Dat klinkt hoopvolquote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:23 schreef Memento-Mori het volgende:
May eet.n.vol.bakje per dag, geel is minder dus,om.13 halen. Hopen dat t voor lange tijd laatste keer da was
Balenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:50 schreef Qwea het volgende:
Lol
Maartenskliniek heeft gebeld, ze kan momenteel niets voor mij betekenen, want alles is 3dubbelbaggervol. Dus ik moet wachten tot volgende week.
Mja, had het wel verwacht. Maar blijft hoerig. Heb wel gezegd tegen die consulente dat het geen optie is om na ons gesprek volgende week hier nog tog weken mee door te lopen.quote:
Nee, dat is zeker geen optiequote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:05 schreef Qwea het volgende:
Mja, had het wel verwacht. Maar blijft hoerig. Heb wel gezegd tegen die consulente dat het geen optie is om na ons gesprek volgende week hier nog tog weken mee door te lopen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:12 schreef Bamba het volgende:
Deelt taart uit!!
R is vandaag 5 geworden
Wij zijn vandaag in ondertrouw gegaan
We zijn nu onderweg naar het zwembad en vanavond gaan we lekker wokken
Gefeliciteerd en gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:12 schreef Bamba het volgende:
Deelt taart uit!!
R id vandaag 5 geworden
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, dat is zeker geen optie
Bij ons hebben ze weer eens wat veranderdVoorheen kon je de bedrijfsarts via Achmea bellen, en dan belde hij terug. Nu moet dat via HR, krijg ik een of andere dodo aan de lijn die alles moet vragen en op de achtergrond een bitch die op alle vragen zegt: nee dat kan niet
Ik kan hem dus niet te spreken krijgen en hij kan mij ook niet terugbellen.
Leuke dagquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:12 schreef Bamba het volgende:
Deelt taart uit!!
R id vandaag 5 geworden
Gefeliciteeeeeerdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:12 schreef Bamba het volgende:
Deelt taart uit!!
R id vandaag 5 geworden
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:12 schreef Bamba het volgende:
Deelt taart uit!!
R id vandaag 5 geworden
Ja, maar ik wilde dus overleggen omdat ik volgende week anders naar het spreekuur moet: 2 uur in de auto voor 5 minuten gesprek. En dat zie ik niet erg zitten nog. Bedrijfsarts zelf is een uiterst redelijke man die ongetwijfeld telefonisch afspreken ook prima vindt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:14 schreef Qwea het volgende:
Dan zeg je : Oke, ik heb het geprobeerd en ik probeer het niet nogmaals. Dagdoei!
't Is weer typisch iets voor ons bedrijf hoor. Altijd dingen veranderen die goed lopen zodat het niet meer goed looptquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:30 schreef MarMar het volgende:
Belachelijk inderdaad Rewimomaar je hebt je best gedaan, dat sowieso. Ik zou die afspraak cancelen als er niet voor die tijd een alternatief kwam!
Hey, zullen we straks gaan shabu doen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:34 schreef tombolafan het volgende:
Fris en fruitig present
Ik heb gewoon laminaat gescoord voor mn slaapkamers![]()
En/dus ben ik een beetje blut-voor-leuke-dingen dus geen shabu-sauna-voorstellen doen svp
NEEquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NEE
Moet nog ondervloer voor 1 kamer ook namelijk
En ik ben laatste week juli/eerste week augustus paar dagen vrij dus dan ga ik knallen
Is een ondervloer ook zo duur dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NEE
Moet nog ondervloer voor 1 kamer ook namelijk
En ik ben laatste week juli/eerste week augustus paar dagen vrij dus dan ga ik knallen
Wat leuk! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:12 schreef Bamba het volgende:
Deelt taart uit!!
R id vandaag 5 geworden
Pfoeh, dat is een opluchting, go may!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:23 schreef Memento-Mori het volgende:
May eet.n.vol.bakje per dag, geel is minder dus,om.13 halen. Hopen dat t voor lange tijd laatste keer da was
Dus Kees is straks weer spik en spanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat klinkt hoopvol
Ik heb net Keesje naar de DA gebracht. Ben er even bijgebleven tot ze in slaap kukelde. Nu duimen dat alles goed gaat (maar dat zal wel) en dan heeft ze afgelopen week officieel haar laatste krolsheid gehad. He he! Pffttttt!
DA doet gelijk groot onderhoud; als je Keesje hebt, moet je het ervan nemen tenslotte! Dus ze maakt de oortjes helemaal schoon, kijkt de tanden na, test de urine (om te checken of de lekkerij écht van de krolsheid kwam en niet van iets anders), etc.
En ik ga aan het werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |