De man zijn schuld omdat die geen genegenheid toont.quote:
Je slaat de plank totaal mis met je definitie van fittest. Dus nee, het gaat niet op.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mijn theorie gaat in zekere zin op omdat vrouwen in constante strijd zijn met wie ze eigenlijk kinderen willen. Het ene moment zoeken ze een zachte, lieve en bovendien betrouwbare man. Het andere moment zoeken ze een 'bad boy' een wat hardere en gevaarlijkere maar minder betrouwbare man. Dit is ook vaak afhankelijk van de periode van de maand.
Ik ga hier niet op survival of the fittest in, wat dat betreft hebben de meest knappe en sterke mannen het meeste geslachtsgemeenschap of de beste vrouwen en ook de meeste kinderen dus dat gaat in zekere zin wel op.
Ik probeer hier slechts uit te leggen met behulp van geschiedenis waarom iedereen zo fel op het principe van vreemdgaan reageert.
Dat heb ik niet gezegd. It takes two to tangoquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De man zijn schuld omdat die geen genegenheid toont.
Hear hear!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:14 schreef Pharkus het volgende:
Orginele OP:
Ik haat ze. Het zijn gewoon dikke lafaards en vooral zwakkelingen. Te zwak om hun vleselijke lusten te bedwingen, te laf om eerst een punt achter een relatie te zetten alvorens met iemand anders verder te gaan.
Of te egoïstisch om monogaam te zijn. Oeh hoeh ik ben geil dus geef ik er maar aan toe want ik heb verder geen moreel besef. Mijn geilheid is belangrijker dan de partij die ik tekort doe of kwets.
Mensen die vreemdgaan; ik haat jullie![]()
Leugenaars en bedriegersGo to hell
-- Nog eventjes om de discussie af te ronden.
Als jij met oneliners komt i.p.v. met argumenten kunnen wij nooit een discussie voeren; dat van de plank misslaan is projectie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je slaat de plank totaal mis met je definitie van fittest. Dus nee, het gaat niet op.
leer lezen knaap.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je slaat de plank totaal mis met je definitie van fittest. Dus nee, het gaat niet op.
Ocharmequote:Op woensdag 2 mei 2012 10:56 schreef richardbaalman het volgende:
ik heb zelf een relatie gehad durende 3 week waarbij de bitch al mn geld stal en t eerst volgende vliegtuig pakte om bij haar pooiertje op jamaica te zijn. ik heb sindsdien relatie angst.
i.o.w. vrouwen zijn net zo erg en ik hoop dat er ergens een eerlijke lieve meid bestaat waarmee ik mn leven kan slijten.maar tot die tijd
Mja want dat is kenmerkend gedrag voor Nederlandse vrouwenquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
OcharmeZe bestaan wel die lieve eerlijke vrouwen... misschien moet je in Vlaanderen komen zoeken
Let op de ironischequote:Op woensdag 2 mei 2012 10:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mja want dat is kenmerkend gedrag voor Nederlandse vrouwen
betaal jij een kaartje?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
OcharmeZe bestaan wel die lieve eerlijke vrouwen... misschien moet je in Vlaanderen komen zoeken
Vrouwen niet te serieus nemen hoor, wij zijn nu eenmaal emotionele wezensquote:
mannen zonder geldquote:
mannen die vrouwen serieus nemenquote:
Jij bent helemaal geen vrouwquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vrouwen niet te serieus nemen hoor, wij zijn nu eenmaal emotionele wezens![]()
ha-ha!
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:03 schreef Marie30 het volgende:
[..]
mannen zonder geld
[..]
mannen die vrouwen serieus nemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
<----- Let op de knipogen, mensen!!!
jij wel?quote:
De secretaresse zijn, en denken dat de baas van je houdt omdat hij je neuktquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:46 schreef Rebubbled het volgende:
Niet doorhebben dat je man de secretaresse neukt.
Ja, en dan wel verwachten dat mannen praten over hun gevoel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Omdat er iets emotioneel scheef zit in de relatie die ze hebben...
Dit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:04 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
De secretaresse zijn, en denken dat de baas van je houdt omdat hij je neukt
je baas de secretaresse zien neuken en dan opnemen voor blackmail doel einden voor je eind periode met je contractquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:04 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Yeah want vrouwen neuken alleen voor bevestiging dat er iemand van ze houdtquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:04 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Eindbaas.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:05 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
je baas de secretaresse zien neuken en dan opnemen voor blackmail doel einden voor je eind periode met je contract
Sowieso. Vage wezensquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Yeah want vrouwen neuken alleen voor bevestiging dat er iemand van ze houdt
Geilheid is ook een emotie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Omdat er iets emotioneel scheef zit in de relatie die ze hebben...
Haha daar kunnen wij neits aan doen hoor!quote:
Niks mee te maken. Jullie moeten gewoon eens normaal doen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha daar kunnen wij neits aan doen hoor!
Dat zijn onze emoties en hormonen lol gekkies zijn we ook![]()
![]()
Haha maar dat kunnen we niet!quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niks mee te maken. Jullie moeten gewoon eens normaal doen.
quote:
Jawel, of Bio heeft een zeer realistische doll op te kop kunnen tikkenquote:
Zijn diverse uitspraken in diverse topicsquote:
laten we vrouwen dan behandelen als de ggz ons autisten behandelt, verdoven met ladingen ritalin en dan liegen dat t werkt terwijl je in een hoekje stil zit te zijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha maar dat kunnen we niet!Het zit in onze natuur dat we veel zeuren en ~emotioneel zijn
![]()
hahaha ja raar wel he ahaha ach er zijn gelukkig mannen die juillie sturen he ok hahaquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha maar dat kunnen we niet!Het zit in onze natuur dat we veel zeuren en ~emotioneel zijn
![]()
Ik moest 3x opnieuw lezen wat hier stond. Snap het nu wel thoquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:09 schreef Knaller het volgende:
Terechte klacht.
Mensen die stiekem achter de rug van iemand met anderen gaan hosselen.
Dan ga je bijna hopen dat beide slachtoffers er achter komen en de dader dumpen.
Goed idee, ik zou zeggen stel het voor bij de pvv misschien maken ze er een agendapuntje van!quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:10 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
laten we vrouwen dan behandelen als de ggz ons autisten behandelt, verdoven met ladingen ritalin en dan liegen dat t werkt terwijl je in een hoekje stil zit te zijn
ik maakte een grapje, hoewel sommige vrouwen echt gevallen apart zijn hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Goed idee, ik zou zeggen stel het voor bij de pvv misschien maken ze er een agendapuntje van!
Ik geloof wel in Sinos, anders heb ik op een dude gefapt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:09 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Jawel, of Bio heeft een zeer realistische doll op te kop kunnen tikken
[..]
Zijn diverse uitspraken in diverse topics
wahahaha goeie grapquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:14 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
ik maakte een grapje, hoewel sommige vrouwen echt gevallen apart zijn hoor.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:19 schreef Opkloter het volgende:
Mensen die sex of zoenen met een ander SUPER erg vinden![]()
Open relatie oid veel chiller en minder jaloezie
In een open relatie kan je dan ook per definitie niet vreemdgaan. Dus ja, in een relatie is sex of zoenen met een ander dan degene met wie je in die relatie zit, super erg en hopelijk destructief. Tenminste als je je normen en waarden op de juiste plek hebt staan. Maar als je liever "vrijheid blijheid" open relatie wilt, ook prima, maar het is te veel "jaren 70 ontdek jezelf hippie onzin" voor mij.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:19 schreef Opkloter het volgende:
Mensen die sex of zoenen met een ander SUPER erg vinden![]()
Open relatie oid veel chiller en minder jaloezie
Hoe zie jij dat voor je dan als dat onacceptabel is? Dat vrouwen je altijd leuk moeten vinden? Of dat ze niet met je om willen gaan als ze je niet leuk vinden?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:22 schreef richardbaalman het volgende:
Overigens, Friendzonen is ook onacceptabel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |