Haha, hoi! Zal zo even jouw topique bekijken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:09 schreef RanTheMan het volgende:
*Kick*
Staat t huis nog en hoe is het met het dubbele glas afgelopen??
Toilet is voor nu af (quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:23 schreef RanTheMan het volgende:
zo, das toch aardig wat... Bijna de helft van je budget
Maar hoe staat het met de rest van de verbouwing/klussen dan, toilet, radiator folie, euhm Zolder??? weet het niet meer
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:26 schreef RanTheMan het volgende:
ik vond de scheve schuttingen toch speelser![]()
Heb je al bedacht wat voor tegels je gaat gebruiken?
succes met onkruid krabben dan maarquote:Op maandag 26 maart 2012 14:33 schreef pessie het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat betreft tegels, ik verwacht een beetje dat we die dit jaar niet gaan vervangen (budgetprobleem) dus dan wordt het volgend jaar. We willen nog steeds heel graag waalformaat stenen of dikduimers.
round upquote:Op maandag 26 maart 2012 15:49 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
succes met onkruid krabben dan maar
toch wel uit sellingen en omstreken mag ik hopenquote:
Als ik uit Sellingen iets wil hebben moet ik toch wijndruiven hebben?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:20 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
toch wel uit sellingen en omstreken mag ik hopen
Ja echt wel! Ik ben vooral blij dat er nog wat van te maken was omdat we nu vanaf de andere kant geen inkijk in onze tuin hebbenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:55 schreef Claudia_x het volgende:
Jemig, pessie, wat een werk in de tuin! Mooi, hoor. Ik vind de aanblik van de gesnoeide boom een eye-opener: daar valt dus toch nog iets van te maken!
Je ziet van die balkjes bovenop en dat steunt tegen de zijkant aan als de zandbak open staat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:42 schreef RanTheMan het volgende:
War goed gedaan met die zandbak
De schanieren kan ik prima volgen, maar hoe blijft de rugleuning recht op staan? Moet je dat ergens vastzetten ofzo?
Sluit jullie zandbak goed als het regent? En is het een aanrader?quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:39 schreef pessie het volgende:
Na lang wikken en wegen toch besloten de zandbak een andere plaats in de tuin te geven, namelijk op het terras achter het huis (deze was toch al belachelijk groot.
Samen klussen:
[ afbeelding ]
Mijn zand!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eindresultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed om te weten, dank je!quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:31 schreef pessie het volgende:
Het is juist niet de bedoeling dat een zandbak helemaal sluit als het regent, zand is sowieso vochtig en moet ademen, anders krijg je schimmel. Daarom moet een zandbak (een deel van de dag) in de zon staan, zodat hij goed kan ademen.
Ja, dat is wel fijn aan die baden die een vlakke bodem en vrijwel rechte wanden hebben; ze zijn zo lekker diepquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:01 schreef Claudia_x het volgende:
Voor wat het waard is: ik vind het geen enkel probleem om in bad te douchen. Sterker nog, ik vind het fijner omdat dan de hele badkamer warm wordt. Ik heb meer moeite met uit bad komen tegenwoordig, aangezien ons bad bizar diep is.
Met de kennis van nu zou ik van die bejaardensteunen aan de wand hebben laten plaatsen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is wel fijn aan die baden die een vlakke bodem en vrijwel rechte wanden hebben; ze zijn zo lekker diep
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |