Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Vreetzak!quote:
Bier- en andere koolhydratendieet ja.quote:Op maandag 30 april 2012 19:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze op dieet is hè
ik ben heel niet op dieet.quote:Op maandag 30 april 2012 19:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze op dieet is hè
que?quote:Op maandag 30 april 2012 20:01 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb het gedaanAnders blijf ik er maar tegenaan hikken.
Goed zoquote:Op maandag 30 april 2012 20:01 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb het gedaanAnders blijf ik er maar tegenaan hikken.
Waar denk jij nou weer aan?quote:
nou eigenlijk nergens aanquote:
hmm, k blijf nog even liggen, misschien om 22.00u even naar t afsluitende vuurwerk hier boven de vijverquote:
Eh, het heet hier anders denk ik. Spuitjes met een springveer erin, hendig sjiek. Kun je je nooit prikken aan de naald achteraf.quote:Op maandag 30 april 2012 20:04 schreef Qwea het volgende:
nou eigenlijk nergens aan
Wat prik je? Clexane of fraxiparine?
Die ken ik nietquote:Op maandag 30 april 2012 20:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eh, het heet hier anders denk ik. Spuitjes met een springveer erin, hendig sjiek. Kun je je nooit prikken aan de naald achteraf.
Mono Embolex
Ik kan niet meer staan, zitten, lopen, ogen normaal open houdenquote:Op maandag 30 april 2012 21:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit in mijn rolstoel, kan straks nog lang genoeg in bed liggen
Ga je toch lekker naar bedquote:Op maandag 30 april 2012 21:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben moe. En moet morgen naar het z-huis. Ean gaat naar de opvang. Kan ik mooi een maat groter van kleertjes in d'r kast leggen. En het hele huis stofzuigen
Ik lig in bed. Ik moet bloed laten prikken. En wil eigenlijk ook nog naar de kapperquote:Op maandag 30 april 2012 21:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ga je toch lekker naar bed
Morgen naar de MDL-arts?
quote:Op maandag 30 april 2012 21:47 schreef Muis006 het volgende:
Oognip, sinds wanneer spuwt Dracula vuur?
Lekker somsquote:
Pics van je ren!quote:Op maandag 30 april 2012 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker soms
Wij zijn tot half 8 bezig geweest met binnenhuisarchitectje spelen in de ren.
Weer helemaal mooi ende hip voor de poesjes
En toch, ondanks dat, dacht ik dat het draak betekendequote:Op maandag 30 april 2012 21:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar Dracula in het Nederlands is ook Dracula
Accurater kon niet.quote:Op maandag 30 april 2012 21:53 schreef Oognip het volgende:
Muis wat ben jij flauwik zat maar te wachten en te wachten op je tekening, sloot DS maar weer eens af en weer opnieuw op en weer kwam er niks
Geen verlichting in je ren? Dasnie hip.quote:Op maandag 30 april 2012 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis donker nu....
Zal morgen na het werk eentje maken
Je mag de mijne wel lenen. Eventueel door mijn tetten veroorzaakte schade komt voor eigen rekeningquote:
Graagquote:Op maandag 30 april 2012 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel lenen. Eventueel door mijn tetten veroorzaakte schade komt voor eigen rekening
Of je gooit hem hier in spoiler.quote:Op maandag 30 april 2012 22:46 schreef Oognip het volgende:
Ik ga Greys of zo eens een foto sturen waarop ik die jurk aan heb. Zij heeft er vast verstand vanDan hoor ik wel of ik gauw nog even iets nieuws moet kopen of niet
wil ik ook wel voor je doen ;-)quote:
Een sok aan elke kant should doquote:Op maandag 30 april 2012 22:46 schreef Oognip het volgende:
Ik ga Greys of zo eens een foto sturen waarop ik die jurk aan heb. Zij heeft er vast verstand vanDan hoor ik wel of ik gauw nog even iets nieuws moet kopen of niet
Doe dat, dan kan Yns hem hier gooien.quote:Op maandag 30 april 2012 22:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee dank je
Ik wil hem wel naar je pmen evt
OPSTAAAAAN!quote:
*secondenlijm doorgeeft*quote:
jaaquote:Op maandag 30 april 2012 22:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee dank je
Ik wil hem wel naar je pmen evt
Maar dan moet ik werken.quote:Op maandag 30 april 2012 23:17 schreef tombolafan het volgende:
druk en weinig slaap enzo dus ik ga naar bed, ik kan serieus geen oog open houden
Sorry, ik kom morgen gezellig doen!
Lekker slapen danquote:Op maandag 30 april 2012 23:17 schreef tombolafan het volgende:
druk en weinig slaap enzo dus ik ga naar bed, ik kan serieus geen oog open houden
Slaap lekkerquote:Op maandag 30 april 2012 23:17 schreef tombolafan het volgende:
Mijne ook, 7 uur moet ik op het werk zijn ipv 8 uurquote:Op maandag 30 april 2012 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan moet ik werken.![]()
Trust!![]()
Ik duik er achteraan, morgen gaat om 6 uur de wekker.
Primaquote:Op maandag 30 april 2012 23:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit mobiel dus als mijn reactie ietwat kort is, is dat den redhen
Oognip doet atm tieten pm'en, niet ikquote:Op maandag 30 april 2012 23:39 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben hier de tettenexpert, dus PM 'm maar aan Ing
![]()
Koninginnedag is niet goed voor mij
Je miste het woordje AAN?quote:Op maandag 30 april 2012 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oognip doet atm tieten pm'en, niet ik
Ik wou t net nog zeggen tegen Nip, dat jij er natuurlijk het meeste verstand van hadquote:Op maandag 30 april 2012 23:39 schreef ElisaB het volgende:
![]()
Nou, dat bedoel ikquote:Op maandag 30 april 2012 23:42 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik wou t net nog zeggen tegen Nip, dat jij er natuurlijk het meeste verstand van had
Je bedoelt "door" ?quote:
Naja, jij hebt tenminste interesse in tetten, unlike some othersquote:Op maandag 30 april 2012 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik
As if
Ik heb heul geen verstand van tetten. Ik ken ook alleen de mijne en die van de beeb
En die van Kreesquote:Op maandag 30 april 2012 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik
As if
Ik heb heul geen verstand van tetten. Ik ken ook alleen de mijne en die van de beeb
Neequote:Op maandag 30 april 2012 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel AAN en ik typ AAN
Mijn Ing snapt me niet
Volgens mij begin ik em te snappenquote:Op maandag 30 april 2012 23:39 schreef ElisaB het volgende:
![]()
Dat klinkt hoopvolquote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:23 schreef Memento-Mori het volgende:
May eet.n.vol.bakje per dag, geel is minder dus,om.13 halen. Hopen dat t voor lange tijd laatste keer da was
Balenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:50 schreef Qwea het volgende:
Lol
Maartenskliniek heeft gebeld, ze kan momenteel niets voor mij betekenen, want alles is 3dubbelbaggervol. Dus ik moet wachten tot volgende week.
Mja, had het wel verwacht. Maar blijft hoerig. Heb wel gezegd tegen die consulente dat het geen optie is om na ons gesprek volgende week hier nog tog weken mee door te lopen.quote:
Nee, dat is zeker geen optiequote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:05 schreef Qwea het volgende:
Mja, had het wel verwacht. Maar blijft hoerig. Heb wel gezegd tegen die consulente dat het geen optie is om na ons gesprek volgende week hier nog tog weken mee door te lopen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:12 schreef Bamba het volgende:
Deelt taart uit!!
R is vandaag 5 geworden
Wij zijn vandaag in ondertrouw gegaan
We zijn nu onderweg naar het zwembad en vanavond gaan we lekker wokken
Gefeliciteerd en gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:12 schreef Bamba het volgende:
Deelt taart uit!!
R id vandaag 5 geworden
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, dat is zeker geen optie
Bij ons hebben ze weer eens wat veranderdVoorheen kon je de bedrijfsarts via Achmea bellen, en dan belde hij terug. Nu moet dat via HR, krijg ik een of andere dodo aan de lijn die alles moet vragen en op de achtergrond een bitch die op alle vragen zegt: nee dat kan niet
Ik kan hem dus niet te spreken krijgen en hij kan mij ook niet terugbellen.
Leuke dagquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:12 schreef Bamba het volgende:
Deelt taart uit!!
R id vandaag 5 geworden
Gefeliciteeeeeerdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:12 schreef Bamba het volgende:
Deelt taart uit!!
R id vandaag 5 geworden
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:12 schreef Bamba het volgende:
Deelt taart uit!!
R id vandaag 5 geworden
Ja, maar ik wilde dus overleggen omdat ik volgende week anders naar het spreekuur moet: 2 uur in de auto voor 5 minuten gesprek. En dat zie ik niet erg zitten nog. Bedrijfsarts zelf is een uiterst redelijke man die ongetwijfeld telefonisch afspreken ook prima vindt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:14 schreef Qwea het volgende:
Dan zeg je : Oke, ik heb het geprobeerd en ik probeer het niet nogmaals. Dagdoei!
't Is weer typisch iets voor ons bedrijf hoor. Altijd dingen veranderen die goed lopen zodat het niet meer goed looptquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:30 schreef MarMar het volgende:
Belachelijk inderdaad Rewimomaar je hebt je best gedaan, dat sowieso. Ik zou die afspraak cancelen als er niet voor die tijd een alternatief kwam!
Hey, zullen we straks gaan shabu doen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:34 schreef tombolafan het volgende:
Fris en fruitig present
Ik heb gewoon laminaat gescoord voor mn slaapkamers![]()
En/dus ben ik een beetje blut-voor-leuke-dingen dus geen shabu-sauna-voorstellen doen svp
NEEquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NEE
Moet nog ondervloer voor 1 kamer ook namelijk
En ik ben laatste week juli/eerste week augustus paar dagen vrij dus dan ga ik knallen
Is een ondervloer ook zo duur dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NEE
Moet nog ondervloer voor 1 kamer ook namelijk
En ik ben laatste week juli/eerste week augustus paar dagen vrij dus dan ga ik knallen
Wat leuk! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:12 schreef Bamba het volgende:
Deelt taart uit!!
R id vandaag 5 geworden
Pfoeh, dat is een opluchting, go may!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:23 schreef Memento-Mori het volgende:
May eet.n.vol.bakje per dag, geel is minder dus,om.13 halen. Hopen dat t voor lange tijd laatste keer da was
Dus Kees is straks weer spik en spanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat klinkt hoopvol
Ik heb net Keesje naar de DA gebracht. Ben er even bijgebleven tot ze in slaap kukelde. Nu duimen dat alles goed gaat (maar dat zal wel) en dan heeft ze afgelopen week officieel haar laatste krolsheid gehad. He he! Pffttttt!
DA doet gelijk groot onderhoud; als je Keesje hebt, moet je het ervan nemen tenslotte! Dus ze maakt de oortjes helemaal schoon, kijkt de tanden na, test de urine (om te checken of de lekkerij écht van de krolsheid kwam en niet van iets anders), etc.
En ik ga aan het werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |