abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 maart 2012 @ 08:31:18 #226
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109417807
Soemp, knappe vent! Goed hoor dat hij al rolt O+
Zal inderdaad wel 2 uurtjes zijn. Laat je nog even weten hoe het gegaan is?

Suus, oef dat is niet fijn. Inderdaad sterkte met wakker blijven.

Hier was het weer half 7 vanochtend. 3e nacht op rij doorgeslapen maar nog steeds fingers crossed.....
  vrijdag 23 maart 2012 @ 08:38:24 #227
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_109417924
Tuurlijk kan ik haar een fles geven, de pest is alleen dat ze daarna evengoed nog 1,5 uur wakker is en dan pas weer gaat slapen en dan is het half 6 en voor mij ook geen moeite meer om naar bed te gaan (als ik moet werken dus, anders wel uiteraard!).
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 23 maart 2012 @ 08:38:53 #228
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_109417934
Soempie, wat een moppie! Succes vandaag!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 23 maart 2012 @ 09:20:35 #229
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_109418714
Mogguh!

Hier nog een slapertje O+ ! Dus mama is alweer ongestoord aan het puinruimen!

Soemp, wat een schatje zeg O+ O+ !

Kyara, wat fijn dat hij al 3 nachten doorslaapt!!! *duimt mee*!

Susie, wat vervelend zeg... Succes vandaag!

As we speak hoor ik gezang uit de babyfoon! Ik ga er eentje uit bed plukken :D !
pi_109418850
Bah kamperen vies zeg, in de rij staan om te kunnen poepen en douchen en dan nog met een kleine baby nee dankje. Als ik voeten in het gras wil ga ik in mijn eigen tuin op blote voeten O+
We gaan deze zomer naar New York bij mijn zusje logeren
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  Moderator vrijdag 23 maart 2012 @ 09:35:02 #231
5428 crew  miss_sly
pi_109419040
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 09:26 schreef bitterend het volgende:
Bah kamperen vies zeg, in de rij staan om te kunnen poepen en douchen en dan nog met een kleine baby nee dankje. Als ik voeten in het gras wil ga ik in mijn eigen tuin op blote voeten O+
We gaan deze zomer naar New York bij mijn zusje logeren
Je kunt ook luxe kamperen, he. Een sta-caravan of huisje huren met eigen toilet en douche ^O^ De voordelen van kamperen, maar niet de nadelen :)
New York is wel heel erg tof O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_109419097
miss ja dat wil ik wel eens doen in een bungalow! campings hebben vaak super leuke zwembaden voor ukkies!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  Moderator vrijdag 23 maart 2012 @ 09:38:11 #233
5428 crew  miss_sly
pi_109419118
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 09:37 schreef bitterend het volgende:
miss ja dat wil ik wel eens doen in een bungalow! campings hebben vaak super leuke zwembaden voor ukkies!
En speeltuintjes! En andere kindjes om mee te spelen. En goede plekken om lekker rond te scharrelen O+ Maar ik ben ook niet van de gedeelde sanitaire voorzieningen, hoor ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_109419331
:D Ik heb echt zo veel leuke campings in mijn bookmarks staan! ik wil graag naar slovenie/slovakia enzo lijkt me erg mooi!
pi_109419824
Er zijn ook campings waar je wel met je tent kan staan maar toch eigen sanitair bij je plek hebt.
Maar ik ben niet zo moeilijk daar in. Wel kijken we nu naar kindervoorzieningen daar in. Samen met Puck in een hokje om te douchen zie ik niet echt zitten. Ik voorzie veel natte kleren dan :+

New York bitterend! Ik ben spontaan jaloers O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_109419978
New York, gaaf hoor!

Ik wil nog niet zo ver weg met Cas, we gaan lekker een weekend naar Terschelling in Mei en tijdens de bouwvak blijven we fijn thuis. Lekker dagjes weg, genoeg leuke dingen hier in de buurt.

Straks maar eens lekker naar de bakker wandelen, het is al weer heerlijk buiten! Fijn hoor deze temperaturen. Binnenkort maar eens op zoek naar een leuk zonnehoedje voor Cas.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 10:11:03 #237
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_109419989
Zo, ik heb de knoop doorgehakt. Maandag voor het eerst naar de osteopaat (thanx ferrari_rood voor de tip). Gisteren was het namelijk weer bal in huis... :'(
pi_109420398
verkeerd accout }:|
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 10:25:04 #239
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109420426
Gaaf bitterend, NY! Ik zou ook wel willen vliegen maar manlief durft niet :(

Miss_Sly, luxe kamperen met huisje of stacaravan zie ik ook wel zitten hoor. Voor kindjes zijn campings toch vaak het leuks en lekker buiten leven is heerlijk mits moor weer. O+

NTS, hoop echt dat het helpt. Goed dat je actie hebt ondernomen in elk geval. Werk jij trouwens nog?
pi_109420457
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 10:11 schreef NotTheSame het volgende:
Zo, ik heb de knoop doorgehakt. Maandag voor het eerst naar de osteopaat (thanx ferrari_rood voor de tip). Gisteren was het namelijk weer bal in huis... :'(
Ik hoop zo dat het werkt voor je draakje :*
The way you rock'n'roll
  vrijdag 23 maart 2012 @ 10:26:18 #241
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_109420473
Wij gaan dit jaar naar land van bartje en twenhaarsveld. Zijn onwijs leuke parken voor kinderen. Je kan een kinderhuis boeken daar is dan al veel aanwezig. Speelgoed, een box dat sport dingen.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 10:43:07 #242
30252 Soempie
Procreating
pi_109420996
Ik heb hem direct weer meegenomen na het intakegesprek. Wennen komt dan de eerste week wel in april, aangezien ik dan toch nog niet direct werk. En ik vond het verschrikkelijk, hoe goed het kdv ook is. :@ ;( Maar wel heel blij nu met de keuze om de eerste jaren thuis te blijven. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 23 maart 2012 @ 10:43:38 #243
30252 Soempie
Procreating
pi_109421014
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 09:26 schreef bitterend het volgende:
Bah kamperen vies zeg, in de rij staan om te kunnen poepen en douchen en dan nog met een kleine baby nee dankje.
Ik heb nog nooit in de rij gestaan en ook nog nooit een smerige douche of toilet aangetroffen. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_109421074
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 10:43 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit in de rij gestaan en ook nog nooit een smerige douche of toilet aangetroffen. :D
haha +1 En met je pleerol de camping over hoeft ook al lang niet meer gelukkig
The way you rock'n'roll
pi_109421199
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 10:26 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Wij gaan dit jaar naar land van bartje en twenhaarsveld. Zijn onwijs leuke parken voor kinderen. Je kan een kinderhuis boeken daar is dan al veel aanwezig. Speelgoed, een box dat sport dingen.
Twenhaarsveld is inderdaad superleuk, helemaal als je ene kinderbungalow hebt!! (en als je op de koffie gaat bij TM en Saar ;))
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_109423847
Wij gaan misschien deze zomer naar Italië, en dan liefst in zo'n chalet ofzo. Ik ben een beetje huiverig voor het slapen in een tent omdat Hannah 's nachts veel huilt en 's ochtends om 7 uur vrij luidruchtig op ons bed komt spelen :')
We zijn wel al 2 keer op wintersport geweest met haar (+opa's en oma's) en dat was erg leuk O+ 's nachts rijden is ons goed bevallen.
Vorig jaar mei zijn we naar Bonaire geweest met mijn schoonfamilie. Hoewel het heel fijn is geweest, zou ik met kleine kinderen toch niet weer zo ver weg willen. Neefje van 2 vond de vliegreis van 9 uur een verschrikking en door het tijdverschil zaten wij vanaf een uur of 4 's nachts met een klaarwakker kind dat vervolgens het avondeten niet haalde van vermoeidheid. Aan het eind van de vakantie is haar wektijd verschoven naar een uur of 6 en hadden we thuis weer het omgekeerde probleem :O :O :O
  vrijdag 23 maart 2012 @ 13:40:35 #247
30252 Soempie
Procreating
pi_109426793
Oeh, dan heb je ook niet echt een fijn vakantiegevoel, als het ritme zo om moet...
pi_109427017
Dat is het nadeel van tijdszones. Dat zie ik idd ook niet zitten. Ik zie al op tegen zomertijd.
Wij gaan dit jaar waarschijnlijk toch niet weg. Ja straks nog een al geboek weekje in nl.

En ik heb aan mijn zwangerschap een middenrifbreuk van 4cm overgehouden. Weet ik ook waar de misselijkheid vandaan komt.
pi_109427828
Twenhaarsveld en land van bartje zijn allebei leuk. Vond die 2e iets leuker
maar dat kan komen omdat we met zijn 3-en in een 8-persoonsboerderij zaten, ipv van een 4-persoonshuisje door een rupsenplaag. Dat was het enige vrije op het park wat beschikbaar was :P

Daan is weer goedgekeurd.. 62,7 cm, 6270 gram. Makkelijk om te onthouden ;)
En verder ook geen bijzonderheden, wel prikjes. Daan ligt nu lekker te slapen. Na amper 30 minuten wakker inc de fles. Beetje warm ook, maar niet te, dus komt wel goed..
  vrijdag 23 maart 2012 @ 15:12:12 #250
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_109430218
Leuk al die vakantieplannen te lezen, Bitterend New York *O* handig zo'n zus die daar woont ;)

Wij gaan dit jaar naar Tunesie in augustus , dus dan is die ongeveer 9 maanden, dat moet lukken.
Mag toch hopen dat die tegen die tijd van de borst af is en de fles drinkt of al flink een hapje weghapt. ;)
Ben erg benieuwd hoe zo'n vakantie gaat met zo'n kleine in o'n warm land. Ben nu al aan het kijken voor leuke rompertjes met pijpjes, lijkt me het lekkerste dragen in de hitte. En het leukste staan, bij een "gewoon" rompertje piept die luier er steeds onderuit (al maakt dat natuurlijk neit uit) maar ik vind een rompertje met van die pijpjes gewoon leuk, ben je in 1 keer klaar inplaats van in dat warme weer zo'n kleine weer een korte broek met shirtje aan te hijsen :P

Soempie wat heet die een mooi koppie met haar O+
Rayen 2½ jaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')