Een vriendin heeft net een baby, een een baby van 7 mnd en een een kind dat maandag 1 wordtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik haaaaat rommelmarkt vanuit de grond van m'n hart![]()
ja dat wordt nog een dingetje iddquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Haal eerst je bed er maar weer uit![]()
Ik ga weer aan het werk, voordat de oogjes echt dichtvallen
Keesje is weer bij de levendenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:31 schreef senesta het volgende:
Dus Kees is straks weer spik en span![]()
Hoe gaat het met je andere poezels?
ik duimquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Keesje is weer bij de levenden
De oormijt was nog niet helemaal over, maar stúkken beter dan een aantal weken geleden. DA heeft de oren gespoeld en opnieuw gezalfd. Het gebit was oke, evenals hart en longen. Ze heeft wel blaasontsteking (en daar was ik al een beetje bang voor, dus gelukkig dat ze dat nu ook gevonden hebben). Kuurtje erin, chip erin. Ik mag haar weer ophalen!
Nu allemaal graag heel hard duimen dat ze niet helemaal terugvalt na deze ervaring!
Ik vind eigenlijk van welquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:09 schreef Oognip het volgende:
Ik moet lachen
Voor onze flat is een skatebaan en daar hebben jongeren een hangplek. Daar zijn ze altijd keistoer met scooters en zo. Nu reed er net 1 gastje voor bij met zijn benen op het stuur () en later hoorde ik een knal, was ie gevallen
![]()
![]()
Ik kon hem niet zien want er stonden bomen voor, maar al zijn stoere vriendjes renden naar hem toe. Ik voelde me verplicht om te gaan kijken of ie nog leefde dus ik ben langs gelopen (met afstand) en hij leeft nog maar zijn been is kapot
Hopelijk heeft ie er van geleerd.
En eigenlijk mag ik hier niet om lachen...
DM komtquote:
Doe maar ff vragenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
DM komtBeloofd
Maar ik krijg maar één keer per maand een rekening, dus ik weer heul niet wat het kostKan het zo eiks wel ff vragen, want ze hebben vast een standaard sterilisatietarief
Ik duim ookquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Keesje is weer bij de levenden
De oormijt was nog niet helemaal over, maar stúkken beter dan een aantal weken geleden. DA heeft de oren gespoeld en opnieuw gezalfd. Het gebit was oke, evenals hart en longen. Ze heeft wel blaasontsteking (en daar was ik al een beetje bang voor, dus gelukkig dat ze dat nu ook gevonden hebben). Kuurtje erin, chip erin. Ik mag haar weer ophalen!
Nu allemaal graag heel hard duimen dat ze niet helemaal terugvalt na deze ervaring!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |