Ja, doe ik best goed, hè?quote:Op zondag 29 april 2012 22:00 schreef innepin het volgende:
Deel 14, wowJij bent echt goed in een topic bijhouden!
Ik lees nog altijd stilletjes maar met veel interesse mee
Ik blijf het interessant vinden hoor en volg het nog steedsquote:Op zondag 29 april 2012 22:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, doe ik best goed, hè?Al gaat het inmiddels nergens meer over.
quote:Op zondag 29 april 2012 22:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, doe ik best goed, hè?Al gaat het inmiddels nergens meer over.
quote:
Ik zou het eens in dit topic vragenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
Claudia, ik zat te kijken naar jullie zandbak, ik zoek er ook eentje, maar las in OUD ergens al dat sommige zandbakken niet helemaal goed sluiten. Die plastic blauwe schelp bijvoorbeeld. Sluit die van jullie goed? Komt er regen in? En is het toevallig deze?Of hebben jullie een op maat laten maken?
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:22 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik zou het eens in dit topic vragen(Klustopic): Waar Kleiduif en Pessie gaan klussen en verhuizen!
Wij hebben 'em van de Wehkamp, maar volgens mij is 'ie identiek. Er kan inderdaad regen in komen (tussen de planken door). Er staat me bij dat dat juist goed is, maar de reden is me ontschoten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
Claudia, ik zat te kijken naar jullie zandbak, ik zoek er ook eentje, maar las in OUD ergens al dat sommige zandbakken niet helemaal goed sluiten. Die plastic blauwe schelp bijvoorbeeld. Sluit die van jullie goed? Komt er regen in? En is het toevallig deze?Of hebben jullie een op maat laten maken?
[ afbeelding ]
Ik lees het net bij Pessie in het topic, dat er anders schimmel ontstaat. Erg goed om te weten!quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij hebben 'em van de Wehkamp, maar volgens mij is 'ie identiek. Er kan inderdaad regen in komen (tussen de planken door). Er staat me bij dat dat juist goed is, maar de reden is me ontschoten.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wij hebben 'em van de Wehkamp, maar volgens mij is 'ie identiek. Er kan inderdaad regen in komen (tussen de planken door). Er staat me bij dat dat juist goed is, maar de reden is me ontschoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |