Ik vind het wel zwaar kut dat Kolbein geofferd wordt voor Siemquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:24 schreef plan_C het volgende:
Een grove schande is het als fucking Siem de Jong aanvoerder wordt. Jezus Christus zeg, dan kunnen ze net zo goed zonder aanvoerder voetballen. En tsja, opzich niet eens een slechte keuze.
Waarom? Kolbeinn heeft niks bewezen, Siem welquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Ik vind het wel zwaar kut dat Kolbein geofferd wordt voor Siem
Ja en nee. Ja, omwille dat Kolbeinn méér een échte spits is. Niet zozeer meer een Ajax-spits, maar meer een pure afmaker. Nee omwille van het punt dat De Jong in de aanval niet zo ver terugzakt en het middenveld méér aan voetballen kan toekomen. Ze hebben immers een stuk meer ruimte.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Gast is meer geblesseerd geweest dan dat hij op het veld heeft gestaan , dus heeft ook niks kunnen bewijzenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:30 schreef gniffie het volgende:
[..]
Waarom? Kolbeinn heeft niks bewezen, Siem wel
Waarom zou je Siem eruit halen dan, net nu die goed bezig is. Sig's invalbeurten hebben mij nog niet overtuigd dat die beter in het spel past dan Siem.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:32 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Gast is meer geblesseerd geweest dan dat hij op het veld heeft gestaan , dus heeft ook niks kunnen bewijzen
Als hij nu komt dan kan 'ie nog makkelijk twee jaar van meerwaarde zijn voor Ajax.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Chivu is niet meer de Chivu van Ajax 2003 , Roma etc
Jezus wat ben jij een zure klootzak zeg.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:24 schreef plan_C het volgende:
Een grove schande is het als fucking Siem de Jong aanvoerder wordt. Jezus Christus zeg, dan kunnen ze net zo goed zonder aanvoerder voetballen. En tsja, opzich niet eens een slechte keuze.
Dan nog, kan met 2 vingers mee in het (ik quote andere hier) belabberde Eredivisie niveau?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Chivu is niet meer de Chivu van Ajax 2003 , Roma etc
Doe gvd eens normaal man, als er 1 man van waarde is gebleken dit seizoen en altijd is blijven strijden is het Siem de Jong wel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:24 schreef plan_C het volgende:
qft.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Doe gvd eens normaal man, als er 1 man van waarde is gebleken dit seizoen en altijd is blijven strijden is het Siem de Jong wel.
gww.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Doe gvd eens normaal man, als er 1 man van waarde is gebleken dit seizoen en altijd is blijven strijden is het Siem de Jong wel.
Nee hoor. Ik zeg wat ik er van vind. Je mag vinden wat je wilt en ik zal dat respecteren. Ik ben Ajacied tot in de dood.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:49 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een zure klootzak zeg.
Kan je niet lekker op de bus bij PSV gaan wachten? daar hoor je meer thuis.
Geloof wat je wilt geloven. Het is je goedrecht.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Siem de Jong moet je altijd opstellen in de topwedstrijdenquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:18 schreef plan_C het volgende:
[..]
Geloof wat je wilt geloven. Het is je goedrecht.
Hier kan me wel in vinden. En tsja, hier schijnen ze idd niets gewend te zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Siem de Jong moet je altijd opstellen in de topwedstrijden
voor de rest zijn ze hier niks gewend
Litmanen , Laudrup etc , daar is siem een ballenjongen bijquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:20 schreef plan_C het volgende:
[..]
Hier kan me wel in vinden. En tsja, hier schijnen ze idd niets gewend te zijn.
So true.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:21 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Litmanen , Laudrup etc , daar is siem een ballenjongen bij
Dat ben ik wel met je eens, maar op het niveau waar nu gevoetbald wordt is Siem wel waardevolquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:21 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Litmanen , Laudrup etc , daar is siem een ballenjongen bij
in de topwedstrijden wel ja. maar dat betekend nog niet dat hij aan de standaard waarden van Ajax voldoetquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, maar op het niveau waar nu gevoetbald wordt is Siem wel waardevol
Alleen Erikesen en Vertonghen voldoen daar volgens mij aanquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:42 schreef vincerusso het volgende:
[..]
in de topwedstrijden wel ja. maar dat betekend nog niet dat hij aan de standaard waarden van Ajax voldoet
eerder door de verandering naar 4-4-2 niet door de invloed van het werkertje van Halstquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:44 schreef Artillerieschaap het volgende:
Je hebt ook waterdragers nodig. Titel 28 hadden we ook niet gepakt ohne Jan van Halst.
Is toch helemaal niet het geval. Hij probeert langzaam terug te komen na een lange blessure. Dat gaat met vallen en opstaan, want zo geweldig speelde die nog niet met Jong-Ajax in de bekerfinale.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Ik wil zijn inbreng niet over-romantiseren, dat risico bestaat na 10 jaar wel. Maar hij heeft toch vaak in wedstrijden een voortrekkersrol genomen. Je kan niet 10 Jesper Gronkjaers in een elftal opstellen. Er moeten ook wel wat Galaseks in zitten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:49 schreef vincerusso het volgende:
[..]
eerder door de verandering naar 4-4-2 niet door de invloed van het werkertje van Halst
Galaseks ja . en ook Bergdolmo,s etc . maar de inbreng van het werkertje word schromelijk overschat in mijn ogen . een paar seizoenen eerder was het dolle pret met die kale samen met verlaatquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:53 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik wil zijn inbreng niet over-romantiseren, dat risico bestaat na 10 jaar wel. Maar hij heeft toch vaak in wedstrijden een voortrekkersrol genomen. Je kan niet 10 Jesper Gronkjaers in een elftal opstellen. Er moeten ook wel wat Galaseks in zitten.
Dat is niet helemaal waar, in beginsel moeten ze kunnen voetballen, als je kijkt naar de meest succesvolle teams in de 70er en 90er jaren zie je dat er 11 voetballers in het veld stonden en geen enkele werkpaardquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:53 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik wil zijn inbreng niet over-romantiseren, dat risico bestaat na 10 jaar wel. Maar hij heeft toch vaak in wedstrijden een voortrekkersrol genomen. Je kan niet 10 Jesper Gronkjaers in een elftal opstellen. Er moeten ook wel wat Galaseks in zitten.
Werkpaarden zijn voor Feyenoord idd. al kon Davids vroeger allebei het heel goedquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, in beginsel moeten ze kunnen voetballen, als je kijkt naar de meest succesvolle teams in de 70er en 90er jaren zie je dat er 11 voetballers in het veld stonden en geen enkele werkpaard
Uiteraard werd er wel gebikkeld maar wel door spelers die aardig konden voetballenquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:58 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Werkpaarden zijn voor Feyenoord idd. al kon Davids vroeger allebei het heel goed
tja en van Halst was daar nooit z,on held inquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteraard werd er wel gebikkeld maar wel door spelers die aardig konden voetballen
maar niks vergeleken met z,n voorgangersquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:06 schreef Tyron het volgende:
!
Ja de Jong is echt een kut speler waar we niks aan te danken hebben.
daar zal die voor meer toeschouwers spelen dan hier...quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:10 schreef plan_C het volgende:
Hopelijk pikt een kleine Duitse club hem op. 2e divisie wellicht. Past hij goed thuis m.i.
Tsja, tip voor die toeschouwers: kijk een andere kant op.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:11 schreef vincerusso het volgende:
[..]
daar zal die voor meer toeschouwers spelen dan hier...
naar die bratwursten of van die wijven met dikke tettenquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:13 schreef plan_C het volgende:
[..]
Tsja, tip voor die toeschouwers: kijk een andere kant op.
Nou, middelmatigheid qua dikte. Zet een lekker model in een hoek van het stadion, zodat de toeschouwers zich kunnen vermaken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:15 schreef vincerusso het volgende:
[..]
naar die bratwursten of van die wijven met dikke tetten
En welke troll ben jij?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:17 schreef plan_C het volgende:
[..]
Nou, middelmatigheid qua dikte. Zet een lekker model in een hoek van het stadion, zodat de toeschouwers zich kunnen vermaken.
Gelukkig hebben we Lodeiro nog he...quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:17 schreef plan_C het volgende:
[..]
Nou, middelmatigheid qua dikte. Zet een lekker model in een hoek van het stadion, zodat de toeschouwers zich kunnen vermaken.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:08 schreef vincerusso het volgende:
[..]
maar niks vergeleken met z,n voorgangers
Jullie moeten wel echt een zwaar leven hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:10 schreef plan_C het volgende:
Hopelijk pikt een kleine Duitse club hem op. 2e divisie wellicht. Past hij goed thuis m.i.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |