Waarheid wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:59 schreef kingtoppie het volgende:
Zou er vergaderd kunnen worden met Crutch over mij?
Hij word wat persoonlijk in DM...
Hij heeft het over stoppen met slow-chat, daar heeft hij zeker een punt, maar daar ben ik mee bezig, naar mijn weten gaat dit een stuk beter de laatste tijd dus komt zijn melding naar mij toe een beetje uit het niets waardoor ik het niet in perspectief kan plaatsen, ik vraag waar hij het precies over heeft maar dat wilt hij niet aankaarten en vervolgens noemt hij mij een lul.
Lijkt me niet dat het zo hoort....
Sinds wanneer is FOK! modden professioneel? Het blijven vrijwilligers. En in sommige gevallen kan ik me in ze verplaatsen dat ze zo gaan reageren. En vind het dan ook wel vrij normaal.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:02 schreef kingtoppie het volgende:
Ja, maar niet zo professioneel als je met je taak als moderator bezig bent natuurlijk.
Bespaar je de moeite die dure woorden te gebruiken, hij heeft nogal gelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:59 schreef kingtoppie het volgende:
Hij heeft het over stoppen met slow-chat, daar heeft hij zeker een punt, maar daar ben ik mee bezig, naar mijn weten gaat dit een stuk beter de laatste tijd dus komt zijn melding naar mij toe een beetje uit het niets waardoor ik het niet in perspectief kan plaatsen, ik vraag waar hij het precies over heeft maar dat wilt hij niet aankaarten en vervolgens noemt hij mij een lul.
Ik denk dat hij het juist discreet met je wilde aankaarten en je daarom een dm stuurde en dat dat hij dus helemaal niet blij is dat jij het nu zomaar in R&P-FB zet en nu vindt hij je natuurlijk een nóg grotere lul!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:59 schreef kingtoppie het volgende:
Jij snapt na uitleg via DM nog steeds niet dat ik om een ban te voorkomen jouw persoonlijk op je gedrag aansprak?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:59 schreef kingtoppie het volgende:
Zo klopt ie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:07 schreef Crutch het volgende:
Jij snapt na uitleg via DM nog steeds niet dat ik om een ban te voorkomen jouw persoonlijk op je gedrag aansprak?
Wat je nu doet valt me wel heel erg van je tegen, lul.
Jawel, ik snap dat, ben je daar ook wel dankbaar voor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jij snapt na uitleg via DM nog steeds niet dat ik om een ban te voorkomen jouw persoonlijk op je gedrag aansprak?
Wat je nu doet valt me wel heel erg van je tegen.
Godverdomme zeg, hou een ander voor de gek.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel, ik snap dat, ben je daar ook wel dankbaar voor.
Contact was niet meer mogelijk via DM, en je werd persoonlijk.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:11 schreef Crutch het volgende:
Godverdomme zeg, hou een ander voor de gek, lul.
Hij wordt is met dt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:59 schreef kingtoppie het volgende:
Hij heeft het meteen verbeterd.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hij heeft het meteen verbeterd.
'jouw' hoort in dit geval zonder 'w'quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:07 schreef Crutch het volgende:
Wat je nu doet valt me wel heel erg van je tegen.
Oh damnit, ik was in mijn gedachten al bij 'gedrag' denk ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Even kijken of ik die gave ook heb.
[..]
'jouw' hoort in dit geval zonder 'w'
ach arm schatje tochquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:46 schreef kree het volgende:
Crutch kun je ook iets doen tegen alle meiden die mij een lul vinden?
hehe ik heb het jullie alweer vergeven.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:04 schreef S29 het volgende:
Je haat me ok, maar daarom kunnen we toch wel een keer ketsen ?
Hoe Voel Je Je Nu #749quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:05 schreef S29 het volgende:
Hierbij sluit ik de fok avond af. Handjes boven de lakens! en snaveltjes toe.
S29 is de afkeurgraad. Normaal gaat dat maar tot S5 maar voor Skippy hebben ze dit aangepast naar S29.quote:
Oh, ik dacht hetzelfde.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:13 schreef Godtje het volgende:
S29 is de afkeurgraad. Normaal gaat dat maar tot S5 maar voor Skippy hebben ze dit aangepast naar S29.
Ja, dat komt omdat ik de Wikipedia-pagina erbij gepost heb.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wie is dit nou weer.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoe Voel Je Je Nu #749
Zou ik me niet al te veel op verheugen hoorquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:20 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Worden al mijn posts gedelete?
Beetje overtrokken reactie nietwaar? Maar goed, als je perse een jankzak wil zijn be my guest Re
Je had ook kunnen zeggen: doe eens niet.
Ja, dat pleegt men doorgaans te doen in feedback. Maar je hebt me waarlijk enorm aangepakt met het posten van een lollig plaatjequote:
Alle slowchat posts jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:23 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Zou ik me niet al te veel op verheugen hoor
Maar een antwoord op m'n vraag? AL m'n posts?
Ah, dat is al stukken aangenamer.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:45 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Maar waarde Re... Zo'n lollig plaatje vind je dus wel passend in feedback?
Ik wil niet stoken, maar met dergelijke selectieve moderering stel je je eigen positie wel ter discussie vrees ik.
Joh ga eens buiten spelen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:45 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Maar waarde Re... Zo'n lollig plaatje vind je dus wel passend in feedback?
Ik wil niet stoken, maar met dergelijke selectieve moderering stel je je eigen positie wel ter discussie vrees ik.
Het zeikt van de regenquote:
Prima, maar laat dan de post staan en haal de inhoud weg. Kunnen anderen het ook zienquote:
Ik ben het met je eens, ik vind het ook wel irritant maarja, wat doe je er aanquote:Op maandag 7 mei 2012 18:24 schreef Maanvis het volgende:
de laatste paar dagen komen er steeds meer topiques als 'wat nu' 'wat moet ik doen' 'wat betekent dit' en dat dan meerdere keren. Nu plaats ik daar normaal een TR voor waar ik vraag de TT aan te passen naar iets meer beschrijvends. Maar nu wordt het wel erg veel.
Vindt de rest van R&P dit ook een probleem? Of ben ik de enige? Dan wil ik mijn irritatie wel wegslikken.
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
WHEEE IEDEREEN HAAT ME EN IK DOE ALTIJD ZOO LIEFFFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drama means nothing, it's part of the game.
Wat ben jij voor tyfushuilie zeg.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:06 schreef DigitalGirl het volgende:
Onbehoorlijk taalgebruik... wanneer wordt hier deze persoon eens gecorrigeerd? Dit is niet de eerste keer, en als dit gedrag toegelaten blijft ook niet de laatste keer.
[..]
Dit is dus het gedrag waar ik over spreek, normale omgangsvorm ontbreekt geheel in dit topic bij sommige personen. Tevens hierbij de opmerking dat er naar mijn idee stelselmatig digitaal gepest wordt in dit topic als het gaat om kree.quote:
Ga weg dan.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dit is dus het gedrag waar ik over spreek, normale omgangsvorm ontbreekt geheel in dit topic bij sommige personen. Tevens hierbij de opmerking dat er naar mijn idee stelselmatig digitaal gepest wordt in dit topic als het gaat om kree.
Alsof jij wat toevoegt aan het topic DGquote:Op zondag 20 mei 2012 15:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dit is dus het gedrag waar ik over spreek, normale omgangsvorm ontbreekt geheel in dit topic bij sommige personen. Tevens hierbij de opmerking dat er naar mijn idee stelselmatig digitaal gepest wordt in dit topic als het gaat om kree.
Nee, jij bent lekker bezig. Jij loopt altijd te stoken tussen maken. Als jij nou eens weggaat. Zoveel binding heb je toch niet met de rest. Toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
quote:
Dit soort gedrag constateer ik dus ook richting kree, kunnen jullie als mods duidelijk maken dat alleen de moderators en administrators bepalen wie wel of niet welkom is en niet de users.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alsof jij wat toevoegt aan het topic DG
Rot toch op, Jezus, wat ben jij een huilie zeg.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
[..]
Dit soort gedrag constateer ik dus ook richting kree, kunnen jullie als mods duidelijk maken dat alleen de moderators en administrators bepalen wie wel of niet welkom is en niet de users.
Ja ja, en mij meteen betrekken bij het hele kree gebeuren, alsof ik er wat mee te maken hebquote:Op zondag 20 mei 2012 15:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
[..]
Dit soort gedrag constateer ik dus ook richting kree, kunnen jullie als mods duidelijk maken dat alleen de moderators en administrators bepalen wie wel of niet welkom is en niet de users.
Na maanden zeiken op, in en over het topic, zit je er nogsteeds.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ik zou me maar gedeisd houden want zelf ben je nou ook geen toffe toevoeging op FOK!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alsof jij wat toevoegt aan het topic DG
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:33 schreef Re het volgende:
Zo mag ik nog iemand anders de huid volschelden?
Ow, en hoezo niet?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:33 schreef Re het volgende:
[..]
Ik zou me maar gedeisd houden want zelf ben je nou ook geen toffe toevoeging op FOK!
Vindt jij nog dat een foei op zijn plaats is, wetende dat hij ook de aanstichter van de problemen was met tc? Dit samen met joysa...quote:Op zondag 20 mei 2012 16:22 schreef Myraela het volgende:
moet iemand even foei tegen Murdera gaan zeggen voor het schelden?
Het is geen keertje schelden heh, het is stelselmatig hem proberen weg te krijgen.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:22 schreef Myraela het volgende:
Een aantal mensen zijn hem nu behoorlijk zat, word er een keer gescholden, ben jij degene die gaat huilen.
Kssst!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vindt jij nog dat een foei op zijn plaats is, wetende dat hij ook de aanstichter van de problemen was met tc? Dit samen met joysa...
[..]
Het is geen keertje schelden heh, het is stelselmatig hem proberen weg te krijgen.
Neem aan dat indien er problemen zijn met kree dat de weg te bewandelen is om contact op te nemen met jullie, en niet zelf maar een pest campagne te beginnen?quote:
Nou jah, wat is normaal... het zou goed zijn als men elkaar eens niet ging uitsluiten.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:48 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben trouwens wel voorstander van normale omgangsvormen
Als je iemand niet mag kan je die persoon ook gewoon een beetje links laten liggen. Da's niet erg. Het is juist vervelend wanneer men telkens een probleem van die persoon maakt.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nou jah, wat is normaal... het zou goed zijn als men elkaar eens niet ging uitsluiten.
Bedoel uitsluiten in de zin niet actief er op gaan sturen om die persoon weg te krijgen. Maar inderdaad je hoeft niet telkens de discussie aan te gaan, men kan ook eens een keer diep zuchten en gewoon elkaar laten gaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je iemand niet mag kan je die persoon ook gewoon een beetje links laten liggen. Da's niet erg. Het is juist vervelend wanneer men telkens een probleem van die persoon maakt.
Precies, dan wordt de wereld er vanzelf beter opquote:Op zondag 20 mei 2012 16:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Bedoel uitsluiten in de zin niet actief er op gaan sturen om die persoon weg te krijgen. Maar inderdaad je hoeft niet telkens de discussie aan te gaan, men kan ook eens een keer diep zuchten en gewoon elkaar laten gaan.
samen zuchten dan? Is alles weer over.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Bedoel uitsluiten in de zin niet actief er op gaan sturen om die persoon weg te krijgen. Maar inderdaad je hoeft niet telkens de discussie aan te gaan, men kan ook eens een keer diep zuchten en gewoon elkaar laten gaan.
Ik vind dat een goed plan!quote:
hier is het maar 16 graden!quote:Op zondag 20 mei 2012 17:19 schreef Daniel1976 het volgende:
Jongens, buiten is het 26 graden. Moeten we nu echt binnen gaan zitten ruziën?
[..]
Ik vind dat een goed plan!
Nee, iemand wegpesten dat is de manier om te gaan.quote:
Oke, dan doen we dat toch gewoon? Help je mee?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:02 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, iemand wegpesten dat is de manier om te gaan.
Heel!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:30 schreef Maanvis het volgende:
hoe zielig komt dit over voor een buitenstaander
Kinderen van 5 in de kleuterklas doen ook zo, als dat je roeping isquote:Op zondag 20 mei 2012 20:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heel!
Maar het leest zo lekker weg op de zondag.
Zelfs kinderen van 5 doen niet zo....Nee het is eerder ietwat zwakzinnig. Maar ook die mensen moeten ergens gezellig kunnen kletsen.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kinderen van 5 in de kleuterklas doen ook zo, als dat je roeping is.
Heel zielig.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:30 schreef Maanvis het volgende:
Ligt eraan of die buitenstaander ooit een topic van jou heeft gelezen, in dat geval valt dit heeel erg meequote:Op zondag 20 mei 2012 20:30 schreef Maanvis het volgende:
Waarheidquote:Op zondag 20 mei 2012 21:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ligt eraan of die buitenstaander ooit een topic van jou heeft gelezen, in dat geval valt dit heeel erg mee
hoe maak je kleutergedrag nog kleuteriger? zie bovenstaande postquote:Op zondag 20 mei 2012 21:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ligt eraan of die buitenstaander ooit een topic van jou heeft gelezen, in dat geval valt dit heeel erg mee
ach jij kan wel wat hebben toch, en anders stel je me nu heel erg teleurquote:Op zondag 20 mei 2012 21:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoe maak je kleutergedrag nog kleuteriger? zie bovenstaande post
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ach jij kan wel wat hebben toch, en anders stel je me nu heel erg teleur
Ik ken die hele reeks niet en het gedrag niet maar wat ik zo lees kotst men je uit.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:40 schreef kree het volgende:
Nou laat ik nog even uithuilen hier, niet dat een mod er maar wat aan kan doen.
En hoeft ook niet, niet eens zijn met elkaar prima.
Maar ik kan nu gewoon echt niks meer zeggen of er wordt al een drama van gemaakt.
Niet echt leuk als je het mij vraagt.
Grapjes zijn leuk en ik kan om heel veel dingen lachen, maar het gaat een beetje te ver nu.
Ook als ik als clown wordt gezien. prima hoor leuk hahaha/
Snap best wel dat het ook door mij komt, maar zo lelijk hoeft het allemaal ook weer niet gelijk tegen mij.
je zal mij niet vaak zien schelden, denk het bijna niet eens,
Vertel het nu maar, troost ik me nog een beetje met de gedachten dat ik niet de eerste ben die oprot daar om dezelfde reden.
Ik geef het nog wel een kans.
Maar for the record dit.
Maarja zet het maar hier want als ik hetzelfde in het topic zet dan wordt ik afgemaakt.
Ik hoef me niet te verdedigen hier.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ken die hele reeks niet en het gedrag niet maar wat ik zo lees kotst men je uit.
Wat is er dan nog leuk aan om daar te posten?Hou ja van moeizame relaties?
![]()
Van mij hoef je niet weg maar wat heb je er in godsnaam nog te zoeken zo te lezen. ga wat leuks doen.
je bent niet de clownquote:Op zondag 20 mei 2012 22:40 schreef kree het volgende:
Nou laat ik nog even uithuilen hier, niet dat een mod er maar wat aan kan doen.
En hoeft ook niet, niet eens zijn met elkaar prima.
Maar ik kan nu gewoon echt niks meer zeggen of er wordt al een drama van gemaakt.
Niet echt leuk als je het mij vraagt.
Grapjes zijn leuk en ik kan om heel veel dingen lachen, maar het gaat een beetje te ver nu.
Ook als ik als clown wordt gezien. prima hoor leuk hahaha/
Snap best wel dat het ook door mij komt, maar zo lelijk hoeft het allemaal ook weer niet gelijk tegen mij.
je zal mij niet vaak zien schelden, denk het bijna niet eens,
Vertel het nu maar, troost ik me nog een beetje met de gedachten dat ik niet de eerste ben die oprot daar om dezelfde reden.
Ik geef het nog wel een kans.
Maar for the record dit.
Maarja zet het maar hier want als ik hetzelfde in het topic zet dan wordt ik afgemaakt.
Now you've done itquote:
Mensen mogen me wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je bent niet de clown
mensen mogen je gewoon niet (inclusief ik zelf, sorry)
ik snap niet waarom je maar blijft vast houden aan 'clown en grapje' terwijl al zo vaak letterlijk gezegd is dat dat het niet is!
verder: jij komt binnen en begint meteen weer oude koeien uit de sloot te halen die voor jou negatief uit pakken
doe dat dan ook niet
blijf gewoon eens een poos weg en begin later op nieuw
Mensen mogen jou dus niet, al denk jij van wel. MFN is daar 1 van. En daar ga jij de fout in. Dringt niet door.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:58 schreef kree het volgende:
[..]
Mensen mogen me wel.
Niet iedereen en met mfn kan ik nog lachen wel ook.
Geen probleem.
Het punt is gewoon dat eender welke discussie met Kree eindigt in drama frustratie en irritatie voor iedereen. De enige die het als leuk en grapje bestempelt, en blijkbaar nog met een stalen gezicht ook, is hijzelf. Zuchten, tot 10 tellen, er niet op in gaan, we hebben het allemaal geprobeerd. De trukendoos is gewoon leeg, het wordt tijd dat er - linksom of rechtsom - iets veranderd. En ik ben niet de persoon om uitspraken te doen over wat dat dan zal inhouden.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:57 schreef Maanvis het volgende:
ja ga nog effe door hier dan weet je zeker dat jullie reeksje binnen een dag dicht is.
Hoe fout je kunt denken.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mensen mogen jou dus niet, al denk jij van wel. MFN is daar 1 van. En daar ga jij de fout in. Dringt niet door.
oke, 2 mensen mogen jequote:Op zondag 20 mei 2012 22:58 schreef kree het volgende:
[..]
Mensen mogen me wel.
Niet iedereen en met mfn kan ik nog lachen wel ook.
Geen probleem.
En jij noemt het oude koeien uit de sloot halen, ik lees dit achteraf.
Mag ik er best op reageren toch?
Nee dan heb ik het weer gedaan,
niet iedereen hoeft vriendjes met elkaar te zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke, 2 mensen mogen je
en mfn mag je echt niet, waarom snap je dat niet?
dat is echt wat ik niet volg... mfn zegt dat ze je niet mag op 10000 manieren en jouw conclusie is: aaah we zijn vriendjes?
wtf.... als iemand een baksteen naar je hoofd gooit willen ze vast seks met je?
en als je na 3 uur weer op komt duiken (na de zoveelste dramatische wegstorm actie) en er zelf weer over begint terwijl mensen luek zitten te keuvelen kun je verwachten dat ze over je heen gaan pissen
dan doe je het toch echt zelf
ja daar heb je gelijk inquote:Op zondag 20 mei 2012 22:57 schreef Maanvis het volgende:
ja ga nog effe door hier dan weet je zeker dat jullie reeksje binnen een dag dicht is.
Iedereen heeft gelijk behalve ik.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja daar heb je gelijk in
maar ik post daar soms weken niet en dan 2 dagen wel en na 20 minuten al komt kree echt je neus uit....
ik vind het gewoon echt vreemd dat hij het zo anders kan zien dan bedoeld is....
sommige mensen (en ik ook soms waarschijnlijk) uiten dat op een verkeerde manier... klopt
maar ik zou het wel heel zuur vinden als dat straks alles is wat uit kree zijn klikken-bij-de-mods-actie (wist even geen andere naam) blijft hangen en dat hij er zelf weer eens helemaal niks uit haalt en er dan niets veranderd....
dan kom ik over 2 weken weer eens binnen vallen en wil ik na 20 minuten weer een steen door mijn laptop naar kree gooien
Dat lok je zelf uit door overal op te blijven reageren, ook als al talloze malen duidelijk gemaakt is dat de door jou geclaimde gein er echt al heel lang af is. Je kunt het ook - ik noem maar gewoon eens wat raars - laten rusten. Daar doe je iedereen een plezier mee.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
niet iedereen hoeft vriendjes met elkaar te zijn.
Prima toch, maar lelijk doen hoeft ook niet.
zie post hier boven.^^^^quote:Op zondag 20 mei 2012 23:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat lok je zelf uit door overal op te blijven reageren, ook als al talloze malen duidelijk gemaakt is dat de door jou geclaimde gein er echt al heel lang af is. Je kunt het ook - ik noem maar gewoon eens wat raars - laten rusten. Daar doe je iedereen een plezier mee.
Vraag ik me ook af.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:08 schreef Laysa het volgende:
Worden jullie nu serieus niet echt ontzetend moe van jullie zelf?
Lees jij al minstens een half jaar zijn onzin mee daar?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:08 schreef Laysa het volgende:
ja heel moe. sowieso hierover.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:08 schreef Laysa het volgende:
jullie zijn anders aardig besmet door zijn niveau zo te zien!quote:Op zondag 20 mei 2012 23:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Lees jij al minstens een half jaar zijn onzin mee daar?
Zelfs zo nu en dan die van jullie. Zo nu en dan dus, meer kan ik niet aanquote:Op zondag 20 mei 2012 23:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Haal die plaat eens voor je kop wegquote:Op zondag 20 mei 2012 23:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is hun levenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:15 schreef Re het volgende:
Het gaat over een verdomde SC echt mensen, get a fuckin' life
Prima, ga ik door met die klapjosti zo te benoemen.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:15 schreef Re het volgende:
juffrouwwwwwww se sitte se te plagenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:18 schreef debeterebob het volgende:
Mfn zit kree telkens te stokenDaar ging/gaat het fout
Ze stoken elkaar.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:18 schreef debeterebob het volgende:
Mfn zit kree telkens te stokenDaar ging/gaat het fout
Jij bent de grootste stoker van allemaalquote:Op zondag 20 mei 2012 23:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Prima, ga ik door met die klapjosti zo te benoemen.
Is dit een vrijbrief ja?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:15 schreef Re het volgende:
Je bent m'n moeder nietquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:15 schreef Re het volgende:
quote:
hij was maar een clown.quote:
beetje kort door de bochtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:43 schreef Keep_Walking het volgende:
Is die versieren reeks niet gemaakt voor mensen die overal een beetje worden weggepest of buitengesloten?
Vinden jullie het dan niet lullig om hem weg te pesten of buiten te sluiten, ook al doet hij raar? Ik bedoel, jullie weten allemaal stuk voor stuk hoe het voelt toch?
De meeste users zijn gewoon SC'ers hoor. Heeft weinig met versieren te makenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:43 schreef Keep_Walking het volgende:
Is die versieren reeks niet gemaakt voor mensen die overal een beetje worden weggepest of buitengesloten?
Vinden jullie het dan niet lullig om hem weg te pesten of buiten te sluiten, ook al doet hij raar? Ik bedoel, jullie weten allemaal stuk voor stuk hoe het voelt toch?
minder dan een jaar.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
beetje kort door de bocht
en de sc heeft al een jaar of zo niks te maken met de reeks
Goed gemodquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:47 schreef Crutch het volgende:
Als er echt problemen zijn dan plaats je maar een TR.
Maar serieus het type users in de SC is echt compleet anders dan een jaar geleden. Toen zater er veel meer mensen met serieuze issues er in.quote:
Oh please moarrrrrrquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Goed gemod
ik dacht, ik zeg eens wat positiefs hier in feedback
Daarom is er ook een serieus topic jonguh, snap dat dan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar serieus het type users in de SC is echt compleet anders dan een jaar geleden. Toen zater er veel meer mensen met serieuze issues er in.
die zijn inmiddels weg vanwege variërende redenenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar serieus het type users in de SC is echt compleet anders dan een jaar geleden. Toen zater er veel meer mensen met serieuze issues er in.
Nee, mag ik niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je staat open voor triootjes toch?
het is een SC for christ sakequote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij ook goed gemodquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:53 schreef Re het volgende:
[..]
het is een SC for christ sakevorig jaar was het nog en normale reeks, die er nu ook nog is maar omdat dat werd verbaggerd door users die blijkbaar graag met elkaar nodeloos willen kleppen werd het topic gesplitst... dus wie nog een keer zeikt gaat voor de ban
Ja natuurlijk kan dat! Leuk, heeft R&P eindelijk een SC!quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:51 schreef Sekhmet het volgende:
Vraagje; kun je als Fokker zelf ook een SC topic aanmaken? Zo ja hoe? Zo nee, is het mogelijk een SC te maken van het datingsite topic (of een nieuwe)...aangezien daar toch veel aan SC wordt gedaan wat schijnbaar voor enkele als zeer irritant wordt ervaren.
Als Fok leek weet ik niet eens of dit de goede plek is om die vraag te stellen...
Is toch een wat andere groep...maar misschien heb je wel gelijk en moeten wij SC op dat topic ons massaal in de al bestaande SC voegen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:58 schreef summer2bird het volgende:
Ahum
[R&P SC] tijd voor een groepsknuffel
Nou en, er kan er best eentje bij. En wat Sekhmet zegt: Het is een totaal andere groep.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:58 schreef summer2bird het volgende:
Ahum
[R&P SC] tijd voor een groepsknuffel
Oh zoquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nou en, er kan er best eentje bij. En wat Sekhmet zegt: Het is een totaal andere groep.
Nieuw topic -> R&P SC *doelgroep* als topicnaam -> een puike OP maken -> slowchatten maar!quote:
Ik ga het proberen, thanx!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nieuw topic -> R&P SC *doelgroep* als topicnaam -> een puike OP maken -> slowchatten maar!
Uhmmmquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:12 schreef Sekhmet het volgende:
Ik
[..]
Ik ga het proberen, thanx!
hoe maak je een OP aan![]()
Allemaal totaal andere groepen. Nee hoor, dat mag geen reden zijn om het niet te doen.quote:
Niet?...help me out here! Was ook als vraag bedoelt voor mods, die weten denk ik wel wat wel en niet kan.quote:
Een OP is een openinspost, het berichtje dat je schrijft als je een nieuw topic opent.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:14 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Niet?...help me out here! Was ook als vraag bedoelt voor mods, die weten denk ik wel wat wel en niet kan.
Oh ja? De helft van loslaten van je ex komt anders ook regelmatig in dat topic kijken. Maar goed, jij hebt er net zo weinig over te zeggen als ik, dus een discussie met jou lijkt mij nogal zinloos.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:14 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Allemaal totaal andere groepen. Nee hoor, dat mag geen reden zijn om het niet te doen.
Ok, dan wacht ik rustig af. Thanx!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:16 schreef Re het volgende:
Er lopen hier nog 2 mods, dus laat die maar beslissen dat er heen 5de SC komt
Ik heb het ook wel over een topic waar ip niet iedereen zich geroepen voelt om te reageren...en volgens mij zijn de meeste die in dat topic zitten ook genoeg op andere topics te vinden. Mijn vraag komt meer voort uit dat er al zoveel geSC wordt daar en ik begrijp dat dat niet de bedoeling is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Meer SC's dan gewone topics op FOK! straksmoet ik nog gaan zoeken en scrollen om een gewoon topic tegen te komen.
Nou kom ik niet heel vaak in R&P maar je vindt imo al veel teveel SCjes en kliekjesvorming op FOK!
He ohw wie wat waar moet ik beslissen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:16 schreef Re het volgende:
Er lopen hier nog 2 mods, dus laat die maar beslissen dat er geen 5de SC komt
Lijkt mij al duidelijk!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:34 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
He ohw wie wat waar moet ik beslissen?
Dat er geen 5e SC komt?
Even inlezen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:16 schreef Re het volgende:
Er lopen hier nog 2 mods, dus laat die maar beslissen dat er geen 5de SC komt
Zo zijn andere SC's hier ook ontstaan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel over een topic waar ip niet iedereen zich geroepen voelt om te reageren...en volgens mij zijn de meeste die in dat topic zitten ook genoeg op andere topics te vinden. Mijn vraag komt meer voort uit dat er al zoveel geSC wordt daar en ik begrijp dat dat niet de bedoeling is.
Als je nou een onderscheidend onderwerp zou hebben om over te SC'en, maar dat is het ook niet echt.quote:
Zijn we het toch een keer eensquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zo zijn andere SC's hier ook ontstaan.
En als er weer een nieuwe SC komt, is er over een tijdje weer behoefte aan nóg een SC, etc.
Maar ik heb er niks over te zeggen.
Maar niet als SC.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:53 schreef Morera het volgende:
Durf het bijna niet te zeggen dus dan maar fluisterend: Ik vind datingsites toch best een apart onderwerp hoor![]()
Het is al vnl een topic waar veel geSC wordt, dus heel anders zal het niet zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar niet als SC.
Nou ja het is apart maar hoe apart..... dat zijn ook singles (dat topic staat leeg) of gewoon algemeen
Denk dat de SC van het datingsite topic heel goed in 'loslaten van je ex' immers veel dezelfde users.. kan. En anders inderdaad wel bij Singles. Die is ook bijna dood, kan wel weer wat nieuw leven gebruiken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:05 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Het is al vnl een topic waar veel geSC wordt, dus heel anders zal het niet zijn.
Wist niet eens dat er een singles SC was? loslaten van je ex of versieren doe je zo zijn nou niet de SC waar ik zo snel in zou gaan zitten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat de SC van het datingsite topic heel goed in 'loslaten van je ex' immers veel dezelfde users.. kan. En anders inderdaad wel bij Singles. Die is ook bijna dood, kan wel weer wat nieuw leven gebruiken.
Singles is ook een SC, heet alleen geen Singles SCquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:11 schreef Sekhmet het volgende:
Wist niet eens dat er een singles SC was? loslaten van je ex of versieren doe je zo zijn nou niet de SC waar ik zo snel in zou gaan zitten.
Toch als je de Op's leest krijg ik niet de neiging om er in te gaan lezen, maar misschien het proberen waard. Welke bedoel je precies met singles SC dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Singles is ook een SC, heet alleen geen Singles SC
De rest van de SC's hebben niets met de topictitel te maken hoor.
[Singles] Maken er (g)een einde aan!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:14 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Toch als je de Op's leest krijg ik niet de neiging om er in te gaan lezen, maar misschien het proberen waard. Welke bedoel je precies met singles SC dan?
Thanx!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[Singles] Maken er (g)een einde aan!
(de OP's zijn niet echt representatief voor wat er besproken wordt. Gewoon rondneuzen en meelzen en posten.)
Omdat er in die SC sporadisch over exen gesproken wordtquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:12 schreef Morera het volgende:
Wat heeft je ex loslaten perse met datingsites te maken?
Lijkt me juist irritant voor mensen die "hun ex" willen loslaten en er opeens allemaal geblaat over datingsites is wat niks met exen te maken heeft. Ik heb bijvoorbeeld helemaal geen zin om door dat topic steeds aan mijn ex te worden herinnerd want die heb ik voor zover mogelijk lekker los gelaten.
Singles zou wel een goeie zijn, al was het daar dacht ik wel een hele moeilijke kliek om gezellig in mee te kunnen posten, maar misschien is dat niet meer zo
Goed planquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat er in die SC sporadisch over exen gesproken wordt
Maar goed, als singles leegloopt gaan jullie toch gezellig daar heen, opgelost.
Irritant ja?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:51 schreef Sekhmet het volgende:
Vraagje; kun je als Fokker zelf ook een SC topic aanmaken? Zo ja hoe? Zo nee, is het mogelijk een SC te maken van het datingsite topic (of een nieuwe)...aangezien daar toch veel aan SC wordt gedaan wat schijnbaar voor enkele als zeer irritant wordt ervaren.
Als Fok leek weet ik niet eens of dit de goede plek is om die vraag te stellen...
Is al opgelostquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Irritant ja?
Daar hebben we een TR-knop voor (driehoekje met uitroepteken).
Overigens ben ik geen fan van nóg een SC, het kan allemaal prima in de normale R&P SC of Singles.
Waarom is het topic gesloten? Ik ben wel benieuwd naar de motivatie daarachterquote:
Mee eens. Wat is het plan nu met het topic? Waarom is het gesloten?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:27 schreef benzin het volgende:
Ik vind dat er best publiekelijk gediscussieerd mag worden over het hoe en waarom van het sluiten van 'SC Versieren makkelijk of niet?'.
Dat er op een meet duidelijk iets gebeurd is waar eigenlijk zelfs personen van buiten de reeks bij zijn betrokken is vervelend.
Wat ik vooral zie is dat er door een aantal mensen enorm wordt geschreeuwd en iedereen er een mening over heeft. Maar ik zie niet helemaal in hoe het sluiten van de reeks op dit moment een passende stap is eigenlijk; op zijn minst is het buiten proporties.
vanwege een aantal kleinzielige kutusers die het niet kunnen laten hun kliekje ten allen tijden te verdedigen. of dat nu iemand bannen op een chat of iemand achterlaten om bestolen en half aangerand te worden maakt blijkbaar niet uit.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is het topic gesloten? Ik ben wel benieuwd naar de motivatie daarachter.
GASTquote:Op zondag 27 mei 2012 20:36 schreef dawg het volgende:
[..]
vanwege een aantal kleinzielige kutusers die het niet kunnen laten hun kliekje ten allen tijden te verdedigen. of dat nu iemand bannen op een chat of iemand achterlaten om bestolen en half aangerand te worden maakt blijkbaar niet uit.
en bedankt, huppelmutsmonopoly
twi
heloef
en het gestook van joysa
murdera
en ook system_overload
zelf.
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:36 schreef dawg het volgende:
[..]
vanwege een aantal kleinzielige kutusers die het niet kunnen laten hun kliekje ten allen tijden te verdedigen. of dat nu iemand bannen op een chat of iemand achterlaten om bestolen en half aangerand te worden maakt blijkbaar niet uit.
twi
heloef
en het gestook van joysa
murdera
en ook system_overload
zelf.
flikker op. dit gedoe is niet van de een op andere dag onstaan hoor. of wil je beweren dat jij nooit meer op tc zit, waarvan al vaak genoeg is gebleken dat het niet gescheiden kan blijven?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
GAST
ik doe eens een keer fokking helemaal niksflikker eens een end op met telkens mij te beschuldigen van alles. ik ben er bijna nooit meer
en dafuq doen heloef en twi in dat rijtje?
Don't feed the trollquote:Op zondag 27 mei 2012 20:36 schreef dawg het volgende:
[..]
twi
heloef
en het gestook van joysa
murdera
en ook system_overload
zelf.
ben jij ooit op tc?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:38 schreef dawg het volgende:
[..]
flikker op. dit gedoe is niet van de een op andere dag onstaan hoor. of wil je beweren dat jij nooit meer op tc zit, waarvan al vaak genoeg is gebleken dat het niet gescheiden kan blijven?
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:39 schreef dawg het volgende:
[..]
gelukkig niet. maar ik weet er genoeg van, don't worry.
Graag gedaan!quote:Op zondag 27 mei 2012 20:36 schreef dawg het volgende:
[..]
twi
heloef
en het gestook van joysa
murdera
en ook system_overload
zelf.
Wat heeft TC ermee te makenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:38 schreef dawg het volgende:
[..]
flikker op. dit gedoe is niet van de een op andere dag onstaan hoor. of wil je beweren dat jij nooit meer op tc zit, waarvan al vaak genoeg is gebleken dat het niet gescheiden kan blijven?
Ik neem aan dat jij het nu was? bewijst het punt maar weer.quote:
echt murdera. van "die hele groep" mag ik jou wel, de rest niet echt. ben je nu net zo dom als de rest dat je niet beseft dat dit wat gister gebeurde (hoe het precies gebeurde boeit niet) niet zijn wortels heeft gevonden in het systematisch uitsluiten/bannen/whatever door velen van s_o?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Trollen in feedback?
Dit heeft niets met tc te maken, tc heeft niets meer met fok te maken.
bullshit.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:43 schreef dawg het volgende:
[..]
echt murdera. van "die hele groep" mag ik jou wel, de rest niet echt. ben je nu net zo dom als de rest dat je niet beseft dat dit wat gister gebeurde (hoe het precies gebeurde boeit niet) niet zijn wortels heeft gevonden in het systematisch uitsluiten/bannen/whatever door velen van s_o?
dit heeft alles met tc en de omgangsvormen daar te maken. dat hebben we vaak genoeg in het topic teruggezien, maar dankzij enkele suffe kutmongooltjes moet nu iedereen dat topic missen. ik noem een barb, mata, samzz, ikzelf. etc.
Ik denk oprecht dat het daar niets mee te maken heeft. Alle mensen die op de meet waren zitten zelden tot nooit in tc, en zijn open en vriendelijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:43 schreef dawg het volgende:
[..]
echt murdera. van "die hele groep" mag ik jou wel, de rest niet echt. ben je nu net zo dom als de rest dat je niet beseft dat dit wat gister gebeurde (hoe het precies gebeurde boeit niet) niet zijn wortels heeft gevonden in het systematisch uitsluiten/bannen/whatever door velen van s_o?
dit heeft alles met tc en de omgangsvormen daar te maken. dat hebben we vaak genoeg in het topic teruggezien, maar dankzij enkele suffe kutmongooltjes moet nu iedereen dat topic missen. ik noem een barb, mata, samzz, ikzelf. etc.
Dit denk ik ook, nadat ik even heb terug gelezenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat het daar niets mee te maken heeft. Alle mensen die op de meet waren zitten zelden tot nooit in tc, en zijn open en vriendelijk.
Ik denk oprecht dat S_O dit volledig aan zichzelf te danken heeft, in het topic EN op de meet, en dat die dingen los van elkaar staan.
Misschien zit ik fout, dat kan, maar dat is wel wat ik echt denk.
je mist het punt. als er een kliek is, waar dan ook, zijn er altijd mensen die buitengesloten worden. dat kan en mag, maar als je dan ziet dat hetzelfde meisje die buitengesloten werd exact zo behandeld wordt als ze op fok behandeld wordt, namelijk dat iedereen haar liever letterlijk kwijt dan rijk is, dan vind ik dat een brug te ver.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat het daar niets mee te maken heeft. Alle mensen die op de meet waren zitten zelden tot nooit in tc, en zijn open en vriendelijk.
Ik denk oprecht dat S_O dit volledig aan zichzelf te danken heeft, in het topic EN op de meet, en dat die dingen los van elkaar staan.
Misschien zit ik fout, dat kan, maar dat is wel wat ik echt denk.
gastquote:Op zondag 27 mei 2012 20:49 schreef kree het volgende:
Ok niet dat het eigenlijk boeiend is voor hier, maar ik wordt wel gebanned gelijk van TC alleen omdat ik zeg hoe ik erover denk.
Kan geen kwaad denk zo'n rust momentje, ga allemaal maar eens nadenken over hoe je mensen moet behandelen (heej .rar).
Te triest voor woorden allemaal.
Hoop trouwens wel dat het topic gewoon weer open gaat, maargoed.
Je kunt het ook leuk houden en grappen maken over iemand allemaal best, maar hou het leuk dan gewoon en ga niet schelden of iemand met een groepje de grond in trappen.
Lijkt me enorm sterk...quote:Op zondag 27 mei 2012 20:48 schreef dawg het volgende:
[..]
je mist het punt. als er een kliek is, waar dan ook, zijn er altijd mensen die buitengesloten worden. dat kan en mag, maar als je dan ziet dat hetzelfde meisje die buitengesloten werd exact zo behandeld wordt als ze op fok behandeld wordt, namelijk dat iedereen haar liever letterlijk kwijt dan rijk is, dan vind ik dat een brug te ver.
ongeacht wie er precies wat gedaan en gezegd heeft. s_o had na moeten denken en niet moeten komen op die meet, en de rest had zijn verantwoordelijkheid moeten nemen door haar niet achter te laten, tenzij ze op zijn minst politie/ambulance hadden verwittigd.
yep zoek maarquote:
Neem aan dat het niet fout is gegaan door gebrek aan fatsoen. En dat het verder niet zo veel met fok te maken heeft.quote:
Maar, vind je het topic sluiten echt terecht dan? Ik niet namelijk. Crutch zou zichzelf eer aan doen wanneer hij met de users in kwestie zou zijn gaan babbelen, niet meteen het topic op slot plempen en z'n gezicht niet meer vertonen zonder enige uitleg. Mafkees.quote:
Was dat geen bestand met bepaalde niet nader te noemen afbeeldingen welke strafbaar zijn van een niet nader te noemen personage op wiens naam een ban staat? Beetje als "Zij-die-niet-genoemd-mag-worden"?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
yep zoek maarik ga de naam niet noemen en heb het maar weg gegooid.
nee, dat vind ik niet terecht. ik wil alleen maar zeggen dat die figuren die hier verantwoordelijk voor zijn eens na moeten denken of zij zelf wel zo'n geweldige toevoeging aan het topic zijn.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, vind je het topic sluiten echt terecht dan? Ik niet namelijk. Crutch zou zichzelf eer aan doen wanneer hij met de users in kwestie zou zijn gaan babbelen, niet meteen het topic op slot plempen en z'n gezicht niet meer vertonen zonder enige uitleg. Mafkees.
Nee, dat heeft er niets mee te maken. De helft van de groep zit niet eens in de TC.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Alsof Crutch (of wie dan ook) daar zin in zou hebben. Hij is jullie pappa niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:53 schreef Samzz het volgende:
Crutch zou zichzelf eer aan doen wanneer hij met de users in kwestie zou zijn gaan babbelen,
nog zo'n domme reactie. lees eens zeg, fuck me.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat heeft er niets mee te maken. De helft van de groep zit niet eens in de TC.Dit heeft te maken met een meisje dat teveel had gedronken binnen 5 minuten. Wat we hebben verzorgd, onder een dekentje hebben laten liggen, toen ze weer bijkwam tegen der geschreeuw aan hebben geluisterd, der gescheld, drama-gedrag, seriously alles.
Er was geen punt waarop iedereen dacht "nu gaan we strawberry naaien" er was wel een punt waarop we rustig weg zijn gegaan (terwijl ze zelf ook gewoon rondliep en dat gewoon door had) omdat mensen het koud hadden/nachtbussen moesten halen/amper op hun benen konden staan.
De hele nacht hebben we geprobeerd op een redelijke manier met haar om te gaan, na alle vijhandigheid die je terug krijgt geef je dat een keer op. Als der erop wijst dat het niet verstandig is om nog een slok te nemen, neemt ze demonstratief een nog grotere teug. Als je met haar probeert te praten, dan heb je slechte bedoelingen. Als je in der buurt komt dan denk je dat ze een hoer is en wil je der aanranden. Constant, met alles. Uiteindelijk geef je het op.
Volgens mij ben jij nu diegene die topic en realiteit niet los kan zienquote:Op zondag 27 mei 2012 20:54 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, dat vind ik niet terecht. ik wil alleen maar zeggen dat die figuren die hier verantwoordelijk voor zijn eens na moeten denken of zij zelf wel zo'n geweldige toevoeging aan het topic zijn.
duidelijk niet dus. ze kunnen niet eens normaal met anderen omgaan.
Dat is voor henzelf om te bepalen. Ik weet toevallig dat een groot aantal van de users in het echt prima mensen zijn. Maar daar gaat het niet om.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:54 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, dat vind ik niet terecht. ik wil alleen maar zeggen dat die figuren die hier verantwoordelijk voor zijn eens na moeten denken of zij zelf wel zo'n geweldige toevoeging aan het topic zijn.
duidelijk niet dus. ze kunnen niet eens normaal met anderen omgaan.
Komt eerder omdat dit niet de eerste keer is?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, vind je het topic sluiten echt terecht dan? Ik niet namelijk. Crutch zou zichzelf eer aan doen wanneer hij met de users in kwestie zou zijn gaan babbelen, niet meteen het topic op slot plempen en z'n gezicht niet meer vertonen zonder enige uitleg. Mafkees.
nee? ik ben niet degene die iemand die je kent van nota bene een topic op straat heeft achter gelaten.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nu diegene die topic en realiteit niet los kan zien
Klopt, maar wel een mod. En dan mag je toch wel verwachten dat er eerst fatsoenlijk aan wordt gegeven dat het nu klaar is. En niet meteen met slotjes gegooid gaat worden zonder enige uitleg.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:55 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Alsof Crutch (of wie dan ook) daar zin in zou hebben. Hij is jullie pappa niet.
Herkenbaar wel, wat je over haar vertelt. Doet me denken aan de meet in Leiden.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat heeft er niets mee te maken. De helft van de groep zit niet eens in de TC.Dit heeft te maken met een meisje dat teveel had gedronken binnen 5 minuten. Wat we hebben verzorgd, onder een dekentje hebben laten liggen, toen ze weer bijkwam tegen der geschreeuw aan hebben geluisterd, der gescheld, drama-gedrag, seriously alles.
Er was geen punt waarop iedereen dacht "nu gaan we strawberry naaien" er was wel een punt waarop we rustig weg zijn gegaan (terwijl ze zelf ook gewoon rondliep en dat gewoon door had) omdat mensen het koud hadden/nachtbussen moesten halen/amper op hun benen konden staan.
De hele nacht hebben we geprobeerd op een redelijke manier met haar om te gaan, na alle vijhandigheid die je terug krijgt geef je dat een keer op. Als der erop wijst dat het niet verstandig is om nog een slok te nemen, neemt ze demonstratief een nog grotere teug. Als je met haar probeert te praten, dan heb je slechte bedoelingen. Als je in der buurt komt dan denk je dat ze een hoer is en wil je der aanranden. Constant, met alles. Uiteindelijk geef je het op.
het gaat niet om crutch.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is voor henzelf om te bepalen. Ik weet toevallig dat een groot aantal van de users in het echt prima mensen zijn. Maar daar gaat het niet om.
Het topic moet gewoon open. Als Crutch zijn werk nu goed had gedaan, had dit helemaal niet hoeven gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |