Ik vind het wel zwaar kut dat Kolbein geofferd wordt voor Siemquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:24 schreef plan_C het volgende:
Een grove schande is het als fucking Siem de Jong aanvoerder wordt. Jezus Christus zeg, dan kunnen ze net zo goed zonder aanvoerder voetballen. En tsja, opzich niet eens een slechte keuze.
Waarom? Kolbeinn heeft niks bewezen, Siem welquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Ik vind het wel zwaar kut dat Kolbein geofferd wordt voor Siem
Ja en nee. Ja, omwille dat Kolbeinn méér een échte spits is. Niet zozeer meer een Ajax-spits, maar meer een pure afmaker. Nee omwille van het punt dat De Jong in de aanval niet zo ver terugzakt en het middenveld méér aan voetballen kan toekomen. Ze hebben immers een stuk meer ruimte.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Gast is meer geblesseerd geweest dan dat hij op het veld heeft gestaan , dus heeft ook niks kunnen bewijzenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:30 schreef gniffie het volgende:
[..]
Waarom? Kolbeinn heeft niks bewezen, Siem wel
Waarom zou je Siem eruit halen dan, net nu die goed bezig is. Sig's invalbeurten hebben mij nog niet overtuigd dat die beter in het spel past dan Siem.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:32 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Gast is meer geblesseerd geweest dan dat hij op het veld heeft gestaan , dus heeft ook niks kunnen bewijzen
Als hij nu komt dan kan 'ie nog makkelijk twee jaar van meerwaarde zijn voor Ajax.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Chivu is niet meer de Chivu van Ajax 2003 , Roma etc
Jezus wat ben jij een zure klootzak zeg.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:24 schreef plan_C het volgende:
Een grove schande is het als fucking Siem de Jong aanvoerder wordt. Jezus Christus zeg, dan kunnen ze net zo goed zonder aanvoerder voetballen. En tsja, opzich niet eens een slechte keuze.
Dan nog, kan met 2 vingers mee in het (ik quote andere hier) belabberde Eredivisie niveau?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Chivu is niet meer de Chivu van Ajax 2003 , Roma etc
Doe gvd eens normaal man, als er 1 man van waarde is gebleken dit seizoen en altijd is blijven strijden is het Siem de Jong wel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:24 schreef plan_C het volgende:
qft.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Doe gvd eens normaal man, als er 1 man van waarde is gebleken dit seizoen en altijd is blijven strijden is het Siem de Jong wel.
gww.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Doe gvd eens normaal man, als er 1 man van waarde is gebleken dit seizoen en altijd is blijven strijden is het Siem de Jong wel.
Nee hoor. Ik zeg wat ik er van vind. Je mag vinden wat je wilt en ik zal dat respecteren. Ik ben Ajacied tot in de dood.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:49 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een zure klootzak zeg.
Kan je niet lekker op de bus bij PSV gaan wachten? daar hoor je meer thuis.
Geloof wat je wilt geloven. Het is je goedrecht.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Siem de Jong moet je altijd opstellen in de topwedstrijdenquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:18 schreef plan_C het volgende:
[..]
Geloof wat je wilt geloven. Het is je goedrecht.
Hier kan me wel in vinden. En tsja, hier schijnen ze idd niets gewend te zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Siem de Jong moet je altijd opstellen in de topwedstrijden
voor de rest zijn ze hier niks gewend
Litmanen , Laudrup etc , daar is siem een ballenjongen bijquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:20 schreef plan_C het volgende:
[..]
Hier kan me wel in vinden. En tsja, hier schijnen ze idd niets gewend te zijn.
So true.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:21 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Litmanen , Laudrup etc , daar is siem een ballenjongen bij
Dat ben ik wel met je eens, maar op het niveau waar nu gevoetbald wordt is Siem wel waardevolquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:21 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Litmanen , Laudrup etc , daar is siem een ballenjongen bij
in de topwedstrijden wel ja. maar dat betekend nog niet dat hij aan de standaard waarden van Ajax voldoetquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, maar op het niveau waar nu gevoetbald wordt is Siem wel waardevol
Alleen Erikesen en Vertonghen voldoen daar volgens mij aanquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:42 schreef vincerusso het volgende:
[..]
in de topwedstrijden wel ja. maar dat betekend nog niet dat hij aan de standaard waarden van Ajax voldoet
eerder door de verandering naar 4-4-2 niet door de invloed van het werkertje van Halstquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:44 schreef Artillerieschaap het volgende:
Je hebt ook waterdragers nodig. Titel 28 hadden we ook niet gepakt ohne Jan van Halst.
Is toch helemaal niet het geval. Hij probeert langzaam terug te komen na een lange blessure. Dat gaat met vallen en opstaan, want zo geweldig speelde die nog niet met Jong-Ajax in de bekerfinale.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Ik wil zijn inbreng niet over-romantiseren, dat risico bestaat na 10 jaar wel. Maar hij heeft toch vaak in wedstrijden een voortrekkersrol genomen. Je kan niet 10 Jesper Gronkjaers in een elftal opstellen. Er moeten ook wel wat Galaseks in zitten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:49 schreef vincerusso het volgende:
[..]
eerder door de verandering naar 4-4-2 niet door de invloed van het werkertje van Halst
Galaseks ja . en ook Bergdolmo,s etc . maar de inbreng van het werkertje word schromelijk overschat in mijn ogen . een paar seizoenen eerder was het dolle pret met die kale samen met verlaatquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:53 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik wil zijn inbreng niet over-romantiseren, dat risico bestaat na 10 jaar wel. Maar hij heeft toch vaak in wedstrijden een voortrekkersrol genomen. Je kan niet 10 Jesper Gronkjaers in een elftal opstellen. Er moeten ook wel wat Galaseks in zitten.
Dat is niet helemaal waar, in beginsel moeten ze kunnen voetballen, als je kijkt naar de meest succesvolle teams in de 70er en 90er jaren zie je dat er 11 voetballers in het veld stonden en geen enkele werkpaardquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:53 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik wil zijn inbreng niet over-romantiseren, dat risico bestaat na 10 jaar wel. Maar hij heeft toch vaak in wedstrijden een voortrekkersrol genomen. Je kan niet 10 Jesper Gronkjaers in een elftal opstellen. Er moeten ook wel wat Galaseks in zitten.
Werkpaarden zijn voor Feyenoord idd. al kon Davids vroeger allebei het heel goedquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, in beginsel moeten ze kunnen voetballen, als je kijkt naar de meest succesvolle teams in de 70er en 90er jaren zie je dat er 11 voetballers in het veld stonden en geen enkele werkpaard
Uiteraard werd er wel gebikkeld maar wel door spelers die aardig konden voetballenquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:58 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Werkpaarden zijn voor Feyenoord idd. al kon Davids vroeger allebei het heel goed
tja en van Halst was daar nooit z,on held inquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteraard werd er wel gebikkeld maar wel door spelers die aardig konden voetballen
maar niks vergeleken met z,n voorgangersquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:06 schreef Tyron het volgende:
!
Ja de Jong is echt een kut speler waar we niks aan te danken hebben.
daar zal die voor meer toeschouwers spelen dan hier...quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:10 schreef plan_C het volgende:
Hopelijk pikt een kleine Duitse club hem op. 2e divisie wellicht. Past hij goed thuis m.i.
Tsja, tip voor die toeschouwers: kijk een andere kant op.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:11 schreef vincerusso het volgende:
[..]
daar zal die voor meer toeschouwers spelen dan hier...
naar die bratwursten of van die wijven met dikke tettenquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:13 schreef plan_C het volgende:
[..]
Tsja, tip voor die toeschouwers: kijk een andere kant op.
Nou, middelmatigheid qua dikte. Zet een lekker model in een hoek van het stadion, zodat de toeschouwers zich kunnen vermaken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:15 schreef vincerusso het volgende:
[..]
naar die bratwursten of van die wijven met dikke tetten
En welke troll ben jij?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:17 schreef plan_C het volgende:
[..]
Nou, middelmatigheid qua dikte. Zet een lekker model in een hoek van het stadion, zodat de toeschouwers zich kunnen vermaken.
Gelukkig hebben we Lodeiro nog he...quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:17 schreef plan_C het volgende:
[..]
Nou, middelmatigheid qua dikte. Zet een lekker model in een hoek van het stadion, zodat de toeschouwers zich kunnen vermaken.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:08 schreef vincerusso het volgende:
[..]
maar niks vergeleken met z,n voorgangers
Jullie moeten wel echt een zwaar leven hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:10 schreef plan_C het volgende:
Hopelijk pikt een kleine Duitse club hem op. 2e divisie wellicht. Past hij goed thuis m.i.
Contador ftwquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:36 schreef TakAFCA het volgende:
Kan je s.v.p. stoppen met je kloontje vincerusso, begint irritant te worden...
Goed gesproken schatjequote:Op zaterdag 28 april 2012 00:38 schreef The_Groove het volgende:
Je mag best kritische zijn op spelers. Mensen moeten accepteren dat de tijden van Laudrup's, Litmanens, Kluivert's en van der Sarren OVER is. Wellicht met financial fair play dat we eventueel dat soort spelers kunnen behouden maar om te zeggen dat Siem de Jong slecht is gaat echt veel te ver.
Die jongen is zo nuttig. Hij heeft vooral de pech dat hij de hoer van het elftal is, dan weer in de spits dan weer links op het midden dan weer rechts op het midden. Altijd presteert hij, je moet je is voorstellen hoe fucking moeilijk dat is.
Een van de nadelen van een grote club zijn, zoveel mafketels die beweren Ajacied te zijn maar vervolgens echt 0.0 verstand van voetbal hebben.
Shame.
Ach geen verstand van voetbal vind ik soms niet het ergste probleem.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:38 schreef The_Groove het volgende:
Je mag best kritische zijn op spelers. Mensen moeten accepteren dat de tijden van Laudrup's, Litmanens, Kluivert's en van der Sarren OVER is. Wellicht met financial fair play dat we eventueel dat soort spelers kunnen behouden maar om te zeggen dat Siem de Jong slecht is gaat echt veel te ver.
Die jongen is zo nuttig. Hij heeft vooral de pech dat hij de hoer van het elftal is, dan weer in de spits dan weer links op het midden dan weer rechts op het midden. Altijd presteert hij, je moet je is voorstellen hoe fucking moeilijk dat is.
Een van de nadelen van een grote club zijn, zoveel mafketels die beweren Ajacied te zijn maar vervolgens echt 0.0 verstand van voetbal hebben.
Shame.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:51 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Ach geen verstand van voetbal vind ik soms niet het ergste probleem.
Als je maar altijd achter je clubje blijft staan. Siem scoort op welke plek hij ook speelt altijd een 6,5 en dat vind ik toch echt super knap. Hij speelt laatste weken prima en is heel vaak beslissend in belangrijke wedstrijden.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:51 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Ach geen verstand van voetbal vind ik soms niet het ergste probleem.
Als je maar altijd achter je clubje blijft staan. Siem scoort op welke plek hij ook speelt altijd een 6,5 en dat vind ik toch echt super knap. Hij speelt laatste weken prima en is heel vaak beslissend in belangrijke wedstrijden.
quote:
Ik vind Siem ook een topgozer hoor, maar Siggy in de spits is een betere optie.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:55 schreef gniffie het volgende:
Siem op het middenveld is amper een voldoende maar in de spits altijd minimaal een 7. Zijn voetballend vermogen zorgt ervoor dat iedereen om hem heen goed speelt én scoort, en als Siem dan ook nog eens scoort wordt dat gewoon een 8.
Sinds de winning streak amper een slechte pot gespeeld. Er is geen betere optie dan hij in de spits, Van wat ik zie rondlopen in de Eredivisie iig. (Behalve Ozbiliz dan
Nee omdat Matavz situatie bij PSVquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind Siem ook een topgozer hoor, maar Siggy in de spits is een betere optie.
Eerst de transfermarkt van komende zomer afwachten. Als Siem de kans krijgt, vertrekt hij wel, denk ik.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:08 schreef stoeltafel het volgende:
Totaal niet mee eens. Siggy creeert veel meer dan Matavz. Vind Siggy ook veel beter voor de goal dan Siem. Ben echt zo benieuwd wie eruit gaat volgend seizoen. Eriksen, Anita, Jansen of de Jong?
FdB kan ze alle 4 opstellen, dat gebeurt nu ook als Sigthorsson erin komt, Eriksen of De Jong als rechtsbuiten, dit geeft ook ruimte aan de opkomende back, die moet de voorzetten geven, daarom hoeft Narsingh ook van mij niet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:08 schreef stoeltafel het volgende:
Totaal niet mee eens. Siggy creeert veel meer dan Matavz. Vind Siggy ook veel beter voor de goal dan Siem. Ben echt zo benieuwd wie eruit gaat volgend seizoen. Eriksen, Anita, Jansen of de Jong?
Ik vind idd dat Ajax een speler moet proberen aan te schaffen die een mannetje kan passeren met techniek ipv op snelheid. Dan ontstaat er ook meteen meer ruimte.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:03 schreef gniffie het volgende:
Eriksen heeft amper diepgang en De Jong zal wel op het middenveld blijven staan als ik Frank zo zie.
Samen met Boerrigter die ook amper diep gaat, hij wil liever de bal in de voet, krijg je het Barcelona van nu waar ze eindeloos rond blijven tikken en niks creëren.
Volgens mij is die plan_C een oude bekende van jequote:Op zaterdag 28 april 2012 12:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik merk dat de Ajacieden die hier al heel lang posten, niet meer in deze topic komen, en helemaal terecht als ik het zo lees.
Contador?quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij is die plan_C een oude bekende van je
Dat ze de kansen de laatste tijd niet afmaken is wat anders dan niets creëren (ze hebben er ook maar een kleine 100 gemaakt dit seizoen in de competitie), Ajax speelt in NL 99 van de 100 keer op de helft van de tegenstander, de enigen die ruimte krijgen zijn de backs, de klassieke rechtsbuiten als zodanig gaat niet meer net als de klassieke 10quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:03 schreef gniffie het volgende:
Eriksen heeft amper diepgang en De Jong zal wel op het middenveld blijven staan als ik Frank zo zie.
Samen met Boerrigter die ook amper diep gaat, hij wil liever de bal in de voet, krijg je het Barcelona van nu waar ze eindeloos rond blijven tikken en niks creëren.
Eerst even afwachten wat er gaat gebeuren op de Zomerbeurs van Transfersquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:36 schreef S0nic het volgende:
Wie prefereren jullie hier als nieuwe aanvoerder volgend seizoen?
Ben vast een van de weinigen die Siem wel de band zou geven
Dat is toch dezelfde?quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Colonel Ghadaffi komt ook nooit meer hier. Zijn preken waren baas
quote:
Voor zijn Hattrick...quote:Op maandag 5 maart 2012 14:55 schreef Contador_The_Best het volgende:
Treurig dat Sulejmani lang geblesseerd lijkt te gaan zijn. Zeker voor hemzelf en wellicht ook zijn vrouw ivm het niet vol kunnen gaan tijdens de sex. Afijn, dat natuurlijk geheel ter zijde.
Voor Ajax hoeft Sulejmani's afwezigheid niet slecht te zijn. Ebecilio mag dan wellicht minder techniek hebben dan Sulejmani, maar Lorenzo heeft wél meer lef in zijn donder en durft wél een actie vooruit te maken.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:57 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, Ebecilio moet ook geen kans meer krijgen. Lukoki wel.
Niet meer serieus te nemen.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:28 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hehe, echt he. De tranen stonden mij in de ogen toen ik zag dat hij opnieuw op het wedstrijdformulier stond. Dat hij dit liet zien, mag natuurlijk geen verbazing meer wekken. Ik vrees dat het een kwestie is van niet beter kunnen.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Na zijn hattrick...
[..]
Voor zijn Hattrick...
[..]
[..]
Niet meer serieus te nemen.
En iets met de letter C.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij heeft wel iets met _
Contador_the_best
Colonel_Ghadaffi
Plan_C
Kan nooit. Colonel Ghadaffi en Contador postten beiden terwijl ze beiden nog hier kwamen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij heeft wel iets met _
Contador_the_best
Colonel_Ghadaffi
Plan_C
Kan ik ook wel.. twee accounts maken en tegelijk posten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan nooit. Colonel Ghadaffi en Contador postten beiden terwijl ze beiden nog hier kwamen.
Anders was allang bekend dat hij dubbelaccounts had
Maar lange preken volgden soms snel achterelkaarquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan ik ook wel.. twee accounts maken en tegelijk posten.
Eerst schrijven.. kopie, plakken, posten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar lange preken volgden soms snel achterelkaar
De meningen verschilden weinig dus ik ga er vanuit dat het dezelfde persoon was/isquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eerst schrijven.. kopie, plakken, posten.
Idd, en beiden komen altijd met posts van drie meter lang. Niet iedereen heeft daar de tijd voor + zin in.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
De meningen verschilden weinig dus ik ga er vanuit dat het dezelfde persoon was/is
Dan zijn het geen Ajacieden. Je bent Ajacied in voor en tegenspoed maar ook bij positieve en bij negatieve reacties of als het een trol betreft.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik merk dat de Ajacieden die hier al heel lang posten, niet meer in deze topic komen, en helemaal terecht als ik het zo lees.
Ik neem ze ook niet serieus.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan zijn het geen Ajacieden. Je bent Ajacied in voor en tegenspoed maar ook bij positieve en bij negatieve reacties of als het een trol betreft.
Hoi Contador. Hoe is het ermee. Beetje droevig om de xschorsing van contador?quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:29 schreef plan_C het volgende:
Wat is bedoeling met voorgaande posts? Mij de indruk doen krijgen dat ik uberhaupt énige connectie heb met genoemde figuren?
Ik wist dat er zieke mensen bestonden, maar zoiets?
Je bent ziek en niet zo'n beetje ook. Ik weet totaal niet waar jehe tover hebt?quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi Contador. Hoe is het ermee. Beetje droevig om de xschorsing van contador?
Ik ben niet ziek. Anders zou ik wel op bed liggen met de thermometer in mn reetquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:33 schreef plan_C het volgende:
[..]
Je bent ziek en niet zo'n beetje ook. Ik weet totaal niet waar jehe tover hebt?
Denk in Godsnaam eens een beetje na voor je hier wat zegt. Plakbandpremier........
Zoek een dokter is de énige tip die ik je kan geven. Voor de rest al het slechtste toegewenst voor figuren als jou.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet ziek. Anders zou ik wel op bed liggen met de thermometer in mn reet
Zoek een dokter? Ik ben niet ziek.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:35 schreef plan_C het volgende:
[..]
Zoek een dokter is de énige tip die ik je kan geven. Voor de rest al het slechtste toegewenst voor figuren als jou.
Jup. Ajax wint en FEY-AZ gelijkquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:57 schreef FL_Freak het volgende:
Ajax kan dit weekend theoretisch kampioen worden toch?
Doe maar een 0-4 bij Twente.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:59 schreef gniffie het volgende:
Ajax winst is gewoon kampioen, doelsaldo is niet meer in te halen
Hé, Zorg eerst eens te winnen van Roda JC uit. Is een hels karweitjequote:Op zaterdag 28 april 2012 14:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Voor de 2e olek voor psv moet precies dat gebeuren
al 5 keer gezien. Dus deze keer sla ik hem overquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor de liefhebber,. De kampioenswedstrijd wordt herhaald op EL1
Ik kan niet kijken naar wedstrijden waar ik de uitslag al van weetquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:06 schreef gniffie het volgende:
[..]
al 5 keer gezien. Dus deze keer sla ik hem over
Toch altijd heerlijk om die sfeer weer eens te zienquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken naar wedstrijden waar ik de uitslag al van weet
Jij zit er toch nooit.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch altijd heerlijk om die sfeer weer eens te zien. Als het morgen niet lukt, mag er woensdag weer zo'n heksenketel zijn
Ik mag toch mijn mening hebben?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij zit er toch nooit.Dus wat maakt jou die sfeer uit?
Zeer zeker, maar jij zegt dat je graag een heksenketel wilt. Wat heb je daaraan als je thuis achter de tv zit?quote:
Dan schrikt VVV daar zo van dat je er een 10-0 uitperstquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeer zeker, maar jij zegt dat je graag een heksenketel wilt. Wat heb je daaraan als je thuis achter de tv zit?
Dat wordt het echt nietquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan schrikt VVV daar zo van dat je er een 10-0 uitperst
Het gaat alleen om de overwinning, meer niet, dan denk je dat die gasten doorgaan tot 10-0? Als het eenmaal 2-0 staat, gas terug, consolideren en wachten op het eindsignaal met misschien nog een goal of 2 erbij maxquote:
Snel oprotten met Crack.quote:De topper tussen FC Twente en Ajax dit weekeinde zal massaal bezocht worden door scouts van de Europese topclubs. De vertegenwoordigers willen de spelers op wie hun oog is gevallen nog één keer aan het werk zien in een grote wedstrijd.
Als we de woorden van De Telegraaf mogen geloven, dan zijn er zondag in ieder geval scouts van Manchester City, Chelsea, FC Barcelona en Real Madrid aanwezig. Met name vanuit de Premier League zou er veel interesse zijn.
Bij FC Twente zal voornamelijk worden gekeken naar Ola John, Luuk de Jong en Douglas, terwijl de gegadigden bij Ajax Jan Vertonghen, Gregory van der Wiel en Christian Eriksen zullen zijn.
met zoveel scouts raak je wel gemotiveerdquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja. Net als vorig jaar op 15 mei. Dan hebben we hem ook niet meer nodig
Van mij hoeft hij helemaal niet weg hoor, maar hij zal wel gaan en net als met andere spelers van Ajax vind ik dat ook hij met respect behandeld mag worden in dit topicquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja. Net als vorig jaar op 15 mei. Dan hebben we hem ook niet meer nodig
Crack mag van mij weg. Je hebt al Ricardo en als back-up Ligeon.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van mij hoeft hij helemaal niet weg hoor, maar hij zal wel gaan en net als met andere spelers van Ajax vind ik dat ook hij met respect behandeld mag worden in dit topic
Ligeonquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Crack mag van mij weg. Je hebt al Ricardo en als back-up Ligeon.
Verdienen we wat aan hem.
Dan zijn ze niet alleen theoretisch maar ook feitelijk kampioen. Als Ajax wint en Fey-AZ krijgt ook een winnaar, dan zijn ze theoretisch kampioen. Dit doelsaldo verdampt niet meer.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
met zoveel scouts raak je wel gemotiveerd
Dani Alves is toch ook niet echt fysiek sterk en ook nog eens klein. Wordt wel om al zijn andere kwaliteiten bewonderd. Voor een back is het tegenwoordig belangrijker wat hij aanvallend toevoegt. Ligeon doet dat voor zijn leeftijd tot nu uitstekend.quote:
Dani Alves is fysiek wel heel sterk hoor..quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:03 schreef davihaa het volgende:
[..]
Dani Alves is toch ook niet echt fysiek sterk en ook nog eens klein. Wordt wel om al zijn andere kwaliteiten bewonderd. Voor een back is het tegenwoordig belangrijker wat hij aanvallend toevoegt. Ligeon doet dat voor zijn leeftijd tot nu uitstekend.
Waarom zou Everse dat doen dan?quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:24 schreef S0nic het volgende:
http://nos.nl/video/367368-niet-veel-van-everse-geleerd.html
Dat stukje over Everse , heerlijk recht voor zijn raap Derk
Zo is het. Maar als Anita wordt geselecteerd en kansen krijgt ben ik toch wel benieuwd hoor. Kansen op het middenveld voor de goede orde.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:31 schreef Pedroso het volgende:
Vind ik ook. Van Marwijk zal half PSV wel meenemen, Strootman, Wijnaldum en dat soort losers.
Waarom weet niemand maar ik vind het prima.
Volgend seizoen met een fitte selectie beginnen is nooit weg.
Lijkt me stug, tenzij iemand geblesseerd van Berts eerste keus, hij heeft van Bommel, De Jong, Strootman, Schaars en evt VDV nog voor zichquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:33 schreef plan_C het volgende:
[..]
Zo is het. Maar als Anita wordt geselecteerd en kansen krijgt ben ik toch wel benieuwd hoor. Kansen op het middenveld voor de goede orde.
Als je dit lijstje ziet, word ik alleen enthousiast van Van der Vaart. Van der Vaart op 10, daarachter Anita en Sneijder. Anita voor de meer verdedigende taken en Sneijder die al wat meer naar voren kan komen. Of zou jij het anders aanpakken?quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me stug, tenzij iemand geblesseerd van Berts eerste keus, hij heeft van Bommel, De Jong, Strootman, Schaars en evt VDV nog voor zich
Gewoon Ebecilio meenemen als CVM. Hij heeft genoeg lef. Ebecilio - vdv - Sneijder.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:37 schreef plan_C het volgende:
[..]
Als je dit lijstje ziet, word ik alleen enthousiast van Van der Vaart. Van der Vaart op 10, daarachter Anita en Sneijder. Anita voor de meer verdedigende taken en Sneijder die al wat meer naar voren kan komen. Of zou jij het anders aanpakken?
Volgens mij heeft hij gelijk gespeeld.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik ben pas net wakker, is Ajacied nog kampioen geworden. En is er nog gefeest?
1-1 inderdaad, rellen achterafquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik ben pas net wakker, is Ajacied nog kampioen geworden. En is er nog gefeest?
Dat is het probleem bij Bert, die verandert toch niks en Van der Vaart is inderdaad de beste voetballer van het lijstje maar ik weet eerlijk gezegd niet of hij wel zo'n toernooi voetballer is, je ziet nu ook in de PL dat hij dat hoge ritme qua wedstrijden lichamelijk niet (meer) aan kanquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:37 schreef plan_C het volgende:
[..]
Als je dit lijstje ziet, word ik alleen enthousiast van Van der Vaart. Van der Vaart op 10, daarachter Anita en Sneijder. Anita voor de meer verdedigende taken en Sneijder die al wat meer naar voren kan komen. Of zou jij het anders aanpakken?
Heb je een punt, maar wie willen we er dan in gaan zetten? Of iig méér minuten gunnen, omdat het kan. ( immers, Van der Vaart is idd geen toernooivoetballer, moe van het seizoen )quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is het probleem bij Bert, die verandert toch niks en Van der Vaart is inderdaad de beste voetballer van het lijstje maar ik weet eerlijk gezegd niet of hij wel zo'n toernooi voetballer is, je ziet nu ook in de PL dat hij dat hoge ritme qua wedstrijden lichamelijk niet (meer) aan kan
We zien wel, laten we het hier maar weer over ons aller AJAX hebbenquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:59 schreef plan_C het volgende:
[..]
Heb je een punt, maar wie willen we er dan in gaan zetten? Of iig méér minuten gunnen, omdat het kan. ( immers, Van der Vaart is idd geen toernooivoetballer, moe van het seizoen )
Aan de andere kant, wie is er van de middenvelders bij Nederland wél een toernooivoetballer?
3-mans middenveld, maar ja, de invulling. Seedorf is voor Van Marwijk geen optie, hoe onbegrijpelijk ook, maar veranderen we niets aan.
Dan hebben we Van Bommel en De Jong, die wellicht de achterste twee middenveldposities gaan vormen. Maar ja, daarvoor moet er dan een keuze gemaakt worden voor Sneijder en/of Van der Vaart.
Van Marwijk zal vast niet denken aan Van Persie op 10, met een Huntelaar daarvoor. ( wat m.i. ook geen slecht idee zal zijn )
Tsja, Van Persie voetbalt bij Arsenal in de spits al het gehele seizoen.
Probleem is dat we eigenlijk té veel aan goede aanvallende middenvelders hebben, waarbij een Clarence Seedorf ook nog is thuisgelaten wordt.
Afellay, even kijken hoe hij terugkeert van zijn zware blessure, maar die ziet Van Marwijk meer als aanvaller. Tsja, keuze wordt verdomd lastig voor het middenveld.
Goed idee. 19 man dus meegenomen. Ik ga er gemakshalve van uit dat Ooijer die 19e man is.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
We zien wel, laten we het hier maar weer over ons aller AJAX hebben
Ton Ojersquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:11 schreef plan_C het volgende:
Televisie pakt zondag uit rond FC Twente - Ajax en evt. kampioenschap
28 april 2012
De diverse televisiezenders pakken morgen uit rondom FC Twente - Ajax en het mogelijke kampioenschap van Ajax. Eredivisie Live zendt het duel natuurlijk live uit en zal uitgebreid voor- en nabeschouwen en in het geval van het behalen van de titel daar veel aandacht aan besteden morgenmiddag en morgenavond.
De NOS biedt op de publieke omroep zondagmiddag een voorbeschouwing. Verslaggever Joep Schreuder praat voorafgaande aan de wedstrijd aan de rand van het speelveld onder meer met beide trainers - Steve McClaren en Frank de Boer - en met Jan van Halst, oud-speler. Ook zijn er reportages met Theo Janssen, hij verruilde dit seizoen Enschede voor Amsterdam en met de broers Luuk en Siem de Jong, respectievelijk in dienst van FC Twente en Ajax.
Als Ajax de titel pakt, wordt na het laatste fluitsignaal rond de klok van kwart over vier op Nederland 1 direct overgeschakeld naar Enschede voor de uitreiking van de kampioensschaal en een verslag van de bijbehorende festiviteiten.
AT5 gaat zondag vanaf 14.00 uur live uitzenden vanuit een café aan het Leidseplein. Hier zal liveverslag worden gedaan van de wedstrijd FC Twente - Ajax. Ook vanuit Enschede zal AT5 verslag doen.
Wanneer Ajax kampioen wordt, gaat 020live door tot in de avond. De uitzendingen zijn ook te bekijken via at5.nl/live.
Ook RTV Noord-Holland pakt bij een titel van Ajax uit. Naast de reguliere uitzending van ‘NH Sport’ op zondag, zijn er vanaf 14:00 uur extra uitzendingen van ‘NH Nieuws’ op televisie. Op Radio Noord-Holland zijn de gebeurtenissen live te volgen in de ‘NH Muziekmiddag’ (uitzending tussen 15:00 en 17:00 uur) en vanaf 17:00 uur in ‘Intermezzo’. .
NH Sport pakt dan ook flink uit met reportages uit Enschede waar Ajax speelt, uit Rotterdam waar AZ alles in de strijd gooit om de tweede plaats te bemachtigen en vanuit Amsterdam waar de Ajax-supporters hopen op de titel. Uiteraard komen ook alle reacties en de mening van analist Ton Ojers aan bod.
Erop klappen lukt niet tegen Ajax, dat weet je tochquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:29 schreef Artillerieschaap het volgende:
Moet niet hebben dat er nog 'n ploeg als idioten op gaat klappen omdat ze zich nog veilig moeten spelen ergens voor. Titel pakken en die twee laatste potjes lekker uitspelen..
FCU, oneindige middelmaat met als enige twee hoogtepunten van het jaar de wedstrijden tegen Ajaxquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:38 schreef gniffie het volgende:
[..]
Erop klappen lukt niet tegen Ajax, dat weet je toch
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:47 schreef kapiteintje het volgende:
Joodjes...al zenuwachtig voor morgen?
En van VVV kun je gewoon winnen en dan ben je kampioenquote:Op zondag 29 april 2012 00:06 schreef kapiteintje het volgende:
Niemand zenuwachtig dus? Van Twente kun je gewoon verliezen hoor...
Ach, zelfs als dat gebeurt zie ik het niet meer mis gaan, sowieso maakt Twente niet veel indruk de laatste tijd.quote:Op zondag 29 april 2012 00:06 schreef kapiteintje het volgende:
Stel dat...wie zien jullie dan kampioen worden?quote:Op zondag 29 april 2012 00:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, zelfs als dat gebeurt zie ik het niet meer mis gaan, sowieso maakt Twente niet veel indruk de laatste tijd.
Ajax nog steeds.quote:Op zondag 29 april 2012 00:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stel dat...wie zien jullie dan kampioen worden?
Ajax natuurlijk. Gaan echt geen punten tegen VVV en Vitesse verspelen.quote:Op zondag 29 april 2012 00:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Och och, wat erg.quote:Op zondag 29 april 2012 00:06 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2012 00:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Och och, wat erg.
We zijn kampioen, klaar. 0,0 zenuwen.
RKCquote:Op zondag 29 april 2012 00:09 schreef kapiteintje het volgende:
Real Madrid.quote:Op zondag 29 april 2012 00:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die derdequote:Op zaterdag 28 april 2012 23:46 schreef wieisboos het volgende:
Suarezwat een geweldige goals maakte hij vandaag
Echt he. Eerst Twente afdrogen in Tukkerland. Daarna VVV slapend opzij zetten, om vervolgens Vitesse al na één helft kansloos te laten.quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 03:05 schreef The_Groove het volgende:
Over 13 uur zijn we wellicht gewoon kampioen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De meeste zijn kanker lelijkquote:
Je weet dat Ajax uit Amsterdam komt? >:Dquote:Op zondag 29 april 2012 12:55 schreef The_Groove het volgende:
Match day!
Onderweg naar mn vaste pub in Den Haag met mede Ajacieden...zin in!!
Gelukkig wonen niet alle Ajacieden in Amsterdam.. zou te vol worden.quote:Op zondag 29 april 2012 13:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Je weet dat Ajax uit Amsterdam komt? >:D
lol
Doh. Ik woon in Haarlem, good enuf for ya? Ik kijk Ajax waar ik wil wijsneusquote:Op zondag 29 april 2012 13:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Je weet dat Ajax uit Amsterdam komt? >:D
lol
Zo op het eerste gezicht:quote:
twitter:Johnheitinga twitterde op zondag 29-04-2012 om 13:33:28Driving home from training and can't wait to watch the #Ajax game vs. #Twente. Will Ajax become Champions today? #Everton #Ajacied reageer retweet
Ik vind het wel wat aparts hebben.. dat van dit seizoen was te blauw eigenlijkquote:
altijd? Nu ik hem zo zie vind ik hem nog nieteens zo afschuwelijk trouwens.quote:Op zondag 29 april 2012 13:45 schreef Tarado het volgende:
Ach uitshirts zijn altijd een lelijke bijkomstigheid
In vergelijking met het thuisshirt, ik weet geen mooier thuisshirtquote:Op zondag 29 april 2012 13:45 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
altijd? Nu ik hem zo zie vind ik hem nog nieteens zo afschuwelijk trouwens.
broekjequote:
Laat toch gaan joh, is toch heerlijk man, niks mis meequote:Op zondag 29 april 2012 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks als Ajax kampioen is, komt een hele orkaan van mensen hier die nooit in het Ajax-Topic te vinden zijn
quote:Op zondag 29 april 2012 13:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Het shirt zelf is wel mooi trouwens, maar die broek moet ik van kotsen.
Vooral dat inderdaad, ziet er wel tof uit maar een beetje raar is het welquote:Op zondag 29 april 2012 13:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
En ik snap ook dat hele kruis niet. The fuck hebben wij een kruis voor nodig. Niks christelijk aan Ajax.
Jan-Joost wil de schaal al geven aan Frankquote:Op zondag 29 april 2012 13:58 schreef vaagjunior het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk jan joost kwijlen dan
Is één van de Andreas kruizen denk ik dat de gedachte erachter isquote:Op zondag 29 april 2012 13:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
En ik snap ook dat hele kruis niet. The fuck hebben wij een kruis voor nodig. Niks christelijk aan Ajax.
Wat? dat lijkt er niet eens opquote:Op zondag 29 april 2012 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is één van de Andreas kruizen denk ik dat de gedachte erachter is
Goeie, lijkt me waarschijnlijkquote:Op zondag 29 april 2012 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is één van de Andreas kruizen denk ik dat de gedachte erachter is
Nee ben ik met je eens maar die ontwerper zal er wel mee komenquote:Op zondag 29 april 2012 14:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat? dat lijkt er niet eens op
Ik een stuk mooier, vooral door dat broekje lijkt het zo lelijk.quote:Op zondag 29 april 2012 14:07 schreef Saind het volgende:
Och ik vind het babyblauw van dit jaar minder mooi dan deze
niet echt. woensdag worden we pas kampioenquote:
Toen speelden we thuis. Nu is het eng.quote:Op zondag 29 april 2012 14:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja
Vorig jaar was ik erbij toen was ik vreemd genoeg minder zenuwachtiger dan nu
Dat is inderdaad vreemd want toen was het erop of eronder nu gaat het alleen maar om de datum van het kampioenschapquote:Op zondag 29 april 2012 14:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja
Vorig jaar was ik erbij toen was ik vreemd genoeg minder zenuwachtiger dan nu
Dat denk ik ook, maar je weet maar nooit.quote:Op zondag 29 april 2012 14:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
niet echt. woensdag worden we pas kampioen
quote:
Iddquote:Op zondag 29 april 2012 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vreemd want toen was het erop of eronder nu gaat het alleen maar om de datum van het kampioenschap
Same, als ik in de ArenA zit loop ik zoveel te lullen met iedereen dat ik geen tijd heb om zenuwachtig te zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 14:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
[..]
Idd
Maar ik ben als ik thuis zit tijdens een wedstrijd altijd zenuwachtiger![]()
Thuis drink ik ook nooit tijdens een wedstrijd, als ik naar de ArenA ga wel, dat helpt ookquote:Op zondag 29 april 2012 14:24 schreef TJV het volgende:
[..]
Same, als ik in de ArenA zit loop ik zoveel te lullen met iedereen dat ik geen tijd heb om zenuwachtig te zijn.
Nee, maar Ajax was een tas met shirtjes vergeten dus hebben ze die van Twente gekregen.quote:
Dat doen ze al een heel jaar.quote:Op zondag 29 april 2012 15:12 schreef Greedybastard het volgende:
Valt op dat Twente alleen; `ole, ole, ole` zingen. Niets anders.
Ze denken ook stoer te zijn met hun YNWA verkr8tingquote:Op zondag 29 april 2012 15:12 schreef Greedybastard het volgende:
Valt op dat Twente alleen; `ole, ole, ole` zingen. Niets anders.
quote:
Slecht gefloten idd. Hij wil blijkbaar dat het spannend blijft.quote:Op zondag 29 april 2012 15:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
waarom was dat nou weer geen rode kaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |