie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tja, als je niks tekort komt ga je ook niet op zoek lijkt me.
Niet beheersen is niet beheersen.... Zelfs een naakte - insert weet ik veel welk lekker wijf - kan je weigeren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Op zoek hoeft niet eens. Mensen kunnen verleid worden en zich daarom niet beheersen al hebben ze nog zo'n goede relatie.
Ja laten we zo'n exces erbij slepen, dat is namelijk erg representatief voor vreemdgangers.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:08 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Bron
![]()
Dat zei ik ergens in dit topic ook ja.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Op zoek hoeft niet eens. Mensen kunnen verleid worden en zich daarom niet beheersen al hebben ze nog zo'n goede relatie.
Beter nog, waarom zitten de japanse yobai praktijken niet in onze cultuurquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:55 schreef Awesome_ het volgende:
Waarom is polygamie niet gewoon maatschappelijk geaccepteerd? Niks mis mee.
http://www.japanfortheuni(...)-night-crawling.htmlquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:30 schreef -0mega- het volgende:
[..]
Beter nog, waarom zitten de japanse yobai praktijken niet in onze cultuur
quote:Yobai tactics
• Take your clothes off before you even sneak into the house. In Fukuoka, it was once illegal to attack a naked intruder, as he was probably engaged in yobai rather than theft.
• Keep it quiet, even if socially questionable acts are required. One technique to avoid detection was to urinate along the bottom of doors to prevent them squeaking as they were slid open.
• Practice safe sex. A night crawling man would often cover his face with a cloth, protecting himself and his chosen lady from embarrassment if she rejected his advances.
Schandalige reclame. Daar proberen ze je d.m.v. subliminale berichten overspelig te maken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:42 schreef smitjew het volgende:
Wie kent die secondlove reclame ? Moet ook verboden worden
Waar heb je op zitten googlen dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:56 schreef smitjew het volgende:
Is dit toeval want zie nu in dit topic 2 van die reclames
Als je je kinderen ombrengt ben je gewoon een gestoorde gek, dat komt niet door het vreemdgaan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:08 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Bron
![]()
En toch, hoe cru het ook mag klinken. Die vrouw kent haar man en weet dus waar hij toe in staat is. Als je desondanks toch vreemd gaat heb je wat mij betreft ook gewoon een aandeel in dit alles.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:01 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Als je je kinderen ombrengt ben je gewoon een gestoorde gek, dat komt niet door het vreemdgaan.
niet naar vremdgaan maar staat wel reclame bij , en die e matching zag ik net ook staanquote:
Ik denk toch dat hij de kindjes doodde omdat hij een gestoorde malloot is met een steekje los.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk toch dat hij de kindjes doodde omdat hij ze niet achter kon laten zonder moeder en met een vader in de bak...
Nee. Gewoon nee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En toch, hoe cru het ook mag klinken. Die vrouw kent haar man en weet dus waar hij toe in staat is. Als je desondanks toch vreemd gaat heb je wat mij betreft ook gewoon een aandeel in dit alles.²
Ja ik denk dat ze hem daarvoor al vele mensen heeft zien vermoorden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En toch, hoe cru het ook mag klinken. Die vrouw kent haar man en weet dus waar hij toe in staat is. Als je desondanks toch vreemd gaat heb je wat mij betreft ook gewoon een aandeel in dit alles.²
Jaaa joh, het is gewoon haar eigen schuld.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inclusief (zijn eigen) kinderenquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ze hem daarvoor al vele mensen heeft zien vermoorden.
Flauwekul.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja? Is dat al zeker?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ze hem daarvoor al vele mensen heeft zien vermoorden.
Als je net zo redeneert als de ts deed bij de minnares van haar vriendin, dan wel inderdaad.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat was die redenering?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:10 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als je net zo redeneert als de ts deed bij de minnares van haar vriendin, dan wel inderdaad.
Dat die kerel had moeten zien aankomen dat dat mens aan de deur zou komen om alles in geuren en kleuren te vertellen.quote:
Zover wil ik niet gaan. Maar ze kent haar man als geen ander.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jaaa joh, het is gewoon haar eigen schuld.
Sowieso natuurlijk weer een bijzonder naieve gedachte, maar to humor you: zou ze dan, in die wereld van jou, gezellig bij hem blijven als hij ieder moment in een moordenaar kan veranderen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zover wil ik niet gaan. Maar ze kent haar man als geen ander.²
Zij is niet verantwoordelijk voor zijn daden. Wat ze hem ook aan had gedaan, zij is niet verantwoordelijk voor 't feit dat hij zijn eigen kinderen en haar vermoord heeft.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zover wil ik niet gaan. Maar ze kent haar man als geen ander.²
Snap de link niet helemaal met 't verhaal dat die overspelige vrouw een aandeel heeft in de moorden van haar man.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:13 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat die kerel had moeten zien aankomen dat dat mens aan de deur zou komen om alles in geuren en kleuren te vertellen.
Dit zou juist mijn betoog funderen daar ze dus wel gestoord zou moeten zijn. Maar goed, nu ben je bezig met louter aannames.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Sowieso natuurlijk weer een bijzonder naieve gedachte, maar to humor you: zou ze dan, in die wereld van jou, gezellig bij hem blijven als hij ieder moment in een moordenaar kan veranderen?
Net zoals jij, die aanneemt dat die vrouw haar man wel zo goed moet hebben gekend.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar goed, nu ben je bezig met louter aannames.
Ja, is dat zo gek? Je neemt niet zo vaak kinderen met een wildvreemde.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Net zoals jij, die aanneemt dat die vrouw haar man wel zo goed moet hebben gekend.
Al wist zij dat hij daar toe in staat zou zijn, dan nog is zij niet verantwoordelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Net zoals jij, die aanneemt dat die vrouw haar man wel zo goed moet hebben gekend.
Iemand kennen en weten dat iemand in staat is jou en je kinderen te vermoorden lijken me een wereld van verschil. Denk je echt dat zoiets op z'n voorhoofd geschreven staat?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, is dat zo gek? Je neemt niet zo vaak kinderen met een wildvreemde.²
Zoveel van dit soort excessieve gevallen waarin niemand het ooit zag aankomen, ook de partner niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, is dat zo gek? Je neemt niet zo vaak kinderen met een wildvreemde.
vandaar mijn initiële reactie:quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:30 schreef Sinosappel het volgende:
Al wist zij dat hij daar toe in staat zou zijn, dan nog is zij niet verantwoordelijk.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:07 schreef Garisson72 het volgende:
Jaaa joh, het is gewoon haar eigen schuld.
Waarom niet alle twee?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik denk toch dat hij de kindjes doodde omdat hij een gestoorde malloot is met een steekje los.
Waarom zou je niet van meerdere mensen tegelijk mogen houden?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:14 schreef Pharkus het volgende:
Orginele OP:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:14 schreef Pharkus het volgende:
Orginele OP:
Normaal vind ik Pharkus zijn reacties leuk geschreven en volwassen overkomen, maar dit komt wel erg kinderlijk over.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:10 schreef FFnog het volgende:
Waarom zou je niet van meerdere mensen tegelijk mogen houden?
Wat is daar mis mee?
Wat is het probleem dan eigenlijk?
Ben je zo onzeker over jezelf?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:10 schreef FFnog het volgende:
[..]
Waarom zou je niet van meerdere mensen tegelijk mogen houden?
Wat is daar mis mee?
Wat is het probleem dan eigenlijk?
Ben je zo onzeker over jezelf?
Ja maar vreemdgaan blijft toch altijd wel het ergste wat je kan doen binnen een relatie, vind ik. Ongeacht wat er gebeurd is tussen jou en je partner o.i.d., vreemdgaan zou geen optie moeten zijn. Ga dan gewoon uit elkaar, want in mijn ogen verdienen vreemdgangers niet iemand die wel trouw aan hen blijft.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:08 schreef Rebbedebje het volgende:
Wil btw vreemdgaan niet goedspreken,
het gekwetste gevoel dat je de ander bezorgt/ krijgt is natuurlijk helemaal niet leuk of goed.
Maar het verschilt natuurlijk per situatie en relatie, dus je kan niet alles over 1 kam scheren.
Ach man, monogamie is een grote grap.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:14 schreef Pharkus het volgende:
Orginele OP:
Mwah, fysieke of emotionele mishandeling, iemand ander financiëel ruïneren, dat zijn dingen die toch veel erger zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:14 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja maar vreemdgaan blijft toch altijd wel het ergste wat je kan doen binnen een relatie, vind ik. Ongeacht wat er gebeurd is tussen jou en je partner o.i.d., vreemdgaan zou geen optie moeten zijn. Ga dan gewoon uit elkaar, want in mijn ogen verdienen vreemdgangers niet iemand die wel trouw aan hen blijft.
Die drang verdwijnt wel als het evolutionair niet meer loont.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:48 schreef Equites het volgende:
Het is toch ook gewoon tegen natuurlijk om als man zijnde met maar 1 vrouw sex te hebben? De natuur is gemaakt om zoveel mogelijk vrouwtjes zwanger te maken dus die drang is er altijd! Niets mis mee.
Hoi, maar ik ben niet de oorspronkelijke TS.quote:
Ik zeg TS, niet Pharkusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 07:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoi, maar ik ben niet de oorspronkelijke TS.
Kusjes
Ohja ik ben meer een DS, maar die term loopt nog niet echt op FOK!quote:
Een man is een normaal denkend mens met een goede verhouding tussen het gebruik van verstand en geloofwaardigheid. Iets wat bij vrouwen beiden ontbreekt.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:23 schreef Erkannn het volgende:
zulke lange gesprekken hierover gehad met mn ex....zij gaf aan dat ze mij wel zou vergeven mocht ik dat ooit doen, maar ik zei altijd dat als zij dat ooit zou doen dat ze echt mag oprotten. En zij geloofde mij niet en dat liefde ons weer terug zou brengen. Nou....ik verloor vanaf dat moment vertrouwen in haar. Daarom heb ik nu ook niets meer met haar.
Veel misschien, maar allemaal? Nee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:18 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Een man is een normaal denkend mens met een goede verhouding tussen het gebruik van verstand en geloofwaardigheid. Iets wat bij vrouwen beiden ontbreekt.
Daarom is alles wat een man doet tienmaal erger. (zogenaamd)
Dan kies je voor een open relatie, dan is het ook geen vreemdgaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:48 schreef Equites het volgende:
Het is toch ook gewoon tegen natuurlijk om als man zijnde met maar 1 vrouw sex te hebben? De natuur is gemaakt om zoveel mogelijk vrouwtjes zwanger te maken dus die drang is er altijd! Niets mis mee.
Op den duur komt die vreemdganger er toch wel achter dat wat ze verspeeld hebben veel meer waard was dan die ene keer even ketsen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan kies je voor een open relatie, dan is het ook geen vreemdgaan.
Maar zodra je trouw beloofd is het gewoon not done om vreemd te gaan, omdat je er de hele vertrouwensband mee kapotmaakt.
goede sex kun je ook hebben buiten een relatie, waarom dan niet in een niet zo geweldige relatie?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ditquote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:36 schreef fathank het volgende:
Topics niet gelezen, maar stiekem neukt gewoon het lekkerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |