minstens een euro per vierkante meterquote:
Wij hebben de kamer van Samara pas gedaan. Dus nu door naar de overloop, dan de kamer van Joey en van onsquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:43 schreef tombolafan het volgende:
En gefeliciteerd Bamba
oh ik heb zoveel zin in mn slaapkamers opknappen
Wat ga je er allemaal mee doen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:43 schreef tombolafan het volgende:
En gefeliciteerd Bamba
oh ik heb zoveel zin in mn slaapkamers opknappen
Ja dat is ze zekerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:53 schreef Oognip het volgende:
Een echte meidenkamer voor SamaraZe is er vast heel blij mee
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:56 schreef tombolafan het volgende:
Oh Senes ik hou van klussenHelemaal als het zo opknapt
En toen ik in dit huis kwam was ik net niet meer werkloos dus ik had niet echt spaargeld meer, dus alleen gedaan wat nodig was (woon- en mijn slaapkamer als enige behangen, rest oud behang er op gelaten, slaapkamers met gekregen tweedehands tapijt gelegd, oude bed en kast mee etc) dus nu heb ik al een "nieuw" bed staan en een kast en laminaat gekocht zodat ik een "mooie" slaapkamer krijg![]()
En ik realiseer me nu dat ik de logeerkamer ook wel nog moet behangen eigenlijk
Ach ja, extra klusje
Ik kick mn klustopic nog wel even dan jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:00 schreef senesta het volgende:
![]()
Ik ben er gewoon niet zo goed inKan nog geen spijker recht slaan en schilderen mag ik ook al niet meer
Maar het is wel altijd erg fijn als je het ziet opknappen he? We zien de voortgang ook hier nog wel toch? Klusverslagen![]()
Lichtgrijs voor in mijn slaapkamer en hout (geeeeeeeeeen idee meer, eiken/beuken/berken ofzoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
May weer naar huis![]()
Bamba, dubbel gefeliciteerd![]()
![]()
Wat voor laminaat heb je gehaald Tombo?
Lichtgrijsquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lichtgrijs voor in mijn slaapkamer en hout (geeeeeeeeeen idee meer, eiken/beuken/berken ofzo) voor in de logeerkamer
Pfffffff sterktequote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik was vanochtend al om 7 uur op het werk en ik begin nu toch enigzins in te kakken.
Zo maar ff een bakje koffie ofzo
Wat moest je al zo vroeg op de rommelmarkt dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pfffffff sterkte
Ik was gister ZO dood
1.15 in bed, 6.15 eruit, over de rommelmarkt slenteren, naar ikea, oppassen, eten bij zwager en ik stortte ZO enorm in
Ben nog steeds moe
Spullen scorenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat moest je al zo vroeg op de rommelmarkt dan?![]()
Vanaaf maar lekker op tijd dan
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Spullen scoren
We waren met zijn 4en en we hadden de hele tweelingwagen volgestouwd
oh oh oh ik wil het liefst NU (nou ja of morgen) beginnen met klussen
Een vriendin heeft net een baby, een een baby van 7 mnd en een een kind dat maandag 1 wordtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik haaaaat rommelmarkt vanuit de grond van m'n hart![]()
ja dat wordt nog een dingetje iddquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Haal eerst je bed er maar weer uit![]()
Ik ga weer aan het werk, voordat de oogjes echt dichtvallen
Keesje is weer bij de levendenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:31 schreef senesta het volgende:
Dus Kees is straks weer spik en span![]()
Hoe gaat het met je andere poezels?
ik duimquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Keesje is weer bij de levenden
De oormijt was nog niet helemaal over, maar stúkken beter dan een aantal weken geleden. DA heeft de oren gespoeld en opnieuw gezalfd. Het gebit was oke, evenals hart en longen. Ze heeft wel blaasontsteking (en daar was ik al een beetje bang voor, dus gelukkig dat ze dat nu ook gevonden hebben). Kuurtje erin, chip erin. Ik mag haar weer ophalen!
Nu allemaal graag heel hard duimen dat ze niet helemaal terugvalt na deze ervaring!
Ik vind eigenlijk van welquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:09 schreef Oognip het volgende:
Ik moet lachen
Voor onze flat is een skatebaan en daar hebben jongeren een hangplek. Daar zijn ze altijd keistoer met scooters en zo. Nu reed er net 1 gastje voor bij met zijn benen op het stuur () en later hoorde ik een knal, was ie gevallen
![]()
![]()
Ik kon hem niet zien want er stonden bomen voor, maar al zijn stoere vriendjes renden naar hem toe. Ik voelde me verplicht om te gaan kijken of ie nog leefde dus ik ben langs gelopen (met afstand) en hij leeft nog maar zijn been is kapot
Hopelijk heeft ie er van geleerd.
En eigenlijk mag ik hier niet om lachen...
DM komtquote:
Doe maar ff vragenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
DM komtBeloofd
Maar ik krijg maar één keer per maand een rekening, dus ik weer heul niet wat het kostKan het zo eiks wel ff vragen, want ze hebben vast een standaard sterilisatietarief
Ik duim ookquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Keesje is weer bij de levenden
De oormijt was nog niet helemaal over, maar stúkken beter dan een aantal weken geleden. DA heeft de oren gespoeld en opnieuw gezalfd. Het gebit was oke, evenals hart en longen. Ze heeft wel blaasontsteking (en daar was ik al een beetje bang voor, dus gelukkig dat ze dat nu ook gevonden hebben). Kuurtje erin, chip erin. Ik mag haar weer ophalen!
Nu allemaal graag heel hard duimen dat ze niet helemaal terugvalt na deze ervaring!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |