RanTheMan vroeg om een kick.
Het graszaad is gezaaid, maar jammer genoeg hebben we nog nachtvorst gehad. We kijken dus nog even aan of het nog wat gaat doen of dat we toch voor de makkelijke oplossing kiezen (graszoden).
Kleiduif heeft een binnenbak gemaakt van oude schuttingdelen, hier komt nog een gemetselde buitenbak omheen van hetzelfde materiaal als wat we ipv de tegels willen.
We hebben compost gehaald en dit is in de voortuin en in de borders gespit.
Fotootjes:
![P1030616.jpg]()
![P1030617.jpg]()
Dit was allemaal niet de reden van het kicken, maar goed, een update is nooit weg.
Ehm, wij willen de badkamer boven aanpakken, dit is ook wel nodig want sinds de bouw in 1969 is er nooit weer iets aan gedaan behalve het hemelblauw verven van de radiator (

). Nu willen wij de muur een stukje verplaatsen, de slaapkamer ernaast wordt dan ipv 12 m², ruim 10 m², wat nog steeds een prima ruimte is voor een (kinder)slaapkamer. Hiervoor willen wij 1 openslaand raam vervangen door muur met aan de buitenkant geverfde rabatdelen (zo is het ook aan de andere kant). Op deze manier is voor ons de badkamer het beste in te delen. Helaas kwam ik tot de conclusie dat we hiervoor een omgevingsvergunning aan moeten vragen, de badkamer ligt namelijk aan de voorkant van ons huis... Iemand daar ervaringen mee?
Ik zal straks even wat foto's maken van de huidige situatie en kijken of ik in Paint de gewenste nieuwe situatie kan schetsen.