quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:53 schreef henkde_j het volgende:
Is die Sandstorm mix van vanavond al ergens te downloaden. Damn wat vond ik dat vet. Ik had even een geniet momentje toen ik vanaf het treinstation het centrum van Groningen inliep
Is natuurlijk sowieso een genietmomentje.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:53 schreef henkde_j het volgende:
Is die Sandstorm mix van vanavond al ergens te downloaden. Damn wat vond ik dat vet. Ik had even een geniet momentje toen ik vanaf het treinstation het centrum van Groningen inliep
Held!quote:
Altijd. Waarom kon ik niet in Groningen blijven studerenquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is natuurlijk sowieso een genietmomentje.
True that!quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is natuurlijk sowieso een genietmomentje.
Ik heb dat altijd als we Zwolle binnen rijden met de trein, je kunt namelijk de flat zien waar ik woon. Thuiskomenquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
True that!![]()
Zwolle heeft dat ook, betekent dat ik binnen een half uur thuis ben na een lange stapdag/shopdag![]()
Over een paar weken weer eens met de trein, een dagje Scheveningen it is
o, dat wilde ik ook net posten...quote:
Nou, dit was pas de 2e keer dat ik hem raadde, ik was trotsquote:
ik heb dat eigenlijk helemala niet...en eigenlijk nooit gehad....quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd als we Zwolle binnen rijden met de trein, je kunt namelijk de flat zien waar ik woon. Thuiskomen
Ik ben van oorsprong een Groningse, uit de provincie danquote:
Je kan mijn huis dan wel niet zien vanaf het station (zou knap zijnquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd als we Zwolle binnen rijden met de trein, je kunt namelijk de flat zien waar ik woon. Thuiskomen
heb er 1 jaar gewoond, en ca 4.5jr in de provinciequote:
deze keer hoorde ik het teovallig wel, maar meestal heb ik ook geen idee...quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:59 schreef CindieY het volgende:
Ben ik nou de enige die het serieus helemaal nooit hoort?
Bij Zwolle zit ik altijd. FUUUUCCCK zit ik wel in het goede deel?!!quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
De laatste keer dat m'n zusje bij me was presteerde ze het om in het verkeerde deel te zitten en moest ze helemaal via Leeuwarden naar Groningenquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bij Zwolle zit ik altijd. FUUUUCCCK zit ik wel in het goede deel?!!
Al rijd ik het 2 maal per maand
ja, dat is altijd lastig....zeker als je zoals ik van Grunn naar Ljouwert bent verhuisd....zeker de 1e paar keer moest ik heeeeeeeeel goed opletten...quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bij Zwolle zit ik altijd. FUUUUCCCK zit ik wel in het goede deel?!!
Al rijd ik het 2 maal per maand
Daarom reis ik nooit alleen, gaat altijd mis...quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
De laatste keer dat m'n zusje bij me was presteerde ze het om in het verkeerde deel te zitten en moest ze helemaal via Leeuwarden naar Groningen
Oh, geen problemen mee. Ik heb niet eens altijd reisadvies nodig om te reizen (ook verder dan Zwolle), gebruik dat vooral voor de vertrektijden, hoe ik ergens kom weet ik zo ook welquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom reis ik nooit alleen, gaat altijd mis...![]()
Met de auto ook wel, ben een kei in verdwalen, maar das toch anders
Geen geluidquote:
Ik nietquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, geen problemen mee. Ik heb niet eens altijd reisadvies nodig om te reizen (ook verder dan Zwolle), gebruik dat vooral voor de vertrektijden, hoe ik ergens kom weet ik zo ook wel
Trustenquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:08 schreef 3rdRock het volgende:
bedtijd. dan eenzame kille bed roept weer
trusten
bij mij wel..quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:08 schreef 3rdRock het volgende:
trusten
Trustequote:
bye bye man bye byequote:Op zaterdag 28 april 2012 01:08 schreef 3rdRock het volgende:
trusten
Nee!quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:09 schreef Qunix het volgende:
Dag, dag en je weet het... Netjes proaten en handjes boven de dekens.
quote:
quote:MEDEDELING
Deze video bevat een audiotrack waarvoor geen toestemming is gegeven door alle auteursrechthouders. De audio is uitgeschakeld. Meer over auteursrecht
Dat zou Fred gezegd hebben als hij hier was geweest...quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:09 schreef Qunix het volgende:
Dag, dag en je weet het... Netjes proaten en handjes boven de dekens.
Weet ikquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat zou Fred gezegd hebben als hij hier was geweest...
Nou, daag
Kan je goed druk mee zijnquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:14 schreef henkde_j het volgende:
Ik haak ook weer af. Kapot van de verhuizing. 1 kamer verder op in m'n studentenhuis
vreemd genoeg heb ik wel geluid als je via fok bekijkt. op de youtube pagina idd niet.quote:
MEDEDELINGquote:
Pinooooquote:Op zaterdag 28 april 2012 09:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
MEDEDELING
Deze video bevat een audiotrack waarvoor geen toestemming is gegeven door alle auteursrechthouders. De audio is uitgeschakeld. Meer over auteursrecht
En mogguh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:52 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
.
Enkeltje heggenschaar aubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Oei.twitter:michielveenstra twitterde op zaterdag 28-04-2012 om 12:28:53Gezien in Almelo: gemeente informatie bord Aanstaande Maandag Koninginnedag met daaronder reclamebord voor een nieuwe Suzuki. #au reageer retweet
ik heb al gereplied of je er ook een skivakantie bij krijgt...quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:30 schreef Pino112 het volgende:
Oei.twitter:michielveenstra twitterde op zaterdag 28-04-2012 om 12:28:53Gezien in Almelo: gemeente informatie bord Aanstaande Maandag Koninginnedag met daaronder reclamebord voor een nieuwe Suzuki. #au reageer retweet
laat je vriendin dit maar niet lezen....quote:
dat past niet op 1 plaatje, dat is meer een boekwerk denk ikquote:
Dat boek moesten ze maar eens schrijven dan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat past niet op 1 plaatje, dat is meer een boekwerk denk ik
ja, maar wie moet dat dan doen? een man of een vrouw?quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat boek moesten ze maar eens schrijven dan.
Een man.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar wie moet dat dan doen? een man of een vrouw?
mmmm, ik denk dat dan een homosexuele man de beste optie is....die kent zichzelf en een evt andere man van binnen en van buiten!quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmmm, ik denk dat dan een homosexuele man de beste optie is....die kent zichzelf en een evt andere man van binnen en van buiten!
die tegenstrijdige signalen snapt een man dus niet....je lacht met open mond, maar kijkt tegelijkertijd een tikkeltje meewarigquote:
Tsjaquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die tegenstrijdige signalen snapt een man dus niet....je lacht met open mond, maar kijkt tegelijkertijd een tikkeltje meewarig
en nu ga je ook nog een clown imiterenquote:
Laten we het er maar ophouden dat mannen en vrouwen elkaar nooit zullen begrijpen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en nu ga je ook nog een clown imiterenof is het een drankneus?
en dat begrijp ik dan weer welquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Laten we het er maar ophouden dat mannen en vrouwen elkaar nooit zullen begrijpen.
De enige juiste conclusie!quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Laten we het er maar ophouden dat mannen en vrouwen elkaar nooit zullen begrijpen.
ik heb nog wel een beetje bijles nodig meesteresquote:
Waarover?quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb nog wel een beetje bijles nodig meesteres
over de verschillen tussen mannen en vrouwen en over de bloemetjes en de bijtjesquote:
Ik ben ook niet alwetend.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
over de verschillen tussen mannen en vrouwen en over de bloemetjes en de bijtjes
maar 2 weten meer dan 1!quote:
Da's waar.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar 2 weten meer dan 1!
Rock n roll Countdown![]()
je hebt een half jaar geslapen...verrassing! het is oktober!quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:51 schreef alors het volgende:
allejezus wat is het stervenskoud zeg, tis godverdomme bijna mei
ik vond er niet zoveel aanquote:
Geen idee, nooit gehoord eigenlijkquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Zouden de DJ's nou echt zo slecht Engels spreken? Frank is nu ook al zo aan het stuntelen...
heeft Ekdom ooit nog voor gevoicetrackt meen ik. deed ie in Huissen, geboortegrond van mijn vaderquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, nooit gehoord eigenlijk![]()
Verder heb ik de hele dag zo'n beetje Hot Radio aan gehad, toffe zender
Volgens mij komt Veenstra ook bij die zender wegquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heeft Ekdom ooit nog voor gevoicetrackt meen ik. deed ie in Huissen, geboortegrond van mijn vader
Ik twijfel, heb ook wel zin in een filmpje straks.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:36 schreef minthy het volgende:
Gaan er straks nog mensen luisteren naar Sander?
mmm, misschien het laatste half uurtje. ik ga nu film kijken, weet nog niet wat, en daarna voetbal. ik ben ten slotte een stoere manquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik twijfel, heb ook wel zin in een filmpje straks.
Nja, Laptop is er vanavond op natuurlijk, wellicht dat ik die aanslinger. Voetbal sla ik over, heb al genoeg voetbal gezien in het Groningse nieuws (FC Groningen en SC Veendamquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, misschien het laatste half uurtje. ik ga nu film kijken, weet nog niet wat, en daarna voetbal. ik ben ten slotte een stoere man
Schatje toch dan sla ik wel een hand om je heen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:28 schreef minthy het volgende:
Ik zie het alweer, ik ga hier alleen zitten zijn...![]()
Story of my life, gelukkig kan ik nog het een en ander voorbereiden voor het kluswerk van morgen
Wiehoe!!!quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Schatje toch dan sla ik wel een hand om je heen.
naakt?quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Wiehoe!!!
*neemt aanloop en springt, fris gedoucht, in de armen van hole"
quote:
Ik voel me als een 3e wiel nu..quote:
Joh, what the hell, tis zaterdag... Doe gewoon mee!quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:58 schreef Civilian het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me als een 3e wiel nu..
Eh.. ja.. gezelligquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, what the hell, tis zaterdag... Doe gewoon mee!
Neequote:Op zaterdag 28 april 2012 23:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey Duck!! Al naar de kapper geweest?
Godsamme, maar nu groeit het alleen nog maar verder!!quote:
Ja hallo, wat moet ik er mee doen danquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Godsamme, maar nu groeit het alleen nog maar verder!!
Hoeveel tips heb je gehad??quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja hallo, wat moet ik er mee doen dan
Kort rood en lekker pittig?quote:
Nee, ik ook niet. Vond ik ook niet zo erg, overigens...quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:28 schreef Dagoduck het volgende:
Wat heb ik dit nummer serieus lang niet gehoord.
Het is wel een nummer voor zaterdagavond uurtje of 12quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Vond ik ook niet zo erg, overigens...
Nah, ik ben niet van het schurenquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is wel een nummer voor zaterdagavond uurtje of 12
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
hoi!
leuke producer heeft die Sander daar zitten zeg
en nu wordt je gesausd door hole en civilian?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, ik ben niet van het schuren![]()
Wel van het sausen vandaag!
En tegelijkertijd aan het Fok!en en Dagoduck van haaradvies aan het voorzien. Multitasken FTW!!quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en nu wordt je gesausd door hole en civilian?
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en nu wordt je gesausd door hole en civilian?
Mazzel!quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:32 schreef rubbereend het volgende:
oe, timing is alles, ik schakel precies op het goede moment in
quote:
ja nou! ik weet nog goed dat ik daar niet was!quote:
Wat zal ik met mijn kapsel doen?quote:
afscheren en op je rug plakkenquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja nou! ik weet nog goed dat ik daar niet was!
oe, dat was jaren geleden best een radiohitje. heb dat album nog ergens geloof ik... Poor Leno kwam ook van die plaat van Röyksoppquote:
Maximum trollingquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maximum trolling
[ afbeelding ]
Je wilt helemaal niks met die pleeborstel op je kop doen
dat wordt watergolven en je hoofd in van dat aluminiumfoliequote:Op zaterdag 28 april 2012 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Ik ga vandeweek wel even langs een kapper, en dan zeg ik gewoon, 'doe maar wat'
Nou, dat had ik al vaker tegen je gezegd!quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Ik ga vandeweek wel even langs een kapper, en dan zeg ik gewoon, 'doe maar wat'
Alleen knippen uiteraard..quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wordt watergolven en je hoofd in van dat aluminiumfolie![]()
moet je ook veilig surfen. altijd een condoom om je muis en zaaddodende pasta op je toetsenbord!quote:
Verdomme, je haalt me de wind uit de zeilen...quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je ook veilig surfen. altijd een condoom om je muis en zaaddodende pasta op je toetsenbord!
Ik heb een of andere 'textenhance' fucking irritant.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je ook veilig surfen. altijd een condoom om je muis en zaaddodende pasta op je toetsenbord!
Ik zie een tondeuse en milimeters in mijn glazen iPad digitizerquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
dat heb je ook wel eens gei......quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Verdomme, je haalt me de wind uit de zeilen...
Nee, die kan ik niet in erotische context plaatsen...quote:
ik ook niet....quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, die kan ik niet in erotische context plaatsen...
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, dat had ik al vaker tegen je gezegd!
Vergeet de morning after USB niet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
asus transformer prime oid schijnt erg goed, maar duur, te zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:48 schreef minthy het volgende:
Ik wil een tablet voor m'n verjaardag, maar sjemig wat een uitzoekwerk is dat!
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oe, dat was jaren geleden best een radiohitje. heb dat album nog ergens geloof ik... Poor Leno kwam ook van die plaat van Röyksopp
Das de pest; het moet qua prijs wel een beetje leuk blijvenquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
asus transformer prime oid schijnt erg goed, maar duur, te zijn.
Er zit een of andere software die heeft allemaal bestandjes aangemaaktquote:
iPad.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:48 schreef minthy het volgende:
Ik wil een tablet voor m'n verjaardag, maar sjemig wat een uitzoekwerk is dat!
Hebben we hier ook, dat ie geen flash doet is wel kut..quote:
Nope, dat wordt het iig niet. Ook geen Galaxy Tabquote:
Nog nooit last van gehad. En Flash is sowieso al verleden tijd..quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hebben we hier ook, dat ie geen flash doet is wel kut..
Want?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope, dat wordt het iig niet. Ook geen Galaxy Tab
Flikker em anders maar uit het raam, je hebt er niks aanquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zit een of andere software die heeft allemaal bestandjes aangemaaktBut hé, i can handle!
Dan heb ik liever iets minder... Ben sowieso niet van Apple. Die HTC van iBoot van vorige week had ik moeten doenquote:
die hebben ze nog niet gedraaid....quote:
ach, die heeft ook een poepert.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:55 schreef rubbereend het volgende:
ehm, twee homo's en die gaan nu oefenen op een vrouw?
Hmm ja oke. Ik zal even het interwebs in de gaten houden de komende tijd.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan heb ik liever iets minder... Ben sowieso niet van Apple. Die HTC van iBoot van vorige week had ik moeten doen
Kijk, en daarom vind ik je zo lief!!quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm ja oke. Ik zal even het interwebs in de gaten houden de komende tijd.
Oh, goedenavond trouwens!
Ik ben de laatste dagen ook weer in een lieve buiquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Kijk, en daarom vind ik je zo lief!!![]()
Niet dat je nog iets van hem hoortquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Kijk, en daarom vind ik je zo lief!!![]()
Yup... Al kon ik hem vorige week wel aardig waarderenquote:
Dat vind ik fijn om te horen!quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben de laatste dagen ook weer in een lieve bui.
Doe es niet zo lelijk jonguh!!quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet dat je nog iets van hem hoort
Het is de waarheid..quote:
Hopelijk nu ook weer dat geluk danquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup... Al kon ik hem vorige week wel aardig waarderen
ik denk dat ik ff Stenders en Siebelink van KX aanzet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup... Al kon ik hem vorige week wel aardig waarderen
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet dat je nog iets van hem hoort
Pino heeft mij nog nooit teleurgesteld, en daar wil ik het graag bij latenquote:
maar de browser op de pc ondersteund geen adaptive streaming met HTML5. Met Silverlight en Flash wel.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nog nooit last van gehad. En Flash is sowieso al verleden tijd..
Ja, zou fijn zijn! Vorige week was ik aan het werk, misschien klinkt het nu thuis wel heel andersquote:
Ik probeer Tiesto even... Als ik dat niet track, dan schakel ik over op tvquote:Op zondag 29 april 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ik ff Stenders en Siebelink van KX aanzet.
Dat je het nu wel zegt dat je het in de gaten houdt, maar verder er niet meer aan denkt.quote:
twitter:
Moet je maar eens opletten.quote:Op zondag 29 april 2012 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat je het nu wel zegt dat je het in de gaten houdt, maar verder er niet meer aan denkt.
Dat is zo. Maar moet zeggen dat ik zelf nog geen situatie ben tegengekomen dat ik Flash mis op de iPad.quote:Op zondag 29 april 2012 00:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
maar de browser op de pc ondersteund geen adaptive streaming met HTML5. Met Silverlight en Flash wel.
Iddquote:Op zondag 29 april 2012 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, zou fijn zijn! Vorige week was ik aan het werk, misschien klinkt het nu thuis wel heel anders
Eerste plaatje is dikke primaquote:Op zondag 29 april 2012 00:07 schreef Civilian het volgende:
[..]
IddMaar op een of andere manier ben ik er bang voor..
Wat is nou eigenlijk datgene wat een iPad onderscheidt van een Android-apparaat? Even zonder fanboyzooi, puur op feiten gebaseerd.quote:Op zondag 29 april 2012 00:07 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar moet zeggen dat ik zelf nog geen situatie ben tegengekomen dat ik Flash mis op de iPad.
Tjah ik weet het niet. Ik heb een iPad omdat ik de iPhone ook wel fijn vond. En ik vond het ook wel zonde om over te stappen naar Android, terwijl ik al redelijk wat geld in Apple-apps had gestoken.quote:Op zondag 29 april 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk datgene wat een iPad onderscheidt van een Android-apparaat? Even zonder fanboyzooi, puur op feiten gebaseerd.
Ben ik echt benieuwd naar, ik zie het verschil namelijk niet
Het scherm, de software, de snelheid, de eenvoudigheid, veeeeeeeeel apps.quote:Op zondag 29 april 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk datgene wat een iPad onderscheidt van een Android-apparaat? Even zonder fanboyzooi, puur op feiten gebaseerd.
Ben ik echt benieuwd naar, ik zie het verschil namelijk niet
Ik heb nu een Android-telefoon, ben er zeer tevreden over (SGS). Snap je punt, ik neig heel erg om weer voor Android te gaan, omdat het zo goed bevaltquote:Op zondag 29 april 2012 00:12 schreef Civilian het volgende:
[..]
Tjah ik weet het niet. Ik heb een iPad omdat ik de iPhone ook wel fijn vond. En ik vond het ook wel zonde om over te stappen naar Android, terwijl ik al redelijk wat geld in Apple-apps had gestoken.
Maar daadwerkelijke verschillen, geen idee
Het heet dan ook Tiësto's club life, wijsneusquote:Op zondag 29 april 2012 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
Tiësto's club Live, maar het is helemaal niet live..
Maar over al die punten ben ik bij mijn telefoon heel erg tevreden, meer apps hoef ik bijv ook niet (zie nu door de bomen het bos soms al niet meerquote:Op zondag 29 april 2012 00:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het scherm, de software, de snelheid, de eenvoudigheid, veeeeeeeeel apps.
quote:Op zondag 29 april 2012 00:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het heet dan ook Tiësto's club life, wijsneus
Scherm van een tablet is groter he. Die reso van de nieuwe iPad is echt heel erg goed.quote:Op zondag 29 april 2012 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar over al die punten ben ik bij mijn telefoon heel erg tevreden, meer apps hoef ik bijv ook niet (zie nu door de bomen het bos soms al niet meer). En vooralsnog vind ik het simpel genoeg, behalve als 'ie in de prak ligt tijdens een upgrade
![]()
Neuh.quote:Op zondag 29 april 2012 00:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Scherm van een tablet is groter he. Die reso van de nieuwe iPad is echt heel erg goed.
Ga gewoon een keertje naar de MM
Daar heb je een puntje...quote:Op zondag 29 april 2012 00:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Scherm van een tablet is groter he. Die reso van de nieuwe iPad is echt heel erg goed.
Ga gewoon een keertje naar de MM
Ja en vergelijk een Asus met de new iPad eens dan.quote:Op zondag 29 april 2012 00:19 schreef Civilian het volgende:
[..]
Neuh.
Wij hebben de iPad 2 en 3 naast elkaar gelegd. Op beide iPads HD foto's bekeken, zelf foto's gemaakt met de iPads en bekeken. En kwaliteitsverschil is erg weinig.
"the new iPad" ook zoietsquote:Op zondag 29 april 2012 00:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja en vergelijk een Asus met de new iPad eens dan.
trustenquote:
Kijk, daar heb ik dan nog nooit van gehoord...quote:Op zondag 29 april 2012 00:22 schreef borisz het volgende:
Overigens ben ik zeer blij met mijn transformer prime
Ben jij zo vlug al jarig?quote:Op zondag 29 april 2012 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik dan nog nooit van gehoord...![]()
Heb nog een dikke 2 weken om rond te kijken, al kan het me ook niets schelen als ik hem later krijg
Mijn mening als een iPad gebruiker.. Ik ben wel blij dat ik hem gekregen heb hoor want ik zou 't geld er zelf nooit voor hebben neergelegd. Daar vind ik het apparaat te nutteloos voorquote:Op zondag 29 april 2012 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik dan nog nooit van gehoord...![]()
Heb nog een dikke 2 weken om rond te kijken, al kan het me ook niets schelen als ik hem later krijg
14 mei, ja. Van mij hoeft het niet, maar goed...quote:
Krijgen zou ik ook geen problemen mee hebben!quote:Op zondag 29 april 2012 00:26 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mijn mening als een iPad gebruiker.. Ik ben wel blij dat ik hem gekregen heb hoor want ik zou 't geld er zelf nooit voor hebben neergelegd. Daar vind ik het apparaat te nutteloos voor
tegelijk met Sersjee toch?quote:Op zondag 29 april 2012 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
14 mei, ja. Van mij hoeft het niet, maar goed...![]()
Meer zin in die week vakantie, lekker een dag naar Scheveningen, etentjes,
Ah ja, dat heb ik ook. Vind 't leuk dat m'n ouders en m'n zusje even langskomen, maar de rest sla ik tegenwoordig overquote:Op zondag 29 april 2012 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
14 mei, ja. Van mij hoeft het niet, maar goed...![]()
Meer zin in die week vakantie, lekker een dag naar Scheveningen, etentjes,
dat heb ik dus ook. zit er wel al een tijd over te dubben, maar volgens mij zou ik em nooit echt gebruiken....hooguit in de trein ofzo, maar daar vermaak ik me ook prima met zo'n papieren ding met een kaftquote:Op zondag 29 april 2012 00:26 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mijn mening als een iPad gebruiker.. Ik ben wel blij dat ik hem gekregen heb hoor want ik zou 't geld er zelf nooit voor hebben neergelegd. Daar vind ik het apparaat te nutteloos voor
Dus taartjes en ranja in het topic?quote:Op zondag 29 april 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja klopt! Het is gewoon een kick-ass datum
Angry Birds! En dan alle 4 en niet dat suffe aftreksel op Facebook. Enneuh, vanaf je bank dit topic mee lezen of druk twitteren tijdens het ESFquote:Op zondag 29 april 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook. zit er wel al een tijd over te dubben, maar volgens mij zou ik em nooit echt gebruiken....hooguit in de trein ofzo, maar daar vermaak ik me ook prima met zo'n papieren ding met een kaft
We hadden het in de planning om een zeilboot te huren en het midden op het IJsselmeer te vieren met iedereen, maar das nu te kort dag...quote:
Dat en het maken van hapjes ed, dat vind ik wel leuk. Irl heb ik een schurfthekel aan het in de aandacht staan, van mij hoeft het niet zoquote:Op zondag 29 april 2012 00:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah ja, dat heb ik ook. Vind 't leuk dat m'n ouders en m'n zusje even langskomen, maar de rest sla ik tegenwoordig over
Inderdaad. Waar ik hem nu 't meeste voor gebruik is TV kijken in mn nest, of wat gedownloade series. Maar daar blijft het eigenlijk ook wel een beetje bij. Heel af en toe FB of twitterquote:Op zondag 29 april 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook. zit er wel al een tijd over te dubben, maar volgens mij zou ik em nooit echt gebruiken....hooguit in de trein ofzo, maar daar vermaak ik me ook prima met zo'n papieren ding met een kaft
ik draai met het ESF mn tv een beetje bij en ik ga gewoon achter mijn pc tweeten. ging vorig jaar ook prima, tot groot vermaak van een aantal collega'squote:Op zondag 29 april 2012 00:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Angry Birds! En dan alle 4 en niet dat suffe aftreksel op Facebook. Enneuh, vanaf je bank dit topic mee lezen of druk twitteren tijdens het ESF
Ik heb dus juist niks met dat gedoe van het maken van hapjes en al dat georganiseer. Cadeautjes zijn wel leuk!quote:Op zondag 29 april 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat en het maken van hapjes ed, dat vind ik wel leuk. Irl heb ik een schurfthekel aan het in de aandacht staan, van mij hoeft het niet zo
Geloof dat ik dat ding continu in m'n handen zou hebben, net als m'n mobiel... Kom handen tekort straksquote:Op zondag 29 april 2012 00:33 schreef Civilian het volgende:
[..]
Inderdaad. Waar ik hem nu 't meeste voor gebruik is TV kijken in mn nest, of wat gedownloade series. Maar daar blijft het eigenlijk ook wel een beetje bij. Heel af en toe FB of twitter
in mn nest slaap ik of lees ik een boek. tv kijken doe ik op de tv en films en series stream ik vanaf mn pc naar mn tv. ik zou zo'n tablet alleen gebruiken om te twitteren terwijl ik tv kijk. en daar zit niemand op te wachten....quote:Op zondag 29 april 2012 00:33 schreef Civilian het volgende:
[..]
Inderdaad. Waar ik hem nu 't meeste voor gebruik is TV kijken in mn nest, of wat gedownloade series. Maar daar blijft het eigenlijk ook wel een beetje bij. Heel af en toe FB of twitter
seks is er niet meer bij?quote:Op zondag 29 april 2012 00:35 schreef Dagoduck het volgende:
Zo'n iPad is echt ongezellig, m'n ouders zitten alleen nog maar te wordfeuten en drawsomethinge
Dat zeg ik toch "alleen nog maar"quote:
Veel lastminuteregelpaniek en schoonmaakwoede, het organiseren hou ik ook niet van. Ben nu al aan het voorbereiden door m'n huis te sausen, zodat het dan toonbaar is, ik zoek nog vrijwilligers voor het doen van mijn tuinquote:Op zondag 29 april 2012 00:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb dus juist niks met dat gedoe van het maken van hapjes en al dat georganiseer. Cadeautjes zijn wel leuk!
Scheelt dat ik ook niet zo heel erg verslaafd ben aan mn telefoonquote:Op zondag 29 april 2012 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Geloof dat ik dat ding continu in m'n handen zou hebben, net als m'n mobiel... Kom handen tekort straks
Ik wel...quote:Op zondag 29 april 2012 00:37 schreef Civilian het volgende:
[..]
Scheelt dat ik ook niet zo heel erg verslaafd ben aan mn telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |