Je kunt ook luxe kamperen, he. Een sta-caravan of huisje huren met eigen toilet en douchequote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:26 schreef bitterend het volgende:
Bah kamperen vies zeg, in de rij staan om te kunnen poepen en douchen en dan nog met een kleine baby nee dankje. Als ik voeten in het gras wil ga ik in mijn eigen tuin op blote voeten![]()
We gaan deze zomer naar New York bij mijn zusje logeren
En speeltuintjes! En andere kindjes om mee te spelen. En goede plekken om lekker rond te scharrelenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:37 schreef bitterend het volgende:
miss ja dat wil ik wel eens doen in een bungalow! campings hebben vaak super leuke zwembaden voor ukkies!
Ik hoop zo dat het werkt voor je draakjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:11 schreef NotTheSame het volgende:
Zo, ik heb de knoop doorgehakt. Maandag voor het eerst naar de osteopaat (thanx ferrari_rood voor de tip). Gisteren was het namelijk weer bal in huis...
Ik heb nog nooit in de rij gestaan en ook nog nooit een smerige douche of toilet aangetroffen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:26 schreef bitterend het volgende:
Bah kamperen vies zeg, in de rij staan om te kunnen poepen en douchen en dan nog met een kleine baby nee dankje.
haha +1 En met je pleerol de camping over hoeft ook al lang niet meer gelukkigquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in de rij gestaan en ook nog nooit een smerige douche of toilet aangetroffen.
Twenhaarsveld is inderdaad superleuk, helemaal als je ene kinderbungalow hebt!! (en als je op de koffie gaat bij TM en Saarquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:26 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Wij gaan dit jaar naar land van bartje en twenhaarsveld. Zijn onwijs leuke parken voor kinderen. Je kan een kinderhuis boeken daar is dan al veel aanwezig. Speelgoed, een box dat sport dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |