Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Vreetzak!quote:
Bier- en andere koolhydratendieet ja.quote:Op maandag 30 april 2012 19:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze op dieet is hè
ik ben heel niet op dieet.quote:Op maandag 30 april 2012 19:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze op dieet is hè
que?quote:Op maandag 30 april 2012 20:01 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb het gedaanAnders blijf ik er maar tegenaan hikken.
Goed zoquote:Op maandag 30 april 2012 20:01 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb het gedaanAnders blijf ik er maar tegenaan hikken.
Waar denk jij nou weer aan?quote:
nou eigenlijk nergens aanquote:
hmm, k blijf nog even liggen, misschien om 22.00u even naar t afsluitende vuurwerk hier boven de vijverquote:
Eh, het heet hier anders denk ik. Spuitjes met een springveer erin, hendig sjiek. Kun je je nooit prikken aan de naald achteraf.quote:Op maandag 30 april 2012 20:04 schreef Qwea het volgende:
nou eigenlijk nergens aan
Wat prik je? Clexane of fraxiparine?
Die ken ik nietquote:Op maandag 30 april 2012 20:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eh, het heet hier anders denk ik. Spuitjes met een springveer erin, hendig sjiek. Kun je je nooit prikken aan de naald achteraf.
Mono Embolex
Ik kan niet meer staan, zitten, lopen, ogen normaal open houdenquote:Op maandag 30 april 2012 21:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit in mijn rolstoel, kan straks nog lang genoeg in bed liggen
Ga je toch lekker naar bedquote:Op maandag 30 april 2012 21:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben moe. En moet morgen naar het z-huis. Ean gaat naar de opvang. Kan ik mooi een maat groter van kleertjes in d'r kast leggen. En het hele huis stofzuigen
Ik lig in bed. Ik moet bloed laten prikken. En wil eigenlijk ook nog naar de kapperquote:Op maandag 30 april 2012 21:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ga je toch lekker naar bed
Morgen naar de MDL-arts?
quote:Op maandag 30 april 2012 21:47 schreef Muis006 het volgende:
Oognip, sinds wanneer spuwt Dracula vuur?
Lekker somsquote:
Pics van je ren!quote:Op maandag 30 april 2012 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker soms
Wij zijn tot half 8 bezig geweest met binnenhuisarchitectje spelen in de ren.
Weer helemaal mooi ende hip voor de poesjes
En toch, ondanks dat, dacht ik dat het draak betekendequote:Op maandag 30 april 2012 21:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar Dracula in het Nederlands is ook Dracula
Accurater kon niet.quote:Op maandag 30 april 2012 21:53 schreef Oognip het volgende:
Muis wat ben jij flauwik zat maar te wachten en te wachten op je tekening, sloot DS maar weer eens af en weer opnieuw op en weer kwam er niks
Geen verlichting in je ren? Dasnie hip.quote:Op maandag 30 april 2012 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis donker nu....
Zal morgen na het werk eentje maken
Je mag de mijne wel lenen. Eventueel door mijn tetten veroorzaakte schade komt voor eigen rekeningquote:
Graagquote:Op maandag 30 april 2012 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel lenen. Eventueel door mijn tetten veroorzaakte schade komt voor eigen rekening
Of je gooit hem hier in spoiler.quote:Op maandag 30 april 2012 22:46 schreef Oognip het volgende:
Ik ga Greys of zo eens een foto sturen waarop ik die jurk aan heb. Zij heeft er vast verstand vanDan hoor ik wel of ik gauw nog even iets nieuws moet kopen of niet
wil ik ook wel voor je doen ;-)quote:
Een sok aan elke kant should doquote:Op maandag 30 april 2012 22:46 schreef Oognip het volgende:
Ik ga Greys of zo eens een foto sturen waarop ik die jurk aan heb. Zij heeft er vast verstand vanDan hoor ik wel of ik gauw nog even iets nieuws moet kopen of niet
Doe dat, dan kan Yns hem hier gooien.quote:Op maandag 30 april 2012 22:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee dank je
Ik wil hem wel naar je pmen evt
OPSTAAAAAN!quote:
*secondenlijm doorgeeft*quote:
jaaquote:Op maandag 30 april 2012 22:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee dank je
Ik wil hem wel naar je pmen evt
Maar dan moet ik werken.quote:Op maandag 30 april 2012 23:17 schreef tombolafan het volgende:
druk en weinig slaap enzo dus ik ga naar bed, ik kan serieus geen oog open houden
Sorry, ik kom morgen gezellig doen!
Lekker slapen danquote:Op maandag 30 april 2012 23:17 schreef tombolafan het volgende:
druk en weinig slaap enzo dus ik ga naar bed, ik kan serieus geen oog open houden
Slaap lekkerquote:Op maandag 30 april 2012 23:17 schreef tombolafan het volgende:
Mijne ook, 7 uur moet ik op het werk zijn ipv 8 uurquote:Op maandag 30 april 2012 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan moet ik werken.![]()
Trust!![]()
Ik duik er achteraan, morgen gaat om 6 uur de wekker.
Primaquote:Op maandag 30 april 2012 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit mobiel dus als mijn reactie ietwat kort is, is dat den redhen
Oognip doet atm tieten pm'en, niet ikquote:Op maandag 30 april 2012 23:39 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben hier de tettenexpert, dus PM 'm maar aan Ing
![]()
Koninginnedag is niet goed voor mij
Je miste het woordje AAN?quote:Op maandag 30 april 2012 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oognip doet atm tieten pm'en, niet ik
Ik wou t net nog zeggen tegen Nip, dat jij er natuurlijk het meeste verstand van hadquote:Op maandag 30 april 2012 23:39 schreef ElisaB het volgende:
![]()
Nou, dat bedoel ikquote:Op maandag 30 april 2012 23:42 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik wou t net nog zeggen tegen Nip, dat jij er natuurlijk het meeste verstand van had
Je bedoelt "door" ?quote:
Naja, jij hebt tenminste interesse in tetten, unlike some othersquote:Op maandag 30 april 2012 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik
As if
Ik heb heul geen verstand van tetten. Ik ken ook alleen de mijne en die van de beeb
En die van Kreesquote:Op maandag 30 april 2012 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik
As if
Ik heb heul geen verstand van tetten. Ik ken ook alleen de mijne en die van de beeb
Neequote:Op maandag 30 april 2012 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel AAN en ik typ AAN
Mijn Ing snapt me niet
Volgens mij begin ik em te snappenquote:Op maandag 30 april 2012 23:39 schreef ElisaB het volgende:
![]()
Dat klinkt hoopvolquote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:23 schreef Memento-Mori het volgende:
May eet.n.vol.bakje per dag, geel is minder dus,om.13 halen. Hopen dat t voor lange tijd laatste keer da was
Balenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:50 schreef Qwea het volgende:
Lol
Maartenskliniek heeft gebeld, ze kan momenteel niets voor mij betekenen, want alles is 3dubbelbaggervol. Dus ik moet wachten tot volgende week.
Mja, had het wel verwacht. Maar blijft hoerig. Heb wel gezegd tegen die consulente dat het geen optie is om na ons gesprek volgende week hier nog tog weken mee door te lopen.quote:
Nee, dat is zeker geen optiequote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:05 schreef Qwea het volgende:
Mja, had het wel verwacht. Maar blijft hoerig. Heb wel gezegd tegen die consulente dat het geen optie is om na ons gesprek volgende week hier nog tog weken mee door te lopen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:12 schreef Bamba het volgende:
Deelt taart uit!!
R is vandaag 5 geworden
Wij zijn vandaag in ondertrouw gegaan
We zijn nu onderweg naar het zwembad en vanavond gaan we lekker wokken
Gefeliciteerd en gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:12 schreef Bamba het volgende:
Deelt taart uit!!
R id vandaag 5 geworden
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, dat is zeker geen optie
Bij ons hebben ze weer eens wat veranderdVoorheen kon je de bedrijfsarts via Achmea bellen, en dan belde hij terug. Nu moet dat via HR, krijg ik een of andere dodo aan de lijn die alles moet vragen en op de achtergrond een bitch die op alle vragen zegt: nee dat kan niet
Ik kan hem dus niet te spreken krijgen en hij kan mij ook niet terugbellen.
Leuke dagquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:12 schreef Bamba het volgende:
Deelt taart uit!!
R id vandaag 5 geworden
Gefeliciteeeeeerdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:12 schreef Bamba het volgende:
Deelt taart uit!!
R id vandaag 5 geworden
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:12 schreef Bamba het volgende:
Deelt taart uit!!
R id vandaag 5 geworden
Ja, maar ik wilde dus overleggen omdat ik volgende week anders naar het spreekuur moet: 2 uur in de auto voor 5 minuten gesprek. En dat zie ik niet erg zitten nog. Bedrijfsarts zelf is een uiterst redelijke man die ongetwijfeld telefonisch afspreken ook prima vindt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:14 schreef Qwea het volgende:
Dan zeg je : Oke, ik heb het geprobeerd en ik probeer het niet nogmaals. Dagdoei!
't Is weer typisch iets voor ons bedrijf hoor. Altijd dingen veranderen die goed lopen zodat het niet meer goed looptquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:30 schreef MarMar het volgende:
Belachelijk inderdaad Rewimomaar je hebt je best gedaan, dat sowieso. Ik zou die afspraak cancelen als er niet voor die tijd een alternatief kwam!
Hey, zullen we straks gaan shabu doen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:34 schreef tombolafan het volgende:
Fris en fruitig present
Ik heb gewoon laminaat gescoord voor mn slaapkamers![]()
En/dus ben ik een beetje blut-voor-leuke-dingen dus geen shabu-sauna-voorstellen doen svp
NEEquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NEE
Moet nog ondervloer voor 1 kamer ook namelijk
En ik ben laatste week juli/eerste week augustus paar dagen vrij dus dan ga ik knallen
Is een ondervloer ook zo duur dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NEE
Moet nog ondervloer voor 1 kamer ook namelijk
En ik ben laatste week juli/eerste week augustus paar dagen vrij dus dan ga ik knallen
Wat leuk! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:12 schreef Bamba het volgende:
Deelt taart uit!!
R id vandaag 5 geworden
Pfoeh, dat is een opluchting, go may!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:23 schreef Memento-Mori het volgende:
May eet.n.vol.bakje per dag, geel is minder dus,om.13 halen. Hopen dat t voor lange tijd laatste keer da was
Dus Kees is straks weer spik en spanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat klinkt hoopvol
Ik heb net Keesje naar de DA gebracht. Ben er even bijgebleven tot ze in slaap kukelde. Nu duimen dat alles goed gaat (maar dat zal wel) en dan heeft ze afgelopen week officieel haar laatste krolsheid gehad. He he! Pffttttt!
DA doet gelijk groot onderhoud; als je Keesje hebt, moet je het ervan nemen tenslotte! Dus ze maakt de oortjes helemaal schoon, kijkt de tanden na, test de urine (om te checken of de lekkerij écht van de krolsheid kwam en niet van iets anders), etc.
En ik ga aan het werk
minstens een euro per vierkante meterquote:
Wij hebben de kamer van Samara pas gedaan. Dus nu door naar de overloop, dan de kamer van Joey en van onsquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:43 schreef tombolafan het volgende:
En gefeliciteerd Bamba
oh ik heb zoveel zin in mn slaapkamers opknappen
Wat ga je er allemaal mee doen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:43 schreef tombolafan het volgende:
En gefeliciteerd Bamba
oh ik heb zoveel zin in mn slaapkamers opknappen
Ja dat is ze zekerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:53 schreef Oognip het volgende:
Een echte meidenkamer voor SamaraZe is er vast heel blij mee
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:56 schreef tombolafan het volgende:
Oh Senes ik hou van klussenHelemaal als het zo opknapt
En toen ik in dit huis kwam was ik net niet meer werkloos dus ik had niet echt spaargeld meer, dus alleen gedaan wat nodig was (woon- en mijn slaapkamer als enige behangen, rest oud behang er op gelaten, slaapkamers met gekregen tweedehands tapijt gelegd, oude bed en kast mee etc) dus nu heb ik al een "nieuw" bed staan en een kast en laminaat gekocht zodat ik een "mooie" slaapkamer krijg![]()
En ik realiseer me nu dat ik de logeerkamer ook wel nog moet behangen eigenlijk
Ach ja, extra klusje
Ik kick mn klustopic nog wel even dan jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:00 schreef senesta het volgende:
![]()
Ik ben er gewoon niet zo goed inKan nog geen spijker recht slaan en schilderen mag ik ook al niet meer
Maar het is wel altijd erg fijn als je het ziet opknappen he? We zien de voortgang ook hier nog wel toch? Klusverslagen![]()
Lichtgrijs voor in mijn slaapkamer en hout (geeeeeeeeeen idee meer, eiken/beuken/berken ofzoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
May weer naar huis![]()
Bamba, dubbel gefeliciteerd![]()
![]()
Wat voor laminaat heb je gehaald Tombo?
Lichtgrijsquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lichtgrijs voor in mijn slaapkamer en hout (geeeeeeeeeen idee meer, eiken/beuken/berken ofzo) voor in de logeerkamer
Pfffffff sterktequote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik was vanochtend al om 7 uur op het werk en ik begin nu toch enigzins in te kakken.
Zo maar ff een bakje koffie ofzo
Wat moest je al zo vroeg op de rommelmarkt dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pfffffff sterkte
Ik was gister ZO dood
1.15 in bed, 6.15 eruit, over de rommelmarkt slenteren, naar ikea, oppassen, eten bij zwager en ik stortte ZO enorm in
Ben nog steeds moe
Spullen scorenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat moest je al zo vroeg op de rommelmarkt dan?![]()
Vanaaf maar lekker op tijd dan
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Spullen scoren
We waren met zijn 4en en we hadden de hele tweelingwagen volgestouwd
oh oh oh ik wil het liefst NU (nou ja of morgen) beginnen met klussen
Een vriendin heeft net een baby, een een baby van 7 mnd en een een kind dat maandag 1 wordtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik haaaaat rommelmarkt vanuit de grond van m'n hart![]()
ja dat wordt nog een dingetje iddquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Haal eerst je bed er maar weer uit![]()
Ik ga weer aan het werk, voordat de oogjes echt dichtvallen
Keesje is weer bij de levendenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:31 schreef senesta het volgende:
Dus Kees is straks weer spik en span![]()
Hoe gaat het met je andere poezels?
ik duimquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Keesje is weer bij de levenden
De oormijt was nog niet helemaal over, maar stúkken beter dan een aantal weken geleden. DA heeft de oren gespoeld en opnieuw gezalfd. Het gebit was oke, evenals hart en longen. Ze heeft wel blaasontsteking (en daar was ik al een beetje bang voor, dus gelukkig dat ze dat nu ook gevonden hebben). Kuurtje erin, chip erin. Ik mag haar weer ophalen!
Nu allemaal graag heel hard duimen dat ze niet helemaal terugvalt na deze ervaring!
Ik vind eigenlijk van welquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:09 schreef Oognip het volgende:
Ik moet lachen
Voor onze flat is een skatebaan en daar hebben jongeren een hangplek. Daar zijn ze altijd keistoer met scooters en zo. Nu reed er net 1 gastje voor bij met zijn benen op het stuur () en later hoorde ik een knal, was ie gevallen
![]()
![]()
Ik kon hem niet zien want er stonden bomen voor, maar al zijn stoere vriendjes renden naar hem toe. Ik voelde me verplicht om te gaan kijken of ie nog leefde dus ik ben langs gelopen (met afstand) en hij leeft nog maar zijn been is kapot
Hopelijk heeft ie er van geleerd.
En eigenlijk mag ik hier niet om lachen...
DM komtquote:
Doe maar ff vragenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
DM komtBeloofd
Maar ik krijg maar één keer per maand een rekening, dus ik weer heul niet wat het kostKan het zo eiks wel ff vragen, want ze hebben vast een standaard sterilisatietarief
Ik duim ookquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Keesje is weer bij de levenden
De oormijt was nog niet helemaal over, maar stúkken beter dan een aantal weken geleden. DA heeft de oren gespoeld en opnieuw gezalfd. Het gebit was oke, evenals hart en longen. Ze heeft wel blaasontsteking (en daar was ik al een beetje bang voor, dus gelukkig dat ze dat nu ook gevonden hebben). Kuurtje erin, chip erin. Ik mag haar weer ophalen!
Nu allemaal graag heel hard duimen dat ze niet helemaal terugvalt na deze ervaring!
Zet 'm op & succes!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:13 schreef Oognip het volgende:
Ik heb zo een sollicitatiegesprek bij een zorginstelling die zorg leveren in de thuiszorg, verzorgingshuizen en verpleeghuizen
Succes!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:13 schreef Oognip het volgende:
Ik heb zo een sollicitatiegesprek bij een zorginstelling die zorg leveren in de thuiszorg, verzorgingshuizen en verpleeghuizen
Dank u!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zet 'm op & succes!
Ik ga Keesje halen. En naar de opticien (maar dan in omgekeerde volgorde)
Succes!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:13 schreef Oognip het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:12 schreef Bamba het volgende:
Deelt taart uit!!
R id vandaag 5 geworden
Nee, wel een donutquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb je al een lekker stukje taart gehad?
Zijn ze er nou al eens achter waarom je zo blijft kwakkelen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb het bloedprikken overleefde maar ben wel heel misselijk
Dat is in elk geval een duidelijke oorzaak. En als je er dan door een operatie vanaf komt, zou dat de moeite waard zijn denk ik zo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja een middenrifbreukje van 4cm en ik denk dat het een operatie gaat worden.
Wat waren jouw krukken nou?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is in elk geval een duidelijke oorzaak. En als je er dan door een operatie vanaf komt, zou dat de moeite waard zijn denk ik zo.
Iets van 60 euro per paar ookquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:34 schreef Qwea het volgende:
Wat waren jouw krukken nou?
Vandaag bij thuiszorg geweest, mag deze lenen tot de 27ste van Juni, dan moet ik zelf kopen. Krijg 18 euro per kruk vergoed en ze zijn 29 euro p/s. Dus maar 22 voor een paar krukken. Ook met extra soft ergonomisch handvat.
Ooh dus dan is 22 euro per paar koopje.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Iets van 60 euro per paar ookZe zijn van het merk Ossenberg.
Toch een operatie, hopelijk ben je dan eindelijk eens van je klachten af.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben ze alleen gehuurd en dat was gratis eerst een half jaar en toen verlengt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat waren jouw krukken nou?
Vandaag bij thuiszorg geweest, mag deze lenen tot de 27ste van Juni, dan moet ik zelf kopen. Krijg 18 euro per kruk vergoed en ze zijn 29 euro p/s. Dus maar 22 voor een paar krukken. Ook met extra soft ergonomisch handvat.
Ik heb mijn blauwe krukken voor 30 euro (voor het paar), vaak hebben ze bij zorgwinkels wel krukken in de aanbieding, uit zo'n bak heb ik die van mij toen ook gevist.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh dus dan is 22 euro per paar koopje.
Merk weet ik niet. Kon wel kiezen uit rood, groen, blauw of zwart
En heb een machtiging van de specialist nodig.
En terecht hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:10 schreef ferrari_rood het volgende:
echt mijn wondertje alweer 1 en ze doet het zo goed
* ferrari_rood trotse mama is
En trots mag je zeker zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:10 schreef ferrari_rood het volgende:
echt mijn wondertje alweer 1 en ze doet het zo goed
* ferrari_rood trotse mama is
Ik heb niet van die hele lichte dingen, maar een wat solidere versie met manchetten (om je arm heen anders flikkeren ze elke keer op de grond) en ze tikken niet, dat vind ik ook erg prettig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:39 schreef Qwea het volgende:
Ooh dus dan is 22 euro per paar koopje.
Merk weet ik niet. Kon wel kiezen uit rood, groen, blauw of zwart
En heb een machtiging van de specialist nodig.
Wat fijn van May!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:23 schreef Memento-Mori het volgende:
ik dacht dat je 8 cm zei?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Even aan Mo van Qwea vragen, die weet zoiets wel volgens mijquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ben bezig met een website voor een vriendin.. nu heeft ze die aan een andere fokker, van honden dus...niet van Fok!, laten zien en die vroeg hoeveel het kost als ik een site voor haar maak. Weet ik veel
Ik vind ze ook erg leuk maar veel te duur voor de leukquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:18 schreef senesta het volgende:
Ik wil een snorscootertje kopen maar niet te duur dus ben even aan het rondkijken. Sommige retroscootertjes zijn wel erg leuk hoor.
Oeh, hoe ging het bij de opticien?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zet 'm op & succes!
Ik ga Keesje halen. En naar de opticien (maar dan in omgekeerde volgorde)
Mijn vriend deed het voor 20/25 euro per uur. Volgens hem is dat goedkoopquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ben bezig met een website voor een vriendin.. nu heeft ze die aan een andere fokker, van honden dus...niet van Fok!, laten zien en die vroeg hoeveel het kost als ik een site voor haar maak. Weet ik veel
Ja ik zat ook al een beetje te googlen..maar die prijzen zijn zo verschillend. Ik heb pas 2 websites gemaakt dus tsja..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Even aan Mo van Qwea vragen, die weet zoiets wel volgens mij
Hoe gaat het bij jullie?quote:
Gefeli met de baan!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijn vriend deed het voor 20/25 euro per uur. Volgens hem is dat goedkoop
Pas op met een totaalbedrag voor het maken...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Gefeli met de baan!
Per uur vind ik weer lastig, want ik doe het gewoon tussendoor. Ik ga er geen uren voor zitten. Denk dat ik beter gewoon 1 bedrag kan noemen voor het maken. En voor onderhoud als de site af is wel bepaald bedrag per uur. Ben benieuwd
O dat was idd niet erg slim van hemquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:35 schreef Oognip het volgende:
Ik ben aangenomen, maar die man was niet zo slimHet was een erg leuk gesprek en een leuke man. Ik vertelde wat ik later wilde gaan doen, kraamverpleegkundige in het ziekenhuis dus. En toen vroeg die man of ik al bij *naam kraamzorgbureau* heb gesolliciteerd, ervan uitgaande dat ik dat zou beamen. Maar nee dus, ik heb er niet eens aan gedacht dat het een optie zou zijn
Dus die man baalde flink dat hij die naam genoemd heeft
Ik ga dus eens bij dat kraamzorgbureau informeren of ze mensen voor vakantiewerk aan willen nemen. Zo niet dan heb ik iig een baantje
Ik moet nog steeds lachen om die kop van die man toen hij zich besefte dat het niet zo slim was om te vragen
Zware dag dus, beterschap voor de nekquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:40 schreef Cat22 het volgende:
Als ik vannacht 3 uur heb geslapen is het veel.![]()
En om 6 uur wakker door de wekker met een scheut in mijn nek die er nog steeds zit.![]()
Vanmorgen gewerkt (nog wat extra uurtjes gemaakt omdat een collega ziek was), daarna naar de stad (niet zo'n slim plan, het is Belgendag vandaag) en naar oom in het verpleeghuis.
En nu *plof*. Dadelijk maar eens de eerste verse asperges gaan schillen die ik vanmiddag bij het boertje heb gekocht.
Als ik de krachchchch vind.
Ik heb de baan als ik wil. Ik heb nu net de kraamzorg gemaild om te vragen of ze vakantiemedewerkers aannemen (denk het niet eerlijk gezegd). Met die man heb ik afgesproken dat ik voor maandag laat weten of ik de baan wil of niet. Het allerliefste werk ik natuurlijk in de kraamzorgquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:40 schreef Rewimo het volgende:
Multi, misschien even in WGR vragen?
Oognip, je hebt dus wel een baan nu? Wat ga je daar doen?
Elies, hoe is het met Kees en de bril?
Hmmm jammerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah mwah, gewoon maar even struisvogelen vandaag!
Echt welquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:42 schreef indaha het volgende:
[..]
O dat was idd niet erg slim van hem, het zou natuurlijk geweldig voor je zijn als je daar terecht kon
De duimen draaienquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Echt welIk heb er kriebels van in mijn buik
Thanksquote:
Ach, niet geschoten is altijd mis en anders kun je dan horen wat ze in praktijk aan ervaring zoeken. Wellicht dat je stages je toch een voorsprong geven. Zou wel gaaf zijn, zo'n vakantiebaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Thanks
Maar ik denk niet dat ik word aangenomen. Als ik op de site van dat bureau kijk zoeken ze bij alle vacatures (voor vaste werknemers iig) mensen met 1 jaar ervaring en specialisatie kraamzorg. Die hek nie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, niet geschoten is altijd mis en anders kun je dan horen wat ze in praktijk aan ervaring zoeken. Wellicht dat je stages je toch een voorsprong geven. Zou wel gaaf zijn, zo'n vakantiebaan.
En anders is de thuiszorg ook leuk.
Dat zou zeker gaaf zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en inderdaad, thuiszorg is ook leuk
Heb je dat gevoeld ja?ik heb er dit weekend nog 1 gevoeld bij Noxi
![]()
Go Keessie!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:10 schreef ElisaB het volgende:
Keesje is weer thuis en stapt al weer dapper rond
Ik ben echt gek op stoere poesjes
Houden we het wel netjes hierquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:10 schreef ElisaB het volgende:
Stoer Keesjequote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:10 schreef ElisaB het volgende:
Gezien en gevoeld. Oppervlakkige, woekerende en laat onderkende mammatumor. Dat is wel écht echt, zeg maar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat zou zeker gaaf zijnen inderdaad, thuiszorg is ook leuk
Heb je dat gevoeld ja?ik heb er dit weekend nog 1 gevoeld bij Noxi
Lijkt me heftig jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gezien en gevoeld. Oppervlakkige, woekerende en laat onderkende mammatumor. Dat is wel écht echt, zeg maar.
mag altijd maar ik heb chronisch tijdgebrek...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Feli voor bamba
May weer Thijs![]()
Oognip hoe was je gesprek
Tombo ik kan jou dus inhuren om te klussen?
Ik heb het bloedprikken overleefde maar ben wel heel misselijk
Dat is inderdaad wel heel heftig ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gezien en gevoeld. Oppervlakkige, woekerende en laat onderkende mammatumor. Dat is wel écht echt, zeg maar.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:35 schreef Oognip het volgende:
Luna zit vandaag net zo hysterisch te mauwen als Pingoo afgelopen donderdag
Net zat mevrouw ook in de bak te mauwen dus ik schrok al, maar ze poepte snel daarna. Hopelijk doet ze gauw weer normaal.
Ja!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Gelukkig maar, gaan jullie met het ESF ook bij Henk eten, dan even melden voor het lijstje
Ik ga het ESF niet eens kijkenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Gelukkig maar, gaan jullie met het ESF ook bij Henk eten, dan even melden voor het lijstje
Was het lekker?quote:
Ooh goeie, reminds me, ik moet ook spuitenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Was het lekker?
Ik heb mezelf weer geprikt, het ging al een stuk beter (ik had alleen niet alles erin zag ik naderhand)
Ja heel lekker! Lekkere woksaus erbij. Veel vis gegetenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Was het lekker?
Ik heb mezelf weer geprikt, het ging al een stuk beter (ik had alleen niet alles erin zag ik naderhand)
Vind je het niet lekker? Smaken verschillen natuurlijk. Wij gaan normaal eigenlijk altijd grieken, maar waren nu nog goedkoper uit dan bij de griek en dit was onbeperktquote:
Goed dat je het zegt!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van wokkenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:33 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja heel lekker! Lekkere woksaus erbij. Veel vis gegeten
[..]
Vind je het niet lekker? Smaken verschillen natuurlijk. Wij gaan normaal eigenlijk altijd grieken, maar waren nu nog goedkoper uit dan bij de griek en dit was onbeperkt
Ik heb ook keelpijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Feli met je baan oognip
Keesje weer thuis en dapper *o*
Ik dacht 4cm oognip maar ik zoek het morgen even na.
Ik heb sinds een uur ontzettende keelpijn en dropjes helpen nieg
Drop de link es per PM? En hoelang heb je eraan gezeten?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Gefeli met de baan!
Per uur vind ik weer lastig, want ik doe het gewoon tussendoor. Ik ga er geen uren voor zitten. Denk dat ik beter gewoon 1 bedrag kan noemen voor het maken. En voor onderhoud als de site af is wel bepaald bedrag per uur. Ben benieuwd
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:47 schreef ferrari_rood het volgende:
En ik heb aan mijn zwangerschap een middenrifbreuk van 4cm overgehouden. Weet ik ook waar de misselijkheid vandaan komt.
Via i-net kan tegenwoordig alles.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb ook keelpijnmisschien heb ik je aangestoken
net als jij mij met je middenrifsbreuk
Oh, dat lijkt mij dan weer niks aan... Kraamzorg that is. Thuiszorg is toch bij oudere en zieke mensen schoonmaken, boodschappen doen en zo?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hoop in de kraamzorg
Maar anders in de thuiszorg
Zonder opleiding is het dat jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt mij dan weer niks aan... Kraamzorg that is. Thuiszorg is toch bij oudere en zieke mensen schoonmaken, boodschappen doen en zo?
Ik hoop voor je dat je naar de kraamzorg mag.
Dat is een onderdeel. Maar thuiszorg is ook het verzorgen van mensen met een handicap. Wassen, wondzorg, medicatie, begeleiding, you name it.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt mij dan weer niks aan... Kraamzorg that is. Thuiszorg is toch bij oudere en zieke mensen schoonmaken, boodschappen doen en zo?
Ik hoop voor je dat je naar de kraamzorg mag.
Ik ging mo bellen of die langs AH wilde voor smoothie enzulks, heeft ie geen centjes bij zichquote:
Maar wondzorg ga ik denk ik niks mee doen en medicatie ook niet veel...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is een onderdeel. Maar thuiszorg is ook het verzorgen van mensen met een handicap. Wassen, wondzorg, medicatie, begeleiding, you name it.
Heb je iets van fruit in huis?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ging mo bellen of die langs AH wilde voor smoothie enzulks, heeft ie geen centjes bij zich![]()
*huilt*
Ja, oke. Onder en zo valt de rest wat ik niet heb benoemd en waar Cat het wel over heeftquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zonder opleiding is het dat ja
Nu mag ik mensen uit bed halen, helpen wassen, eten maken en dat soort dingen. Niet mijn droombaan, maar ik moet wat
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:09 schreef tombolafan het volgende:
OEOEOEOEOEOEOEOEH ik heb nog 10 euro besteltegoed van justeat, van die actie van de week, daar kan ik natuurlijk ook ben and jerry's van bestellen
volgens mij welquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Mag dat eigenlijk? Alleen een toetje bestellen zeg maar zonder hoofdgerecht?
Het is nogal een verschilquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, oke. Onder en zo valt de rest wat ik niet heb benoemd en waar Cat het wel over heeft.
Nice!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:09 schreef tombolafan het volgende:
OEOEOEOEOEOEOEOEH ik heb nog 10 euro besteltegoed van justeat, van die actie van de week, daar kan ik natuurlijk ook ben and jerry's van bestellen
Gratis besteltegoed dus gratis B&Jquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |