quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:53 schreef henkde_j het volgende:
Is die Sandstorm mix van vanavond al ergens te downloaden. Damn wat vond ik dat vet. Ik had even een geniet momentje toen ik vanaf het treinstation het centrum van Groningen inliep
Is natuurlijk sowieso een genietmomentje.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:53 schreef henkde_j het volgende:
Is die Sandstorm mix van vanavond al ergens te downloaden. Damn wat vond ik dat vet. Ik had even een geniet momentje toen ik vanaf het treinstation het centrum van Groningen inliep
Held!quote:
Altijd. Waarom kon ik niet in Groningen blijven studerenquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is natuurlijk sowieso een genietmomentje.
True that!quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is natuurlijk sowieso een genietmomentje.
Ik heb dat altijd als we Zwolle binnen rijden met de trein, je kunt namelijk de flat zien waar ik woon. Thuiskomenquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
True that!![]()
Zwolle heeft dat ook, betekent dat ik binnen een half uur thuis ben na een lange stapdag/shopdag![]()
Over een paar weken weer eens met de trein, een dagje Scheveningen it is
o, dat wilde ik ook net posten...quote:
Nou, dit was pas de 2e keer dat ik hem raadde, ik was trotsquote:
ik heb dat eigenlijk helemala niet...en eigenlijk nooit gehad....quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd als we Zwolle binnen rijden met de trein, je kunt namelijk de flat zien waar ik woon. Thuiskomen
Ik ben van oorsprong een Groningse, uit de provincie danquote:
Je kan mijn huis dan wel niet zien vanaf het station (zou knap zijnquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd als we Zwolle binnen rijden met de trein, je kunt namelijk de flat zien waar ik woon. Thuiskomen
heb er 1 jaar gewoond, en ca 4.5jr in de provinciequote:
deze keer hoorde ik het teovallig wel, maar meestal heb ik ook geen idee...quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:59 schreef CindieY het volgende:
Ben ik nou de enige die het serieus helemaal nooit hoort?
Bij Zwolle zit ik altijd. FUUUUCCCK zit ik wel in het goede deel?!!quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
De laatste keer dat m'n zusje bij me was presteerde ze het om in het verkeerde deel te zitten en moest ze helemaal via Leeuwarden naar Groningenquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bij Zwolle zit ik altijd. FUUUUCCCK zit ik wel in het goede deel?!!
Al rijd ik het 2 maal per maand
ja, dat is altijd lastig....zeker als je zoals ik van Grunn naar Ljouwert bent verhuisd....zeker de 1e paar keer moest ik heeeeeeeeel goed opletten...quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bij Zwolle zit ik altijd. FUUUUCCCK zit ik wel in het goede deel?!!
Al rijd ik het 2 maal per maand
Daarom reis ik nooit alleen, gaat altijd mis...quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
De laatste keer dat m'n zusje bij me was presteerde ze het om in het verkeerde deel te zitten en moest ze helemaal via Leeuwarden naar Groningen
Oh, geen problemen mee. Ik heb niet eens altijd reisadvies nodig om te reizen (ook verder dan Zwolle), gebruik dat vooral voor de vertrektijden, hoe ik ergens kom weet ik zo ook welquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom reis ik nooit alleen, gaat altijd mis...![]()
Met de auto ook wel, ben een kei in verdwalen, maar das toch anders
Geen geluidquote:
Ik nietquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, geen problemen mee. Ik heb niet eens altijd reisadvies nodig om te reizen (ook verder dan Zwolle), gebruik dat vooral voor de vertrektijden, hoe ik ergens kom weet ik zo ook wel
Trustenquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:08 schreef 3rdRock het volgende:
bedtijd. dan eenzame kille bed roept weer
trusten
bij mij wel..quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:08 schreef 3rdRock het volgende:
trusten
Trustequote:
bye bye man bye byequote:Op zaterdag 28 april 2012 01:08 schreef 3rdRock het volgende:
trusten
Nee!quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:09 schreef Qunix het volgende:
Dag, dag en je weet het... Netjes proaten en handjes boven de dekens.
quote:
quote:MEDEDELING
Deze video bevat een audiotrack waarvoor geen toestemming is gegeven door alle auteursrechthouders. De audio is uitgeschakeld. Meer over auteursrecht
Dat zou Fred gezegd hebben als hij hier was geweest...quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:09 schreef Qunix het volgende:
Dag, dag en je weet het... Netjes proaten en handjes boven de dekens.
Weet ikquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat zou Fred gezegd hebben als hij hier was geweest...
Nou, daag
Kan je goed druk mee zijnquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:14 schreef henkde_j het volgende:
Ik haak ook weer af. Kapot van de verhuizing. 1 kamer verder op in m'n studentenhuis
vreemd genoeg heb ik wel geluid als je via fok bekijkt. op de youtube pagina idd niet.quote:
MEDEDELINGquote:
Pinooooquote:Op zaterdag 28 april 2012 09:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
MEDEDELING
Deze video bevat een audiotrack waarvoor geen toestemming is gegeven door alle auteursrechthouders. De audio is uitgeschakeld. Meer over auteursrecht
En mogguh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:52 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
.
Enkeltje heggenschaar aubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Oei.twitter:michielveenstra twitterde op zaterdag 28-04-2012 om 12:28:53Gezien in Almelo: gemeente informatie bord Aanstaande Maandag Koninginnedag met daaronder reclamebord voor een nieuwe Suzuki. #au reageer retweet
ik heb al gereplied of je er ook een skivakantie bij krijgt...quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:30 schreef Pino112 het volgende:
Oei.twitter:michielveenstra twitterde op zaterdag 28-04-2012 om 12:28:53Gezien in Almelo: gemeente informatie bord Aanstaande Maandag Koninginnedag met daaronder reclamebord voor een nieuwe Suzuki. #au reageer retweet
laat je vriendin dit maar niet lezen....quote:
dat past niet op 1 plaatje, dat is meer een boekwerk denk ikquote:
Dat boek moesten ze maar eens schrijven dan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat past niet op 1 plaatje, dat is meer een boekwerk denk ik
ja, maar wie moet dat dan doen? een man of een vrouw?quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat boek moesten ze maar eens schrijven dan.
Een man.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar wie moet dat dan doen? een man of een vrouw?
mmmm, ik denk dat dan een homosexuele man de beste optie is....die kent zichzelf en een evt andere man van binnen en van buiten!quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmmm, ik denk dat dan een homosexuele man de beste optie is....die kent zichzelf en een evt andere man van binnen en van buiten!
die tegenstrijdige signalen snapt een man dus niet....je lacht met open mond, maar kijkt tegelijkertijd een tikkeltje meewarigquote:
Tsjaquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die tegenstrijdige signalen snapt een man dus niet....je lacht met open mond, maar kijkt tegelijkertijd een tikkeltje meewarig
en nu ga je ook nog een clown imiterenquote:
Laten we het er maar ophouden dat mannen en vrouwen elkaar nooit zullen begrijpen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en nu ga je ook nog een clown imiterenof is het een drankneus?
en dat begrijp ik dan weer welquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Laten we het er maar ophouden dat mannen en vrouwen elkaar nooit zullen begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |