quote:
Papa is daar helemaal fan vanquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
Nooit gezien die film, ik moest aan Magnum PI denken. De detectiveserie van vroeger.
Hoeft ook niet....quote:
Nee, ik snap dit ook niet. Helemaal geen verhaal in zo'n dans, maar een stel losse bewegingen.quote:
Ja, eens...quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond het stukken beter dan die malle belgen aan een touw
Dat iddquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Lijkt veel ouder. Gedraagt zich ook ouder.
LOL, wat is dat?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:02 schreef iBenny het volgende:
Mijn broertje: "Ze heeft een geadopteerde kop"
Ik wist niet eens dat daar musicals warenquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
De musicals in Center ParcsWat een voorbeeld.
Nee ik ook niet, waarschijnlijk zo een animeerteamquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat daar musicals waren
En dan nog wit ook. Als hij zwart was geweest, had beter gestaan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, ze is echt niet dik maar wel een buikje en die jurk accentueert al het slechte...
Klinkt nu al geniaalquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, waarschijnlijk zo een animeerteam
Ey je bent er nogquote:
Pinguettequote:
Jaa!quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:07 schreef Injetta het volgende:
Oh, we gaan al de eerste break in.....
Zal ik nog een fles opentrekken??
Jij haat Danquote:
Waarom is het er al niet meer? Ik heb het 1 keer gezien, daarna op vakantie. Er waren no way drie afleveringen dit seizoen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
Ik bedenk net dat het wel goed is dat Gypsys niet komt, kan ik mooi even gamen, Peter vd Vorst vind ik niet zo erg leuk.
Nick springt uit het vliegtuig. Nick wil een foto maken met zijn telefoon. Nick moet te lang wachten tot het ding focust. Nick valt te pletter.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Nick is een fotografiestudent met een telefoon in plaats van een camera. Nick is gezakt.
Geen idee. Ik vind het ook nogal weinig. Wel 3 dacht ik of 4. meer zal het niet geweest zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom is het er al niet meer? Ik heb het 1 keer gezien, daarna op vakantie. Er waren no way drie afleveringen dit seizoen.
Heeey!quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:09 schreef MissJ het volgende:
Gr gr uit antwerpen :-) Helaas geen rtl4 op de tv hier. Nou veel plezier en toedelssss!
3 of 4 hebben we er gehadquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom is het er al niet meer? Ik heb het 1 keer gezien, daarna op vakantie. Er waren no way drie afleveringen dit seizoen.
Ik zal eens rondvragen bij de mannen op mijn werkquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sinds Dan. Wie sopt er nou niet op die man
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:14 schreef Injetta het volgende:
Ik ga straks na de wijn aan de schuimblokken...
Vind ik het lekkerste snoep ooit...
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:14 schreef Injetta het volgende:
Ik ga straks na de wijn aan de schuimblokken...
Vind ik het lekkerste snoep ooit...
Volgens mij snappen heteromannen niet wat we in Dan zien..quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal eens rondvragen bij de mannen op mijn werk
Drie. Denk ik. of toch vier. Te weinig. Niet gezien. Insert enge ziektequote:
Eigenlijk is hij ook niet mijn type, voorzover ik dat heb. Maar hij is gewoon leuk en vrolijk of zoiets./quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:14 schreef Injetta het volgende:
[..]
Volgens mij snappen heteromannen niet wat we in Dan zien..
Ja die echte schuimblokken. Dus niet die weke schuimpjes van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]Die harde? Die vind ik ook lekker, terwijl ik eigenlijk helemaal neit zo van snoep houd, behalve M&M's en die blokken.
Ik heb een paar weken overgeslagen. Nu weer 1 zak gekocht.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:15 schreef FokNederland het volgende:
Jij eet volgensmij elke week M&M's.
Gelukkig is er een torrent aardige tante uit GB die alle afleveringen heeft opgenomen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Drie. Denk ik. of toch vier. Te weinig. Niet gezien. Insert enge ziekte
Ik heb de beste man gesproken, geinterviewd, zien dansen en sta op de foto met hem. Danquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:14 schreef Injetta het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de beste man gesproken, geinterviewd, zien dansen en sta op de foto met hem. Dan
Foto van jou en Dan!quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de beste man gesproken, geinterviewd, zien dansen en sta op de foto met hem. Dan
Geen idee waarom zo kort, misschien komt vd Vorst ook maar een paar keer, en gaan de kampers weer verder?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Drie. Denk ik. of toch vier. Te weinig. Niet gezien. Insert enge ziekte
Hij is ook niet het type waar ik normaal op val. Maar het is zijn lach, zijn uitstraling, niet te benoemen....quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk is hij ook niet mijn type, voorzover ik dat heb. Maar hij is gewoon leuk en vrolijk of zoiets./
Zelfs die snappen het...quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:14 schreef Injetta het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ik eruit zie, dus ik kan nu elke foto pakken die ik kan vinden. Dus nee. mijn kop zie je niet publiekelijk.quote:
En je bent hetero??quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Schande!quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:17 schreef WillemijnB het volgende:
En dan de Glee versie van Defying grafity op de achtergrond.(Goedenavond trouwens iedereen!
)
Gleequote:Op vrijdag 27 april 2012 21:17 schreef WillemijnB het volgende:
En dan de Glee versie van Defying grafity op de achtergrond.(Goedenavond trouwens iedereen!
)
Hallotjesquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:17 schreef WillemijnB het volgende:
)
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Glee
En dat zonder ooit gezien te hebben![]()
Er is een game vanquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Glee
En dat zonder ooit gezien te hebbenWel de game ooit gezien op de E3
Game van Wicked???quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Glee
Is er een Glee-game? En mag ik die hebben?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Glee
Een karaoke-game van Konamiquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Is er een Glee-game? En mag ik die hebben?
En die mag van mij al met vervroegd pensioen wegens geen humor.quote:
De meiden van K3?quote:
Karinaquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:21 schreef Karina het volgende:
Oh verrek ik weet waarom FOK! traag is op mijn laptop, vanwege de download op mijn pc natuurlijk
Haha, hele seizoenen aan het binnentrekken?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:21 schreef Karina het volgende:
Oh verrek ik weet waarom FOK! traag is op mijn laptop, vanwege de download op mijn pc natuurlijk
Ja, als je zit te downloaden dan wordt je internet traag...quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:21 schreef Karina het volgende:
Nee Guildwars 2quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha, hele seizoenen aan het binnentrekken?
Ik was het even vergeten, pc staat in een andere kamer.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:21 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja, als je zit te downloaden dan wordt je internet traag...
@Willemijn, quoten, you're doing it wrong.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:21 schreef WillemijnB het volgende:
@roos: N2N was erg indrukwekkend! Heel mooi!
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan moet je die boksbal achter in je mond(hoe heet dat ook alweer) een tik geven
Ah, de open betaquote:
Cee?quote:
Eerste download ging mis, of ik begreep het verkeerdquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, de open beta
Ja, iemand van ons ook, als het goed is. Na twee closed zal het wel wat drukker zijn mag ik aannemen
Ja hoor eerste kruisquote:
Houdjemond....quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:23 schreef houdjemond het volgende:
Ik durf hier niet hardop te zeggen dat ik dit wel heel leuk vind
Fred was leuker.quote:
je huig, gadverdamme wat een smerig woordquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:22 schreef Injetta het volgende:
[..]![]()
Ik heb nu maar 7 slokjes wijn genomen...
Nou ja.. muziek... Het was geluid..quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:26 schreef Stickertje het volgende:
oh wat word er weer flauw gedaan over deze muziek
Door de jury bedoel je?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:26 schreef Stickertje het volgende:
Vond jij t goed dan? Of vernieuwend?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:26 schreef Stickertje het volgende:
Vast, maar ik vond er geen hol aan. Ga naar Rammstein bv en dan geniet ik. En kan ik een week lang niet meer praten wegens verrotte stemquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:26 schreef Stickertje het volgende:
Ik had met opzet roos niet gequoted omdat 't nogal offtopic ging. En een @ werk m.i. net zo goed.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
@Willemijn, quoten, you're doing it wrong.
En sekse instellen ook.
Wij snappen het gewoon nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:27 schreef Bayswater het volgende:
Die laatsten waren gewoon goed en nog door ook
Ik was stiekem gewoon aan t kijken of je addblock had.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:27 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Ik had met opzet roos niet gequoted omdat 't nogal offtopic ging. En een @ werk m.i. net zo goed.![]()
Wat m'n sekse betreft: oeps! Ik zal de boel even gauw castreren dan!
Staan festivals vol mee, en met meer dan bij Marco Borsatoquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:29 schreef Pheno het volgende:
Ga Draw something doen of zo, verveel mij er niet mee.
Das makkelijker?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:29 schreef Injetta het volgende:
Vind het nog wel langzaam voor snelpainting.E n waarom op zijn kop?
Doet ie op zijn iPad ook.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:29 schreef Injetta het volgende:
Vind het nog wel langzaam voor snelpainting.E n waarom op zijn kop?
Neuh, lekker scharen tussen de repetities door.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:32 schreef Karina het volgende:
De jongens hebben jullie ook niet nodig denk ik zo.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:32 schreef Pheno het volgende:
GirlpowerDe jaren negentig belden, ze wilden hun spicegirls terug.
ja, dat is bijzonder. Dat was vorig jaar bij een nummer op het songfestival.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:33 schreef WillemijnB het volgende:
Ik moet helaas nog even verder met m'n taart anders krijg ik 'm niet af vanavond. En aangezien ik niet én tv kan kijken én taart kan maken én kan Fok!ken tegelijk moet ik jullie helaas weer verlaten. Erg jammer, want HGT is veel leuker met dit topic.
Succes met je taart dan!quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:33 schreef WillemijnB het volgende:
Ik moet helaas nog even verder met m'n taart anders krijg ik 'm niet af vanavond. En aangezien ik niet én tv kan kijken én taart kan maken én kan Fok!ken tegelijk moet ik jullie helaas weer verlaten. Erg jammer, want HGT is veel leuker met dit topic.
Joe joe, bak zequote:Op vrijdag 27 april 2012 21:33 schreef WillemijnB het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |