Wat da bombaquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja. "Ik weet dat het hypocriet is en ik zou ook nooit vreemdgaan, maar toch heb ik het gevoel dat als ik het doe het minder erg is dan dat zij het doet, omdat ik het los kan koppelen van gevoelens en zij niet".
Ja, naja geen ervaring met zulken eigenlijk. Ik vind het maar stom gedrag.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ze praten recht wat krom is om zichzelf in de spiegel te kunnen aankijken. Niets vreemds aan.
Wat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja. "Ik weet dat het hypocriet is en ik zou ook nooit vreemdgaan, maar toch heb ik het gevoel dat als ik het doe het minder erg is dan dat zij het doet, omdat ik het los kan koppelen van gevoelens en zij niet".
Nog mooier: vantevoren alvast indekken voor als het gebeurt. En 'als' is hier ws te lezen als 'wanneer'.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Eén groot pretpark, die menselijke psyche. Je weet nooit wat er om de bocht ligt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, naja geen ervaring met zulken eigenlijk. Ik vind het maar stom gedrag.
Ze weten best ook wel dat het niet zo is.
Hangt er vanaf.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nog mooier: vantevoren alvast indekken voor als het gebeurt. En 'als' is hier ws te lezen als 'wanneer'.
Je vriendin ook zo tekort doenquote:
Dat zal vast stoerdoenerij zijn, ik hoop het althans. Anders is het behoorlijk tragisch gesteld met ze.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je vriendin ook zo tekort doenAls "dat emotionele vrouwtje"
Doorgaans hebben de mensen die vreemdgaan vantevoren ook een sterke anti-mening over het hele concept hè. Ze gaan niet een relatie in met de gedachte "allemaal leuk en zo, maar bij de eerste de beste kans ga ik 'm ergens anders in steken."quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:39 schreef Chai het volgende:
Volgens mij heb ik dat gedaan toch? Het is idd onze moraal, dus maken we die afspraak. Alleen die moet je niet maken (of desnoods in overleg later aanpassen) als je biologische drang tot voortplanten zo sterk is dat je er niet meer aan kan of wilt houden.
Maar als je van gedachte verandert en merkt dat je dat misschien toch wel wilt kun je daar toch over praten?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Doorgaans hebben de mensen die vreemdgaan vantevoren ook een sterke anti-mening over het hele concept hè. Ze gaan niet een relatie in met de gedachte "allemaal leuk en zo, maar bij de eerste de beste kans ga ik 'm ergens anders in steken."
Verreweg de meesten weten van zichzelf niet dat ze ooit zullen zwichten voor die zwakte.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Hangt er vanaf.
Uitspreken dat je moeite hebt de afspraak van monogamie vast te houden, omdat je vlees daarvoor misschien te zwak is vind ik beter dan helemaal niets zeggen.
Het verlangen uitspreken kan het ook juist weer doen verminderen.
Niet mee eens. Daar hoor je de ander niet mee te belasten, dat is je eigen struggle. Daarmee maak je alleen maar slapende honden wakker.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Hangt er vanaf.
Uitspreken dat je moeite hebt de afspraak van monogamie vast te houden, omdat je vlees daarvoor misschien te zwak is vind ik beter dan helemaal niets zeggen.
Het verlangen uitspreken kan het ook juist weer doen verminderen.
Denk jij dat dat zo gaat? Dat de meeste mensen wel zo met zichzelf bezig zijn dat ze die verandering bemerken èn daar nog over willen en kunnen praten ook? If only, Chai. If only.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:49 schreef Chai het volgende:
Maar als je van gedachte verandert en merkt dat je dat misschien toch wel wilt kun je daar toch over praten?
Vrouwen wel, mannen niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als je van gedachte verandert en merkt dat je dat misschien toch wel wilt kun je daar toch over praten?
Stel dat je partner nou hetzelfde heeft en het ook niet wil uitspreken om dezelfde reden die jij noemt?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Niet mee eens. Daar hoor je de ander niet mee te belasten, dat is je eigen struggle. Daarmee maak je alleen maar slapende honden wakker.
Been there, done that.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Denk jij dat dat zo gaat? Dat de meeste mensen wel zo met zichzelf bezig zijn dat ze die verandering bemerken èn daar nog over willen en kunnen praten ook? If only, Chai. If only.
Dat is gewoon laf.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ze hoeven niet direct van gedachten te veranderen natuurlijk, maar als je die verlangens niet eens kan uitspreken schort er sowieso iets aan je relatie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:00 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]![]()
Al zijn veel partners natuurlijk rete stellig en is discussie vermoedelijk niet mogelijk. Dat vormt een risico waardoor veel mensen besluiten het gesprek niet aan te gaan.
Er schort sowieso wat aan 90% van de relaties.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ze hoeven niet direct van gedachten te veranderen natuurlijk, maar als je die verlangens niet eens kan uitspreken schort er sowieso iets aan je relatie.
Juist het niet erover praten verwijdt de kloof, als die er is, en dat soort kloven werken het vreemdgaan juist weer in de hand. Daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:52 schreef Chai het volgende:
Stel dat je partner nou hetzelfde heeft en het ook niet wil uitspreken om dezelfde reden die jij noemt?
En ik vind dat gewoon een stuk eerlijker. Zodra je de verleiding toch niet meer kan weerstaan belast je de ander er ook mee. En zelf ergens mee strugglen beïnvloedt de relatie toch bijna altijd wel, dus ook die ander.
En dat is bewonderenswaardig van jou, temeer omdat dit voor verreweg de meeste mensen gewoon niet zo gaat, denk ik. Door allerlei drukte of sleur of wat-voor-reden-dan-ook wordt het praten en tijd nemen om naar elkaar te luisteren maar uitgesteld, en dan komt één van beide in een situatie waar vreemdgaan kan gebeuren (een begripvolle collega in hetzelfde schuitje, bijvoorbeeld) en presto, we zijn er al.quote:Been there, done that.
Gewoon atheist worden zodat je zonder schuldgevoel kan vreemdgaan tochquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:10 schreef Catatafish het volgende:
Seks met meerdere vrouwen zit in de roots van de man. Deze neigingen zijn compleet natuurlijk. Onze verzonnen Jezus heeft een boek geschreven en toen was het opeens fout. Het is allemaal de schuld van de gelovigen onder ons.
Het zit ook in de roots van de vrouw, maar die zijn alleen iets kieskeuriger. Als van 2 sterke mannen zaad in hun kut kunnen krijgen willen ze dat ook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:10 schreef Catatafish het volgende:
Seks met meerdere vrouwen zit in de roots van de man. Deze neigingen zijn compleet natuurlijk. Onze verzonnen Jezus heeft een boek geschreven en toen was het opeens fout. Het is allemaal de schuld van de gelovigen onder ons.
Gelukkig zijn mannen meestal falende ecto-hosselaars en vrouwen arrogante bitches die alleen de harige bonkige alphamale willen, waardoor dit alles doorgaans slechts bij een neiging blijft.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:10 schreef Catatafish het volgende:
Nee het is genetisch bepaald dat vrouwen die seks willen sletten zijn!!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Het zit ook in de roots van de vrouw, maar die zijn alleen iets kieskeuriger. Als van 2 sterke mannen zaad in hun kut kunnen krijgen willen ze dat ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |