Maar dan moet ik werken.quote:Op maandag 30 april 2012 23:17 schreef tombolafan het volgende:
druk en weinig slaap enzo dus ik ga naar bed, ik kan serieus geen oog open houden
Sorry, ik kom morgen gezellig doen!
Lekker slapen danquote:Op maandag 30 april 2012 23:17 schreef tombolafan het volgende:
druk en weinig slaap enzo dus ik ga naar bed, ik kan serieus geen oog open houden
Slaap lekkerquote:Op maandag 30 april 2012 23:17 schreef tombolafan het volgende:
Mijne ook, 7 uur moet ik op het werk zijn ipv 8 uurquote:Op maandag 30 april 2012 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan moet ik werken.![]()
Trust!![]()
Ik duik er achteraan, morgen gaat om 6 uur de wekker.
Primaquote:Op maandag 30 april 2012 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit mobiel dus als mijn reactie ietwat kort is, is dat den redhen
Oognip doet atm tieten pm'en, niet ikquote:Op maandag 30 april 2012 23:39 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben hier de tettenexpert, dus PM 'm maar aan Ing
![]()
Koninginnedag is niet goed voor mij
Je miste het woordje AAN?quote:Op maandag 30 april 2012 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oognip doet atm tieten pm'en, niet ik
Ik wou t net nog zeggen tegen Nip, dat jij er natuurlijk het meeste verstand van hadquote:Op maandag 30 april 2012 23:39 schreef ElisaB het volgende:
![]()
Nou, dat bedoel ikquote:Op maandag 30 april 2012 23:42 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik wou t net nog zeggen tegen Nip, dat jij er natuurlijk het meeste verstand van had
Je bedoelt "door" ?quote:
Naja, jij hebt tenminste interesse in tetten, unlike some othersquote:Op maandag 30 april 2012 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik
As if
Ik heb heul geen verstand van tetten. Ik ken ook alleen de mijne en die van de beeb
En die van Kreesquote:Op maandag 30 april 2012 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik
As if
Ik heb heul geen verstand van tetten. Ik ken ook alleen de mijne en die van de beeb
Neequote:Op maandag 30 april 2012 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel AAN en ik typ AAN
Mijn Ing snapt me niet
Volgens mij begin ik em te snappenquote:Op maandag 30 april 2012 23:39 schreef ElisaB het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |