Geen verlichting in je ren? Dasnie hip.quote:Op maandag 30 april 2012 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis donker nu....
Zal morgen na het werk eentje maken
Je mag de mijne wel lenen. Eventueel door mijn tetten veroorzaakte schade komt voor eigen rekeningquote:
Graagquote:Op maandag 30 april 2012 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel lenen. Eventueel door mijn tetten veroorzaakte schade komt voor eigen rekening
Of je gooit hem hier in spoiler.quote:Op maandag 30 april 2012 22:46 schreef Oognip het volgende:
Ik ga Greys of zo eens een foto sturen waarop ik die jurk aan heb. Zij heeft er vast verstand vanDan hoor ik wel of ik gauw nog even iets nieuws moet kopen of niet
wil ik ook wel voor je doen ;-)quote:
Een sok aan elke kant should doquote:Op maandag 30 april 2012 22:46 schreef Oognip het volgende:
Ik ga Greys of zo eens een foto sturen waarop ik die jurk aan heb. Zij heeft er vast verstand vanDan hoor ik wel of ik gauw nog even iets nieuws moet kopen of niet
Doe dat, dan kan Yns hem hier gooien.quote:Op maandag 30 april 2012 22:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee dank je
Ik wil hem wel naar je pmen evt
OPSTAAAAAN!quote:
*secondenlijm doorgeeft*quote:
jaaquote:Op maandag 30 april 2012 22:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee dank je
Ik wil hem wel naar je pmen evt
Maar dan moet ik werken.quote:Op maandag 30 april 2012 23:17 schreef tombolafan het volgende:
druk en weinig slaap enzo dus ik ga naar bed, ik kan serieus geen oog open houden
Sorry, ik kom morgen gezellig doen!
Lekker slapen danquote:Op maandag 30 april 2012 23:17 schreef tombolafan het volgende:
druk en weinig slaap enzo dus ik ga naar bed, ik kan serieus geen oog open houden
Slaap lekkerquote:Op maandag 30 april 2012 23:17 schreef tombolafan het volgende:
Mijne ook, 7 uur moet ik op het werk zijn ipv 8 uurquote:Op maandag 30 april 2012 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan moet ik werken.![]()
Trust!![]()
Ik duik er achteraan, morgen gaat om 6 uur de wekker.
Primaquote:Op maandag 30 april 2012 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit mobiel dus als mijn reactie ietwat kort is, is dat den redhen
Oognip doet atm tieten pm'en, niet ikquote:Op maandag 30 april 2012 23:39 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben hier de tettenexpert, dus PM 'm maar aan Ing
![]()
Koninginnedag is niet goed voor mij
Je miste het woordje AAN?quote:Op maandag 30 april 2012 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oognip doet atm tieten pm'en, niet ik
Ik wou t net nog zeggen tegen Nip, dat jij er natuurlijk het meeste verstand van hadquote:Op maandag 30 april 2012 23:39 schreef ElisaB het volgende:
![]()
Nou, dat bedoel ikquote:Op maandag 30 april 2012 23:42 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik wou t net nog zeggen tegen Nip, dat jij er natuurlijk het meeste verstand van had
Je bedoelt "door" ?quote:
Naja, jij hebt tenminste interesse in tetten, unlike some othersquote:Op maandag 30 april 2012 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik
As if
Ik heb heul geen verstand van tetten. Ik ken ook alleen de mijne en die van de beeb
En die van Kreesquote:Op maandag 30 april 2012 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik
As if
Ik heb heul geen verstand van tetten. Ik ken ook alleen de mijne en die van de beeb
Neequote:Op maandag 30 april 2012 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel AAN en ik typ AAN
Mijn Ing snapt me niet
Volgens mij begin ik em te snappenquote:Op maandag 30 april 2012 23:39 schreef ElisaB het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |