quote:
Papa is daar helemaal fan vanquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
Nooit gezien die film, ik moest aan Magnum PI denken. De detectiveserie van vroeger.
Hoeft ook niet....quote:
Nee, ik snap dit ook niet. Helemaal geen verhaal in zo'n dans, maar een stel losse bewegingen.quote:
Ja, eens...quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond het stukken beter dan die malle belgen aan een touw
Dat iddquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Lijkt veel ouder. Gedraagt zich ook ouder.
LOL, wat is dat?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:02 schreef iBenny het volgende:
Mijn broertje: "Ze heeft een geadopteerde kop"
Ik wist niet eens dat daar musicals warenquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
De musicals in Center ParcsWat een voorbeeld.
Nee ik ook niet, waarschijnlijk zo een animeerteamquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat daar musicals waren
En dan nog wit ook. Als hij zwart was geweest, had beter gestaan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, ze is echt niet dik maar wel een buikje en die jurk accentueert al het slechte...
Klinkt nu al geniaalquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, waarschijnlijk zo een animeerteam
Ey je bent er nogquote:
Pinguettequote:
Jaa!quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:07 schreef Injetta het volgende:
Oh, we gaan al de eerste break in.....
Zal ik nog een fles opentrekken??
Jij haat Danquote:
Waarom is het er al niet meer? Ik heb het 1 keer gezien, daarna op vakantie. Er waren no way drie afleveringen dit seizoen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
Ik bedenk net dat het wel goed is dat Gypsys niet komt, kan ik mooi even gamen, Peter vd Vorst vind ik niet zo erg leuk.
Nick springt uit het vliegtuig. Nick wil een foto maken met zijn telefoon. Nick moet te lang wachten tot het ding focust. Nick valt te pletter.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Nick is een fotografiestudent met een telefoon in plaats van een camera. Nick is gezakt.
Geen idee. Ik vind het ook nogal weinig. Wel 3 dacht ik of 4. meer zal het niet geweest zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom is het er al niet meer? Ik heb het 1 keer gezien, daarna op vakantie. Er waren no way drie afleveringen dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |