Hecht wat dat betreft meer waarde aan echt vertrouwen dan een potje tongzoenenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:22 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
In een open relatie kan je dan ook per definitie niet vreemdgaan. Dus ja, in een relatie is sex of zoenen met een ander dan degene met wie je in die relatie zit, super erg en hopelijk destructief. Tenminste als je je normen en waarden op de juiste plek hebt staan. Maar als je liever "vrijheid blijheid" open relatie wilt, ook prima, maar het is te veel "jaren 70 ontdek jezelf hippie onzin" voor mij.
Ik wens ze ook allemaal de grieptyfus toe. Zowel mannen als de vrouwen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:14 schreef Pharkus het volgende:
Orginele OP:
Ik haat ze. Het zijn gewoon dikke lafaards en vooral zwakkelingen. Te zwak om hun vleselijke lusten te bedwingen, te laf om eerst een punt achter een relatie te zetten alvorens met iemand anders verder te gaan.
Of te egoïstisch om monogaam te zijn. Oeh hoeh ik ben geil dus geef ik er maar aan toe want ik heb verder geen moreel besef. Mijn geilheid is belangrijker dan de partij die ik tekort doe of kwets.
Mensen die vreemdgaan; ik haat jullie![]()
Leugenaars en bedriegersGo to hell
-- Nog eventjes om de discussie af te ronden.
Harde woorden broquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik wens ze ook allemaal de grieptyfus toe. Zowel mannen als de vrouwen.
Soms moet je harde woorden en harde daden verrichten om een mens te laten inzien dat zij fout bezig zijn.quote:
En soms een harde fallus.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Soms moet je harde woorden en harde daden verrichten om een mens te laten inzien dat zij fout bezig zijn.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:29 schreef Chai het volgende:
Al die mensen met hun biologisch blablabla. Prima, maar als je dat van jezelf weet moet je gewoon geen monogame relatie aangaan.
Maar meestal vinden mannen zoals die van TS vriendin het ook niet erg leuk als hun vriendin ook door anderen wordt gepaald, dus gaan ze toch maar voor het monogame, zodat ze zelf wel stiekem kunnen snoepen.
Zo een haat jegens mannen, wordt dan gewoon lesbienne.quote:
HOI IK BEN CHAI EN VIND MIJZELF ZO MIETERS DAT IK MIJZELF QUOTE OK GR HAHA xxDquote:
Huh? Alleen mannen die vreemdgaan op die manier goedpraten hoor. Want vreemdgaan is niet een andere vrouw penetreren, maar het vertrouwen van je partner ernstig beschadigen door gemaakte afspraken te schenden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:29 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Zo een haat jegens mannen, wordt dan gewoon lesbienne.
Er had gewoon nog niemand inhoudelijk op gereageerd en ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
HOI IK BEN CHAI EN VIND MIJZELF ZO MIETERS DAT IK MIJZELF QUOTE OK GR HAHA xxD
Dus dan maar door de strot duwen omdat je wilt dat er iemand op reageert?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh? Alleen mannen die vreemdgaan op die manier goedpraten hoor. Want vreemdgaan is niet een andere vrouw penetreren, maar het vertrouwen van je partner ernstig beschadigen door gemaakte afspraken te schenden.
[..]
Er had gewoon nog niemand inhoudelijk op gereageerd en ik ben benieuwd.
Wahahaha gek mens is die Chai ook hequote:Op woensdag 2 mei 2012 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
HOI IK BEN CHAI EN VIND MIJZELF ZO MIETERS DAT IK MIJZELF QUOTE OK GR HAHA xxD
kkhormonenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wahahaha gek mens is die Chai ook he![]()
![]()
Kan zij ook niks aan doen want het is een vrouw hahahaha die kunnen nu eenmaal niet rationeel zijn lol!
Naïef kindquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh? Alleen mannen die vreemdgaan op die manier goedpraten hoor. Want vreemdgaan is niet een andere vrouw penetreren, maar het vertrouwen van je partner ernstig beschadigen door gemaakte afspraken te schenden.
Reageer dan eens inhoudelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jammer wel dat het een SC topic is geworden en niet meer inhoudelijk gereageerd werd.
Zo ken ik eigenlijk ook wel wat mannen eerlijk gezegd. Als zij zelf vreemdgaan vinden ze dat goed kunnen, het is immers slechts seks en dat valt los te zien van gevoelens voor die persoon.quote:
Ik heb hier hele lappen teksten geschreven waar ik bepaalde dingen inhoudelijk uiteen zette. Ik heb je nimmer zien reageren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Reageer dan eens inhoudelijk.
Ik snap dat het de natuur is en kan het begrijpen dat mensen een open relatie aangaan om die reden (en over hoe open kun je natuurlijk ook afspraken maken).
Het is puur de vertrouwenskwestie.
Volgens mij heb ik dat gedaan toch? Het is idd onze moraal, dus maken we die afspraak. Alleen die moet je niet maken (of desnoods in overleg later aanpassen) als je biologische drang tot voortplanten zo sterk is dat je er niet meer aan kan of wilt houden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb hier hele lappen teksten geschreven waar ik bepaalde dingen inhoudelijk uiteen zetten. Ik heb je nimmer zien reageren.
Maar goed, geeft verder, wilde alleen even zeggen dat ik het jammer vond dat het geen serieuze discussie is geworden. Nu ga ik weer aan het werk.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zo ken ik eigenlijk ook wel wat mannen eerlijk gezegd. Als zij zelf vreemdgaan vinden ze dat goed kunnen, het is immers slechts seks en dat valt los te zien van gevoelens voor die persoon.
Ze zijn echter van mening dat als hun vriendin seks heeft met een ander, dat dat dan niet het geval is. Zij weten het dus beter dan hun vriendin.
Dit zijn hele normale figuren (geen autisten) en toch geloven ze in het hele "vrouwen zijn nu eenmaal emotioneel en gaan niet vreemd voor puur lust" ideetjeTragisch.
het is een lak aan begrip, want ''vrienden'' willen ze vaak ook niet zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat voor je dan als dat onacceptabel is? Dat vrouwen je altijd leuk moeten vinden? Of dat ze niet met je om willen gaan als ze je niet leuk vinden?
Zo denken ze oprecht. En ze ogen normaal.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]wat. Jij kent zulke lui? vage mensen.
Ik geloof niet dat zij oprecht zo denken btw.. dat kan niet.
Maar daar praten ze dan met jou over ook? Dat is ook echt niet normaal hoor, zo denkenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zo denken ze oprecht. En ze ogen normaal.
Ja. "Ik weet dat het hypocriet is en ik zou ook nooit vreemdgaan, maar toch heb ik het gevoel dat als ik het doe het minder erg is dan dat zij het doet, omdat ik het los kan koppelen van gevoelens en zij niet".quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar daar praten ze dan met jou over ook? Dat is ook echt niet normaal hoor, zo denken
Ze praten recht wat krom is om zichzelf in de spiegel te kunnen aankijken. Niets vreemds aan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]wat. Jij kent zulke lui? vage mensen.
Ik geloof niet dat zij oprecht zo denken btw.. dat kan niet.
Wat da bombaquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja. "Ik weet dat het hypocriet is en ik zou ook nooit vreemdgaan, maar toch heb ik het gevoel dat als ik het doe het minder erg is dan dat zij het doet, omdat ik het los kan koppelen van gevoelens en zij niet".
Ja, naja geen ervaring met zulken eigenlijk. Ik vind het maar stom gedrag.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ze praten recht wat krom is om zichzelf in de spiegel te kunnen aankijken. Niets vreemds aan.
Wat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja. "Ik weet dat het hypocriet is en ik zou ook nooit vreemdgaan, maar toch heb ik het gevoel dat als ik het doe het minder erg is dan dat zij het doet, omdat ik het los kan koppelen van gevoelens en zij niet".
Nog mooier: vantevoren alvast indekken voor als het gebeurt. En 'als' is hier ws te lezen als 'wanneer'.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Eén groot pretpark, die menselijke psyche. Je weet nooit wat er om de bocht ligt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, naja geen ervaring met zulken eigenlijk. Ik vind het maar stom gedrag.
Ze weten best ook wel dat het niet zo is.
Hangt er vanaf.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nog mooier: vantevoren alvast indekken voor als het gebeurt. En 'als' is hier ws te lezen als 'wanneer'.
Je vriendin ook zo tekort doenquote:
Dat zal vast stoerdoenerij zijn, ik hoop het althans. Anders is het behoorlijk tragisch gesteld met ze.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je vriendin ook zo tekort doenAls "dat emotionele vrouwtje"
Doorgaans hebben de mensen die vreemdgaan vantevoren ook een sterke anti-mening over het hele concept hè. Ze gaan niet een relatie in met de gedachte "allemaal leuk en zo, maar bij de eerste de beste kans ga ik 'm ergens anders in steken."quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:39 schreef Chai het volgende:
Volgens mij heb ik dat gedaan toch? Het is idd onze moraal, dus maken we die afspraak. Alleen die moet je niet maken (of desnoods in overleg later aanpassen) als je biologische drang tot voortplanten zo sterk is dat je er niet meer aan kan of wilt houden.
Maar als je van gedachte verandert en merkt dat je dat misschien toch wel wilt kun je daar toch over praten?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Doorgaans hebben de mensen die vreemdgaan vantevoren ook een sterke anti-mening over het hele concept hè. Ze gaan niet een relatie in met de gedachte "allemaal leuk en zo, maar bij de eerste de beste kans ga ik 'm ergens anders in steken."
Verreweg de meesten weten van zichzelf niet dat ze ooit zullen zwichten voor die zwakte.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Hangt er vanaf.
Uitspreken dat je moeite hebt de afspraak van monogamie vast te houden, omdat je vlees daarvoor misschien te zwak is vind ik beter dan helemaal niets zeggen.
Het verlangen uitspreken kan het ook juist weer doen verminderen.
Niet mee eens. Daar hoor je de ander niet mee te belasten, dat is je eigen struggle. Daarmee maak je alleen maar slapende honden wakker.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Hangt er vanaf.
Uitspreken dat je moeite hebt de afspraak van monogamie vast te houden, omdat je vlees daarvoor misschien te zwak is vind ik beter dan helemaal niets zeggen.
Het verlangen uitspreken kan het ook juist weer doen verminderen.
Denk jij dat dat zo gaat? Dat de meeste mensen wel zo met zichzelf bezig zijn dat ze die verandering bemerken èn daar nog over willen en kunnen praten ook? If only, Chai. If only.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:49 schreef Chai het volgende:
Maar als je van gedachte verandert en merkt dat je dat misschien toch wel wilt kun je daar toch over praten?
Vrouwen wel, mannen niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als je van gedachte verandert en merkt dat je dat misschien toch wel wilt kun je daar toch over praten?
Stel dat je partner nou hetzelfde heeft en het ook niet wil uitspreken om dezelfde reden die jij noemt?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Niet mee eens. Daar hoor je de ander niet mee te belasten, dat is je eigen struggle. Daarmee maak je alleen maar slapende honden wakker.
Been there, done that.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Denk jij dat dat zo gaat? Dat de meeste mensen wel zo met zichzelf bezig zijn dat ze die verandering bemerken èn daar nog over willen en kunnen praten ook? If only, Chai. If only.
Dat is gewoon laf.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ze hoeven niet direct van gedachten te veranderen natuurlijk, maar als je die verlangens niet eens kan uitspreken schort er sowieso iets aan je relatie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:00 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]![]()
Al zijn veel partners natuurlijk rete stellig en is discussie vermoedelijk niet mogelijk. Dat vormt een risico waardoor veel mensen besluiten het gesprek niet aan te gaan.
Er schort sowieso wat aan 90% van de relaties.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ze hoeven niet direct van gedachten te veranderen natuurlijk, maar als je die verlangens niet eens kan uitspreken schort er sowieso iets aan je relatie.
Juist het niet erover praten verwijdt de kloof, als die er is, en dat soort kloven werken het vreemdgaan juist weer in de hand. Daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:52 schreef Chai het volgende:
Stel dat je partner nou hetzelfde heeft en het ook niet wil uitspreken om dezelfde reden die jij noemt?
En ik vind dat gewoon een stuk eerlijker. Zodra je de verleiding toch niet meer kan weerstaan belast je de ander er ook mee. En zelf ergens mee strugglen beïnvloedt de relatie toch bijna altijd wel, dus ook die ander.
En dat is bewonderenswaardig van jou, temeer omdat dit voor verreweg de meeste mensen gewoon niet zo gaat, denk ik. Door allerlei drukte of sleur of wat-voor-reden-dan-ook wordt het praten en tijd nemen om naar elkaar te luisteren maar uitgesteld, en dan komt één van beide in een situatie waar vreemdgaan kan gebeuren (een begripvolle collega in hetzelfde schuitje, bijvoorbeeld) en presto, we zijn er al.quote:Been there, done that.
Gewoon atheist worden zodat je zonder schuldgevoel kan vreemdgaan tochquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:10 schreef Catatafish het volgende:
Seks met meerdere vrouwen zit in de roots van de man. Deze neigingen zijn compleet natuurlijk. Onze verzonnen Jezus heeft een boek geschreven en toen was het opeens fout. Het is allemaal de schuld van de gelovigen onder ons.
Het zit ook in de roots van de vrouw, maar die zijn alleen iets kieskeuriger. Als van 2 sterke mannen zaad in hun kut kunnen krijgen willen ze dat ook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:10 schreef Catatafish het volgende:
Seks met meerdere vrouwen zit in de roots van de man. Deze neigingen zijn compleet natuurlijk. Onze verzonnen Jezus heeft een boek geschreven en toen was het opeens fout. Het is allemaal de schuld van de gelovigen onder ons.
Gelukkig zijn mannen meestal falende ecto-hosselaars en vrouwen arrogante bitches die alleen de harige bonkige alphamale willen, waardoor dit alles doorgaans slechts bij een neiging blijft.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:10 schreef Catatafish het volgende:
Nee het is genetisch bepaald dat vrouwen die seks willen sletten zijn!!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Het zit ook in de roots van de vrouw, maar die zijn alleen iets kieskeuriger. Als van 2 sterke mannen zaad in hun kut kunnen krijgen willen ze dat ook.
Hoi, ik ben een sterke man, 100 kilo deadlift. gr gr.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:16 schreef Chai het volgende:
Wat ook logisch is, want dat is beter voor de genetische variatie.
Het zou allemaal kunnen, het kan ook gaan om spanning etc...quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:49 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Onzin.
In het algemeen (maar dus niet ALTIJD ZO):
Als een man vreemd gaat is het omdat hij zijn lusten niet kon bedwingen.
Als een vrouw vreemd gaat is het omdat er emotioneel iets scheef zit in de relatie.
Je kijkt er zelf met je wetenschappelijke bril naar en verklaard zelf waarom we het rationeel niet aan de kant zetten...quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Om in te gaan op jouw laatste reactie Pharkus, de man reageert kwaad omdat hij vrouwen zoekt die betrouwbaar ogen, kinderen kunnen opvoeden ondanks hij er niet altijd bij is. Als een andere man dan geslachtsgemeenschap heeft met die vrouw wil dat dus zeggen dat er andere genen behalve de zijne erbij komen kijken, en dat wil hij niet daar ieder organisme op Aarde zich wilt voortplanten en daardoor reageert hij dus met woede, competitie moet uitgeschakeld worden.
Maar tegenwoordig hebben we wetenschap om dit soort dingen te verklaren. Het christendom streefde naar een veilige, rustige staat. Als iedereen het zomaar met elkaar zou gaan doen zou dat problemen op gaan leveren en dus werden er moraal in het leven geroepen. Nu we in een (post) christelijke staat leven, al meer dan 2000 jaar zit dat moraal er goed ingebakken. Daarom verwerpt iedereen dus automatisch vreemdgaan (ook in bepaalde andere geloven wordt dit niet altijd goedgekeurd, om dezelfde redenen) terwijl het biologisch gezien niet eens zo verkeerd is, we zitten alleen met dat moraal. Nu kunnen we als we hier rationeel naar kijken uiteraard dit aan de kant zetten en er eens met een wetenschappelijk bril naar kijken.
Voor jou persoonlijk danquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:47 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Seks met meerdere vrouwen zit inderdaad in onze genen, maar als je een relatie aangaat, zorg er dan ook voor dat de liefde voor je partner zo sterk is dat die genen (tijdelijk) worden overwonnen. Lukt dat niet, maak het uit.
Bovendien: open relaties. Scharrelen, friends with benefits, prima. Maar de wetenschap dat je vriendin regelmatig uitgewoond wordt door anderen, lijkt mij vrij onverdragelijk.
ben jij wel eens vreemd gegaan kingtoppie?quote:
Nee.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:43 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Er is eigenlijk maar 1 echte verzachtende omstandigheid voor vreemdgaan en dat is als je wijf 20 kilo aankomt, er geen moer aan doet en op de koop toe niet fatsoenlijk seks met je heeft omdat ze zich niet sexy voelt.
Was een grapje hoorquote:
je wijfquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:43 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Vreemdgaan is gewoon verwerpelijk. Niet vanwege het feit dat je seksuele aantrekkingskracht ervaart bij een ander, maar omdat je liegt en bedriegt.
Er is eigenlijk maar 1 echte verzachtende omstandigheid voor vreemdgaan en dat is als je wijf 20 kilo aankomt, er geen moer aan doet en op de koop toe niet fatsoenlijk seks met je heeft omdat ze zich niet sexy voelt.
Haha Arcadia staat nu op de hitlist van Fasquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Was een grapje hoor
Beetje olie op het vuur enzo.
Tis onzin natuurlijk, mannen
Whut?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha Arcadia staat nu op de hitlist van Fas
Verzachtend. Natuurlijk is het een stuk prinselijker om het eerst uit te maken. Het blijft verkeerd.quote:
Iets met linkerhand.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ben jij wel eens vreemd gegaan kingtoppie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:02 schreef smitjew het volgende:
wat doet smitjew als die vreemd gaatHIHAHOOOOOOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
quote:
Dit is gelul, mannen róepen dat het in hun geval niet zo erg is omdat ze vinden dat zij ermee weg zouden moeten kunnen komen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:01 schreef Waaghals het volgende:
Veel mannen overwaarderen sex niet en vinden vreemdgaan dus niet zo erg.
Als man wil je niet dat je vrouw vreemdgaat omdat je om te beginnen natuurlijk van haar houdt en haar niet kwijt wil, maar ik denk ook dat er faalgevoel bij komt kijken als je relatie klapt om die reden (je hebt het niet gered, je vrouw niet gelukkig gemaakt).quote:Vrouwen daarentegen hechten er nogal veel waarde aan, dus logisch dat je als man niet wil dat je vrouw vreemdgaat.
Je spreekt jezelf nogal tegen. Dus mannen hechten niet veel waarde aan seks, maar toch wel als hun vrouw vreemd gaat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:01 schreef Waaghals het volgende:
Veel mannen overwaarderen sex niet en vinden vreemdgaan dus niet zo erg.
Vrouwen daarentegen hechten er nogal veel waarde aan, dus logisch dat je als man niet wil dat je vrouw vreemdgaat.
Hij bedoelt dat mannen seks voor de lol hebben met iedereen en vrouwen hun sekspartners als potentiële partners zien.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf nogal tegen. Dus mannen hechten niet veel waarde aan seks, maar toch wel als hun vrouw vreemd gaat?
Nee de vertrouwensquestie wordt erger...quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf nogal tegen. Dus mannen hechten niet veel waarde aan seks, maar toch wel als hun vrouw vreemd gaat?
Alleen is dat niet waar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:07 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat mannen seks voor de lol hebben met iedereen en vrouwen hun sekspartners als potentiële partners zien.
Niks in dit topic is waar voor iedereen. Veel dingen zijn wel waar voor sommigen.quote:
De bewering die daar staat is niet waar. Als je slim wil doen moet je echt harder je best gaan doen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:10 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Niks in dit topic is waar voor iedereen. Veel dingen zijn wel waar voor sommigen.
Is DAT de reden dat mannen vreemdgaan, omdat de vrouw niet goed genoeg in bed is, mooi dat ik het weet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:24 schreef Warmaster88 het volgende:
TS is boos omdat z'n/haar partner is vreemdgegaan.
Huilie, had je maar beter moeten zijn in bed, dan had hij/zij daar geen behoefte aan
Zo is het. Gewoon andere wijven neuken, je bek erover houden en mooi weer spelen. Geweten is sowieso een achterhaald concept.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:12 schreef Piye het volgende:
Bij vreemdgaan geldt gewoon het don't ask don't tell beleid vind ik.
Heel eerlijk gezegd denk ik wel dat het een rol speelt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Is DAT de reden dat mannen vreemdgaan, omdat de vrouw niet goed genoeg in bed is, mooi dat ik het weet.
Oh wacht, die mannen zijn tevens te stom om hun bek open te trekken in plaats van hun rits bij een andere vrouw.
Dat snap ik dus niet. Wat Karina zegt, je moet elkaar toch een beetje aansturen. Het is niet zo dat er een grote schare aan mensen is die bij zijn of haar ontmaagding meteen de sterren van de hemel neukt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd denk ik wel dat het een rol speelt.
Als je echt geweldige seks hebt met je vriend, echt geweldig zegmaar. Dan denk ik dat je echt 0 behoefte hebt aan seks met een ander. Vooral als je weet hoe de gemiddelde Nederlandse man in bed is.
Wat snap je dan niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:37 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Wat Karina zegt, je moet elkaar toch een beetje aansturen. Het is niet zo dat er een grote schare aan mensen is die bij zijn of haar ontmaagding meteen de sterren van de hemel neukt.
Eens wel denk ik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd denk ik wel dat het een rol speelt.
Als je echt geweldige seks hebt met je vriend, echt geweldig zegmaar. Dan denk ik dat je echt 0 behoefte hebt aan seks met een ander. Vooral als je weet hoe de gemiddelde Nederlandse man in bed is.
Goeie vraag.quote:
Daarom je kan elkaar wel kwetsen met voorstellen voor een open relatie of het opbiechten van een slippertje, maar als je gewoon je mond houdt is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo is het. Gewoon andere wijven neuken, je bek erover houden en mooi weer spelen. Geweten is sowieso een achterhaald concept.
Ja tot die vrouw waar je vreemd mee ging bedenkt dat het een goed idee is dat zij het tegen jouw vrouw gaat vertellen. Zoals in het verhaal van de oorspronkelijke TS dezes.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:56 schreef Piye het volgende:
Daarom je kan elkaar wel kwetsen met voorstellen voor een open relatie of het opbiechten van een slippertje, maar als je gewoon je mond houdt is er niks aan de hand.
Maar dat is niet de situatie die ik schetste...quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:54 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Goeie vraag.Denk vooral dat er zoveel gezeurd wordt achter de rug van de partner om zonder die zelf over zijn of haar matige bedprestaties in te lichten. Niet dat ik daar helemaal niets van snap, maar het gebeurt vrij veel.
Ik vond je eerdere argument een stuk sterker.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja tot die vrouw waar je vreemd mee ging bedenkt dat het een goed idee is dat zij het tegen jouw vrouw gaat vertellen. Zoals in het verhaal van de oorspronkelijke TS dezes.
Is natuurlijk ook best stom om seks te hebben met iemand die je partner kent.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja tot die vrouw waar je vreemd mee ging bedenkt dat het een goed idee is dat zij het tegen jouw vrouw gaat vertellen. Zoals in het verhaal van de oorspronkelijke TS dezes.
Maar die gaat niet meer op als dit het vervolg is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:02 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vond je eerdere argument een stuk sterker.
Of die weet waar je woont, zoals een collega die daar gemakkelijk achter kan komen. Maar zo ver denkt een man dan niet hè? Nee, die denkt: "neuken!" en toen niets meer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook best stom om seks te hebben met iemand die je partner kent.
Ik haakte dan ook vooral in op jouw laatste zin en de post van Karina. Zo gaat een discussie meestal, delen eruit pakken. Beetje wazig, maargoed..quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar dat is niet de situatie die ik schetste...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |